asua Vloženo 12. Březen 2008 Sdílet Vloženo 12. Březen 2008 Pozor auta z motorem ulož.podélně viz.Passat,Superb normálně trochu vibrujou na volnoběh,to je cejtit i pod zadkem když tam sedíš že to auto pořád jakoby vrní(vibruje),to je ale bohužel uložením motoru nic víc v tom neni.To když sedneš do auta ze stejnym motorem ale ulož.napříč tak je klid,ale zas naopak ty jsou zas trochu hlučnější,ty s tim podélnim jsou tižší protože ten zvuk odchází spíš do stran a ven než ke kabině.Jinak nažloutlej a nahnědlej šlem na expanzce jsem měl naposledy u VW Vento 1.9D(1993),to se mi tam tehdá oběvilo asi po půl roce co jsem to měl nový a vydrželo to půl mega km bez problému.U TDI 96kw jsem to nikdy neměl u žádného z aut. Mas pravdu s tim ulozenim a tichym chodem motoru, i ty vibrace jsou o neco znatelnejsi nez treba u te Octy II, ale muj pocit byl takovy ze se to trepe az moc i kdyz jsem ty vibrace trochu cekal. Dalsi vec ktera je u techto Passatu, ze pri vypnuti motoru se trochu vse zachveje. To uz nova Octa nedela. No ten slem muze byt vpoho, ale taky nemusi a kdovi co to presne bylo a co to udelalo za paseku v motoru. A to je prvni co ti vrazi do oci pri otevreni kapoty. A pocit z krasneho auta je ten tam. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jirkaK Vloženo 12. Březen 2008 Sdílet Vloženo 12. Březen 2008 Mas pravdu s tim ulozenim a tichym chodem motoru, i ty vibrace jsou o neco znatelnejsi nez treba u te Octy II, ale muj pocit byl takovy ze se to trepe az moc i kdyz jsem ty vibrace trochu cekal. Dalsi vec ktera je u techto Passatu, ze pri vypnuti motoru se trochu vse zachveje. To uz nova Octa nedela. No ten slem muze byt vpoho, ale taky nemusi a kdovi co to presne bylo a co to udelalo za paseku v motoru. A to je prvni co ti vrazi do oci pri otevreni kapoty. A pocit z krasneho auta je ten tam. ono si moc nevybereš. OII se sice při vypnutí motoru nezaklepe, zato se klepe při startu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
asua Vloženo 12. Březen 2008 Sdílet Vloženo 12. Březen 2008 ono si moc nevybereš. OII se sice při vypnutí motoru nezaklepe, zato se klepe při startu. Toho jsem si ani nevsimnul ze by se pri startu trepala. Odpoledne se na to zamerim. Ted jsem jezdil s Pasikem 96 kW a to je to co jsem cekal od toho motoru co mam v Octe. Plynuly zatah a ten turbo efekt hned od spodu. Nevim, ale myslim ze i zvukove jsou na tom docela podobne. Sedi mi vice ten VW nez ta Octa. Budu jeste premyslet ji dat pryc. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
karlos3 Vloženo 12. Březen 2008 Sdílet Vloženo 12. Březen 2008 Jj,taky mi ten 96kw seděl víc než kdy ten 2.0TDi a i mojim řidičům. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
karlos3 Vloženo 12. Březen 2008 Sdílet Vloženo 12. Březen 2008 Toho jsem si ani nevsimnul ze by se pri startu trepala. Odpoledne se na to zamerim.Ted jsem jezdil s Pasikem 96 kW a to je to co jsem cekal od toho motoru co mam v Octe. Plynuly zatah a ten turbo efekt hned od spodu. Nevim, ale myslim ze i zvukove jsou na tom docela podobne. Sedi mi vice ten VW nez ta Octa. Budu jeste premyslet ji dat pryc. Jinak u Passatů bacha na: před.nápravy(věčnej problém),klouby poloos(ty celkem rády brzo odcházej,hlavně vnitřní-začnou křupat),zad.silenblok u převodovky(projevuje se tak že něco při rozjezdech ťukne do středu podlahy),zad.uložení nápravy-silenbloky(často se vymačkávaj).................to zas v tomto směru je Oct.II spolehlivější auto,za km co mám teď už u některých Oct.II jsem měl při stejných km u Passatů už daleko větší náklady na servis o cca 300%,takže na Passaty taky velkej bacha. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
asua Vloženo 12. Březen 2008 Sdílet Vloženo 12. Březen 2008 Jinak u Passatů bacha na: před.nápravy(věčnej problém),klouby poloos(ty celkem rády brzo odcházej,hlavně vnitřní-začnou křupat),zad.silenblok u převodovky(projevuje se tak že něco při rozjezdech ťukne do středu podlahy),zad.uložení nápravy-silenbloky(často se vymačkávaj).................to zas v tomto směru je Oct.II spolehlivější auto,za km co mám teď už u některých Oct.II jsem měl při stejných km u Passatů už daleko větší náklady na servis o cca 300%,takže na Passaty taky velkej bacha. Tak asi nezbude nez se poohlidnout po starych 120-kach - to byly drzaky - co se jim dalo nalozit a porad nezmari jezdej! A jeste k tem vibracim - co jsem jezdil s tim Pasikem tak po nastartovani se to chvelo, ale uplne minimalne tak jak jsem to i cekal, ze by to melo byt. Nevim, ale ty investice do silenbloku (jak u prevodovky, tak i zadni napravy) nebude tak drasticke na penize jak nejaka hlava nebo cokoliv z motoru 2.0 TDi. Nevzpominas kolik tak stoji ty veci jak pises - silenbloky atd..? A jak poznam ty vymackane na zadni naprave (pohupem nebo se ozyvajici rany od zadni napravy)? A ty klouby poloos? Dikes! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
karlos3 Vloženo 12. Březen 2008 Sdílet Vloženo 12. Březen 2008 Tak asi nezbude nez se poohlidnout po starych 120-kach - to byly drzaky - co se jim dalo nalozit a porad nezmari jezdej! A jeste k tem vibracim - co jsem jezdil s tim Pasikem tak po nastartovani se to chvelo, ale uplne minimalne tak jak jsem to i cekal, ze by to melo byt. Nevim, ale ty investice do silenbloku (jak u prevodovky, tak i zadni napravy) nebude tak drasticke na penize jak nejaka hlava nebo cokoliv z motoru 2.0 TDi. Nevzpominas kolik tak stoji ty veci jak pises - silenbloky atd..? A jak poznam ty vymackane na zadni naprave (pohupem nebo se ozyvajici rany od zadni napravy)? A ty klouby poloos? Dikes! Po 120kách Tak je pravda že takové silenbloky nejsou zas tak nákladné,ale ty před.nápravy ofiko v autor.servisu cca 40.000kč,z neorigo dílů cca 25.000kč a když ti to někdo udělá bokem bez papíru tak se prý dle kolegů kteří ještě Passaty maj už to dá pořídit i z prací za 12-15.000kč. Ty klouby poloos....origo bez práce 1ks kloubu něco přes 9.000kč,neorigo se dá sehnat do 3500kč,ale ty zas vydržej tak polovinu taho co ty origo. Jinak včem jsem jel a co mě nadchlo byla OI 1.9TDI 96kw,to byl fakt mazec v tom ten motor je bomba,ta OI je přeci jenom lehčí než Passat a i než OII tak v tom je to fakt bomba.......jen to auto jako takové je sice prý držák,ale podle mého srovnání nesahá OII ani po kotníky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
asua Vloženo 12. Březen 2008 Sdílet Vloženo 12. Březen 2008 Po 120kách Tak je pravda že takové silenbloky nejsou zas tak nákladné,ale ty před.nápravy ofiko v autor.servisu cca 40.000kč,z neorigo dílů cca 25.000kč a když ti to někdo udělá bokem bez papíru tak se prý dle kolegů kteří ještě Passaty maj už to dá pořídit i z prací za 12-15.000kč. Ty klouby poloos....origo bez práce 1ks kloubu něco přes 9.000kč,neorigo se dá sehnat do 3500kč,ale ty zas vydržej tak polovinu taho co ty origo. Jinak včem jsem jel a co mě nadchlo byla OI 1.9TDI 96kw,to byl fakt mazec v tom ten motor je bomba,ta OI je přeci jenom lehčí než Passat a i než OII tak v tom je to fakt bomba.......jen to auto jako takové je sice prý držák,ale podle mého srovnání nesahá OII ani po kotníky. Tak to vidis! Kdyz to spocitam tak 12 tis za napravu + 7 tis za klouby a kdyby ty silenbloky vysly na 4 tis. tj. suma sumarum 23 tis. plus nejaka prace a jen hlava na Octu stoji prs 30 tis. a plus jine veci a prace! Ted jak jsem jel v te moji Octe - tak pri nastartovani se nic neklepe (odp. pro jirkuK), ale co se mi zdalo ze je o neco hlucnejsi nez ten Pasik co jsem v nem rano jezdil. Asi ty VW jsou opravdu lepe odhlucneny! Octa I s timto motorem muze byt docela dobre delo, ale co mi na ni vadilo bylo strasne malo mista vzadu pro moje 2 male ratolesti. A dalsi vec na to jak velky kufr tato Octa ma tak strasne malo oproti 2kove uveze v kg. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
martin0001 Vloženo 12. Březen 2008 Sdílet Vloženo 12. Březen 2008 Proč si myslíš Karlosi, že by OI neměla neměla OII šahat ani po kotníky? Mám OI 96kW a OII 103kW obojí krátké, ta OI má vyměněné tlumiče za Bilsteiny B4, OII má sportovní podvozek a raději jezdím v té staré. Podle mě je ta OI čitelnější, řízení není tak přeposilované a celkově se v ní cítím bezpečněji. S OII mám při řízení stejné pocity jako autor příspěvku "Nervózní podvozek", interiér mi taky připadá tak laciný jako z fabky. Každý máme jiný vkus. Abych jen nehanil, na OII se mi líbí světla. Ty xenony na OII svítí mnohem líp než xenony na OI. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jirkaK Vloženo 12. Březen 2008 Sdílet Vloženo 12. Březen 2008 Proč si myslíš Karlosi, že by OI neměla neměla OII šahat ani po kotníky? Mám OI 96kW a OII 103kW obojí krátké, ta OI má vyměněné tlumiče za Bilsteiny B4, OII má sportovní podvozek a raději jezdím v té staré. Podle mě je ta OI čitelnější, řízení není tak přeposilované a celkově se v ní cítím bezpečněji. S OII mám při řízení stejné pocity jako autor příspěvku "Nervózní podvozek", interiér mi taky připadá tak laciný jako z fabky. Každý máme jiný vkus. Abych jen nehanil, na OII se mi líbí světla. Ty xenony na OII svítí mnohem líp než xenony na OI. tak to slyším prvně, že by někdo jezdící s oběma typy Octávií preferoval tu starší. To nějak nemá myšlenku. Já když přesednul z OI do OII, tak jsem v tom viděl rozdíl třídy. Ale i tak říkám, že i OI je velmi solidní auto i po těch letech, co se vyrábí. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
karlos3 Vloženo 12. Březen 2008 Sdílet Vloženo 12. Březen 2008 tak to slyším prvně, že by někdo jezdící s oběma typy Octávií preferoval tu starší. To nějak nemá myšlenku. Já když přesednul z OI do OII, tak jsem v tom viděl rozdíl třídy. Ale i tak říkám, že i OI je velmi solidní auto i po těch letech, co se vyrábí. Tak tak. I když jsem OI nikdy nevlastnil,tak za to brácha jich vystřídal hafo,takže jsem se s tim kolikrát svezl a doopravdy mezi OI a OII je rozdíl třídy a i podle mého bratra kterej je postižen nakupováním jejich služebních OI a nedá na ně dopustit,tak když jsem mu párkrát půjčil na svezení OII tak jeho první slova byli: To už je o něčem jinym. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
karlos3 Vloženo 18. Březen 2008 Sdílet Vloženo 18. Březen 2008 Tak jak jsem tu psal o té firmě se kterou spolupracuji a která má 40ks Passatů Combi 2.0TDi(103 a 125kw) s těmi problémy(ve skutečnosti jich je přesně 34kusů),tak už maj vyřešeno,po konzultaci se všema managerama a šéfama co s tim jezděj se rozhodly ty auta vrátit oper.leasingu kterej je následně bude prodávat,prý s tim ani leasing neměl žádnej problém jim vyhovět. Ten člověk co tam má na starosti ty auta měl totiž jednání z človíčkem ze zastoupení VW v ČR a řikal že tak arogantně s nim ještě nikdo nikdy nejednal,prakticky na rovinu mu řekl že to oni maj jako služební auta a že se k tomu asi ty lidi podle toho chovaj,když mu na to řekl že před tim měli Superby 1.9TDI 96kw a za 3.roky s nima nebyl problém,tak prej pokrčil rameny a tím s nim s úsměvem končil veškeré jednání,načeš zrovna dva dny na to si vyzvedával jeden u nich z nejvyšších managerů Passata ze servisu po výměně motoru a ještě ten den se mu na D1 kousek za Prahou u exitu Stránčice rozsvítila kontrolka chl.kapaliny,tak na tom exitu zastavil,zvedl kapotu a expanzka byla prázdná a nikde stopy po tom že by to někde teklo,tak ho tam jeden z mých řidičů jel vyzvednout a to byla poslední kapka.....udělali kvůli tomu meeting i z lidmi z oper.leasingu a tam rozhodly že ty auta vrátěj a následně prodaj. Dnes ráno jsem tam přijel a už na firmě na parkovištích si s toho lidi vydavali své věci a pomalu tam najížděl jeden kamión na auta za druhym a na otočku je odvážej. Ted jelikož maj výhodné smlouvy s půjčovnou Hertz po celym světě tak si od nich napůjčujou nějaké auta a do konce týdne jede ten člověk co má na starosti šlužebáky do Škoda-Auto MB na jednání a budou objednávat Superby II,ale už prý v žádnym případě ne v TDI a prý nechtěj ani TDI-CR,managerům budou brát z 1.8TSI(25ks),některé budou i v automatu a těm nejvyšším šéfům je vemou z V6 3.6FSI(9ks). To si VW docela zahrává s takovym jednáním..za pár týdnů je tu na salónech Superb II a spíš by se měli snažit lést lidem do prdele a né k nim být arogantní natož takové firmě která od nich měla takových Passatů Combi v plný náloži a to doslova,protože si myslim že po vyjetí Superba II to má Passat spočteno a podtrženo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
RemyZero Vloženo 17. Červenec 2009 Sdílet Vloženo 17. Červenec 2009 (editace) Zdravim všechny....Mám takový dlouhodobější problém, ale už mi to leze na nervy, tak bych to chtěl nějak vyřešit. Mám Octavii II 2,0TDI, r.v.2005, najeto 102 000km a když chci auto nastartovat, tak při studeném startu prostě nechytne, až třeba po 3 pokusu a to ještě s plynem. Někdy při studeném startu trošku bouchne nafta. Délá to prostě jenom při prvním startu (studeném). Potom už auto startuje napoprvé a bez žádných zaváhání. Neporadil by jste mi někdo co by to mohlo dělat?? Napadly mě žhavící svíčky?? Díky všem za rady. Editováno: 17. Červenec 2009, autor: RemyZero Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
quadrat Vloženo 18. Červenec 2009 Sdílet Vloženo 18. Červenec 2009 Mám podobný problém, ale dělá mi to jenom, když je nižší teplota...jakoby to začíná chytat a pak to chcípne....někdy nastartuju až na potřetí..... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
RemyZero Vloženo 19. Červenec 2009 Sdílet Vloženo 19. Červenec 2009 Mám podobný problém, ale dělá mi to jenom, když je nižší teplota...jakoby to začíná chytat a pak to chcípne....někdy nastartuju až na potřetí..... No mě to dělá i při tomhle počasí, teda jenom při studeném startu v garáži ... Je to jako by si startoval Avii ...to je hrůza Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
RemyZero Vloženo 19. Červenec 2009 Sdílet Vloženo 19. Červenec 2009 Dneska při startování jsem zkusil 5x otočit klíčkem jenom na žhavení, vždycky sem klíček vypnul a zase nažhavil a potom Octavie krásně chytla...Takže to bude asi jedna ze žhavících svíček. Chtěl jsem se zeptat na kolik tak přijdou žhavičky a jestli je lepší vyměnit tu jednu chybnou a nebo hned všechny. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pepa007 Vloženo 19. Červenec 2009 Sdílet Vloženo 19. Červenec 2009 Teď v létě a žhavení? Nesmysl .Žhaví až při poklesu pod 5stupňů celsia. Nechej zkontrolovat základní předvstřik a nebo máš někde netěsnost v palivovém syslému. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dodo-Kolín Vloženo 20. Červenec 2009 Sdílet Vloženo 20. Červenec 2009 Jo myslím si, že to bude dávkování nafty při startu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dodo-Kolín Vloženo 19. Srpen 2009 Sdílet Vloženo 19. Srpen 2009 Ale žhavička by to mohla být také. Nicméně jestli ji budeš měnit (krásně se dá i doma zjistit, která je špatná), výměň zrovna všechny, protože za chvilku se určo stane, že Ti odejde další...... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
RemyZero Vloženo 19. Srpen 2009 Sdílet Vloženo 19. Srpen 2009 Ale žhavička by to mohla být také. Nicméně jestli ji budeš měnit (krásně se dá i doma zjistit, která je špatná),výměň zrovna všechny, protože za chvilku se určo stane, že Ti odejde další...... Zdravim...já jsem kozkal do servisní knihy a žhavicí svíčky byly měněny v 90 tisících km, tedka mam najeto 102 tisíc km. Takže ty by to být asi neměly. Tedka to mam na reklamaci v servisu, tak jsem jim řekl, ať mi to napíchnout na PC a zjistí jestli je správný předvstřik nafty, tak uvidíme... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
RemyZero Vloženo 25. Srpen 2009 Sdílet Vloženo 25. Srpen 2009 Chtěl jsem se zeptat jestli už jste si někdo nechal měřit předvstřik a nebo jestli s tím má někdo zkušenosti. To špatné startování už mi docela vadí .... Nebo nemáte někdo jinej nápad, čím by to mohlo být?? Myslíte že třeba také špatným setrvákem?? Díky moc za reakce Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sector Vloženo 30. Srpen 2009 Sdílet Vloženo 30. Srpen 2009 K tym problematickym startom za studena, ja mam tiez podobny problem. U mna ale nepomaha viac krat zapnutie a vypnutie kluca. Ako to opisujes, pripomenulo mi to co som tu cital na fore, ze by to mohlo byt teoreticky spojene s palivovou sustavou. Mozno ked ti to dlho stoji, klesne nejakym sposobom nafta, a dlho jej trva kym sa dostane tam kam ma. Ked zapinas klucik, cerpadlo to docerpa a potom to chyti. S tymto klucikom to treba urobit ked sa meni palivovy filter, aby sa docerpala nafta do systemu. Takze mozno hladat problem aj niekde tymto smerom. Mne to za studena vzdy chyti, ale trva to aj 3 sekundy, a motor vydava take dost vyrazne az buchave zvuky, znie to dost nezdravo. Ked to chyti tak to uz nechcipne. Zhaviace sviecky mi v servise pozerali, tie su OK. Za tepla to chyta uplne v pohode. Skusim to niekedy natocit na video a hodim sem, mozno niekoho nieco napadne. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
RemyZero Vloženo 8. Září 2009 Sdílet Vloženo 8. Září 2009 Tak jsem dneska byl v servisu a tam řikali, že žhavičky u tohodle motoru jsou nějaký speciální a že za tu dobu, co je 2.0TDi na trhu žhavičky ještě nikdy neměnili. No problém kvůli startování nebyl zjištěn. Tedka jsem přišel na to, že když startuju za studena, tak musím s plynem, aby to vůbec chytlo. Nemáte ještě někdo nějaký nápas co by to mohlo dělat?? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
hayes Vloženo 11. Říjen 2009 Sdílet Vloženo 11. Říjen 2009 Tak jsem dneska byl v servisu a tam řikali, že žhavičky u tohodle motoru jsou nějaký speciální a že za tu dobu, co je 2.0TDi na trhu žhavičky ještě nikdy neměnili.No problém kvůli startování nebyl zjištěn. Tedka jsem přišel na to, že když startuju za studena, tak musím s plynem, aby to vůbec chytlo. Nemáte ještě někdo nějaký nápas co by to mohlo dělat?? tak mam uplne stejny problemy... jeste mi to po tretim pokusu startovani napsalo hlasku, ze mam spatnej tlak oleje, po paty to naskocilo a pak uz v pohode. hladina oleje je samozrejme v poradku. jak to tady procitam, tak mi celkem beha mraz po zadech... kolik treba stoji vymena praskly hlavy? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Octa103kw Vloženo 25. Říjen 2009 Sdílet Vloženo 25. Říjen 2009 Zdravim všechny....Mám takový dlouhodobější problém, ale už mi to leze na nervy, tak bych to chtěl nějak vyřešit.Mám Octavii II 2,0TDI, r.v.2005, najeto 102 000km a když chci auto nastartovat, tak při studeném startu prostě nechytne, až třeba po 3 pokusu a to ještě s plynem. Někdy při studeném startu trošku bouchne nafta. Délá to prostě jenom při prvním startu (studeném). Potom už auto startuje napoprvé a bez žádných zaváhání. Neporadil by jste mi někdo co by to mohlo dělat?? Napadly mě žhavící svíčky?? Díky všem za rady. Ahoj,mám stejný problém s OII 103kw 05.Trvá i 6 vteřin než nastartuje.Pak už chytá bez problému dokud zase nevychladne.Už jste došli k nějakým závěrům čím je to způsobeno??? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.