Přejít na obsah

Superb II


Host V/// RS

Doporučené příspěvky

teda sorry, že sem zase motám to báwo, ale to jsem fakt zvědav na tu jeho reálnou spotřebu, když u SII s motorem 1,8 TSI píšou kombinovanou 7,6 a u toho 330i v touringu 7,3. To se mi fakt nechce věřit, protože když vezmu ten rozdíl v objemu, v počtu hrnců a tu výkonovou propast (118 proti 200 kW), tak jakto, že to tam neteče víc ? No slíbili mi ho na celej víkend, tak se už nemůžu dočkat.

A mimochodem, ta "malá" trojka, kterou tak alespoň řada motoristů vidí, má rozvor úplně stejnej, jako SII, t.j. 2 760 mm a má i stejně širokej rozchod vzadu a navíc i stejně širokej prostor pro cestující na předních i zadních sedadlech. Takže ono to zase tak malý nebude. Myslím, kdyby konstruktéři chtěli, tak jen nafouknutím obou nárazníků by zízkali 10 cm nebo i víc. SII má akorát o 20 cm vpředu a 10 vzadu větší převisy, což je spíš ke škodě věci.

Editováno: , autor: jirkaK
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

sorry tak trochu za OT ale je to i k tematu pro JirkaK:

no stim bawem by me to taky zajimalo, ale prej maji nejlepsi benzinovy motory na svete ale to je jedno, co chci rict je ze mame doma taky zanovni bawo diesel ma najeto do 1 000 km ale spotreba je oproti udajim z tovany vyssi tak o 70%. Prikladam to za vinu ridici a pritomonosti automatu, mozna i nejake to zajizdeni, na druhou stranu ten ridic dokazal jezdit s 2.0 TDI za 6l/100km, jeho prvni dojem po ujeti 30 km byl ze octa jede lip <;o))), druhy dojem byl uff do ty nadrze se vleze 85l nafty.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jak jsem psal.....ředitel jedné firmy se kterou dělám má ani né rok starý BMW5 330i ještě ze 190kw a ten řve od začátku jen na spotřebu......řikal že pod 10L sleze jen když veze někam rodinu a jede hodně slušně.....jinak když v tom jezdí přes týden sám tak se pohybuje nad 11L běžně..

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak to jsem taky zvědavej....ale možný je vše....pak určitě napiš,taky mě to zajímá.

Teď třeba Audi nasazuje do A6 a A8 novej motor 3.0TFSI a kombin.spotřebu udávaj podobnou jako v případě bávka....

mně už to pár let připadá jako boj dvou prestižních značek, AUDI a BMW. Zpravidla BMW udělá motor a AUDI se snaží v zápětí dotáhnout. Po pravdě je AUDI ale vždycky o malej kousek pozadu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Vypadá to na příští rok na podzim

počkej, on se ptal kdy ho představěj, ne kdy ho začnou prodávat, protože jestli ho chtěj vyndat ze šuplíku na podzim 09, jak píšeš, tak ho začnou prodávat tak za dalšího půl roku, a to si ho teda už opravdu můžou strčit do prdele. Alespoň pro mně.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak som sa bol objednať na testovaciu jazdu v škodovke tu v nemecku. Majú tam dva SII. Jeden je 2,0 TDI CR a druhy je 1,8 TSI. Tak som si vybral tu 1,8. Chcem si vyskusat aky je, ked ho ten motor tu kazdy tak chvali. A skúsim ci by potom sa nedalo spravit este jedno kolo s 2,0 TDI. Uvidime. Ale kazdopadne sa tesim. Dnes som v nom sedel prvy krat a hned som sa zamiloval. Len ta cena no.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pro Jirku: myslíš že BMW má náskok před Audi? Zajimavé.

co je na tom zajímavýho ? Co mi paměť sahá (a pamatuju toho už fakt dost), tak BMW udělá motor a Audi to hned dotahuje. Takže BMW je vždycky o ždibec ve předu. Dneska už možná ne o moc, ale je. A obecný povědomí, že BMW dělá nejlepší motory sériových aut na světě, pořád platí.

Jo a jel jsem dneska s tím 330i. Zvyklej na naftu jsem z toho zase až tak odvázanej nebyl, protože nafta bere zespodu líp, ale jinak to jelo moc pěkně. Jenže se to musí pořádně točit a tak to tam samozřejmě teče. Počítadlo jim dlouhodobě ukazovalo 12 litrů průměr. Když jsem na to zaved řeč, tak že prej to maj teprve dva dny a každej to tam zkouší podobně jako já, jinými slovy tomu dává pořádnou čočku. No tak z toho zase nejsem vůbec moudrej, snad jedině tolik, že už si zase s tím benzínem tak jistej nejsem. Svezu se ještě s 330d a asi i s 335d, jenže ten už je moc drahej. Uvidím, kam bych se s tou 335d dostal s cenou u toho mýho známýho prodejce BMW, ale moc iluzí si nedělám.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Je pravda že na mezinárodnim autosalonu v Detroitu už několik let BMW vyhrává kategorii Nejlepší a nejspolehlivější motory V6 a V8.....a nejlepší dieselový motor všech dob byl taky představen v Detroitu a byl to opět od BMW 3.0d...

I když desingnově je mi trochu blíž Audi než BMW a dnes už bych řekl že zas takový propast.rozdíl mezi nimi asi nebude,tak BMW bude asi pořád trochu napřed......i když zas když si vzpomenu co měl kolega za staršího BMW 5 Combi 525d nebo tds(už nevim přesně),tak to byl hrob,ten do toho chudák nerval takových peněz a sral se mu pořád dokola a nejen motor....ale zas je pravda že to byl ročník tak 98,99,tak za tu dobu se už taky něco změnilo.

A ted si vemte že první V6 motor co byl kdy do BMW montován pocházel ze Škodovky .....pak např.první systém ABS v BMW byl taktéž ze Škodovky.......je toho mnohem víc,ale to už si nepamatuju.Když jsem to tenkrát četl,tak jsem celkem nechápal a myslim si že nebejt tu komoušu tak na dnes na spoustu luxus.značek koukáme zhora a nekopírujeme koncern....spíš si myslim že by ho Škodovka dnes tak ovládala..

To samé v moto odvětví....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pridávam pár fotiek z mojej skušobnej jazdy s SII. Motor 1,8 TSI. Zamiloval som sa do toho auta, je to naozaj super super auti. Rozdiel je znacny oproti OII. Krásny tichý motor kde neni to zrýchlenie také okamžité ako u TDI ale pekne plynulé. Mal som ho cca na 1,5 hodky co je dost málo na úplne vyskúšanie toho auta. Jazdil som mesto (Achen), trosku okolie a vyskušal som ho aj na krátkom kusku dialnice. Čo sa týka priestoru vo vnptri alebo v kufri tak to škoda reči lebo to je bomba. Šéf predajne mi ponukol cenu za verziu SII 1,8 TSI Ambition + 17" Trifidy, Alarm, Bi-xenony, Bolero system, Park assistent, Sunset a 4 ramenny multifun. volant 22726 €.

post-6949-1215971465_thumb.jpg

post-6949-1215971476_thumb.jpg

post-6949-1215971481_thumb.jpg

post-6949-1215971489_thumb.jpg

post-6949-1215971496_thumb.jpg

post-6949-1215971504_thumb.jpg

post-6949-1215971510_thumb.jpg

post-6949-1215971517_thumb.jpg

post-6949-1215971532_thumb.jpg

post-6949-1215971542_thumb.jpg

post-6949-1215971550_thumb.jpg

post-6949-1215971580_thumb.jpg

post-6949-1215971586_thumb.jpg

post-6949-1215971592_thumb.jpg

post-6949-1215971596_thumb.jpg

post-6949-1215971604_thumb.jpg

post-6949-1215971610_thumb.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pridávam pár fotiek z mojej skušobnej jazdy s SII. Motor 1,8 TSI. Zamiloval som sa do toho auta, je to naozaj super super auti. Rozdiel je znacny oproti OII. Krásny tichý motor kde neni to zrýchlenie také okamžité ako u TDI ale pekne plynulé. Mal som ho cca na 1,5 hodky co je dost málo na úplne vyskúšanie toho auta. Jazdil som mesto (Achen), trosku okolie a vyskušal som ho aj na krátkom kusku dialnice. Čo sa týka priestoru vo vnptri alebo v kufri tak to škoda reči lebo to je bomba. Šéf predajne mi ponukol cenu za verziu SII 1,8 TSI Ambition + 17" Trifidy, Alarm, Bi-xenony, Bolero system, Park assistent, Sunset a 4 ramenny multifun. volant 22726 €.

Jj,můj táta se do něj taky úplně zbláznil za tu cestu do Rakouska :) ..prý ho teď ani už nebaví jezdit tou jeho Mazdou 6.

Rozhod se že ho taky pořídí...chce to samé co jsem pořídil já..(1.8TSI - Ambition)..akorát že on si počká až ho budou prodávat ze 7st.DSG a nebude do něj dávat Columbuse,jinak chce to samé.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...