janjoy Vloženo 26. Květen 2008 Vloženo 26. Květen 2008 může te sem někdo dát návod jak sundat krytu u 1.2 40kW? kuju Citovat
houmr Vloženo 26. Květen 2008 Vloženo 26. Květen 2008 janjoy: tak ako u 16V jednoducho odpojit hadicku odvetrania klukovky a potiahnut smerom hore s uchytov. Citovat
spojka Vloženo 26. Květen 2008 Vloženo 26. Květen 2008 Ahoj páni. Nemá niekto na predaj vrchny kryt motora na 1,2 HTP aj s úchytkami? Mám rocník 2007 - viem ze to tam pasuje len po urcitej prerábke. Poprípade viete cenu v obchode? Dakujem Citovat
Bady Vloženo 18. Srpen 2008 Vloženo 18. Srpen 2008 Mam 1.4 MPi 50 kW a ten kryt mi zacal nejak drncat, a klepat, akokeby bol niekde uvolneny..Da sa to nejak niekde dotiahnut? Citovat
jendam Vloženo 18. Srpen 2008 Vloženo 18. Srpen 2008 Kryt motora u Fabie 1,4 MPi drží na dou matkách, jedna je pod logem ŠKODA a druhá pod malou kulatou záslepkou viz foto. Kryt se sundá tak, že se vycvakne logo škody, malá záslepka vyšroubují se matky, vytáhne se měrka oleje a odšroubuje se zátka od oleje. Pak se ten kryt bafne do ruky a lehkým trhem nahoru se sundá. Velice jednoduchá záležitost. Citovat
Bady Vloženo 18. Srpen 2008 Vloženo 18. Srpen 2008 (editace) Dik. Davat dole to sice nebudem, len mi bude treba asi dotiahnut tie matky, lebo dost vibruje a klepe ten kryt... Ked sa ho trochu dotknem a mierne pritlacim, hned je ticho.. Editováno: 18. Srpen 2008, autor: Bady Citovat
ocec Vloženo 18. Srpen 2008 Vloženo 18. Srpen 2008 A naspäť už ani nedaj ja jazdím bez toho krytu už dávno. Zátku do víčka nad ventilmy nájdeš na spodku krytu. Stačí len zasunúť na miesto, a nemaj obavy počas jazdy to nevypadne. Nazdar. Ako zakryjem po odstraneni krytu otvor nad ktorym je logo Skoda? Krytka je zaskrutkovana do krytu, a ked tam ten nebude cim to zatvorit? Citovat
Bady Vloženo 20. Srpen 2008 Vloženo 20. Srpen 2008 Skusal som dotiahnut tie matky, ale ten kryt mi aj tak nadalej pekne vibruje a drnci. Ked ho trochu s prstom pridrzim v mieste, kde je zatka na olej, tak prestane. Tu zatku ked dam prec, tak uz drnci menej. Ale ani za svet neviem prist na to, co tam bude uvolnene a preco tak klepe.. Neporadi niekto? Citovat
Bugy Vloženo 20. Srpen 2008 Vloženo 20. Srpen 2008 Nazdar na mieste kde máš olejovú mierku musíš nasadiť taký výčnelok ktorý je na spodnej strane krytu a trochu dotlačiť. Ten výčnelok sa pekne nasunie na tú rúrku v ktorej je mierka. Citovat
Bady Vloženo 21. Srpen 2008 Vloženo 21. Srpen 2008 To mam, vsetko je nasunute ok, ale stale drnci.. Citovat
veszpremi Vloženo 23. Srpen 2008 Vloženo 23. Srpen 2008 Daj pod tym silikon a mas pokoj,mam to vyskusane 100 procent. Citovat
drozdi Vloženo 24. Srpen 2008 Vloženo 24. Srpen 2008 Moze drncat, preto, že je uchytený len na dvoch miestach. Ja mám tem kryt celý od tepla vykrutený a ani mi poriadne už nesedí. Drnčí preto, že šróby su v strede a kryt je dosř velký....jednoducho na krajoch vibruje. Skus to s tým silikonom a ak to nepomůže daj ho dolu a hoď do popolnice.....Ja som tiež tak rozmýšlal....ale možno aspon na zimu je tam dobrý... Citovat
pajko Vloženo 30. Říjen 2008 Vloženo 30. Říjen 2008 chalani vsimol som si ze mi strasne klepe kryt motoru, ako keby bol zle uchyteny ale nezda sa mi skusal som ho demontovat a znovu namontovat ale neviem preco to robi...mat niekto taku skusenost? Citovat
Plecháč Tony Vloženo 16. leden 2009 Vloženo 16. leden 2009 (editace) 1) To drnčení krytu způsobuje špatný nasazení. Jednou se mi to stalo, když jsem ho tam dával já a naposledy mi to tak vrátili ze servisu (ani nevim,proč ho sundavali) Taky jsem si myslel, že je vše dobře nasazený, ale když jsem pak přitlačil u tý měrky oleje, tak to tam zacvklo a je klid. 2) Trápí mě jiná věc. Když sundám víčko pro dolití oleje, tak to tudy dost fouká, když to nastartuju. Ale to víčko drží pořádně jen na tom plastovim krytu a tudíž to tam moc netěsní, ten plastovej kryt s tím víčkem je na tom ventilovym víku jen položenej a tudíž to tam fouká okolo. To je tak normálně, nebo tam něco chybí? (1.4MPI 2001) Editováno: 16. leden 2009, autor: Plecháč Tony Citovat
Plecháč Tony Vloženo 28. leden 2009 Vloženo 28. leden 2009 (editace) Tak tam bylo špatný těsnění, bylo úplně zmáčknutý a netěsnilo, tak jsem ho vyměnil a teď kryt motoru sedí jak přibitej.Rovnou sem vyměnil i těsnění víka ventilů, protože to kolem bylo dost od oleje. Vyšlo mě to celý asi na 40Kč a 10minut práce Editováno: 28. leden 2009, autor: Plecháč Tony Citovat
ganyb Vloženo 19. Duben 2009 Vloženo 19. Duben 2009 zdarec,jelikož se mi ukroutil šroubek na kryt a chci kryt vyhodit a jezdit bez něj , jak uzavřu víko motoru ...vždyt bez toho krytu to víčko nebude držet ? Máte nejakou zkušenost ? Citovat
Bryxus Vloženo 5. Duben 2010 Vloženo 5. Duben 2010 Čus chlapy. Měl jsem taky problém s rachtáním krytu motoru u Fábky 1,4 mpi 50 kw, tak jsem ho sundal a už delší dobu jezdím bez něj a je po problému. Určitě se dá jezdit bez krytu a ničemu to neškodí. Ba naopak. Dostanu se rychleji ke svíčkám a k čištění motoru. Přeji mnoho kilometrů bez nehod a problémů. Citovat
Bryxus Vloženo 5. Duben 2010 Vloženo 5. Duben 2010 Když sundáš kryt motoru,tak zespoda je přicvaknuté druhé víko oleje,které tam pasuje,ale to už určitě víš. Čus. Citovat
Bryxus Vloženo 25. Duben 2010 Vloženo 25. Duben 2010 Zdarec. Mám Fabii 1,4 mpi a taky mě začal vybrovat vrchni kryt motoru,tak jsem ho sunda,dal tam zátku oleje,která je vespodu toho krytu a je klídek. A takhle už jezdím dlouho. Citovat
michal janda Vloženo 19. Únor 2020 Vloženo 19. Únor 2020 V 5. 12. 2006 na 7:57, FUGAS napsal: dobrej mam dotaz nedari se mi sundat kryt z motoru mam skodu fabii 1.4 16v poradi te mi prosim nechci si nic urvat poslete mi prosim video jak sundat dekuji michal Citovat
Mirek 835 Vloženo 19. Únor 2020 Vloženo 19. Únor 2020 Prostě kryt uchop ve předu u chladiče a musíš tahat nahoru. Trošku trhnout. To samé pak vzadu u okna. Po sundání můžeš pak ty čepy na kterých ten kryt drží namazat nějakou teplotně odolnou vazelínou a příště už půjde sundat podstatně lehčeji. Citovat
Wittmann Vloženo 19. Únor 2020 Vloženo 19. Únor 2020 jj, chce to překonat poněkud nezdravou sílu, kterou to drží. Citovat
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.