Libek Vloženo 23. leden 2008 Vloženo 23. leden 2008 Mám takovýto problém, sem tam se stane, že nemůžu nastartovat. Startér točí, ale motor nenaskočí. Když to nechám třeba 1/2h a znovu to zkusím, tak to naskočí a běží jako nic. Za nějaký čas se to opakuje. Vždy je už motor lehce ohřátý. Na Vagu to ukazuje "Palubní napětí svorka 30, přerušeno." Měl jsem to už ve 3 servisech a nikde na nic nepřišli. Snad by nemělo jít napětí do PC. Všechno přeměřili, ale na nic nepřišli. Nesetkal se s tím někdo? Citovat
DIAGNOSTIK Vloženo 23. leden 2008 Vloženo 23. leden 2008 Moře možností.kontrola teplotního čidla,tlak paliva,váha vzduchu,svíčky,atd... Citovat
rolbař Vloženo 23. leden 2008 Vloženo 23. leden 2008 koukni v jakym stavu máš pojistky nad baterkou, jestli to neni vyhřátý nebo zoxidovaný Citovat
gaza01 Vloženo 23. leden 2008 Vloženo 23. leden 2008 Já jsem měl to samé, někdy to prostě náhodně nešlo nahodit. Měl jsem tam tajné tlačítka a takové ty diody na odrazení chmatáků. Nakonec mě to v servisu celý rozhodili, proměřili a vyhodili ty blbosti. Už 2 roky startuju bez problémů. Citovat
Sachs Vloženo 23. leden 2008 Vloženo 23. leden 2008 Měl jsem stejný problém, pak už jsem vůbec nenastartoval. Nakonec se našla chyba zespodu na pojistkové skříni (palubní deska, levý bok). Plato s pojistkama musíš vymontovat. Zespodu jsou nacvakané konektory a z jednoho jsem měl uvolněné 2 kontakty, které způsobovaly odpojení elektriky k zapalování. Zkontroluj si to. Citovat
Návštěvník Vloženo 23. leden 2008 Vloženo 23. leden 2008 (editace) mrkni pod palubku u ridice jsou tam relatka ale hlavne pod tim velka svorkovnice - uz jsem tu mel 2 auta u kterych byla povolena na jednom svazku maticka a bylo to tam cele vyhrate Editováno: 23. leden 2008, autor: Návštěvník Citovat
Libek Vloženo 24. leden 2008 Autor Vloženo 24. leden 2008 Děkuji za rady, svorkovnici pod palubkou jsem kontroloval spolu s relátky, stejně tak i pojistky a svorky na baterce, ještě zkusím svorkovnici pod pojistkama. Doufám že to pomůže. Citovat
rydval Vloženo 30. leden 2008 Vloženo 30. leden 2008 Mám rok 1999, měl jsem občas stejné problémy, hlavně u vlažného motoru. Vyčistil jsem škrtící klapku, kde byly nečistoty smíchané s olejem. Od té doby se to neobjevilo. Nejvíc se to usazuje v osazení, kam má dosedat klapka. Stačí vyndat tu trubku od sání vzduchu, pootevřt klapku za plyn a hadrem s benzínem to vyčistit. Mě to fakt pomohlo. Citovat
špája Vloženo 1. Únor 2008 Vloženo 1. Únor 2008 S něčím obdobným jsem se setkal i já - i když předpokládám že to asi nebude tvůj případ - tak pro sichr. Měl jsem v palivové cestě jako součást zabezpečení auta elmag. ventil, byl vadný a někdy se neotvíral. Než se nato přišlo povyměnovali mi v servisu kdeco. Citovat
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.