Přejít na obsah

Fabia II a řazení - závada nebo vlastnost?


kuba44

Doporučené příspěvky

Jen pro doplnění tématu - nakonec tam byla závada, zvrzali mi montáž zamykání zpátečky, naštěstí to dělal přímo prodejce, takže opraveno a už je v pohodě. Teď pro změnu řeším jiný problém - a to cvakání pružin na lamele u spojky. Objevuje se to při pouštění spojky, tedy pokud ji nepustím úplně pooooomaloučku. V servisu jsem to s nimi schválně vyzkoušel na více autech - a jak na potvoru to dělá nejvíc jen to moje!!!! Asi mám ten noční kus, protože i motor je o něco hlučnější než u ostatních 1.4, se kterými jsem jel .... takový hezký "turbo" zvuk při akceleraci :( + vibrace ... .

Ty pružiny nejsou zatím na výměnu lamely, ale štve to, při každém jen malinko rychlejším řazení cvakání. Jednička, cvak, dvojka, cvak, trojka ... když kličkujete městským provozem tak prakticky permanentně cvakáte. Máte někdo podobnou zkušenost?

PS: Aktuálně najeto 2000 Km a podruhé v servisu. :076

Jak si přišel na to že to jsou pružiny na lamele. Mě to děla to samé co popisuješ.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

kuba44: Bohužiaľ, to sa pri Constructe alebo DefendLocku stáva relatívne často - odflákne sa montáž a potom sú problémy. Takisto aj to cvakanie spojky, nedá sa s tým spraviť nič. Na niektorých autách to cvaká, na niektorých nie. Toto je moja štvrtá Fabia (3x F1 + 1x FII), najviac to cvakalo na tej druhej v poradí. Neprešlo to, bolo to počuť rovnako aj po 90tisíc km. Nepotešil som ťa :ph34r:

jak nedá dělat nic,když vyměníš lamelu tak to přestane?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 týdny později...

Tak o tom mi ani nemluvte. Dneska jsem byl v servisu, že mi občas téměř nejde dát zpátečku a pochopitelně po příjezdu

do servisu bylo všechno v pořádku. Zkoušel jsem to i já a šla tam úplně sama. Tak jsem byl asi za blbce. Teď večer,

když jsem přijel domu, tak jsem jí tam zase dal asi na pátej pokus a to jsem musel hodně zatlačit přes odpor. kol119

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Horší je, když jí tam nemůžu dát na rovině, to nikam nepopojedu a kolikrát i po několikátym vyšlápnutí spojky, se mi tam

ta zpátečka nepodaří dát, musím fakt hodně zatlačit a jakoby najít jinou cestu, třeba s pákou trochu zatlačit do strany.

S tim holt asi nic neudělám.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Každopádně to budu muset nějak vychytat, protože lepší to asi nebude. Vždycky než vypnu motor, tak tam holt nějak

tu zpátečku zkusim dostat, protože používám defend lock, i když jdu někam jenom na chvíli, takže tam zpátečku dávám

poměrně často, nejenom při couvání. Zajímavý je, že nejlíp se tam dává v tý chvíli, když auto dojíždí dopředu

a v okamžiku, kdy se zastaví, tak tam tu zpátečku dát, samozřejmě ne dřív, aby to nešlo přes zuby. Přitom bych řekl, že naopak nejlíp by tam měla jít, když to auto už chvíli stojí a nechá se chvilku vyšlápnutá spojka. Musim to holt brát jako

vlastnost a zvyknout si na to, i když mě to občas štve.

Editováno: , autor: mambo
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

tak se pripojuju taky s problemem razeni 1ky a sem tam zpatecky.. dnes jsem to objednal v servisu a bohuzel az na 4tyho listopadu :-( dneska uz me to vytocilo uplne, behem pul hodky jizdy po meste mi 3krat nesla zaradit 1ka :( a zrovna na krizovatce to taky neni nic extra..

rejp: 1,2htp :)

Editováno: , autor: Mikroflex
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 týdny později...

A jaká převodovka je v FII 1.6 ?

Nepomohla by výměna oleje za olej s nižší viskozitou ? Např. v Peugeotu jsem měl 80W/90 a to znamenalo se obejít bez druhého rychlostního stupně. Po výměně za 75W/90 to bylo znatelně lepší.

U FII jsem se dotazoval, zda by nepomohla také výměna a bylo mi řečeno, že olej se mění až pokud by šly všechny rychlosti řadit špatně.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 týdny později...

Mě to co tady chlapi tady poisujete dělá taky u jedničky. Zatím to nechávám tak, protože mám najeto teprve 380 km. Jinak mam vyzkouseno, ze kdyz to tam nejde, tak jak jste tady psali, vyšlápnu a sešlápnu ještě jednou spojku a pak to tam padne. Uvidíme až přibude km více. Jezdil jsem Hyindaiem a tam bylo pravidelností, že než se ohřál olej v převodovce, tak zejména při zařazení dvojky jste cítili každý zub :) Takže FII převodovka je pro mě naprostý balzám :palec2:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...