Přejít na obsah

Jakou škodovku by jste si představovali?


lukino200

Doporučené příspěvky

Ahoj, tak mně napadlo že bych se dal něco aby jste mohli si vymýšlet vlastní škodovky.....určitě posílejte nějaké upravené škodovky, či vaše představy o budoucnosti této značky.

Je to jednoduché: v řadě zemí EU se již nyní jedná o snížení max. rychlosti na 120 km*hod-1 (na dálnicích), dále na 80 km*hod-1 mimo dálnici a 50 km*hod-1 ve městech. Asi se tomu v budoucnu neubráníme ani u nás, protože naše "vláda" pseudo-papouškuje všechnu direktivu EU bez nějakých efektivních protinávrhů. Chcu tím říci, že by se mi od Škody-Auto a.s., líbil vůz, který by jezdil oněch max. 120 km*hod-1, ale měl minimální spotřebu (např. 3-4 l/100 km).

Současné vozy z produkce Škoda-Auto úsporné v žádném případě nejsou. Bohužel.

Klidně mě opravte, jestli se mýlím..

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

string(174) "http://www.skoda-auto.com/importermastercze/model/concepts/ahoj/displayImage.htm?RID={9AEEE0E9-581B-41C9-9555-5E5C07DBA1D9}&IID={9832639A-BC7D-4240-AE7F-BE2DF443CDF0}&PS=1024"

Je to jednoduché: v řadě zemí EU se již nyní jedná o snížení max. rychlosti na 120 km*hod-1 (na dálnicích), dále na 80 km*hod-1 mimo dálnici a 50 km*hod-1 ve městech. Asi se tomu v budoucnu neubráníme ani u nás, protože naše "vláda" pseudo-papouškuje všechnu direktivu EU bez nějakých efektivních protinávrhů. Chcu tím říci, že by se mi od Škody-Auto a.s., líbil vůz, který by jezdil oněch max. 120 km*hod-1, ale měl minimální spotřebu (např. 3-4 l/100 km).

Současné vozy z produkce Škoda-Auto úsporné v žádném případě nejsou. Bohužel.

Klidně mě opravte, jestli se mýlím..

Oni až tak úsporné zatím nemohou být, nemají své nové motory používají staré od WV.....ale myslím si že škodovka s tímhle bojuje, že až budou mit novej motor 1.2tfsi tak to bude snad lepší a také 1.6 novou.......ale hold lidi si ji kupují, taky proč ne je to kvalitní auto.Jinak škodovce velmi fandím, a vozítko v podobě škody ahoj které zde zobrazuji by nebylo vubec špatné.....jen tak dál škodovko

Zde odkaz na vizi miniauta které by bylo dobré, ale nebude uskutečněno.Zde odkaz

post-14485-1199555045_thumb.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Všechny ty obrázky nahoře jsou krásné, ale doba mohutných aut skončila.

Když si spočítáte následující fakta:

- tlak na snižování max. rychlostí

- tlak na zvyšování pokut v Kč (EURO) a tr. bodů

- strmě se zvyšující se cena pohonných hmot

- rostoucí ceny pojištění, povinného ručení, pojištění vozu obecně

...

Vyjde mi, že BUDOUCNOSTÍ budou malá auta, která budou jezdit na alternativní pohon (např. vodík)

nebo na ředěné benzíny s obsahem motoru 0.8 nebo 1l, se spotřebou max. 3-4 l/100 km.

V Číně a Indii už to pochopili a auto za 46.000,- bude dost silné lákadlo, kterým ostatní automobilky

budou muset čelit. Tedy i Škoda Auto, kteří tak jako tak budou muset zlevňovat..

Auta v bazarech pak klesnou o polovinu. To jsou mé vize, a myslím, že reálné..

No, uvidíme :palec2::)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Máš namysly novej fiatackej motor 0,8 dvouválec :)))) ale jinak myslím že škodovka určitě vyrobí nějaké větší MPV maj to i v plánech :palec2:

Tento konkrétní motor jsu na mysli neměl, ale spíš mě zaráží, že na tomto poli ty velké koncerny nic nepodnikají,

skoro bych řekl, že spí..

Ta Čína s Indií - pokuď opravdu začnou chrlit vozy za 46.000,- do Evropy (např. Ford Charouz se netají tím, že by

chtěl s Číňany domluvit lukrativní výhradní zastoupení), pak už se z tohoto trhu, který je každým dnem zajímavější

"vystrnadit" nenechají..

Čímž ostatní automobilky budou mít problémy (přezaměstanost, auta na sklad, drahý provoz)..

Co myslíte???

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tento konkrétní motor jsu na mysli neměl, ale spíš mě zaráží, že na tomto poli ty velké koncerny nic nepodnikají,

skoro bych řekl, že spí..

Ta Čína s Indií - pokuď opravdu začnou chrlit vozy za 46.000,- do Evropy (např. Ford Charouz se netají tím, že by

chtěl s Číňany domluvit lukrativní výhradní zastoupení), pak už se z tohoto trhu, který je každým dnem zajímavější

"vystrnadit" nenechají..

Čímž ostatní automobilky budou mít problémy (přezaměstanost, auta na sklad, drahý provoz)..

Co myslíte???

Taky de o to že tam nebude asi žádná kvalita, a co EURONcap??hm?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Taky de o to že tam nebude asi žádná kvalita, a co EURONcap??hm?

Ta kvalita mě napadla samozřejmě také, ale v českých zeměpisných šířkách rozhoduje vždy na 1. místě lákavá CENA

(pro 90% obyvatel) a tak se domnívám, že vozítka za 46.000,- se u nás prostě chytnou a budou se prodávat o 106..

Podívejme se na čínské ošacení, hračky, motorky, elektroniku, apod. I když to nemá kdovíjakou pověst kvality

(a aj lidi to vědí) stejně to kupují a spousta českých výrobců už leckde díky nízké ceně z Číny pozavírala "krámy".

Smutné je, že spousta věcí i pro renomované značky se již teď dělá pod čínskou taktovkou :feve:

Takže jen se změní logo a sem tam se nahradí nějaké jiné (dražší) materiály těmi levnými, ale zase klesne cena,

která je pro nás Čechy nejdůležitější..

Inu nechme se překvapit, ale podle mě jde Charouz (ohledně byznysu) správnou cestou a i podle jeho sloganu bude

opět platit "o krok v cíli dřív". V tomto případě to bude platit dvojnásob..

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ta kvalita mě napadla samozřejmě také, ale v českých zeměpisných šířkách rozhoduje vždy na 1. místě lákavá CENA

(pro 90% obyvatel) a tak se domnívám, že vozítka za 46.000,- se u nás prostě chytnou a budou se prodávat o 106..

Podívejme se na čínské ošacení, hračky, motorky, elektroniku, apod. I když to nemá kdovíjakou pověst kvality

(a aj lidi to vědí) stejně to kupují a spousta českých výrobců už leckde díky nízké ceně z Číny pozavírala "krámy".

Smutné je, že spousta věcí i pro renomované značky se již teď dělá pod čínskou taktovkou :feve:

Takže jen se změní logo a sem tam se nahradí nějaké jiné (dražší) materiály těmi levnými, ale zase klesne cena,

která je pro nás Čechy nejdůležitější..

Inu nechme se překvapit, ale podle mě jde Charouz (ohledně byznysu) správnou cestou a i podle jeho sloganu bude

opět platit "o krok v cíli dřív". V tomto případě to bude platit dvojnásob..

Škdovka prodá hodně v zahraničí tak o ních bych se nebál, přinejhorším jen expanze na východ

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Škodovce podle mě chybí nástupce Felicie pick-up...nějaké podobné technicky jednoduché nenáročné užitkové auto pro každodenní práci za rozumnou cenu...

...taky by se hodil nástupce Rapida...menší coupé pro mladého motoristu též za rozumnou cenu...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Škodovce podle mě chybí nástupce Felicie pick-up...nějaké podobné technicky jednoduché nenáročné užitkové auto pro každodenní práci za rozumnou cenu...

...taky by se hodil nástupce Rapida...menší coupé pro mladého motoristu též za rozumnou cenu...

Jj, s obojím souhlasím. Pick up chybí a nějaký TUDORek taky, už jsem to psal výše.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ta kvalita mě napadla samozřejmě také, ale v českých zeměpisných šířkách rozhoduje vždy na 1. místě lákavá CENA

(pro 90% obyvatel) a tak se domnívám, že vozítka za 46.000,- se u nás prostě chytnou a budou se prodávat o 106..

Podívejme se na čínské ošacení, hračky, motorky, elektroniku, apod. I když to nemá kdovíjakou pověst kvality

(a aj lidi to vědí) stejně to kupují a spousta českých výrobců už leckde díky nízké ceně z Číny pozavírala "krámy".

Smutné je, že spousta věcí i pro renomované značky se již teď dělá pod čínskou taktovkou :feve:

Takže jen se změní logo a sem tam se nahradí nějaké jiné (dražší) materiály těmi levnými, ale zase klesne cena,

která je pro nás Čechy nejdůležitější..

Inu nechme se překvapit, ale podle mě jde Charouz (ohledně byznysu) správnou cestou a i podle jeho sloganu bude

opět platit "o krok v cíli dřív". V tomto případě to bude platit dvojnásob..

Rozumnej člověk dává přednost před cenou hlavně kvalitě a bezpečí a auto za 46.000 kč ze kterýho při srážce v 50km/h nic nezbyde bych si určitě nekoupil.A když se dívám kolem sebe tak si hodně lidí začalo kupovat velké auta.Asi proč?

Editováno: , autor: prtko5
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Rozumnej člověk dává přednost před cenou hlavně kvalitě a bezpečí a auto za 46.000 kč ze kterýho při srážce v 50km/h nic nezbyde bych si určitě nekoupil.A když se dívám kolem sebe tak si hodně lidí začalo kupovat velké auta.Asi proč?

No přeci kvůli "pseudo" bezpečnosti - viz crsh testy některých velkých autiček :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj, tak mně napadlo že bych se dal něco aby jste mohli si vymýšlet vlastní škodovky.....určitě posílejte nějaké upravené škodovky, či vaše představy o budoucnosti této značky.

Me by stacilo, aby mela vevnitr stejne vychytavky jako nejnovejsi Audi A6, klidne at kopiruji, vzdyt je to koncern, rozvod urcite retezem, malinka spotreba, vsechny dily mezi koncerny zamenne (ne jak nyni jen kvuli SW stejny dil je tezke nahradit), kdyby to vse bylo ve zminovanem Tudoru.. sice v nejake nizke spotrebe a vyssi rychlosti, tedy asi dieselu....nebo treba v zakladu v nejakem plynu?

jde vzdy o ohromny kompromis, kdyby tento nebyl, tak chlapi neprodavaji jen tak sva auta - jednou mam limuzinu a chci ostreho atraktivniho sprotaka, pote zase hledam neco nizkonakladoveho uzitkoveho a porad dokola...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Rozumnej člověk dává přednost před cenou hlavně kvalitě a bezpečí a auto za 46.000 kč ze kterýho při srážce v 50km/h nic nezbyde bych si určitě nekoupil.A když se dívám kolem sebe tak si hodně lidí začalo kupovat velké auta.Asi proč?

jj přesně, tohle si taky myslím :palec2: Rozhodně si 90% obyvatelstva nekoupí čínský auto za 46 000,-- Celkově, když se člověk jen rozhlídne, tak kolik čínskejch aut zde jezdí, oproti jinejm značkám. Škodovku vynechám, ta vyhrává na plný čáře a hned tak vedení neztratí. A pokud to bude nějakej prcek, tak to úspěch mít nebude. Možná pro lidi v důchodu nebo na nákupy po městě, kde se v 50km rychlosti nic moc nestane. Ale jakej sebevrah by s tímto autem letěl někde po dálnic s celou rodinou, to nevím...Podle mě se v týhle republice vždycky budou držet auta třídy Felicie, Fabie, Fabie 2. Je to český, kvalitní a hlavně perfektní auta pro 4členou rodinu, kde člověk potřebuje mít i kufr na nákupy atd. a verze combi je nenahraditelná...Vůbec bych si starosti s nějakou čínskou hračou za 46k nedělal, za ty prachy bych si radši koupil čtyřkolku a nebo zahradní traktorek lol

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...