Publikováno Leden 4, 200817 r Inspiroval jsem se clankem od Lanyho dekuji ale i tak si nejsem uplne 100% jisty tak prosim o radu. Zdravim vsechny a chtel bych znale problematiky poprosit o utvrzeni me domenky ze mne ceka vyndani a cisteni turba. Popis problemu: O1 2001 1,9 TDi 81KW (ASV) celkove mi prijde linejsi a uz se stalo 3x ze behem jizdy to prestalo jet (jak SDI) tak jsem dojel na misto urceni a mel podezreni na vahu vzduchu inu ma najeto 140 tisic tak ma holka narok. Radeji jsem provedl diagnostiku vagcomem a v pameti zavad byla hlaska 1 Nalezeny chyby: 17965 - Regulace plniciho tlaku Regulacni mez prekrocena P1557 - 35-10 - - - Sporadicky Tak jsem provedl test viz log http://www.volny.cz/vankat/LOG.CSV a nejsem z nej moc moudry. Vypada to i na vahu tak na regulaci turba. Muzete mi prosim poradit? Zda je vadny N75 nebo zasekle turbo? Vaha? Zitra jeste odpojim el kabel z N75 a budu pozorovat plnici tlak abych vyloucil regulaci turba viz Vaginfo rady. Moc dekuji s pozdravem PV
Leden 4, 200817 r Sundej vrchní plast,koukni na turbo,najdi ventil s podtlakovou regulací naklápění lopatek turba a zkus s ním zahýbat.. Nesmí jít stěžka. Teď jsme to řešili s kámošem a měnili jsme turbo protože lopatky a mechanizmus na otáčení už měl nejlepší léta za sebou..
Únor 21, 200817 r Inspiroval jsem se clankem od Lanyho dekuji ale i tak si nejsem uplne 100% jisty tak prosim o radu.Zdravim vsechny a chtel bych znale problematiky poprosit o utvrzeni me domenky ze mne ceka vyndani a cisteni turba. Popis problemu: O1 2001 1,9 TDi 81KW (ASV) celkove mi prijde linejsi a uz se stalo 3x ze behem jizdy to prestalo jet (jak SDI) tak jsem dojel na misto urceni a mel podezreni na vahu vzduchu inu ma najeto 140 tisic tak ma holka narok. Radeji jsem provedl diagnostiku vagcomem a v pameti zavad byla hlaska 1 Nalezeny chyby: 17965 - Regulace plniciho tlaku Regulacni mez prekrocena P1557 - 35-10 - - - Sporadicky Tak jsem provedl test viz log http://www.volny.cz/vankat/LOG.CSV a nejsem z nej moc moudry. Vypada to i na vahu tak na regulaci turba. Muzete mi prosim poradit? Zda je vadny N75 nebo zasekle turbo? Vaha? Zitra jeste odpojim el kabel z N75 a budu pozorovat plnici tlak abych vyloucil regulaci turba viz Vaginfo rady. Moc dekuji s pozdravem PV Posli na tdi.upravy@email.cz a jak to vyjde tak se ti kouknu..
Únor 22, 200817 r tak tenhle problem mam taky ... je too urcite turbo?co se tam musi vse vymenit?kdyz tu chybu chci smazat ihned naskoci znovu po smazani. Upraveno Únor 22, 200817 r od burek
Únor 22, 200817 r Inspiroval jsem se clankem od Lanyho dekuji ale i tak si nejsem uplne 100% jisty tak prosim o radu.Zdravim vsechny a chtel bych znale problematiky poprosit o utvrzeni me domenky ze mne ceka vyndani a cisteni turba. Popis problemu: O1 2001 1,9 TDi 81KW (ASV) celkove mi prijde linejsi a uz se stalo 3x ze behem jizdy to prestalo jet (jak SDI) tak jsem dojel na misto urceni a mel podezreni na vahu vzduchu inu ma najeto 140 tisic tak ma holka narok. Radeji jsem provedl diagnostiku vagcomem a v pameti zavad byla hlaska 1 Nalezeny chyby: 17965 - Regulace plniciho tlaku Regulacni mez prekrocena P1557 - 35-10 - - - Sporadicky Tak jsem provedl test viz log http://www.volny.cz/vankat/LOG.CSV a nejsem z nej moc moudry. Vypada to i na vahu tak na regulaci turba. Muzete mi prosim poradit? Zda je vadny N75 nebo zasekle turbo? Vaha? Zitra jeste odpojim el kabel z N75 a budu pozorovat plnici tlak abych vyloucil regulaci turba viz Vaginfo rady. Moc dekuji s pozdravem PV Regulace,,, turbo ti dava strasne moc a pak to spadne do nouzaku. 2570mbar a 94,4 % N75 nejspis zatuhle turbo nebo plechovka...
Únor 22, 200817 r musíš vyměnit turbo nic jinýho stím neuděláš,jestli ti to píše regulační mez překročene tak je to 100% turbo
Únor 22, 200817 r Regulace,,, turbo ti dava strasne moc a pak to spadne do nouzaku. 2570mbar a 94,4 % N75 nejspis zatuhle turbo nebo plechovka... co stoji oprava zhruba?nebo aspon ty dily?je pravda ze mam v prdeli egr je tam takova klapka kttera pri chcipnuti motoru zamezi priivod vzduchu.a kdyz ho vypinam ani se nehne je zatuhnuta.nemuze to byt ono??kdyz ji smazu objevi se hned znovu??nebude to v elektroinstalaci nekde??KLDYBY BYLO TURBO SPATNY TAK BY CHYBA SLA SMAZAT a po prekrocerni tlaku by skocilo auto do nouzaku ale chyba tam porad je a nejde smazat?
Únor 22, 200817 r ahoj taky jsem měl problém z turbem (překročena horni mez plniciho tlaku) turbo ven poslano na vyčištěni při tom zjistili že je špatna podtlaková banka oprava cca. 6500kč vyčištěni přijde na 2500 v nejake te ultrzvukove lazni či co ale turbo jak nove nepoznas rozdil
Únor 22, 200817 r Turbo nemen,jen ho je potreba vycistit.Cena vycisteni s komplet vymontenim a namontenim 2000,- u nas.Severni Morava Potom bude fungovat dal..
Únor 23, 200817 r Turbo nemen,jen ho je potreba vycistit.Cena vycisteni s komplet vymontenim a namontenim 2000,- u nas.Severni MoravaPotom bude fungovat dal.. mam tady v brne kontakt na borca co to tu cisti dokonce je i tui na foru ci diesellpower...tak to bude pro me jednodusi....doufam ze to bude jenom to vycisteni jinak....... :prc: :prc: a ta BANKA CO? ta ma co za funkci?
Únor 23, 200817 r mam tady v brne kontakt na borca co to tu cisti dokonce je i tui na foru ci diesellpower...tak to bude pro me jednodusi....doufam ze to bude jenom to vycisteni jinak....... :prc: :prc: a ta BANKA CO? ta ma co za funkci?V bance je membrana a jde z ni ovladaci tyc na regulaci turba. N75 poustis mnozstvi podtlaku jake potrebujes podle SW a ten podtlak taha za membranu a ta za regulaci.. nejlip to pochopis, jak to vidis.
Únor 23, 200817 r V bance je membrana a jde z ni ovladaci tyc na regulaci turba. N75 poustis mnozstvi podtlaku jake potrebujes podle SW a ten podtlak taha za membranu a ta za regulaci.. nejlip to pochopis, jak to vidis. ja douýfam ze to bude stacit to vycisteni.....ale preci kdyz je spatna regulace tak by ta chyba mela jit smazat??a ja ji smazu a hned naskoci znovu aniz bych startoval auto..... Upraveno Únor 23, 200817 r od burek
Únor 24, 200817 r dneka jsem jel a jelo to normal - sice se mi zda ze to ma mensi vykon ale nejsem si tim jist a trosku jsem tomu zavdal do otacek a najednou to uplne ztratilo vykon.doufam ze to bude tou regulaci podlatku ze to nebude turbo. na vagu mam regulace plniciho tlaku nebo podlatku ted si nejsem jist,ale kdyz jsem byl u znamyho na zvedaku divali se jestli tam cosi chodi kdyz turbo sepina asi na naklapeni lopatek nebo aspon tak jsem to pochopil a to jede.
Únor 27, 200817 r Je to na 1000% spinave turbo....Nenaklapa lopatky........Staci to len vycistit.... Mas to na par hodin....Presne toto iste som mal aj ja.Pred tyzdnom som doma cistil turbo.... Auto slape ako hodinky....Mam octu 81kw/asv.... Vahu vzduchu mas v poriadku....
Únor 27, 200817 r Je to na 1000% spinave turbo....Nenaklapa lopatky........Staci to len vycistit....Mas to na par hodin....Presne toto iste som mal aj ja.Pred tyzdnom som doma cistil turbo.... Auto slape ako hodinky....Mam octu 81kw/asv.... Vahu vzduchu mas v poriadku.... na vagu to nepsalo vahu jen reguulace plnicigo tlaku a kod byl 17 ... dal nevim ale byl celkove 5 mistny...teda jediny co vim ze mam v haji je u egr takova klapka ktera ti pri vypnuti motoru zamezi privod vzduchu tak je zatuhla.dela mi ti tim padem vybrace od motoru kdyz vypinam auto
Únor 27, 200817 r na vagu to nepsalo vahu jen reguulace plnicigo tlaku a kod byl 17 ... dal nevim ale byl celkove 5 mistny...teda jediny co vim ze mam v haji je u egr takova klapka ktera ti pri vypnuti motoru zamezi privod vzduchu tak je zatuhla.dela mi ti tim padem vybrace od motoru kdyz vypinam auto Tak zkus sundat tu hadici na egr a koukni na tu chcípací klapku,často tam jsou usazeniny a klapka se ti nemusí dovírat. Jinak turbo jsem měl včera taky venku a regulace chodila uplně lehce,lopatky byly jen poprašený,ale trochu se přidíraly,takže pouhým zahýbaním z venku nic nepoznáš
Únor 27, 200817 r Tak zkus sundat tu hadici na egr a koukni na tu chcípací klapku,často tam jsou usazeniny a klapka se ti nemusí dovírat.Jinak turbo jsem měl včera taky venku a regulace chodila uplně lehce,lopatky byly jen poprašený,ale trochu se přidíraly,takže pouhým zahýbaním z venku nic nepoznáš ja tomu moc nerozumim takze to odvezu jednomu sikulovi unas v Brne do servisu a ten se na to mrkne zaroven jsem domluven u nej na vycisteni turba.jenom mam strach aby nebylo turbo v haji Upraveno Únor 27, 200817 r od burek
Březen 9, 200817 r zjistil jsem ze kdyz to dyl drzim v otackach-+ 3000 ot/min tak to ihned spadne do nouzaku a az vypnu a zapnu motor tak to prestane.muze to byt zatuhlou regulaci?
Březen 9, 200817 r zjistil jsem ze kdyz to dyl drzim v otackach-+ 3000 ot/min tak to ihned spadne do nouzaku a az vypnu a zapnu motor tak to prestane.muze to byt zatuhlou regulaci? Jo To je právě typický příznak zatuhlé regulace
Březen 11, 200817 r Mám trochu podobný problém(OI-1,9 TDi 81 kw,2001):Již po druhé za tento týden když sešlápnu trochu více plyn,tak mi zřejmě nezapne turbo a vubec to nejede,max 130km/h a okamžitá spotřeba 6 litrů při sešlápnutém pedálu až na podlahu.Když vypnu motor a znovu nastartuji,tak to je zase vše OK. Můžete mi někdo poradit -Dííkes JInak jestli by mi chtěl nekdo pomoct, tak jsem z okolí Ostravsko,Karvinsko... Upraveno Březen 11, 200817 r od stubak
Březen 11, 200817 r Mám trochu podobný problém(OI-1,9 TDi 81 kw,2001):Již po druhé za tento týden když sešlápnu trochu více plyn,tak mi zřejmě nezapne turbo a vubec to nejede,max 130km/h a okamžitá spotřeba 6 litrů při sešlápnutém pedálu až na podlahu.Když vypnu motor a znovu nastartuji,tak to je zase vše OK.Můžete mi někdo poradit -Dííkes JInak jestli by mi chtěl nekdo pomoct, tak jsem z okolí Ostravsko,Karvinsko... tdi fun je odtamtud kontaktuj ho urco ti pomuze.muze to bejt zatuhla regulace jako ja mam a nebo v tom horsim pripade turbicko.ale zeptej se nekoho zklusenejsiho.doporuciji tdifun.
Březen 11, 200817 r včera se mi stalo že jedu cca 2700 otáček, najednou auto cuklo a začalo ztrácet výkon. Na plný plyn jsem jel po dálnici 130 a ručička dál nešla. Doloudal jsem se domů. Dnes ráno se to zdálo být v pořádku a auto jelo jak má. Tak nevím..
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.