Květen 26, 200817 r janjoy: tak ako u 16V jednoducho odpojit hadicku odvetrania klukovky a potiahnut smerom hore s uchytov.
Květen 26, 200817 r Ahoj páni. Nemá niekto na predaj vrchny kryt motora na 1,2 HTP aj s úchytkami? Mám rocník 2007 - viem ze to tam pasuje len po urcitej prerábke. Poprípade viete cenu v obchode? Dakujem
Srpen 18, 200817 r Mam 1.4 MPi 50 kW a ten kryt mi zacal nejak drncat, a klepat, akokeby bol niekde uvolneny..Da sa to nejak niekde dotiahnut?
Srpen 18, 200817 r Kryt motora u Fabie 1,4 MPi drží na dou matkách, jedna je pod logem ŠKODA a druhá pod malou kulatou záslepkou viz foto. Kryt se sundá tak, že se vycvakne logo škody, malá záslepka vyšroubují se matky, vytáhne se měrka oleje a odšroubuje se zátka od oleje. Pak se ten kryt bafne do ruky a lehkým trhem nahoru se sundá. Velice jednoduchá záležitost.
Srpen 18, 200817 r Dik. Davat dole to sice nebudem, len mi bude treba asi dotiahnut tie matky, lebo dost vibruje a klepe ten kryt... Ked sa ho trochu dotknem a mierne pritlacim, hned je ticho.. Upraveno Srpen 18, 200817 r od Bady
Srpen 18, 200817 r A naspäť už ani nedaj ja jazdím bez toho krytu už dávno. Zátku do víčka nad ventilmy nájdeš na spodku krytu. Stačí len zasunúť na miesto, a nemaj obavy počas jazdy to nevypadne. Nazdar. Ako zakryjem po odstraneni krytu otvor nad ktorym je logo Skoda? Krytka je zaskrutkovana do krytu, a ked tam ten nebude cim to zatvorit?
Srpen 20, 200817 r Skusal som dotiahnut tie matky, ale ten kryt mi aj tak nadalej pekne vibruje a drnci. Ked ho trochu s prstom pridrzim v mieste, kde je zatka na olej, tak prestane. Tu zatku ked dam prec, tak uz drnci menej. Ale ani za svet neviem prist na to, co tam bude uvolnene a preco tak klepe.. Neporadi niekto?
Srpen 20, 200817 r Nazdar na mieste kde máš olejovú mierku musíš nasadiť taký výčnelok ktorý je na spodnej strane krytu a trochu dotlačiť. Ten výčnelok sa pekne nasunie na tú rúrku v ktorej je mierka.
Srpen 24, 200817 r Moze drncat, preto, že je uchytený len na dvoch miestach. Ja mám tem kryt celý od tepla vykrutený a ani mi poriadne už nesedí. Drnčí preto, že šróby su v strede a kryt je dosř velký....jednoducho na krajoch vibruje. Skus to s tým silikonom a ak to nepomůže daj ho dolu a hoď do popolnice.....Ja som tiež tak rozmýšlal....ale možno aspon na zimu je tam dobrý...
Říjen 30, 200816 r chalani vsimol som si ze mi strasne klepe kryt motoru, ako keby bol zle uchyteny ale nezda sa mi skusal som ho demontovat a znovu namontovat ale neviem preco to robi...mat niekto taku skusenost?
Leden 16, 200916 r 1) To drnčení krytu způsobuje špatný nasazení. Jednou se mi to stalo, když jsem ho tam dával já a naposledy mi to tak vrátili ze servisu (ani nevim,proč ho sundavali) Taky jsem si myslel, že je vše dobře nasazený, ale když jsem pak přitlačil u tý měrky oleje, tak to tam zacvklo a je klid. 2) Trápí mě jiná věc. Když sundám víčko pro dolití oleje, tak to tudy dost fouká, když to nastartuju. Ale to víčko drží pořádně jen na tom plastovim krytu a tudíž to tam moc netěsní, ten plastovej kryt s tím víčkem je na tom ventilovym víku jen položenej a tudíž to tam fouká okolo. To je tak normálně, nebo tam něco chybí? (1.4MPI 2001) Upraveno Leden 16, 200916 r od Plecháč Tony
Leden 28, 200916 r Tak tam bylo špatný těsnění, bylo úplně zmáčknutý a netěsnilo, tak jsem ho vyměnil a teď kryt motoru sedí jak přibitej.Rovnou sem vyměnil i těsnění víka ventilů, protože to kolem bylo dost od oleje. Vyšlo mě to celý asi na 40Kč a 10minut práce Upraveno Leden 28, 200916 r od Plecháč Tony
Duben 19, 200916 r zdarec,jelikož se mi ukroutil šroubek na kryt a chci kryt vyhodit a jezdit bez něj , jak uzavřu víko motoru ...vždyt bez toho krytu to víčko nebude držet ? Máte nejakou zkušenost ?
Duben 5, 201015 r Čus chlapy. Měl jsem taky problém s rachtáním krytu motoru u Fábky 1,4 mpi 50 kw, tak jsem ho sundal a už delší dobu jezdím bez něj a je po problému. Určitě se dá jezdit bez krytu a ničemu to neškodí. Ba naopak. Dostanu se rychleji ke svíčkám a k čištění motoru. Přeji mnoho kilometrů bez nehod a problémů.
Duben 5, 201015 r Když sundáš kryt motoru,tak zespoda je přicvaknuté druhé víko oleje,které tam pasuje,ale to už určitě víš. Čus.
Duben 25, 201015 r Zdarec. Mám Fabii 1,4 mpi a taky mě začal vybrovat vrchni kryt motoru,tak jsem ho sunda,dal tam zátku oleje,která je vespodu toho krytu a je klídek. A takhle už jezdím dlouho.
Únor 19, 20205 r V 5. 12. 2006 na 7:57, FUGAS napsal: dobrej mam dotaz nedari se mi sundat kryt z motoru mam skodu fabii 1.4 16v poradi te mi prosim nechci si nic urvat poslete mi prosim video jak sundat dekuji michal
Únor 19, 20205 r Prostě kryt uchop ve předu u chladiče a musíš tahat nahoru. Trošku trhnout. To samé pak vzadu u okna. Po sundání můžeš pak ty čepy na kterých ten kryt drží namazat nějakou teplotně odolnou vazelínou a příště už půjde sundat podstatně lehčeji.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.