vikino1 Vloženo 12. Září 2008 Sdílet Vloženo 12. Září 2008 Ital s tým rozsvecovaním kontrolky el. motoru som mal po kúpe auta problémy aj ja bol som v ser. ani neviem kolko krát no potom to jednoducho vyriešila výmena RJ motoru, ale bolo to ešte v záruke a to je už dosť rokov nazad. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sinius Vloženo 12. Září 2008 Sdílet Vloženo 12. Září 2008 ten posilovač je věc nízoru a zvyku....taky sem začínal s autem bez posilovače a zvladl jsem to, dneska, když si sednu do bráchovýho Punta bez posilovače, tak nadávám a sem sedřenej jak borůvka....prostě ten posilovač je určitě dobrej do města, je tu velekj kus komfortu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Itall Vloženo 12. Září 2008 Sdílet Vloženo 12. Září 2008 Tak sem nakonec koupil felicii LXi 1.3 MPI 50kW (1997) s najetými 200tkm a posilovač řízení opravdu nemá, ale skoro vůbec mi to nevadí, protože krom úplného zastavení točím jednou rukou... Jinak jízda s ní je skvělá, připadám si jak v nefalšovaným sportovním autě Třeba spojka jde tak ztuha, že u auta u kterého jsem na ní nemohl dýl stát (connect), jelikož mě začínala bolet noha, tak po přesednutí z felcky mi přijde jak když šlapu do hov.. a můžu jí držet klidně půl hodiny To samé plyn je také pěkně cítit pod nohou, narozdíl od fábky, kde musím nohu spíš svalama přizvedávat... Jinak motor je skvěle zajetý, dostával čočku jako prase každý den a je vidět, že to jen prospívá, navíc je u něho skvělá reakce na plyn a když bych ho srovnal s fabií 1.4/74, tak do 3500 jede stejně, i když pocitově se zdá, že dokonce i lépe, protože na každé přidání okamžitě vyrazí. btw srovnání s jinýma 1.3 mám, takže zajetá opravdu dobře je Myslím, že sis tak úplně nepomohl, protože Felicie dost reznou. Ale proti Fabii 1,0 je to letadlo, je lehčí a má větší výkon. Také tam nejsou sarapatičky jako ty blbé kontrolky, které reagují na kdeco. S tím plynem máš pravdu, je příjemné, když na něj můžeš nohu trochu položit, jinak bere křeč při delší jízdě. Také spotřeba bude asi nižší, u Fabie 1,0 průměr 5,7, ale Felda umí i za míň. Ale celková kvalita podvozku a kastle je u Fabie vyšší. Kromě čelního skla, těsnění pod hlavou a připitomělé elektroniky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sinius Vloženo 12. Září 2008 Sdílet Vloženo 12. Září 2008 (editace) no tak to, že felda 1,3 5Okw bude mít nižší spotřebu než fabka1,0 37kw se mi moc nezda..myslim, že s tou feldou se dostaneš k těm šesti litrum, ale spíš malinko víc...ale samozřejmě záleží na stylu jízdy Editováno: 12. Září 2008, autor: Sinius Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Host Hero Vloženo 12. Září 2008 Sdílet Vloženo 12. Září 2008 Itall: jasne nemusis so mnou suhlasit, ale posilovac riadenia je u mna samozrejmostou, dokonca keby ho vyrobca dodaval za priplatok uz v najzakladnejsej verzii tak to povazujem s jeho strany za drzost a nemam zaujem o jeho vyrobok nech si ho ide predavat do hornej dolnej na ural mozno blby kupi. ale ako som uz pisal dnes je to absolutne samozrejmost a vyrobca si to nemoze dovolit predavat auto bez toho to by bol neskutocne rozneseny za to. p.s.: fabiu junior som vzdy povazoval za chvilkovy skrat zo strany skodovky, kamarat to mal to som sa vzdy nasmial zatlacat cupliky na dverach, tazko sa tocilo, pred spolujazdcom diera, som si s neho srandu robil ze kedy mu vykradli auto nakoniec to po roku dal prec inak junior strasne cosi nedorobene auto co vypluli, nechapal som ako si to mohol niekto kupit. p.s.s.: inak preco myslis ze uz teraz pri fabii II nevypustili take nieco ako junior, nemaju odvahu resp. nechcu sa zosmiesnit, to by bol uz trapas. Hele jestli si myslíš že posilovač potřebuješ při jízdě tak jsi na omylu.Mám Juniora 1,4 a posilovač mi nechybí a to ani dvěma dcerám které s ním jezdí, pouze při parkování by se jím hodil ,ale zvyk je zvyk.Jestli jseš sračka tak ti ani posilovač nepomůže.Astím kastlíkem aspoň mi to nikdo nevykrade! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Itall Vloženo 12. Září 2008 Sdílet Vloženo 12. Září 2008 no tak to, že felda 1,3 5Okw bude mít nižší spotřebu než fabka1,0 37kw se mi moc nezda..myslim, že s tou feldou se dostaneš k těm šesti litrum, ale spíš malinko víc...ale samozřejmě záleží na stylu jízdy Jistě záleží na stylu, podmínkách a technickém stavu auta. Mimo město je to i papírově 0,3 litru ve prospěch Felicie, to by mohlo být. Já jezdim po městě na kole . Město má zas méně Fabie. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
profor Vloženo 12. Září 2008 Sdílet Vloženo 12. Září 2008 Ital načo to píšeš dva krát v rozmedzí 10minút???? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Václav Š. Vloženo 12. Září 2008 Sdílet Vloženo 12. Září 2008 Tak sem nakonec koupil felicii LXi 1.3 MPI 50kW (1997) s najetými 200tkm a posilovač řízení opravdu nemá, ale skoro vůbec mi to nevadí, protože krom úplného zastavení točím jednou rukou... Jinak jízda s ní je skvělá, připadám si jak v nefalšovaným sportovním autě Třeba spojka jde tak ztuha, že u auta u kterého jsem na ní nemohl dýl stát (connect), jelikož mě začínala bolet noha, tak po přesednutí z felcky mi přijde jak když šlapu do hov.. a můžu jí držet klidně půl hodiny To samé plyn je také pěkně cítit pod nohou, narozdíl od fábky, kde musím nohu spíš svalama přizvedávat... Jinak motor je skvěle zajetý, dostával čočku jako prase každý den a je vidět, že to jen prospívá, navíc je u něho skvělá reakce na plyn a když bych ho srovnal s fabií 1.4/74, tak do 3500 jede stejně, i když pocitově se zdá, že dokonce i lépe, protože na každé přidání okamžitě vyrazí. btw srovnání s jinýma 1.3 mám, takže zajetá opravdu dobře je Projeď se někdy s Feldou 1,6. To je teprv žihadlo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
one-z Vloženo 12. Září 2008 Sdílet Vloženo 12. Září 2008 Myslím, že sis tak úplně nepomohl, protože Felicie dost reznou. Ale proti Fabii 1,0 je to letadlo, je lehčí a má větší výkon. Také tam nejsou sarapatičky jako ty blbé kontrolky, které reagují na kdeco. S tím plynem máš pravdu, je příjemné, když na něj můžeš nohu trochu položit, jinak bere křeč při delší jízdě. Také spotřeba bude asi nižší, u Fabie 1,0 průměr 5,7, ale Felda umí i za míň. Ale celková kvalita podvozku a kastle je u Fabie vyšší. Kromě čelního skla, těsnění pod hlavou a připitomělé elektroniky. No za cenu fabky 1.0 bych moh mít dvě feldy a moje zrezlá není, taky to trvalo než jsem našel něco pořádnýho..., sem tam se něco najde, ale nic hrozného (zvenku zatím není vidět nic). Jinak zrovna dneska byly vystříkány dutiny. Já si taky myslim, že spotřeba bude asi o něco nižší, protože prakticky nejdu přes 3000-3500 a to by s litrem určitě nebylo, za prvé má menší výkon a za druhé hodně krátké převody. Nicméně spotřebu příliš neřeším, protože bude sloužit opravdu na pár km ročně, takže když to bude kolem 7, tak budu spokojen Kastle tužší je, ale jestli je i podvozek nějak zásadně lepší to už bych možná netvrdil. Přece jenom gumy u fabky jsou užší, je o cca 100kg těžší a chybí jí stabilizátor, oproti ostatním fabkám. To samé brzdy jsou jiné, než na ostatních fabkách... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
one-z Vloženo 12. Září 2008 Sdílet Vloženo 12. Září 2008 Hele jestli si myslíš že posilovač potřebuješ při jízdě tak jsi na omylu.Mám Juniora 1,4 a posilovač mi nechybí a to ani dvěma dcerám které s ním jezdí, pouze při parkování by se jím hodil ,ale zvyk je zvyk.Jestli jseš sračka tak ti ani posilovač nepomůže.Astím kastlíkem aspoň mi to nikdo nevykrade! Já myslim, že ti chybí, ale jen obhajuješ to co máš doma... Mě, ačkoliv jsem hodně zvyklej na posilovače, to taky příliš nevadí, ale přece jenom je to dost znát při jízdě po městě - člověk není tak pohotovej, když musí zatáčet oběma rukama... Jinak já jsem i docela rád, že si můžu taky občas sjet s autem, které ještě není zasaženo "moderní dobou" Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
one-z Vloženo 12. Září 2008 Sdílet Vloženo 12. Září 2008 Václav: jj to věřím, docela by mě to i zajímalo, jak moc velkej rozdíl by byl konkrétně oprotí tej mojí, protože jede fakt docela pěkně, anebo si to třeba jen namlouvám a jede normálně a ty ostatní které jsem řídil byly na prd zajeté... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Itall Vloženo 12. Září 2008 Sdílet Vloženo 12. Září 2008 No za cenu fabky 1.0 bych moh mít dvě feldy a moje zrezlá není, taky to trvalo než jsem našel něco pořádnýho..., sem tam se něco najde, ale nic hrozného (zvenku zatím není vidět nic). Jinak zrovna dneska byly vystříkány dutiny. Já si taky myslim, že spotřeba bude asi o něco nižší, protože prakticky nejdu přes 3000-3500 a to by s litrem určitě nebylo, za prvé má menší výkon a za druhé hodně krátké převody. Nicméně spotřebu příliš neřeším, protože bude sloužit opravdu na pár km ročně, takže když to bude kolem 7, tak budu spokojen Kastle tužší je, ale jestli je i podvozek nějak zásadně lepší to už bych možná netvrdil. Přece jenom gumy u fabky jsou užší, je o cca 100kg těžší a chybí jí stabilizátor, oproti ostatním fabkám. To samé brzdy jsou jiné, než na ostatních fabkách... Zajímavé, některé znalosti máš, (např., že 1,0 nemá stabilizátor, to byla novinka i pro některé pracovníky značkového servisu) a někde si zas vedle, jak ta jedle. Podvozek Fabie je proti Felicii mnohem lepší a Felicie je proti Fabii mnohem labilnější, zvláště, když jsou horší tlumiče, což se stává. Fabie po 125 000 km je stabilní jako nová. 1,0 krátké převody má a vytáčet se trochu musí. Ale nebýt již zmíněných závad, nestěžoval bych si. Je to pozoruhodně tiché auto. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
one-z Vloženo 13. Září 2008 Sdílet Vloženo 13. Září 2008 Vedle jsem možná proto, protože jsem s juniorem nikdy nejel Ale vadí mi slovo "mnohem" přijde mi trochu přitažené za vlasy, tohle slovo bych použil ve srovnání s fabií s dobrýma gumama (conti) 185/60 R14 se zadníma kotoučema, kterou také jezdím. Samozřejmě nepopírám, že ta fabka (junior) ten podvozek nemá lepší, ještě aby tomu tak nebylo, když je to nástupce, jak říkám nikdy jsem s ní nejel, ale jestli ten pocit "mnohem" lepšího podvozku nedělá právě ta tichost, kterou jsi zmínil i ty Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Itall Vloženo 19. Září 2008 Sdílet Vloženo 19. Září 2008 Vedle jsem možná proto, protože jsem s juniorem nikdy nejel Ale vadí mi slovo "mnohem" přijde mi trochu přitažené za vlasy, tohle slovo bych použil ve srovnání s fabií s dobrýma gumama (conti) 185/60 R14 se zadníma kotoučema, kterou také jezdím. Samozřejmě nepopírám, že ta fabka (junior) ten podvozek nemá lepší, ještě aby tomu tak nebylo, když je to nástupce, jak říkám nikdy jsem s ní nejel, ale jestli ten pocit "mnohem" lepšího podvozku nedělá právě ta tichost, kterou jsi zmínil i ty Zadní kotouče nemají na jízdní vlastnosti vliv,pneu 185/60 jsou stabilnější než 155/80,ani ne proto,že jsou širší,ale hlavně jsou nižší.155/80 se pohupují,ale zas jsou komfortní,takže když se moc nezávodí,vyhovují dobře.Možná,když je felda úplně OK,tak se to moc nepozná,ale při 200tis. km se to spíš dost pozná.Tak ať ti slouží.Čau. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
one-z Vloženo 20. Září 2008 Sdílet Vloženo 20. Září 2008 No mluvilo se o podvozku jako celku, tudíž jsem zmínil i brzdy Jinak šířka má podle mě dosti značný a podstatný vliv, ano i vyšší bočnice udělá své, ale rozdíl 111mm oproti 124mm mi nepřijde až tak velký, daleko podstatnější je, kolik "gumy" se dotýká silnice... Takže ty 3cm musejí být hodně znát, jak při brždění, kdy se užší guma dostane rychleji do smyku, tak při průjezdu zatáčkou, ale i při akceleraci Felda sice má 200 litrů nalítáno, ale když se o to člověk stará, tak nevidím problém, tlumiče byly měněné a řízení žádnou vůli nemá, narozdíl od některých zanedbaných kousků s podstatně menším nájezdem... Jinak díky a jak už jsem napsal, s juniorem jsem nikdy nejel a doufám, že ten podvozek o něco lepší má, vždyť je to o generaci novější auto, jen mě zarazilo to slovo mnohem, když vím jakej je rozdíl oproti fabce, kterou jsem už zmínil Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Itall Vloženo 1. Říjen 2008 Sdílet Vloženo 1. Říjen 2008 No mluvilo se o podvozku jako celku, tudíž jsem zmínil i brzdy Jinak šířka má podle mě dosti značný a podstatný vliv, ano i vyšší bočnice udělá své, ale rozdíl 111mm oproti 124mm mi nepřijde až tak velký, daleko podstatnější je, kolik "gumy" se dotýká silnice... Takže ty 3cm musejí být hodně znát, jak při brždění, kdy se užší guma dostane rychleji do smyku, tak při průjezdu zatáčkou, ale i při akceleraci Podle mé zkušenosti (zrovna u Fábií) má vliv na komfort asi každých 5mm na výšce pneu.Takže 124mm jsou proti 111mm už o tři pomyslné stupínky komfortnější. Šířka jistě vliv má,ale větší vliv má tvrdost směsi.Takže např. měkčí směs na 155 bude při brždění lepší než tvrdá na 185.Je to dost znát na letních nebo zimních pneu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Standa3 Vloženo 13. Únor 2009 Sdílet Vloženo 13. Únor 2009 Zdravím, chtěl bych se zeptat, zda je motor 1,0 MPI u Fabie Junior škodovácký nebo je od Volkswagena.Díky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vikino1 Vloženo 13. Únor 2009 Sdílet Vloženo 13. Únor 2009 (editace) Je to škodovácky motor.Tu sa o tom niečo hovorilo daj si to vyhladať je tu 1,0 toho spústa: http://forum.skodahome.cz/index.php?showto...p;hl=junior+1,0 Editováno: 13. Únor 2009, autor: vikino1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
HjM Vloženo 14. Únor 2009 Sdílet Vloženo 14. Únor 2009 No chlapi, a ste si jistí, že je škodovácký?? proč by ho potom VW dávalo v roce 1998 do Pola?? nebo to byla 1.0 37kw ale jiná než ta ve Fábce? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dušan 20VTurbo Vloženo 14. Únor 2009 Sdílet Vloženo 14. Únor 2009 No chlapi, a ste si jistí, že je škodovácký?? proč by ho potom VW dávalo v roce 1998 do Pola?? nebo to byla 1.0 37kw ale jiná než ta ve Fábce? Je to 100% klasicka skodovka jen s malym zdvihem a vrtanim. Davali ho tam protoze je to levnej a jednoduchej motor. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
HjM Vloženo 14. Únor 2009 Sdílet Vloženo 14. Únor 2009 Jo, tak to chápu,. akorát mi bylo divné, že by se objevil o tolik dřív ve VW než v nějaké škodovce... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kubenec Vloženo 14. Únor 2009 Sdílet Vloženo 14. Únor 2009 (editace) Vzali motor ze Š100, upravily zdvih, vrtání, dali vstřiky a 5kvalt http://auta5p.eu/katalog/skoda/fabia_04.htm http://skoda-mb.prekladys.com/mb_daten.htm http://www.embecko.inczech.net/menu/menu_final.htm A co se tíče VW Pola, tak to má uplně jiný motor, ponevač má OHC nikoliv OHV jako Škoda Fabia Junior http://www.autohit.cz/clanek/629/vw_polo_10_1994.html Editováno: 14. Únor 2009, autor: Kubenec Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TomášT Vloženo 16. Únor 2009 Sdílet Vloženo 16. Únor 2009 1,0MPi ve Fabce je klasická Škodovka-tedy derivát odvozený od 1,4MPi 44/50Kw. To co se dávalo do Pola je 1,0MPi 37Kw, ale z produkce VW - to je zase derivát odvozený z motoru 1,6 55Kw OHC(či 1,4 44Kw OHC). Ale jestli mě paměť neklame, tak 1,0MPi škodovácké konstrukce bral VW do nějakého malého auta...předchůdce Foxu, ale nemůžu si vzpomenout na jméno toho modelu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Woody Vloženo 17. Únor 2009 Sdílet Vloženo 17. Únor 2009 Sorry, že ti tu lezu se svym dotazem, ale nechcu zakladat nové téma. Mam dotaz, co motor 1,2 mpi? Je to 3nebo 4 valec, ¨nikde to nemužu najít a kdy se delal? Dik za odpověď Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Majký Vloženo 17. Únor 2009 Sdílet Vloženo 17. Únor 2009 podle mě stejné jako litr Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.