Přejít na obsah

1.0 MPi


Vlasta

Doporučené příspěvky

ono v octavke bola ta 1,4 44kW uz naozaj malo a preto to vyrobca zrusil, ja si myslim ze vo fabii ta 1,4 44kW nenarocnemu postacuje to iste plati aj o octe 1,6 55kW, v octe a aj je este 1,4 55kW ktora je tiez iba zaklad pre nenarocneho a nahradila 1,6 55-ku, inak octa 1,6 ma identicke parametre ako fabca 1,4. su to motory co postacia ale nenadchnu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ono v octavke bola ta 1,4 44kW uz naozaj malo a preto to vyrobca zrusil, ja si myslim ze vo fabii ta 1,4 44kW nenarocnemu postacuje to iste plati aj o octe 1,6 55kW, v octe a aj je este 1,4 55kW ktora je tiez iba zaklad pre nenarocneho a nahradila 1,6 55-ku, inak octa 1,6 ma identicke parametre ako fabca 1,4. su to motory co postacia ale nenadchnu.

Nevíte někdo jaké mají fábie hodnoty zrychlení z 0 na 100Km/h s motory 1.4 44Kw a 1.4 50Kw???????? Já prásknu zrychlení Oktávky 1.6 55Kw- 14,6s :scooter:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nevíte někdo jaké mají fábie hodnoty zrychlení z 0 na 100Km/h s motory 1.4 44Kw a 1.4 50Kw???????? Já prásknu zrychlení Oktávky 1.6 55Kw- 14,6s :scooter:

tak u 1.4 50KW je to 15.4s a HTP 47KW který pak nahradil motor 1.4 50KW má 15.9s

Editováno: , autor: Tonny
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nevíte někdo jaké mají fábie hodnoty zrychlení z 0 na 100Km/h s motory 1.4 44Kw a 1.4 50Kw???????? Já prásknu zrychlení Oktávky 1.6 55Kw- 14,6s :scooter:

skoro obdobne hodnoty 1,4 16V 55kW hatchback 13,7s a combi 14,1s to su hodnoty toho zazraku pod slnkom :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

skoro obdobne hodnoty 1,4 16V 55kW hatchback 13,7s a combi 14,1s to su hodnoty toho zazraku pod slnkom :)

No prosím, tak ty rozdíly nejsou ani tak výrazné.Přesto je fábka 1.4 16V označovaná jako ideální motorizace a Octavii 1.6 55Kw pranýřují všichni jako línou mrchu. Teď mě jenom napadá-zrychlení 13,8s měla Felicia 1.3 Mpi 50Kw-takže 1.4 16V je co se tohoto druhu jízdních vlastností týče takové pokračování :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No prosím, tak ty rozdíly nejsou ani tak výrazné.Přesto je fábka 1.4 16V označovaná jako ideální motorizace a Octavii 1.6 55Kw pranýřují všichni jako línou mrchu. Teď mě jenom napadá-zrychlení 13,8s měla Felicia 1.3 Mpi 50Kw-takže 1.4 16V je co se tohoto druhu jízdních vlastností týče takové pokračování :)

ten motor nie je povazovany za najlepsiu volbu z hladiska parametrov ale z hladiska toho ze s benzinovej ponuky je najrozumnejsi 1,4 16V 74kW musis tankovat N98 a tocit ho vtedy ide coz mnohym nevyhovuje tak preto ta 55.

inak u octy je predsa len vyssia trieda cize aj trosku vyssi narok na motor.

a s tou feldou mnoho ludi malo tu 1,3 50kW, ktora sice mala zrychlenie tak ako si pisal ale vraj co sa tyka pruznosti motora tak aj HTP je lepsie na to. vies udaj z 0-100 nie je vsetko, ono dost zalezi ako motor taha a aky je pruzny.

p.s.: na dialnici sa manik na felde combi 1,3 50kW plne nalozena pretekal a za kazdu cenu ma chcel obehnut tiez plne nalozeny a akonahle prislo stupanie tak mu to netahalo ale vzdy dole kopcom ma obehol :) a zase ked prislo stupanie tak zavadzal a tak sa to opakovalo a pritom som isiel stale konstantne 130-140 :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No prosím, tak ty rozdíly nejsou ani tak výrazné.Přesto je fábka 1.4 16V označovaná jako ideální motorizace a Octavii 1.6 55Kw pranýřují všichni jako línou mrchu. Teď mě jenom napadá-zrychlení 13,8s měla Felicia 1.3 Mpi 50Kw-takže 1.4 16V je co se tohoto druhu jízdních vlastností týče takové pokračování :)

Felicia 1.3 50KW měla stovku za 13.1s otec to měl tak v TP, moje bývalá 1.6 MPI ve feldě měla v TP 12s prostě to bylo o dost lehčí auto než fabka

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

tak ja si myslim ze udaj 0-100 km/h sice o niecom hovori, ale dolezitejsi je medzisprint 80-120 :palec2: ale to je moj skromny nazor

Údaj 0-100 je v technických parametrech výrobce podle mne více vypovídající - všechny auta začínajií prostě z nuly. Když začnu porovnávat pružnost jednotlivých motorů, tak vždy definuji podmínky - rychlosti a rychlostní stupeň, přičemž intervaly jsou nastaveny tak aby se do nich vešly všechny porovnávané motory. A pak dostanu téměř nic nevypovídající údaje např. o tom, že mezi F benzíny s výkonem 47-74kW není při určitých podmínkách skoro rozdíl.

Ale bohužel zatím jsem neviděl srovnávací měření, kde by se měřila maximální pružnost bez ohledu na zařazenou rychlost. Pak by to bylo stejně vypovídající jako sprint, protože při předjíždění mi je např. zrychlení při 80 na V. na nic, když řadím III. (nebo v mém klidně i za II.)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

tesna ja som to myslel tak ze v praxi je dolezitejsi udaj medzisprintu. kolko krat nakladas na semaforoch plny kotol? asi nie stale :palec2: kdezto pri beznom jazdeni ked obiehas ta skor bude zaujimat ta pruznost na 5. stupni(dobre niekto ma vtedy hodenu 4, pripadne trojku lol ) ale tak zase da logiku ze motor s lepsim zrychlenim bude pruznejsi, ale nemusi to byt stale tak, vid feliciu -_-

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

tesna ja som to myslel tak ze v praxi je dolezitejsi udaj medzisprintu. kolko krat nakladas na semaforoch plny kotol? asi nie stale :palec2: kdezto pri beznom jazdeni ked obiehas ta skor bude zaujimat ta pruznost na 5. stupni(dobre niekto ma vtedy hodenu 4, pripadne trojku lol ) ale tak zase da logiku ze motor s lepsim zrychlenim bude pruznejsi, ale nemusi to byt stale tak, vid feliciu -_-

Jak píšu výše, takové údaje jsou nic neříkající, protože stanovené omezení a podmínky měření obvykle odpovídají otáčkám běžné pohodové jízdy, kde jsou rozdíly mezi auty i podstatně výkonově odlišnými výrazně menší (výkonnější mají obvykle delší převody, podobně rozdíl benzín vs. turbonafta apod.). Mi osobně je při pohodové jízdě na úrovni např. 40% potenciálu motoru úplně jedno, jestli zrychlím za x nebo x+2 sekundy. Měření zrychlení na IV. z 50km/h nebo V. ze 60 (tuším to bylo to srovnání FI) logicky nechápu, marketingově ano. Pokud bych se postavil proti HTP, možná bych to projel ;)

Pokud bych ale porovnával totéž na nižší kvalt, tzn. při vyšších otáčkách, což odpovídá běžné situaci, kdy předjíždíš, podřazuješ a dáváš plný s cílem co nejrychleji předjet, tak výsledky budou podstatně rozdílnější a ukáží ti v situaci, kdy to potřebuješ "prohnat". Teda předpokládám, že každý rozumný člověk při takových manévrech se snaží dostat motor do otáček kdy dostatečně táhne a má ještě prostor (otáčky) pro zrychlení.

Tož tak, jdu na škopka ... :palec2:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jak píšu výše, takové údaje jsou nic neříkající, protože stanovené omezení a podmínky měření obvykle odpovídají otáčkám běžné pohodové jízdy, kde jsou rozdíly mezi auty i podstatně výkonově odlišnými výrazně menší (výkonnější mají obvykle delší převody, podobně rozdíl benzín vs. turbonafta apod.). Mi osobně je při pohodové jízdě na úrovni např. 40% potenciálu motoru úplně jedno, jestli zrychlím za x nebo x+2 sekundy. Měření zrychlení na IV. z 50km/h nebo V. ze 60 (tuším to bylo to srovnání FI) logicky nechápu, marketingově ano. Pokud bych se postavil proti HTP, možná bych to projel ;)

Pokud bych ale porovnával totéž na nižší kvalt, tzn. při vyšších otáčkách, což odpovídá běžné situaci, kdy předjíždíš, podřazuješ a dáváš plný s cílem co nejrychleji předjet, tak výsledky budou podstatně rozdílnější a ukáží ti v situaci, kdy to potřebuješ "prohnat". Teda předpokládám, že každý rozumný člověk při takových manévrech se snaží dostat motor do otáček kdy dostatečně táhne a má ještě prostor (otáčky) pro zrychlení.

Tož tak, jdu na škopka ... :palec2:

Plně souhlasím a pokud jde o ten 1,0, tak mám 1,4MPI 50Kw a je to lemra, tak si nedovedu představit jak jede 1,0, je to auto pro důchodce.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...
jestli to máš na ježdění do samoobsluhy pro rohlíky tak to ber, ale ať není po cestě moc zatáček, bez toho posilovače nic moc! ;) jinak nebrat... jet o línější než nejlínější... :smich:

90% mesto 10% mimo. obsadenie dve osoby ale proti scoutu je to ako s1203

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...