Přejít na obsah

Reklamace


DUsoft

Doporučené příspěvky

Civic nesrovnávej s octou,ale s Fabii,to je myslím stejná kategorie.

Před chvíli jsem se vrátil od toho kolegy,co má v rodině 3 avensisy.Ten nejstarší-2001 má 130.000 a jak jsem psal,krom kotoučů nic,ten novější 200myslím 3 nebo 4 má 80.000 a vůbec nic a ten nový je 06,najeto 12.000 a tam mu občas v rejdu vrzne servo,zrovna s tím jde na servis.O nějakém povrzávání plastů prý nemůže být ani řeč.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

A za 14 dní bude i nové madlo, taky věřili, že naklapnout stačí, žel nestačilo a mě pěkně dopálilo, že první otevření dveří po odjezdu ze servisu a problém je zpět-nabízí se otázka jak kontorlují provedenou práci...

Presne tento problem mam i ja... nemal som ale cas ist do servisu...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

spíš bych řekl o tý smůle, protože dobrých kousků je hodně

U mě je to spíš o tom jak to auto používal někdo přede mnou - jestli do toho lezli nějací burani a se vším kroutili aniž by věděli na co to je, tak se nedivím, jsou to všechno madla apod. a dokud je to v záruce, tak jsem relativně klidný.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já mám ted už čtvrtou Octávku,3x OI ( 1.6 74kw,1.9TDI 66kw,1.9TDI 81kw ) s kažkou z nich jsem najel hodně přes 300.000km,nejmíň s tou 1.6 ( 330.000km ) jinak s obouma TDI přes 370.000km a nejtěžší závada za celou éru byla u 1.6 74kw ty hydr.zdvihátka ventilů ve 250.000km,ten motor tenkrát klapal víc než nafťák a pak u obou TDI byla nejtěžší závada u každé z nich 2x váha vzduchu,jinak to bylo jen o údržbě ( oleje,filtry,destičky atd.).Jen musím souhlasit s těma kotoučema,to bylo hlavně u té silnější 81kw nemoc,teda pokud se použily origo.,já pak na doporučení koupil kotouče BOSCH to vím že jsem měl něco kolem 260.000km a auto jsem pak prodával mělo přes 400.000km a kotouče od Bosche pořád drželi.

Ted mám 2x OII,tu první mám ted 14.měsíc,mám na ní 105.000km a mé závady byli vesměs blbiny,prostě takový to vychytávání much u auta v záběhu.

Když můžu porovnat,tak dřepěl jsem už v hodně japoncích i v Avensisu a třeba oproti OI tam je citelnej rozdíl ve zpracování tj.asi bez debat,ale oproti OII se na mě nezlob já žádný rozdíl nevidim,jediné snad parádní kultivovanost toho jejich dieselu (85kw nebo tak nějak),ten si fakt vrká moc pěkně,to zas PDčka maj proti tomu tvrdšší chod ikdyž zase to není nějaká hrůza,tak určitej rozdíl tam je.

Budu se opakovat,ale pro mě je ze všech japonců v jakym jsem kdy jel jasnym favoritem Mazda 6,ale dokud budu dodržovat to že měnim auta max.po 4 letech a že budu jezdit ročně jako doposud 90.000km tak si jiné auto než Škodovku prostě nekoupim,už jen ten poměr Kvalita-Cena v tom to je třeba taková OII nejlepší auto,pak minim.sešup s ceny atd.atd.atd.

Už se vidim jak si koupim třeba takovou Mazdu 6 za 750-800.000kč ve slušnější výbavě a za 4 roky mi za to daj protiúčtem 220-240.000kč což se takové ceny výkupů pohybují a výkup je navíc jediná šance jak to pomalu prodat protože v bazarech o to moc nestojej tak člověku nic jiného nezbyde,tak můžu říct že by mě při takové cen.nabídce asi rovnou vomejvali a to nepočítám moje vždy najeté km nad 350.000km,to bylo asi tak 100.000kč.

Paráda je jako třeba tenkrát u OI SLX TDI66kw výr.01/99,auto se slevou za 505.000kč,po 3,5 roku a s najet.370.000km jsem byl v servisu při výkupu rarita protože jsem puntičkář a mám každé auto max.zachovalé,tak mi to nikdo nechtěl uvěřit ty km,tak mi za to nabídnuli 215.000kč,když jsem odtamtud vycházel že si to do doby než mi tam přijde nová OI rozmyslim ke mě přiběhl ten výkupní technik co auto prohlížel že když to nechám jemu osobně tak že mi dá 225.000kč tak jsme si plácnuli,protože to byla bez mála polovina s pořiz.ceny což je víc než dobré tak jsem ani neváhal a nehledal něco jiného.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Měl bych otázku.. kolik tak stojí seřízení geometrie náprav? I když jsem do žádné díry nevletěl, tak mám podezření na hnutí, protože jsem si všiml mírné (odhadem 2mm u věnce volantu) nerovnosti volantu znatelné při vyšší rychlosti. Může to být křivé už od výroby, jen jsem si toho nevšiml, každopádně mě teď čeká dost kilometrů, tak bych to chtěl mít OK. Budu rád za každou radu.

Editováno: , autor: OctII
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Měl bych otázku.. kolik tak stojí seřízení geometrie náprav? I když jsem do žádné díry nevletěl, tak mám podezření na hnutí, protože jsem si všiml mírné (odhadem 2mm) nerovnosti volantu znatelné při vyšší rychlosti. Může to být křivé už od výroby, jen jsem si toho nevšiml, každopádně mě teď čeká dost kilometrů, tak bych to chtěl mít OK. Budu rád za každou radu.

Co myslíš nerovností volantu? Že není úplně na střed? tak to já mám taky tak,ale už jsem si nějak zvykl..

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Měl bych otázku.. kolik tak stojí seřízení geometrie náprav? I když jsem do žádné díry nevletěl, tak mám podezření na hnutí, protože jsem si všiml mírné (odhadem 2mm) nerovnosti volantu znatelné při vyšší rychlosti. Může to být křivé už od výroby, jen jsem si toho nevšiml, každopádně mě teď čeká dost kilometrů, tak bych to chtěl mít OK. Budu rád za každou radu.

Co myslíš nerovností volantu? Že není úplně na střed? tak to já mám taky tak,ale už jsem si nějak zvykl..

Jo? No přesně tak, že při jízdě rovně je mírně stočen na levou stranu. Jde to poznat i okem podle páček blinků a stěračů, nebo když se chytne zvrchu dál na hraně, kde už je pevná přístrojovka. Možná je to OK, jen jsem si toho všiml až teď, protože jsem to předtím nesledoval, tak nevim. Nebylo by to poprvé, co bych řešil něco, co je v pořádku :D.

Editováno: , autor: OctII
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

je to blbost, přesně jak píše Alexas, taky mi to po výměně volantu trochu nedostředili a seřídili to na mojí urgenci uplně krásně

Na volantu i hřídeli je ryska,tak je otázka,jak moc musí sedět.. Jinak mám pocit,že sice je jemný, ale ne zas tolik, takže když jsem to přesadil o zub, tak byl zas na druhou stranu. Podle mně by se musely na nápravě seřídit spojovačky.. Radši jsem ho zatím nechal pěkně rysku na rysku

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

je to blbost, přesně jak píše Alexas, taky mi to po výměně volantu trochu nedostředili a seřídili to na mojí urgenci uplně krásně

Na volantu i hřídeli je ryska,tak je otázka,jak moc musí sedět.. Jinak mám pocit,že sice je jemný, ale ne zas tolik, takže když jsem to přesadil o zub, tak byl zas na druhou stranu. Podle mně by se musely na nápravě seřídit spojovačky.. Radši jsem ho zatím nechal pěkně rysku na rysku

No buď se dá geo udělat na nápravě nebo na volantu - na F byli kdysi líní dělat něco na nápravě, tak radši poposadili volant :blbec: Ale ty zoubky jsou vážne jemné, kdyžtak můžu vyfotit.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

A jinak je potřeba nebýt měkký a na servisy pořádně tlačit - viděl jsem maníka co si tam přebíral Supa po opravě, nějaké karosářské práce a ten chodil s technikem kolem auta přes 20 minut - každou spáru změřil, dveře i kapotu několikrát zkusil zavřít, otevřít a jen ukazoval technikovi co se mu nelíbí...já se cítil torchu blbě, že otravuju s pootočeným volantem, ale už nebudu, platím za to tak ať se snaží...doma jsem ještě zjistil, že jak měnili sklo, vrže madlo na těch dveřích co kuchali, si to kluci vyřeší když to neumí udělat napoprvé pořádně!

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Už jste byli někdo na letní servisní prohlídce za 99 Kč (18.6.-13.7.)? Máte s takovýmito prohlídkami už zkušenost? Myslíte, že by byli ochotni se podívat i na tu geometrii nebo volant? V úkonech servisní prohlídky píšou mj. kontrola funkcí (řízení, spojky, elektrické výbavy) příp. zkušební jízda, kontrola podvozku, atd. Ale to už bych chtěl asi moc.

Editováno: , autor: OctII
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Měl bych otázku.. kolik tak stojí seřízení geometrie náprav? I když jsem do žádné díry nevletěl, tak mám podezření na hnutí, protože jsem si všiml mírné (odhadem 2mm) nerovnosti volantu znatelné při vyšší rychlosti. Může to být křivé už od výroby, jen jsem si toho nevšiml, každopádně mě teď čeká dost kilometrů, tak bych to chtěl mít OK. Budu rád za každou radu.

Co myslíš nerovností volantu? Že není úplně na střed? tak to já mám taky tak,ale už jsem si nějak zvykl..

Jo? No přesně tak, že při jízdě rovně je mírně stočen na levou stranu. Jde to poznat i okem podle páček blinků a stěračů, nebo když se chytne zvrchu dál na hraně, kde už je pevná přístrojovka. Možná je to OK, jen jsem si toho všiml až teď, protože jsem to předtím nesledoval, tak nevim. Nebylo by to poprvé, co bych řešil něco, co je v pořádku :D.

Tak tenhle problém mám taky, všiml jsem si toho už při předávaní auta, akorát ho mám hnutý na pravou stranu - dvakrát jsem byl na kontrole geometrie v záruce pokaždé mi řekli že je vše v poho. Tak jsem po 3 zajel do servisu - opravdu se na to nedalo koukat a ani jet s volantem na rovno - už v 60km/h jsem jel hodne do svodidel v levo, posadil jsem technika do auta ať se projede, že to opravdu není spravené. Divil se jak to opravili, já ovšem také, poté co mi ,, seřídili geometrii" mi auto předali zpět - cely den jim to trvalo - závada nebyla opravena a jestě mi vyfakturovali 3x seřízení geometrie - jen pro pořádek auto jsem přebíral na začátu srpna 2006 a faktura vystavena 11.10.2006 - to byla posledi kapka a s timto servisem jsem skončil - těch věcí co mi na novém autě jako autorizovany prodejce a servis poškodili bylo opravdu moc. fuckpost-6803-1183548869_thumb.jpg

Octavia II 4x4 2.0 TDI DPF

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Měl bych otázku.. kolik tak stojí seřízení geometrie náprav? I když jsem do žádné díry nevletěl, tak mám podezření na hnutí, protože jsem si všiml mírné (odhadem 2mm) nerovnosti volantu znatelné při vyšší rychlosti. Může to být křivé už od výroby, jen jsem si toho nevšiml, každopádně mě teď čeká dost kilometrů, tak bych to chtěl mít OK. Budu rád za každou radu.

Co myslíš nerovností volantu? Že není úplně na střed? tak to já mám taky tak,ale už jsem si nějak zvykl..

Jo? No přesně tak, že při jízdě rovně je mírně stočen na levou stranu. Jde to poznat i okem podle páček blinků a stěračů, nebo když se chytne zvrchu dál na hraně, kde už je pevná přístrojovka. Možná je to OK, jen jsem si toho všiml až teď, protože jsem to předtím nesledoval, tak nevim. Nebylo by to poprvé, co bych řešil něco, co je v pořádku :D.

Tak tenhle problém mám taky, všiml jsem si toho už při předávaní auta, akorát ho mám hnutý na pravou stranu - dvakrát jsem byl na kontrole geometrie v záruce pokaždé mi řekli že je vše v poho. Tak jsem po 3 zajel do servisu - opravdu se na to nedalo koukat a ani jet s volantem na rovno - už v 60km/h jsem jel hodne do svodidel v levo, posadil jsem technika do auta ať se projede, že to opravdu není spravené. Divil se jak to opravili, já ovšem také, poté co mi ,, seřídili geometrii" mi auto předali zpět - cely den jim to trvalo - závada nebyla opravena a jestě mi vyfakturovali 3x seřízení geometrie - jen pro pořádek auto jsem přebíral na začátu srpna 2006 a faktura vystavena 11.10.2006 - to byla posledi kapka a s timto servisem jsem skončil - těch věcí co mi na novém autě jako autorizovany prodejce a servis poškodili bylo opravdu moc. fuckpost-6803-1183548869_thumb.jpg

Octavia II 4x4 2.0 TDI DPF

Servisy jsou ohraná písnička, nepomůžeš si nikde, jen po nich prostě šlapat a nutit dělat pořádnou práci...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...