kuba44 Posted January 15, 2008 Share Posted January 15, 2008 Prosím ostatní majitele FII o radu, případně informace: Cca týden (najeto cca 650 Km, motor stále syrový) vlastním FII 1.4 Ambiente a mám občas problémy zařadit jedničku - páka klade značný odpor a neskočí do pozice, případně skočí ale za doprovodu značného drhnutí, oproti ostatním rychlostem. Někdy pomůže zařadit dvojku a pak znovu jedničku .... doteď jsem jezdil s FI 1.2 a nikdy jsem neměl podobnou zkušenost - u zpátečky se mi to stává u všech škodovek, ale tam je to normální a pomůže vyšlápnout ještě jednou spojku .... Vím že řazení je u FII o něco méně "user-friendly" než u FI, ale toto mi přijde trochu divné - a nechce se mi s novým autem ihned do servisu. Díky za rady. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
pava Posted January 15, 2008 Share Posted January 15, 2008 Prosím ostatní majitele FII o radu, případně informace: Cca týden (najeto cca 650 Km, motor stále syrový) vlastním FII 1.4 Ambiente a mám občas problémy zařadit jedničku - páka klade značný odpor a neskočí do pozice, případně skočí ale za doprovodu značného drhnutí, oproti ostatním rychlostem. Někdy pomůže zařadit dvojku a pak znovu jedničku .... doteď jsem jezdil s FI 1.2 a nikdy jsem neměl podobnou zkušenost - u zpátečky se mi to stává u všech škodovek, ale tam je to normální a pomůže vyšlápnout ještě jednou spojku ....Vím že řazení je u FII o něco méně "user-friendly" než u FI, ale toto mi přijde trochu divné - a nechce se mi s novým autem ihned do servisu. Díky za rady. Dle mého názoru špatně seřízené lanovody řazení. Seřízení je jednoduché cca 5 minut práce. Jezdil jsem s Roomsterem 1.4 a řazení lahůdka, lepší než v mé Fabii. Nech to seřídit. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lancelot Posted January 15, 2008 Share Posted January 15, 2008 (edited) Já bych počkal ještě tak 1000km, možná si to ještě sedne. Když by to pak dělalo i nadále tak do servisu. Edited January 15, 2008 by Lancelot Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sranki Posted January 16, 2008 Share Posted January 16, 2008 Mne to robilo tiez zo zaciatku a potom sa to upravilo asi po 1500km. Inac radit jednotku za jazdy chce dost velky cit a treba zosuladit otacky motora a rychlost auta. Takze rozhodne to tam nervat nasilu. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
pitrs78 Posted January 16, 2008 Share Posted January 16, 2008 Mne to robilo tiez zo zaciatku a potom sa to upravilo asi po 1500km. Inac radit jednotku za jazdy chce dost velky cit a treba zosuladit otacky motora a rychlost auta. Takze rozhodne to tam nervat nasilu. řadit jedničku za jízdy je pěkná prasárna! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kuba44 Posted January 16, 2008 Author Share Posted January 16, 2008 Jde o zařazení jedničky při rozjezdu, samozřejmě. Dnes mám ujeto o 100 Km více (výhradně jízda po Brně) a měl jsem mírné problémy jen jednou ... a v servise mi taky doporučili počkat ... tak zkusím najet ještě nějakou stovku a uvidíme. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tomas_ek Posted January 16, 2008 Share Posted January 16, 2008 byla mi svěřena FII s najetými 2500 km a řazení jako po másle. Počkej ještě pár km a nech seřídit Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sranki Posted January 17, 2008 Share Posted January 17, 2008 řadit jedničku za jízdy je pěkná prasárna! Ja netvrdim, ze to robim Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
pava Posted January 17, 2008 Share Posted January 17, 2008 Ja netvrdim, ze to robim Není na tom nic špatného, pokud jedeš krokem a nerveš tam jedničku násilím, ale počkáš, aby si tam skočila sama. Normálně takto řadím a nevidím v tom problém. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
profor Posted January 17, 2008 Share Posted January 17, 2008 Tak tak, ja pri prichode domov tak činím Není na tom nic špatného, pokud jedeš krokem a nerveš tam jedničku násilím, ale počkáš, aby si tam skočila sama. Normálně takto řadím a nevidím v tom problém. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kuba44 Posted February 27, 2008 Author Share Posted February 27, 2008 Jen pro doplnění tématu - nakonec tam byla závada, zvrzali mi montáž zamykání zpátečky, naštěstí to dělal přímo prodejce, takže opraveno a už je v pohodě. Teď pro změnu řeším jiný problém - a to cvakání pružin na lamele u spojky. Objevuje se to při pouštění spojky, tedy pokud ji nepustím úplně pooooomaloučku. V servisu jsem to s nimi schválně vyzkoušel na více autech - a jak na potvoru to dělá nejvíc jen to moje!!!! Asi mám ten noční kus, protože i motor je o něco hlučnější než u ostatních 1.4, se kterými jsem jel .... takový hezký "turbo" zvuk při akceleraci + vibrace ... . Ty pružiny nejsou zatím na výměnu lamely, ale štve to, při každém jen malinko rychlejším řazení cvakání. Jednička, cvak, dvojka, cvak, trojka ... když kličkujete městským provozem tak prakticky permanentně cvakáte. Máte někdo podobnou zkušenost? PS: Aktuálně najeto 2000 Km a podruhé v servisu. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Igor Posted February 27, 2008 Share Posted February 27, 2008 kuba44: Bohužiaľ, to sa pri Constructe alebo DefendLocku stáva relatívne často - odflákne sa montáž a potom sú problémy. Takisto aj to cvakanie spojky, nedá sa s tým spraviť nič. Na niektorých autách to cvaká, na niektorých nie. Toto je moja štvrtá Fabia (3x F1 + 1x FII), najviac to cvakalo na tej druhej v poradí. Neprešlo to, bolo to počuť rovnako aj po 90tisíc km. Nepotešil som ťa Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PMA Posted February 28, 2008 Share Posted February 28, 2008 Ja mam spise problem s dvojkou (najeto mam 3500km) proste nekdy tam nechce vubec jit, musim jedine vyslapnout spojku a znova. Setkal se nekdo s tim? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kuba44 Posted February 28, 2008 Author Share Posted February 28, 2008 kuba44: Bohužiaľ, to sa pri Constructe alebo DefendLocku stáva relatívne často - odflákne sa montáž a potom sú problémy. Takisto aj to cvakanie spojky, nedá sa s tým spraviť nič. Na niektorých autách to cvaká, na niektorých nie. Toto je moja štvrtá Fabia (3x F1 + 1x FII), najviac to cvakalo na tej druhej v poradí. Neprešlo to, bolo to počuť rovnako aj po 90tisíc km. Nepotešil som ťa Nepotěšil si mě, to je pravda . Ještě si ovšem dělám naději - domlouval jsem se servisákem v autosalonu, že tomu nechám ještě 2000 km a pokud by to trvalo nebo se zhoršovalo, tak to pošle přímo na Boleslav - a že by mi to vyměnil. Opravdu mi to cvaká hodně hlasitě, bál jsem se že je tam dokonce něco utrženého ... teď si říkám kéž by bylo - dali by mi novou. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pitt Posted February 28, 2008 Share Posted February 28, 2008 Ja mam spise problem s dvojkou (najeto mam 3500km) proste nekdy tam nechce vubec jit, musim jedine vyslapnout spojku a znova. Setkal se nekdo s tim? Tenhle problém mám s jedničkou i když se to stává jen zřídka. Někdy musím zařadit nejdřív dvojku a pak spátky na jedničku jinak ji tam nedostanu.A většinou je to zrovna na křižovatce když padne zelená. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PMA Posted February 29, 2008 Share Posted February 29, 2008 ...A většinou je to zrovna na křižovatce když padne zelená. jj, to znám z jedničkový fábky, vždycky v ten nejvhodnější moment Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kostner Posted April 13, 2008 Share Posted April 13, 2008 Mě se to u FI občas taky stávalo, většinou stačilo znovu vyšlápnout spojku. Po 20tis. km to bylo lepší,ale musel jsem si zvyknout. Teď mám už objednanou FII,tak jsem zvědavej jak bude šlapat Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Blacky Posted April 14, 2008 Share Posted April 14, 2008 (edited) hmm asi bude potreba odlisit, kdyz je to normalni., a staci jen znova vysapnout spojku a "srovnat "kola, aby 1 sedla, a kdy to fat nejde vubec a je treba servis. prvni pripad je normalni, stavalo se mi to u zugula u favorita, formana, felcky FI ,OI, OII i R, neprikadam tomu zadny zvlastni vyznam. Edited April 25, 2009 by Blacky Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
muchapuk Posted April 25, 2009 Share Posted April 25, 2009 mne to robilo uz na rapidke tak dufam ze na fabke , z 2ky na 1dnotku sa mi moc nechce radit Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
.Honza. Posted April 29, 2009 Share Posted April 29, 2009 (edited) Dobrý den, chtěl jsem se zeptat, zda teď s odstupem času se řazení zlepšilo, nebo byl nutný servisní zásah. Já mám zatím najeto 800 km. Díky Honza Edited April 29, 2009 by .Honza. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Miro 2 Posted May 5, 2009 Share Posted May 5, 2009 Také mám 1,4 FII Combi a s jedničkou jsem ze začátku dost soupeřil, někdy to vypadalo jako když jsem úplnej začátečnik. Prostě jsem ji tam nedal nadoraz a ona se vrátila zpět. Teď mám již za sebou 3000km a zdá se to lepší, ale občas se stane, že tam nejde. Vždy se však jedná o rozjezd z klidu, pomůžu si tím, že ji podržím a přitom pomalu pouštím spojku, a ona si tam tu cestičku krásně najde., podobně se zpátečkou.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mambo Posted May 5, 2009 Share Posted May 5, 2009 (edited) Nejde ti to takhle přes zuby? Já mám větší problémy jenom se zpátečkou. Stačí párkrát vyšlápnout spojku a docela to jde. Upřímně jsem ale trochu zklamaný z řazení u FII. Všude píšou, jaký je oproti konkurenci řazení hladké, ale mě to moc nepřesvědčilo. Sice nevím, jaké má konkurence řazení, ale můj starej favorit ho má mnohem hladší. Edited May 5, 2009 by mambo Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
HjM Posted May 5, 2009 Share Posted May 5, 2009 no nevím teda, můžu srovnávat s favoritem a s peugetotem 207 a na FII nemá zdaleka ani jedno, ten peugeot ma řazení oproti fábce fakt o dost horší, taková guma to je,.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mambo Posted May 6, 2009 Share Posted May 6, 2009 (edited) U toho favorita mi jdou rychlosti úplně hladce bez jakýchkoliv problémů, což se o fabii říct moc nedá. Nejhorší je to s tou zpátečkou. Občas taky mívám problémy s jedničkou a dvojkou. Úplně bez problémů jdou 3, 4, 5. Jak jsem psal, s konkurencí zkušenosti moc nemám a s francouzskými auty vůbec, tak s nima to srovnávat nemůžu. Edited May 6, 2009 by mambo Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
HjM Posted May 6, 2009 Share Posted May 6, 2009 (edited) no na naší Fábce občas nejde narvat dvojka a také někdy trojka a taky se mi poslední dobou občas stane, že přepočítám zuby převodovky , ale to bude tím, že se mi to povede nepečlivě zařadit, jinak mi to přijde celkem v poho Edited May 6, 2009 by HjM Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.