Přejít na obsah

Reklamace


DUsoft

Doporučené příspěvky

  • o 1 rok později...

Yeti 4x4 diesel, 1,5roku stary najeto 32000

Po servisu 30tis a ujeti dalsich 2tis jsem zjistil do poloviny zkorodovane kotouce zadnich brzd s hlubokym vrypem, leve kolo podstane horsi, prohledl jsem servisku a tam byla v policku kontrola brzd fajfka jako OK, cesta do servisu s blahovym domenim , ze auto je v zaruce, dle jejich vyjadreni ovsem brzdovy system pouze pul roku - to naprosto nechapu - po delsim dohadovani, ze to neni na zaruku jsem to alespon uhral na neodborny servis a stocili kotouce a dali novy desky ovsem pricinu neurcili, poptaval jsem se dal a zjistil jsem, ze to pry dela nejaky omezovac zadnich brzd / vzhledem k zatizeni / ktery ridi zadni brzdy v zavilosti na zatizeni, jestlize tedy jezdime porad jen dva a vzadu igelitka , tento omezovac nejak zatuhne / zarezne a zavada je tady, servis to ale neuznava a v Boleslavi asi tuplem, ted jsem s tim najel zatim asi 1500km a zatim dobry

Porad ale nechapu omezeni zaruky na pul roku a to i s tim, ze pri koupi jsem si ji nechal prodlouzit o rok !

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 9 měsíců později...

Zdravím,chci se zeptat,jak dlouhá je záruka na prorezavění karoserie OII. mám totiž lehce chycená místa u zadních dveří "klasika", r.v je 2005 a auto je dotažené z D, mám ho od oknce roku. Je nějaká šance,že bych mohl uspět,kdyby byla záruka na kastli 12 let? 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

A není záruka jen 10 let?

Doporučuji se podívat přímo do servisky, v DDR mohla být pravidla jiná nebo auto mohlo být koupené za nějakých zvláštních podmínek (třeba předváděčka) a záruka mohla být nějakým způsobem omezena. A taky si nejsem jist, zda budou v CZ řešit auto zakoupené jako nové v Německu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 měsíce později...

Zdravím, chci se zeptat na následující. Před cca 2 roky jsem si nechal v autorizovaném servise opravit, přestříkat takové ty drobné rezavé puchýřky co se občas někde objeví, konkrétně se jednalo o levé přední a zadní dveře. Nejednalo se o celonástřik. Auto již bylo jednou na této straně stříkáno, jelikož předchozí majitel ho odřel. Takže jsem to platil ze svého a neuhrál na záruku. Nicméně nyní se opět objevily puchýřky na stejných místech, kde opravu provedli. Můžu chtít po servisu opravu nebo mě pošlou do háje?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

tak tak - jmenuje se to záruka na prorezivění = podmínkou úspěchu je tedy díra skrz. Rozhodující je ta první oprava, protože při ní byl patrný rozsah poškození. Mohlo to být, jak něco brutálního, co se vůbec nemělo kitovat, ale rovnou měnit, nebo naopak jen nějaká drobnost, kterou pouze pšoukli barvou. Že to bylo dělané v autorizovaném servisu moc neznamená, předpokládám, že opravu provedli podle přání a finančních možností zákazníka. Pokud odmítl doporučený postup a spokojil se s nějakou nouzovkou, tak na jakoukoliv záruku můžeš zapomenout.

Pokud se problému chceš zbavit, tak nezbude než vybrousit na holý plech a zjistit v čem je problém. Případně sem dej fotku.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...