Přejít na obsah

Zkusenosti s motory, svezeni


Jenik3

Doporučené příspěvky

Zdar,

dost se tu debati o motorech (66, 75, 110) a tak jsem se odhodlal poptat se, kdo by me svezl s tim naftakem a benzinem. Jiste je kupa clenu, kteri tyto motory pod kapotou maji. Zatim jsem ty motory nastrelil takto, ostatni verze apriori nevylucuju ze hry :) Na oplatku svezu s mym 1.8T. Nejlepe stredni cechy a asi o vikendu.

kontakty pres SZ.

H.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mam TDi 66 kw, kolega ma 1,8 turbo vycipovane temer maximalne,bol ale velmi prekvapeny ako dokaze tdi zrychlit ked to fukne poriadne do turba,hned uvazoval o zmene na TDi a smaimalnym cipom, potom to bude zrat travu okolo cesty

Na tdi 66 jsem slysel samou chvalu. Nekteri jej hodnoti lepe, nez 81 nebo 96. Pro CZ silnice a dalnice, zda se byt dostacujici. Ty mas 66 nebo je tam chip na neco vic?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mam TDi 66 kw, kolega ma 1,8 turbo vycipovane temer maximalne,bol ale velmi prekvapeny ako dokaze tdi zrychlit ked to fukne poriadne do turba,hned uvazoval o zmene na TDi a smaimalnym cipom, potom to bude zrat travu okolo cesty

Hele, nenech se vysmat, mam taky 1,8T svoje soukrome upozornuju, ze nijak chipovane jako tvuj kamos a firemnim jezdim 1,9TDi 66kW octavkou a o nejakym to fouknuti si u toho dieselu do turba a jak to jede ... to si z nas snad delas srandu ne ;) ? Postav si tu jeho 1,8T a tve 1,9TDi vedle sebe a dejte si sprint nebo pruzne zrychleni nebo cokoliv a pochopis, ze to je jen zkreslena predstava o tom jak ti to tahne ;)

Editováno: , autor: MichalF
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak nak to bude , ja mel taky poprve u 96Kw octy pocit ze to jede jako 1,8T ale u nafty te to vic tlaci do sedacek ale ve finale tolik nejede, o vanocich co sem byl v mimoni tak sem myslel ze siriove ORS ujedu ale mam navrch tak na 2,3 pak tak nastejno a od 150me benzinu uz trochu ujizdi... a to mam 180PS+ a cca 385NM+... v TDi

Editováno: , autor: JasteR
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jaster teť mě tak napadá proč jsi vybral pro takové ladění nejslabší TDI ? Kdybys tehda zvolil sériovou RS a zainvestoval do ni tolik jako do svého TDI tak bys měl dnes asi slušnou raketu se kerou by jsi udělal pořádný rozruch na každém srazu. Takhle jsi uvalil spoustu peněz a svezeš se podobně jako já v sériovém RSku. :doh

Nic proti tvým upravám, naopak máš můj obdiv :worthy Jen jsi podle mě vybral trochu nevhodnou výchozí motorizaci :blush:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jaster teť mě tak napadá proč jsi vybral pro takové ladění nejslabší TDI ? Kdybys tehda zvolil sériovou RS a zainvestoval do ni tolik jako do svého TDI tak bys měl dnes asi slušnou raketu se kerou by jsi udělal pořádný rozruch na každém srazu. Takhle jsi uvalil spoustu peněz a svezeš se podobně jako já v sériovém RSku. :doh

Nic proti tvým upravám, naopak máš můj obdiv :worthy Jen jsi podle mě vybral trochu nevhodnou výchozí motorizaci :blush:

Znas to v te dobe nebyli penize na lepsi navic 66/81Kw TDi je od MR02 krom trysek shodne (a 96Kw je drahy i dneska kolem 300t.) a pocital sem, ze najizdim vice km a ber taky, ze ja kdyz to protahnu, tak jedu max za 8L a s ORS sem jel za 13L a vic... ale kdyz to vezmu zpetne tak by se asi vyplatila vic ORS a LPG ..

Editováno: , autor: JasteR
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Znas to v te dobe nebyli penize na lepsi navic 66/81Kw TDi je od MR02 krom trysek shodne (a 96Kw je drahy i dneska kolem 300t.) a pocital sem, ze najizdim vice km a ber taky, ze ja kdyz to protahnu, tak jedu max za 8L a s ORS sem jel za 13L a vic... ale kdyz to vezmu zpetne tak by se asi vyplatila vic ORS a LPG ..

Taky se přidám ze začátku jsem taky scháněl ORS ,ale taky toho dost najezdím (35000km ročně) a ta spotřeba mě dost odradila kolem 10l/100km proto mám také TDI není to sice ORS ,ale zatím je to pro mě dostačující :palec2:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jaster teť mě tak napadá proč jsi vybral pro takové ladění nejslabší TDI ? Kdybys tehda zvolil sériovou RS a zainvestoval do ni tolik jako do svého TDI tak bys měl dnes asi slušnou raketu se kerou by jsi udělal pořádný rozruch na každém srazu. Takhle jsi uvalil spoustu peněz a svezeš se podobně jako já v sériovém RSku. :doh

Nic proti tvým upravám, naopak máš můj obdiv :worthy Jen jsi podle mě vybral trochu nevhodnou výchozí motorizaci :blush:

Tak nejako. Ja viem, že je to o peniazoch, to je fakt, ale nechápem tých, čo si chcú nadupať 66 ky....Fakt by som zvolil potom tie silnejšie verzie a tunil tie. Ale jedna vec je istá, do mesta je najlepšia 66 - ka a to všeobecne. A to som vyskúšal snáď všetky dostupné ropáky, až po najnovší, najsilnejší Pasat. Mňa by ani nenapadlo tunit moju 66 -ku, to by som ju predal a kúpil aspoň 81 -ku. Ale ja to neurobím, lebo to mám, ako rodinné premiestňovadlo, z úžasnou spotrebou, aj v meste, kde jazdím určite 70-80 % :p

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak nejako. Ja viem, že je to o peniazoch, to je fakt, ale nechápem tých, čo si chcú nadupať 66 ky....Fakt by som zvolil potom tie silnejšie verzie a tunil tie. Ale jedna vec je istá, do mesta je najlepšia 66 - ka a to všeobecne. A to som vyskúšal snáď všetky dostupné ropáky, až po najnovší, najsilnejší Pasat. Mňa by ani nenapadlo tunit moju 66 -ku, to by som ju predal a kúpil aspoň 81 -ku. Ale ja to neurobím, lebo to mám, ako rodinné premiestňovadlo, z úžasnou spotrebou, aj v meste, kde jazdím určite 70-80 % :p

až na to že ta 66 se od 81 liší pouze vstřikami a turbem,takže je jedno jestli upravovat 66kw nebo 81kw ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mam TDi 66 kw, kolega ma 1,8 turbo vycipovane temer maximalne,bol ale velmi prekvapeny ako dokaze tdi zrychlit ked to fukne poriadne do turba,hned uvazoval o zmene na TDi a smaimalnym cipom, potom to bude zrat travu okolo cesty

Jo, a teď tu o Budulínkovi... ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

až na to že ta 66 se od 81 liší pouze vstřikami a turbem,takže je jedno jestli upravovat 66kw nebo 81kw ;)

Myslíš ? Čo dostaneš (kW /Nm) zo 66 -ky s malým turbom a malými strykmi ? Toľko, čo má pôvodne cca 81 -ka. Do 81 ky už nemusíš dávať väčšie turbo a striky... Podľa mňa, ani turbo, ani striky nie sú "lacná" záležitosť. No a preto si myslím, že je rozumnejšie a lcnejšie začať s tuningom silnejšieho auta, alebo ešte silnejšieho.... Súhlasiš ? ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mam TDi 66 kw, kolega ma 1,8 turbo vycipovane temer maximalne,bol ale velmi prekvapeny ako dokaze tdi zrychlit ked to fukne poriadne do turba,hned uvazoval o zmene na TDi a smaimalnym cipom, potom to bude zrat travu okolo cesty

Pane bubak toto je tak nepravděpodobné až jsem si to musel změřit:

Změřil jsem na třech motorech pružné zrychlení na 3jku z 60 až 100 km/h a dopadlo to takto:

1.9 TDI 66 kW - 6,8 s

1.8T 110 kW - 4,7 s

2.8 V6 142 kW - 5 s

Takže nefoukejte nám tady tolik kol1

Editováno: , autor: Miki RS
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 roky později...

Vždyť TDI 66kw je snad ještě horší než atmosféra 1.6i 75kw, ne? TO se přeci vůbec nedá srovnávat s 1.8T:-)

1 - Pokračovat v diskuzi po třech letech...klobouk dolů!

2 - Mimoň je výborné místo na testování. Jen se vždy bojím, zda to na konci dráhy dolů ubrzdím :-)

3 - Papírově je 1.6 benál silnější než 1.9 uhlák, ale prakticky o tom přesvědčenej nejsem. Jel jsem v upravené 66Kw a je to pěkný hukot. Myslím, že 1.6 benál se dál neupravovaly.

Srovnávat obě motorizace s naší 1.8T, tak to néé. To je můj mazel s 20 ventilama :-)

H.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník
Toto téma je nyní uzavřeno, a proto není možné odpovídat.
×
×
  • Vytvořit nový...