Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

Publikováno

Mám takovýto problém, sem tam se stane, že nemůžu nastartovat. Startér točí, ale motor nenaskočí. Když to nechám třeba 1/2h a znovu to zkusím, tak to naskočí a běží jako nic. Za nějaký čas se to opakuje. Vždy je už motor lehce ohřátý. Na Vagu to ukazuje "Palubní napětí svorka 30, přerušeno." Měl jsem to už ve 3 servisech a nikde na nic nepřišli. Snad by nemělo jít napětí do PC. Všechno přeměřili, ale na nic nepřišli. Nesetkal se s tím někdo?

Moře možností.kontrola teplotního čidla,tlak paliva,váha vzduchu,svíčky,atd...

koukni v jakym stavu máš pojistky nad baterkou, jestli to neni vyhřátý nebo zoxidovaný ;)

Já jsem měl to samé, někdy to prostě náhodně nešlo nahodit. Měl jsem tam tajné tlačítka a takové ty diody na odrazení chmatáků. Nakonec mě to v servisu celý rozhodili, proměřili a vyhodili ty blbosti. Už 2 roky startuju bez problémů.

Měl jsem stejný problém, pak už jsem vůbec nenastartoval. Nakonec se našla chyba zespodu na pojistkové skříni (palubní deska, levý bok). Plato s pojistkama musíš vymontovat. Zespodu jsou nacvakané konektory a z jednoho jsem měl uvolněné 2 kontakty, které způsobovaly odpojení elektriky k zapalování. Zkontroluj si to. :p

mrkni pod palubku u ridice jsou tam relatka ale hlavne pod tim velka svorkovnice - uz jsem tu mel 2 auta u kterych byla povolena na jednom svazku maticka a bylo to tam cele vyhrate

Upraveno od Host

  • Autor

Děkuji za rady, svorkovnici pod palubkou jsem kontroloval spolu s relátky, stejně tak i pojistky a svorky na baterce, ještě zkusím svorkovnici pod pojistkama. Doufám že to pomůže.

Mám rok 1999, měl jsem občas stejné problémy, hlavně u vlažného motoru. Vyčistil jsem škrtící klapku, kde byly nečistoty smíchané s olejem. Od té doby se to neobjevilo. Nejvíc se to usazuje v osazení, kam má dosedat klapka. Stačí vyndat tu trubku od sání vzduchu, pootevřt klapku za plyn a hadrem s benzínem to vyčistit. Mě to fakt pomohlo.

S něčím obdobným jsem se setkal i já - i když předpokládám že to asi nebude tvůj případ - tak pro sichr. Měl jsem v palivové cestě jako součást zabezpečení auta elmag. ventil, byl vadný a někdy se neotvíral. Než se nato přišlo povyměnovali mi v servisu kdeco.

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.