Přejít na obsah

Výměna horního uložení př.tlumičů O1


Hustoles77

Doporučené příspěvky

Zdravim,

mam taky tento problem, nedavno jsem jel do skvele dalnici v cr a pri vymolu klasika mensi rána, najednou kdyz jsem otervel kapotu jsem si vsiml, ze mam vyskoceny predni levy tlumic, tak jak to ma na obrazku Dklasa.

Zatím jsem tedy u auta nepocítil, žádné zmeny.

U octavie mam nove cepy + udelanopu geometrii.

Bude to mít nejaky fatalni dopad, když to horní ulozeni nevymenim?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

no asi ne ale casem to muze na hrbolech bouchat proto jsem to menil ale problem je v tom ze to tam mam asi tri mesice aniz bych jsi byl vedom ze jsem vlitl do vetsi diry a kdyz sundam tu poklicku tak jde videt jak je to gumove ulození popraskane prsne ty co jsem menil tak nevim co s tim tak hledam pricinu proc se to deje co to zpusobuje

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 rok později...

hosi jeste jednou nemyslim ze je ohnuta tyc pistnice ale ze to ulození s tou tycí pistnice je hozené do strany viz obr

pokud vytočíš kola doleva, tak tlumič v těhlici jde mírně mimo svou osu, tak přece i  ta miska musí být trochu mimo. To si fotil když jsi měl levý rejd, že ano.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...
  • o 5 měsíců později...

čau kluci..vyměnil jsem tlumiče a horní uložení,,mam problém..po výměně jemná ranka za jízdy..proběhla vizuální kontrola co jsem zjistil..na straně u spolujezdce v motorové části,pod víčkem tlumiče je vidět,jak se silentblok na tlumiči ..dere..jakby dovnitř do motorové části,tou dírou do auta..tudíž,silentblok horního uložení je šikmo..jak se to mohlo stát?ted mi to při zatáčení do rejdu i vrže..je to tím,to je jasný,ale jak  to mam srovnat?myslím bez uplné demontáže tlumiče z auta..díky za rady..jinak tlumiče billstejn b4,horní uložení sachs..tak mě napadá,jestli není v řiti pružina,ale to zjistím..jen mi dejte radu,jak na to srovnání toho silentbloku..je vizuelně vidět(z motorové části),jak je žvějknutej..malá část zasahuje do motor.části..vubec nechápu,jak se tohle mohlo stát..díky za reakce..obávím se,že je potřeba stáhnout pružinu a komplet vytáhnout tlumič a zkontrolovat co se děje...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Přesně tak, sundej tu první matku a misku co je pod kapotou a pak zvedni auto a tlumič se stáhne do podběhu. Pokud budeš zvedat jen jednu stranu, tak možná bude lepší ještě odpojit stabilizátor. Pak se na tu gumu dostaneš. Já měním ty gumy včetně ložisek bez demontáže tlumičů a dokonce naposledy i bez demontáže kol. :kol-48:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

děkuju mockrát za odpověd,zkusím to nejdříve na konci týdne,jelikož ted pracuju denní 12ky..a  dotaz..jak se tohle mohlo stát?po montáži nových tlumiču projíždka..sotva při rozjezdu,polehtání plynu,ne jak drak se ozvala ta ranka,po chvilce druhá..nechápu to..něco špatně namontovaný?jde mi o to,že až to dám do kupy,tak jak píšeš,aby se to neopakovalo..díky za reakce.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No tak trochu to rozvedeme...dnes som sa do toho pustil.

Takto to vypada..

post-18780-0-94908200-1386086182_thumb.j

 

detail plechu ked som to zdvihol jak to pokrivilo plech

 

post-18780-0-96999800-1386086246_thumb.j

 

teraz mam dilemu ci som nemal naopak tu gumu namontovanu .. ja som to vybral a boli obidve takto otocene...

 

post-18780-0-94060200-1386086259_thumb.j

 

moj dojem aj podla etky , ze to ma byt opacne, aj to tak lepsi sedi...

 

post-18780-0-30616600-1386086278_thumb.j

 

post-18780-0-16928900-1386086283_thumb.j

 

ale...napr na nete kliknes na detail a ta guma je naopak, tak nevim asi to bol dovod preco to mam otocene, ked som naposledy menil pruziny..

 

post-18780-0-72062200-1386086284_thumb.j

 

Lenze teraz potrebujem ist kupit jak guymy  tak aj loziska. jedno sa rozpadlo a uvidim ked to zlozim, prosim potvrdte niekto tu poziciu toho gumenneho ulozenia. Moj nazor aj jak to sedi v kastli ze to ma byt otocene...

 

Dik z arady.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ahoj..tak dneska jsem to rozebral..miska tlumiče poškozená,ložiško ok(ale izolace ložiška prodřená),nevadí,mam nové..misku taky..ted už to dám jen dohromady a snad to bude ok..jinak uživatel Mysko se ptal jak nasadit ten silentblok na tlumiči..nasadíš na tlumič,pak teprve přišroubuješ matkou..a nasazuješ tak,že ten jak bych to řekl,větší otvor na silentbloku je ve směru do motorového prostoru..asi víš jak to myslím no..četl jsem tvuj příspěvěk,ano,dralo se ti to do auta,ten silentblok,ale měl jsi ho špatně(obráceně) nasazenej..

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

nene postup chapem :-) len ta pozicia... nechapem preco som to takto dodrbal... uz som si menil tlmice cele, naposledy som menil zlomene pruziny ked sa to stalo... asi som bol nadrbany :-D. uz to mam hotove, jak gumy tak loziska nove , teraz to vrzga jak svina hore, nedaval som tam nic len nasucho guma na kasnu... asi tam skusim streknut wdcko a uvidim ..

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

pokud vrže ted nahoře v uložení tlumiče,tak je potřeba skontrolovat misku..musí sedět rovně..nad miskou ložisko,taktéž rovně..vrzání podle mě zpusobuje že miska společně s ložiskem není rovně,vsadím se,že ted když to vrže,a že když třeba sedneš do auta,nastartuješ,a budeš točit pravý a levý rejd doplna,tak se ti auto bude naklánět..to je zpusobeno tou nerovností misky,i ložiska a nakonec silentbloku..vše musí být kolmo nasazené..dobře to vidíš když je tma,rozsvit světla na autě,a toč volantem a vidíš jak se pohupuje předek nahoru a dolu..zkus to..jinak ještě doporučuju když máš po montáži,sundavat stahováky postupně..ne nejdřív jednu stranu,ale postupně obě strany,aby nedošlo k tomu,že sundáš jednu stranu a pružina z druhé strany bude ještě stlačená..pak muže vzniknout to že se miska pohne a je šikmo a zpusobuje to vrzání..

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

zdar pánové..tak jsem nakonec nevnadil kamaráda,aby dal taky tlumiče billsteiny:-))..dnes mi psal a potřebuju e s Vámy poradit..víc hlav,víc rozumu..takže vyměnil tlumiče a uložení...všechno v pořádku,ale prej mu za jízdy klepe jakoby od tlumiče a sám si odpověděl čím to je..tlumič se pak dotahuje,je tam hvězda..a on neměl správný pruměr a prý tam nacpal něco jinýho,až uplně ..ojel..tu hvězdu a tudíž to nemá dotažené..obrací se na mě co s tím..a já píšu sem,protože taky moc nevím co s tím..ano tlumič se dotahuje v motorovém prostoru,ta miska se dotahuje 22kou klíčem..s tím,že do závitu na tlumiči se dává hvězda..on tam už hvězdu nedá,poradte mi trik,fígl,jak mu mužu pomoci..musí to jít nějak dotáhnout ne?děkuju za nápady

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 rok později...

Přesně tak, sundej tu první matku a misku co je pod kapotou a pak zvedni auto a tlumič se stáhne do podběhu. Pokud budeš zvedat jen jednu stranu, tak možná bude lepší ještě odpojit stabilizátor. Pak se na tu gumu dostaneš. Já měním ty gumy včetně ložisek bez demontáže tlumičů a dokonce naposledy i bez demontáže kol. :kol-48:

takže sťahovák pružiny vôbec netreba? demontovať maticu a zarážku pod kapotou a pružina nevystrelí? popíš pls presne polopatisticky ako to meníš bez demontáže tlmiča. dík

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...