Přejít na obsah

Superb II


Host V/// RS

Doporučené příspěvky

skoda "difuzor" a mini kridelko ti asi taky nepomuzou co?

post-15585-1214514728.jpg post-15585-1214514733.jpg

fotku toho predniho sport spojleru jsem nenasel zatim ale prece nechtej udelat ten predek jeste vic naSUPEnej

To mi fakt nepomůže......to by spíš pomohlo vyměnit celý víko kufru,světla a prodloužit rozvor....ten dlouhej zad.převis mi taky k takovýmu autu nesedí........prostě od konce zad.dveří bych to auto scela předělal....

Nevim proč se ty blbci nedrželi vzhledu alá koncern...přece na něm neni nic špatnýho...jó dobře je to možná okoukaný,ale pořád hezčí než tohle........

Hlavně že se ty hňupy ve škodovce se chvástali že SII je scela jejich výtvor..že tentokrát měli od koncernu volnou ruku......hm....kdyby možná je nechala škodovka do toho kecat tak by ten zadek dopadl lépe....ale možná taky ne no......

Fakt mám k tomu zadku čím dál větší odpor...................................

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak oba kluci už jsou u prodejce :D .......ted mi volal prodejce že mi během dneška pošle emailem faktury a bude záležet až jim potvrděj platbu z banky a vypadá to na čtvrtek odpol.max.pátek ráno jdu pro ně......

V sobotu hned vyrážim do Holandska tak to bude test jak víno........

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jj,takový zajíždění mám taky rád a né s tim poskakovat někde v Praze na magistrále.........

Taťka mi zajede druhýho SII.....ten je z něj naprosto unešenej a dokonce se mu líbí i ten zadek...prý je dokonalej <_< ....no nevim,ale mě se teda nelíbí a líbit nikdy nebude......

Jednou z mámou do Rakouska ke známým,tak si ho chce vyzkoušet jak se s nim jezdí.....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak to mám,ale to neznamená že se k nim nemůžu chovat slušně....v mém případě je to spíš postiženost....o tom by mohly moji řidiči vyprávět co dělám za rambajs i když třeba najdu malej blbej škrábanec na hliníku.....to už radši nikdo z nich ani nezkouší :D .......Prostě mě to sere když si někdo něčeho neváží....tj.vše......takže taková klidná zajížděcí cesta do Holandska je pro mě balzám na duši............

Já stejně z SII budu jezdit jen pár týdnů........pak ještě budu prodávat jednu Caravellu.....od doby mám 2x OII-Combiky,tak mi bohatě stačí jedna na více lidí,jinak případný balíky a zasilky v pohodě odveze OII Combík a ještě z daleko menšími provoz.náklady....... a během léta si budu kupovat A6..........určitě nééééé proto že to je Audi,ale kvůli V6-TDI.....jen čekám až jim v autosalónu naskočí akce AUDI -400.000kč(mělo by to být v Srpnu)....jak už tomu bylo stejně mi rok na podzim.......

Nejdřív jsem chtěl přivést novou z německa,ale jak jsem zjistil tak nový auto se tam nevyplatí kvůli DPH u nových aut a ono to vlastně nemusí být ani úplně nový....musí mít nad 6.000km aby to braly jako jetinu a s těch předváděček jsem si tam prostě nevybral a hlavně při takový investici nechci dělat žádný kompromisi....ty bych nedělal ani při koupi OII.......

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak dnes jsem už oba vyzvedl :) ....taťka hned jednoho na zkoušku uzmul a odfrčel ke známým do Rakouska a druhýho už mám v garážích.........

Táta hned po ani né 100km volal a pěl ódy....takhle nadšenýho jsem ho neslyšel ani když si pořídil tehdy Mazdu 6.......

Pořídil jsem jen zatim katastrofální foto z mobilu v šeru v garážích ;) ......protože akorát se začal spouštět ten liják,tak to venku nešlo......zítra až s nim vyjedu tak pořídim pořádný foto pořádnym foťákem.....

post-12679-1215112955_thumb.jpg

Editováno: , autor: karlos3
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

to Karlos : tak ti přeju víc štěstí, než s těma OII. Jinak mi mluvíš naprosto z duše s tím vzhledem auta. Nemám k tomu žádných připomínek až na ten naprosto tragickej a nemožnej zadek. Kdybych zkousnul ty korejský světla, tak s tím otřesným tvarem karoserie, resp. střechy a zadního okna, se prostě nesrovnám. Řekl jsi to úplně přesně, když vidím stát vedle A6, tak koukám na nádherný linie a pak se podívám na Supa a zblil bych se. Strašně mě to mrzí, protože jsem se na to auto těšil a přesto, že jsem spíš na ty kombíky, tak bych do toho twindooru šel. Už jsem SII několikrát řídil a opravdu nemám jedinou výhradu. Jen prostě nesmím jít k autu zezadu. A to je můj důvod, proč bych potřeboval sofortně vidět, co provedli s combi. Protože jestli to v dohledný době neukážou, tak to nevydržím, doplatím leasing na OII a jdu do něčeho úplně jinýho. Můj výběr už se značně zúžil mezi BMW 3 touring a Audi A4 avant. Když to vezmu finančně, tak ten SII vychází nejlevněji a k tomu s naprosto libovou výbavou. Proto taky zase koukám po combi, ze kterých by se dalo odšmiknout DPH. Takže nikoliv kvůli vození lednic. Protože jinak, kdybych nemusel koukat na peníze a ani na praktičnost, tak u mně jako nejkrásnější auto všech aut, na který bych možná ještě došáhnul, je A5, která je ale bohužel bez možnosti odpočtu DPH. Je to sice vrcholně nepraktický, ale překrásný. Jenže tam bych si mohl díky ceně dovolit tak max. ten motor 1,8 TFSI a žebráckou výbavu. Takže jsem si už u známýho v BMW předjednal zapůjčení 330i, což je v poslední generaci naprosto neuvěřitelnej motor s výkonem 200 kW/320 Nm a spotřebou 7,3 litru (benzínu !!!). Ta trojka je sice relativně malý auto, ale jak už jsem řek, ty Vorlajzovo lednice vozím v něčem jiným.

P.S. malá oprava : ono to s tou skvělou cenou ve srovnání s BMW 3 nebo A4 zase tak skvělý není, protože když vezmu srovnatelný motory a výbavy, tak je to při současným kursu všechno zhruba nastejno. S tím ovšem, že SII je co do vnitřního prostoru nepřekonatelnej. Takže pro účely osobní přepravy (viz Karlos) to nemá chybu, pro účely moje, kdy v tom z 95% jezdím sám, vcelku k hovnu.

Editováno: , autor: jirkaK
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

to Karlos : tak ti přeju víc štěstí, než s těma OII. Jinak mi mluvíš naprosto z duše s tím vzhledem auta. Nemám k tomu žádných připomínek až na ten naprosto tragickej a nemožnej zadek. Kdybych zkousnul ty korejský světla, tak s tím otřesným tvarem karoserie, resp. střechy a zadního okna, se prostě nesrovnám. Řekl jsi to úplně přesně, když vidím stát vedle A6, tak koukám na nádherný linie a pak se podívám na Supa a zblil bych se. Strašně mě to mrzí, protože jsem se na to auto těšil a přesto, že jsem spíš na ty kombíky, tak bych do toho twindooru šel. Už jsem SII několikrát řídil a opravdu nemám jedinou výhradu. Jen prostě nesmím jít k autu zezadu. A to je můj důvod, proč bych potřeboval sofortně vidět, co provedli s combi. Protože jestli to v dohledný době neukážou, tak to nevydržím, doplatím leasing na OII a jdu do něčeho úplně jinýho. Můj výběr už se značně zúžil mezi BMW 3 touring a Audi A4 avant. Když to vezmu finančně, tak ten SII vychází nejlevněji a k tomu s naprosto libovou výbavou. Proto taky zase koukám po combi, ze kterých by se dalo odšmiknout DPH. Takže nikoliv kvůli vození lednic. Protože jinak, kdybych nemusel koukat na peníze a ani na praktičnost, tak u mně jako nejkrásnější auto všech aut, na který bych možná ještě došáhnul, je A5, která je ale bohužel bez možnosti odpočtu DPH. Je to sice vrcholně nepraktický, ale překrásný. Jenže tam bych si mohl díky ceně dovolit tak max. ten motor 1,8 TFSI a žebráckou výbavu. Takže jsem si už u známýho v BMW předjednal zapůjčení 330i, což je v poslední generaci naprosto neuvěřitelnej motor s výkonem 200 kW/320 Nm a spotřebou 7,3 litru (benzínu !!!). Ta trojka je sice relativně malý auto, ale jak už jsem řek, ty Vorlajzovo lednice vozím v něčem jiným.

P.S. malá oprava : ono to s tou skvělou cenou ve srovnání s BMW 3 nebo A4 zase tak skvělý není, protože když vezmu srovnatelný motory a výbavy, tak je to při současným kursu všechno zhruba nastejno. S tím ovšem, že SII je co do vnitřního prostoru nepřekonatelnej. Takže pro účely osobní přepravy (viz Karlos) to nemá chybu, pro účely moje, kdy v tom z 95% jezdím sám, vcelku k hovnu.

Ta Trojka BMW se mi taky moc líbí....tady jeden soused co spolu sem tam venčímě čoklíky má tu poslední trojku 320d(Černou metlu+interiér tmavě hnědá kůže,19"libový kola apod.)...fakt auto nádherný,.....ale když jsem do toho sedl tak např.u řidiče se mi zdálo že méně místa než třeba u OII...možná to byl ale jen první dojem,přeci jenom to bávko má ten střed.panel takovej vyšší a střed palubky takovej vystrčenej a mírně natočenej k řidiči......akorát co je teda dost mizerný je místo vzadu....tam jsem si přišel jak kdysi u bráchy v OI...

Jestli je to tam 330i co má nějak 190kw...tak tu má ředitel jedné firmy se kterou spolupracuju v pětkovym Bávku a ten právě hrozně nadává na spotřebu..že to je šílenej žrout....ale zas teda přiznává že on má olověnou nohu tak se neni čemu divit......když se s tim třeba jede slušnejc tak ta udávaná spotřeba 7,3L je reálná......

Jinak k SII.....

dnes jsem s tim najel prvních 730km a první co mě nad ránem(03:45) zarazilo bylo ty jejich opěvovaný AFS Xena.......já teda nevim,ale mě to přijde že to svítí stejně jak OII....která mimochodem svítí lépe než co mi třeba svítily Passaty z Bi-Xenama,takže že by se konalo nějaké nadšení z AFS tak to rozhodně ne........Ještě uvidim po víkendu,to mě čeká cesta do NL,tak to bude teprve pořádnej test.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ta 330i nemá 190 ale 200 kW, protože v BMW udělali pro r. 2008 u řady 3 zásadní změny téměř všech motorů, a to právě podstatným zvýšením výkonu a snížením spotřeby. U benzínových motorů je to o 1 - 1,5 litru a u dieselu o 0,5 - 1 litr méně oproti předchozí generaci. Výkon se u toho 330i zvedl o 10 kW a spotřeba snížila z 8,9 na 7,2 (u zadokolky v combi). U 330d sice výkon zůstal na 170 kW, ale spotřeba se snížila z 6,7 na 6,2 litru. A ještě pro srovnání s koncernovým dvoulitrem má 320d výkon 130 kW a spotřebu 4,9 litru (!!!).

Chci si tu spotřebu u 330i vyzkoušet v reálu, aby to nebyl jen nějakej marketingovej trik. Začíná mi to už připomínat perpetuum mobile.

Apropo Karlos, co ten motor ? Jestli se nepletu, je to 1,8 TSFI ne ? Jak to jezdí a za kolik ? I když s tou spotřebou při prvních kilometrech je to naprosto neobjektivní, to je mi jasný.

Editováno: , autor: jirkaK
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

karlos: to, jestli jsou xena bi, nebo mono, nemá přece vliv na jejich svítovost v režimu potkávaček ;) Jinak přeju hodně štastných km, jsi asi 1. se SII tady na Skodahome :)

To je mi jasný že to na to nemá vliv.....jen jsem chtěl říct že prostě ty AFS neni zas nic ohromujícího...jako že by člověk hned padnul na hubu tak to rozhodně ne........to jsem zas upřímně čekal víc.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ta 330i nemá 190 ale 200 kW, protože v BMW udělali pro r. 2008 u řady 3 zásadní změny téměř všech motorů, a to právě podstatným zvýšením výkonu a snížením spotřeby. U benzínových motorů je to o 1 - 1,5 litru a u dieselu o 0,5 - 1 litr méně oproti předchozí generaci. Výkon se u toho 330i zvedl o 10 kW a spotřeba snížila z 8,9 na 7,2 (u zadokolky v combi). U 330d sice výkon zůstal na 170 kW, ale spotřeba se snížila z 6,7 na 6,2 litru. A ještě pro srovnání s koncernovým dvoulitrem má 320d výkon 130 kW a spotřebu 4,9 litru (!!!).

Chci si tu spotřebu u 330i vyzkoušet v reálu, aby to nebyl jen nějakej marketingovej trik. Začíná mi to už připomínat perpetuum mobile.

Apropo Karlos, co ten motor ? Jestli se nepletu, je to 1,8 TSFI ne ? Jak to jezdí a za kolik ? I když s tou spotřebou při prvních kilometrech je to naprosto neobjektivní, to je mi jasný.

Nepleteš....1.8TSI......Naprosto v pohodě,vůbec to neni cítit že táhne SII oproti co je mám v OII...výkonově mi to přijde stejné.V OII je ten 1.8TSI už hodně tichý,ale jestli přeci je v OII aspoň něco slyšet,tak v SII už teda ne....SII je fakt perfektně odhlučnění auto :palec2: ......Dnes jsem s tim chtěl jet po dálnici jakožto ze syrov.motorem hodně slušně tak do 150km/h,ale to člověk bez tempomatu neudrží..ten motor jede pěkně...stačilo se na minutku zamyslet a ejhle na tacho 190km/h.....jak jsem už několikrát psal..ta 1.8TSI je fakt moc povedenej :palec2:

Co se spotřeby týče,tak zatim to ukazuje 7,8L....... ale zatim je na tom natočeno necel.800km,takže jak řikáš..nedá se to zatim brát nějak moc vážně....mě to vždy sedá tak do 10.000km....u dieselu ještě déle.

Tak to neni jen BMW....když vemu za kolik jezdí ten můj kolega s tou A6 Avantem 2.7TDI tak to je pak nějaké 1.9TDI nebo 2.0TDI k pláči....ten s tou 2.7TDI jezdí do 6,3L a to že on rozhodně nepatří mezi šetřílky.

Jsem schválně zvědavej jestli ta udávaná spotřeba u BMW jak píšeš bude i reálná...tak dej pak vědět po zkoušce :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Karlos, jaky je výhled přes vnější zpětný zrcátka dozadu?To na straně řidiče je brutálně velký, tak asi pohoda ne?Na spolujezdcový sem nekoukal.

K těm zrcátkům patří moje další vítka....ty se mi taky na SII moc nezamlouvaj..takový sloní uši :)

Jinak co se výhledu týče..nevim..přijde mi normál ;) ....klidně zfleku bych tam mohl mít zrcátka z OII.

Co ale vřele u SII doporučuju pokud někdo bude kupovat tu zákl.výbavu,tak ty zad.park.čidla......jestli někomu připadá třeba u OII že je špatný výhled vzad,tak SII je daleko horší......mě třeba osobně to nějak nevadí,vždycky jsem si u nějakého nového auta zvykl a získal odhad po pár zacouvání kde mám konec,ale u SII je to rozhodně dobrej pomocník.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...