Přejít na obsah

Superb II


Host V/// RS

Doporučené příspěvky

A co by ste řekli na tohle combi?

zdroj: autorevue.cz

Musím říct že se mi mooc líbí jako combi...i když je to jen udělaný, ale nebyl by takhle špatnej

No ale myslím si že úspěch superbu je zaručenej

Jj,ten kombík vypadá rozhodně líp...ještě by to chtělo pohled zezadu,ale to si asi ještě počkáme.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

JirkaK: Naoprosto souhlasim s tvym názorem....Zad světla a zadek vůbec,volant,vnější kliky a dojem že auto je užší než je papírově......mě ty zad.světla připomínaj zas starýho Megane-sedan ;)

Takže u mě je jasno...SII to rozhodně nebude,naživo mi nepadl nějak do oka,dost věcí na jeho vzhledu mi na něm vadilo.....možná kombik bude hezčí,ale na ty já zas nejsem,takže Superb je pro mě tabu.

Už mám tímto rozhodnuto a to A6 2.7TDI...už jsem rozhodil sítě po známých ze salónu,takže až tam bude nějaká skladovka za solidní cenu,tak neváhám ani minutu.

Jen škoda těch 3.0TDi že je dělaj jen v Quattru.....známej co jezdil pro hotel z jejich A6-3.0TDi-Quattro se teď osamostatnil a přivezl z německa zánovního Avanta 2.7TDi a řikal že rozdíl ve spotřebě při stejném stylu a využívání auta je víc jak 2,5L/100km a ještě mu přišla hned ta 2.7TDi i kultivovanější a nějakej jeho kamarád z Audi mu řekl že ty 2.7TDi maj novější generaci CommonRaila a že ty jsou fakt špička.....on s tim Avantem 2.7TDi jezdí za 6,6L.....s tim 3.0TDi se pod 8,5L nikdy nedostal,spíš bylo běžný nad 9L..a to díky Quattru které já opravdu nepotřebuju....takže pro mě je jasná volba 2.7TDi.

A6 je těžká a 3.0 TDI má psaných 8,1 což je více jak o litr víc, než A4 s tím samým motorem. Já, jestli se na to zmotám, tak to bude A4, ale právě 3.0 TDI. Přeci jen rozdíl 50 koní navíc, mi za to stojí. Přitom u A4 je rozdíl spotřeb mezi 2.7 a 3.0 jen pár deci. Aspoň papírově.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

I když jsem vysazen na koncern.auta,tak zas musim říct že v součastnosti co vyjíždí za nové auta této třídy je nejhezčí New-Citröen C5...fakt jsem čuměl jak je to nádherný auto když jsem ho viděl poprvé v německu....je hned vidět že k Citröenu přešel designer z Audi.......na Citröeny jsem nikdy nebyl a frantíky vůbec,ale ta nová C5 je vážně moc povedený auto a v Combíku je to úplná bomba...já že nejsem na Combíky tak u tohohle mi spadla čelist.

http://www.c5.citroen.com/cz/

Ten design ala Audi je na tom fakt hodně vidět.

Jinak jsem koukal na vnitřek, ale palubovka mi teda do oka zrovna nepadla...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

A6 je těžká a 3.0 TDI má psaných 8,1 což je více jak o litr víc, než A4 s tím samým motorem. Já, jestli se na to zmotám, tak to bude A4, ale právě 3.0 TDI. Přeci jen rozdíl 50 koní navíc, mi za to stojí. Přitom u A4 je rozdíl spotřeb mezi 2.7 a 3.0 jen pár deci. Aspoň papírově.

Tak ono taky záleží jak kdo s tim jezdí...ten známej když jezdil s tim 3.0TDi tak to bylo hotelový auto,tak bůh ví jak tomu šlapal na krk.....ted má toho svýho Avanta 2.7TDi,tak to už asi taky dává většího majzla jak s tim zacházet...,ale on z jeho zkušenosti řikal že min.2L tam rozdíl je určitě....ty jeho kolegové s těma dalšíma 3.0TDi jezdily i kolem 12L,ale teda převážně Prahu.

Ono než spotřeba mě spíš přijde zbytečný dávat bez mála 200.000kč navíc za Quattro a 50koní navíc...když ani jedno nepotřebuju...ta 2.7TDi mi absolutně vyhovuje...ten známej mě nechal projet se v tom jeho Avantu 2.7TDi a ani trochu jsem nepociťoval že by ten motor na to auto neměl.....naopak tahal nádherně bez nějakého zaváhání.

Ted by měl přijít menší facelift A6 a s tim i další nebídka výkon.verze toho 3.0TDI teda 3.0TDI ,ale nevim o kolik ten výkon povyroste......jen se o tom zmiňoval známej od dealera.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

A6 je těžká a 3.0 TDI má psaných 8,1 což je více jak o litr víc, než A4 s tím samým motorem. Já, jestli se na to zmotám, tak to bude A4, ale právě 3.0 TDI. Přeci jen rozdíl 50 koní navíc, mi za to stojí. Přitom u A4 je rozdíl spotřeb mezi 2.7 a 3.0 jen pár deci. Aspoň papírově.

Ono taky když to porovnáš u A6 tak zas ten 3.0TDi(171kw/233k) oproti 2.7TDi(132kw/180k) neni nic zas tak extra navíc......maximálka u 2.7TDi(230km/h)..3.0TDi(245km/h)....zrychlení 0-100km/h je u 2.7TDi(8,0s)....3.0TDi(6,9).

Ono když ten známej přivez toho Avanta 2.7TDi tak první co řekl že ani moc nepoznal výkonově nějakej rozdíl mezi tím 3.0TDi ze kterym jezdil před tim......nejdřív jsem si v duchu řikal že si každej pochválí svoje nový auto a nevyvracel jsem mu to a jak tak na to koukám v parametrech tak ono fakt mezi tím neni velký rozdíl.

Audi mě taky s timhle tak trochu sere....třeba já bych osobně bral tu 2.7TDi i s Tiptronikem,ale bohužel,s tiptonikem dostaneš i Quattro ;) ..prostě Tiptronik bez Quattra neexistuje.....pouze s Multitronikem,ale o tom jsem četl a i mě na to upozorňoval ten známej z autor.servisu že to je snad nejporuchovější převodovka co kdy Audi udělala a i v článcích kde testovali ojetinu A4 s multitronikem bylo největší mínus právě tato převodovka kvůli častým poruchám.

Teď má Audi právě s příchodem faceliftu A6 příjít i z novou převodovkou S-Tronic..je to prakticky 7.st.DSG pro podélně ulož.motory a u ní už bude právě možnost bez Quattra....ale bohužel,ten malej facelit A6 má přijít až koncem roku a do té doby čekat určitě nebudu.

Ono to je taky od Audi tak trochu vychcanost....věřim že kdyby byl v nabídce 3.0TDI Tiptronik bez Quattra,tak více jak polovina současných majitelů 3.0TDi to bez Quattra má.....takhle když chceš hold tiptonika tak chtě nechtě zaplatíš i 100.000kč navíc za Quatrro ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No C5 Combi je nadherna. kol5 Nazivo to je bomba. -_- Ale nejsem si jisty, jestli ma i velkej panoramatickej Velux. :rock:lol

Jj,nová C5 combík je fakt nádherný auto.....jak už jsem tu několikrát psal že nejsem na Combíky tak do tohohle bych klidně šel.....moc pěkný. :palec2:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jj,nová C5 combík je fakt nádherný auto.....jak už jsem tu několikrát psal že nejsem na Combíky tak do tohohle bych klidně šel.....moc pěkný. :palec2:

C5 je moc pěkný, ale s naftovým motorem je to zase stejný, jako u Mazdy 6. 140 k dneska už nikoho neohromí a krom toho s tak velkým autem, jako je C5, ani moc nebude hejbat.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

C5 je moc pěkný, ale s naftovým motorem je to zase stejný, jako u Mazdy 6. 140 k dneska už nikoho neohromí a krom toho s tak velkým autem, jako je C5, ani moc nebude hejbat.

Já mám doma katalog té nové C5 a nabízej ho ve čtyřech diesel.variantách a to:

HDI 110koní 240Nm

HDI 138koní 320Nm

HDI 173koní 370Nm

HDI V6 206koní 440Nm-jen s automatem

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Bavíte sa tu o novej C5, prispejem svojimi čerstvými skúsenosťami, kým to mám v hlave:

Nová C5 je naozaj nádherná! Dizajnéri sa fakt s tým autom vyhrali, no čo je veľmi smutné, je to na úkor funkčnosti a praktickosti. V sedane na zadných sedadlách je miesto pre človeka max 190 cm, vyšší musí mať hlavu na bok. Takisto na šírku to nie je žiadna sláva, neviem si predstaviť, ako sa tam odvezú 3 ľudia na dlhšiu trasu- vnútorná šírka vzadu je len o 10cm viac, než má FII. Vadia neskutočne masívne dvere, šírka dverí v najširšom mieste je 32 cm (!!!!). V dverách sú absolútne minimalistické úložné priestory, možno tak na mobil - v celom aute nie je kde uložiť pet fľašu, pardón, je - v kufri. Vnútri bez šance. Takisto úložné priestory v stredovej konzole, pod rádio sa nezmestí ani mobil, ani peňaženka. Predné sedačky majú zo zadnej strany tvrdý plast až takmer hore k opierke, kvôli deťom určite praktické, no plast je nepríjemný a tvrdý. Sklamaním je volant s pevným stredom všetky tlačítka sú ako jedna velká guma bez rozdelenia, takže človek netuší, či to stlačil alebo nie. Ako päsť na oko pôsobia staré diely z predošlého modelu - slnečné clony, ovládače el. okien... V interiéri kopec kriviek, nelogických prelisov. Na nasmerovanie výduchov kúrenia na vodičovej strane je nutné ruku vykrútiť, zavadzá totiž volant. Proste prekombinované. Kufor je dosť malý, hranu má neskutočne vysoko - sedan 90cm, combi 60cm. Chvastali sa precíznou nemeckou kvalitou a záruka len 2 roky.

Suma sumárum, nádherné auto, ale neskutočne nedomyslené!! Ceny sú v rozpätí 795tisíc Sk až po 1,373mil Sk. Tie dojmy, čo som písal, sú z auta za 1,32mil :wacko:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Bratranec dělá u Dojáčka tak mám slíbenou předváděcí jízdu až tam New-C5 dostanou...tak jsem zvědavej....ale podle toho co jsem ho prošel v tom německu kolem dokola a nahlídnul přes sklo dovnitř mi nepřipadá že by tam bylo málo místa....naopak na mě zapůsobil hodně dobře(luxusně) a na první dojem třeba daleko lépe než SII......

Krom toho dnes jsem jel v Praze po Evropské ul.a od Dejvického kulaťáku až skorem na letiště jsem jel za dvěma SII (Černý a taková zvláštní tm.šedá) a nemůžu si pomoc...ten zadek mi přijde prostě hnusnej....nemůžu si pomoct.........Škoda toho zadku ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Karlos: U nás by prvé predvádzačky mali byť do konca apríla, budu aj civilnejšie verzie, teda tie nižšie výbavy. Motoricky ale zatiaľ len HDI 1,6. Mne to tiež bolo divné - zvonka veľké auto (ten predok je fakt hodne masívny, podobný extrémako 407), a vnútri miesta pomenej. Vpredu OK, ale vzadu úplná katastrofa.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Karlos: U nás by prvé predvádzačky mali byť do konca apríla, budu aj civilnejšie verzie, teda tie nižšie výbavy. Motoricky ale zatiaľ len HDI 1,6. Mne to tiež bolo divné - zvonka veľké auto (ten predok je fakt hodne masívny, podobný extrémako 407), a vnútri miesta pomenej. Vpredu OK, ale vzadu úplná katastrofa.

Jj,to vim,ta 407 je šílená vzadu....to i ve starých OI co měl brácha bylo snad víc místa než v té 407....předek masivní a vzadu místa max.tak pro děti......známej měl 406 a plánoval koupi té 407 a když vyjela tak se zhrozil co s tim místem vzadu provedli za hrůzu...tak nakonec pořídil předváděčku 607.

Uvidíme...jak jsem psal,bratranec dělá u Dojáčka tak mi slíbil že až jim to tam přivezou tak mi dá vědět....taky řikal do konce Dubna že by to tam už měli mít.....on ale zas řikal že zpočátku budou chodit ty nej.výbavy...tak nevim.

Jsem celkem zvědavej na zkušebku s tou C5..protože fakt se moc líbí,jak zvenčí tak i interiér,ty př.anatomický sedačky neměli absolutně chybu ....ale zatim jen pohledově..ještě jsem v tom neseděl.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...