Přejít na obsah

Octavia 1,6 - 75kw reakce na pedal plynu


V€nca

Doporučené příspěvky

Pedal plynu ma dosti opozdene reakce, pry je to u vsech 1,6 - 75kw .

Kazdopadne bych to rad odstanil. Pr. : kdyz splanu na pedal plynu na max a ihned ho pustim , tak otacky mi lezou nahoru snad jeste 1 vterinu , ne-li dyl a potom zacinaj line upadat zpet.

Kazdopadne dukuji za kazdou radu .

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Párkrát se to tady už řešilo. Jsou na některé motory flashovací CD od Škoda-auto, které jinak naprogramuje ŘJ, ale na 1.6 75KW AVU není žádné, pouze když to hází často nesmyslné chyby. Ale vyřeší to prý chip(cimbu sportmotor), ale 5000kč..

Editováno: , autor: Petr E
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pedal plynu ma dosti opozdene reakce, pry je to u vsech 1,6 - 75kw .

Kazdopadne bych to rad odstanil. Pr. : kdyz splanu na pedal plynu na max a ihned ho pustim , tak otacky mi lezou nahoru snad jeste 1 vterinu , ne-li dyl a potom zacinaj line upadat zpet.

Kazdopadne dukuji za kazdou radu .

Caw.Ja som mal tiez taky problem a dal som si preflashovat RJ a nepomohlo to vobec.Pedal reaguje stale tak isto ako predtym.oneskorene. Ja uz si z toho nerobim nic lebo by som z tych nedostatkov raz dostal infarkt.1.6 75 kw 2003

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jak dlouho to auto máš, časem si na to zvykneš, pak zas zjištíš, že např. v koloně když pojedeš pomaloučku na 3ku, najednou se ti pedál propadne a auto si samo přidá, já je to prostě elektronický ply, časem si toho vůbec nevšimneš, můj kluk když kkončil autoškolu a začal jezdit taky přesně líčil to co ty a dnes mu to nevadí, nešmíš být až tak přehnaně citlivý na pedál...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 měsíce později...

Já si taky myslím že je to normální. když jsem dělal autoškolu v HTP 47Kw, která má samozřejmě taky E-gas těžko jsem si zvykal ta prodleva je cca 1s.Takže rozjezdový otáčky a pomalé pouštění spojky a rozjezd traval snad půl hodiny. Ale člověk si zvykne. nevím teda co bylo myšleno že se pedál propadne???? Když je vazba elektronická tak se nemá jak propadnout-pedál ovládá pouze dva potenciometry.

U mé motorizace se naopak propadá. Pokud popojíždím třeba na dvojku a plynu se lehce dotýkám-najednou se trochu propadne a po chvilce zase vrátí a lehce mě ťukne do nohy. Ale je to z toho důvodu, že klapka je i zde ovládaná servomotorkem, ale hlavní převod je lanko. Takže pokud si motor sám přidá aby nechcípnul tak se ten pedál prostě pod nohou propadne. Taky jsem si na to zvykal a trochu z toho byl vyděšenej-zvlášť když člověk začíná jezdit tak nějak všeobecně že....sice nebudu mít nikdy možnost dodělání tempomatu, ale já říkám MECHANIKA JE MECHANIKA

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

že jdou otáčky nahoru po sešlápnutí spojky jsem si poprvé všimnul u zapůjčené nové fábie 1,6 77kW. Upřímně řečeno jsem si na to za pár dnů zvyknul, ale štvalo mě to. Problém nebyl v tom, že bych zapoměl pustit plyn při jakémkoliv řazení, prostě se tak stávalo... Jinak mám týden starou octávku (r.v.4/2008) s motorem 1,6 75kW a tam tento problém nemám.

post-8067-1211709544_thumb.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nee, stávalo se to při jakémkoliv řazení, ať už nahoru nebo dolů. Chovalo se to tak, že při sešlápnutí spojky a zároveň sundání nohy z plynu za účelem přeřazení, vylétli otáčky nahoru. U jiného auta se mi to nikdy nestávalo a tím pádem si troufám říct, že po najetí cca 500 000 km už jsem se naučil řadit. Chvíli jsem zkoušel sundat nohu z plynu při řazení o 1/4 vteřiny dřív, než jsem sešlápnul spojku, ale mělo to negativní efekt v podobě nepříjemného cuknutí (prostě ten plyn chyběl). Takže asi tak...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

že jdou otáčky nahoru po sešlápnutí spojky jsem si poprvé všimnul u zapůjčené nové fábie 1,6 77kW. Upřímně řečeno jsem si na to za pár dnů zvyknul, ale štvalo mě to. Problém nebyl v tom, že bych zapoměl pustit plyn při jakémkoliv řazení, prostě se tak stávalo... Jinak mám týden starou octávku (r.v.4/2008) s motorem 1,6 75kW a tam tento problém nemám.

jaky mas kod motoru ? (AVU ........) btw v roce 2008 se jeste delali O1 ?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nee, stávalo se to při jakémkoliv řazení, ať už nahoru nebo dolů. Chovalo se to tak, že při sešlápnutí spojky a zároveň sundání nohy z plynu za účelem přeřazení, vylétli otáčky nahoru. U jiného auta se mi to nikdy nestávalo a tím pádem si troufám říct, že po najetí cca 500 000 km už jsem se naučil řadit. Chvíli jsem zkoušel sundat nohu z plynu při řazení o 1/4 vteřiny dřív, než jsem sešlápnul spojku, ale mělo to negativní efekt v podobě nepříjemného cuknutí (prostě ten plyn chyběl). Takže asi tak...

A nemůže to být projev špatné funkce čidla spojky? Chovalo se mi to podobně a už jsem se s tím smířil, ale pak jsem někde našel radu, že by to mohlo být čidlo spojky a bylo :) Dokonce nebylo ani vadné, ale jen špatně nasazené. Asi přišlo k úhoně, když mi montovali ruční ovládání. Zkusil bych to.

Funkčnost čidla se dá otestovat na VAGu (01-motor, blok hodnot 066, druhá hodnota, třetí bit zprava). Nejsem si jistý jestli ten test nejde jen s tempomatem.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...
Nee, stávalo se to při jakémkoliv řazení, ať už nahoru nebo dolů. Chovalo se to tak, že při sešlápnutí spojky a zároveň sundání nohy z plynu za účelem přeřazení, vylétli otáčky nahoru. U jiného auta se mi to nikdy nestávalo a tím pádem si troufám říct, že po najetí cca 500 000 km už jsem se naučil řadit. Chvíli jsem zkoušel sundat nohu z plynu při řazení o 1/4 vteřiny dřív, než jsem sešlápnul spojku, ale mělo to negativní efekt v podobě nepříjemného cuknutí (prostě ten plyn chyběl). Takže asi tak...

mozno je to hovadina, ale niekde som tu cital, ze je to vraj kvoli ulahceniu radenia

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Musíš se naučit jezdit, co tě učili v aitoškole? Když řadíš, ubereš plyn/pedál ůpně povolíš/, sešlápneš spojku, přeřadíš atd, atd, když to tak budeš dělat, otáčky ti vyskakovat nebudou, je to jen na cviku, můj kluk se to naučil po 1000 km, ale je to tím, že měl zažitou autoškolu a pak mě poslechl co má s tím elektronickým plynem dělat....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...