Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

no fakt ma inšie nenapadá,len špatné to nastavenie (ale píšeš,že to bolo OK)..takže naozaj som zvedavý čím to bude,možno sem niekto ešte prispeje príspevkom..

ak to dáš do servisu,tak daj vedieť ako si dopadol...veľa zdaru ;)

Vloženo

nic vic se nerozebiralo akorat olejova vana a ty rozvody, takze myslís ze to bude teda posunuty? nemuze byt problém v tom jak se pootočila ta spodní hridelka a vychazel ze spoda vzduch tak se to celý nějak pohnulo:(

Vloženo

myslym, ze ano, na 90%, osobne by som to este raz rozobral, spocital capiky... ani by som s tym do servisu nesiel... zbytocne budes platit.... a ak sa pootocila spodna hriadel a vrchna nie, tak je to mozne... pootocila sa pred tym, ako si tam dal klinok?

Vloženo

cau.. jsem pred vymenou rozvodu.. poprve za 285 tisic :kol-32: .. mam uz koupenou sadu (retez a kolecka) jeste budu kupovat tesneni na viko rovodu.. ale porad tu ctu o nejakem novem guferu.. nemate nekdo odkaz nejlepe na skoda dilech(mam to zabarakem) ? diky vam :kol-47:

  • o 1 měsíc později...
  • o 8 měsíců později...
Vloženo

Nazdar borci,

kdesi som sa docital, ze Fabia ma rozvodovu retaz, ktoru vraj "netreba menit" Predpokladam ale ze klinovy remen by sa menit mal. Momentalne mam na tachaci tesne cez 90tis km. Cez leto ma caka vymena oleja a tak by som chcel zainvestovat aj do servisu motora, kedze je trosku pocut jemne chrcanie pri stati na volnobehu. Neviem odhadnut ci su to rozvody alebo ventile.

Viete mi poradit nejaku znacku vyrobcu suciastok, pripadne podelit sa o svoje skusenosti pri servise motora?

Vloženo

Jo to má. Pokud ti chrastí řetěz, tak dej ucho k rozvodum a poslouchej odkud to jde, Jinak rozvodovej řetez jedině origo a řemen taky. Pokud chceš investovat do motoru, tak rozvodákem neuděláš chybu, rozhodně se motor zklidní jak na volnoběch tak i za jízdy :kol-31: Já jsem rozvodák musel měnit kvuli přeskočení o jeden zub :kol-25: . Jinak budeš potřebovat: rozvodovej řetez, gufero, řemen, těsnění víka řetezu a olej :kol-28:  ale při 90 tis. by to nemělo zas tak chrastit...Jestli chceš mám jedno těsnění navíc :D

Vloženo

No tak chrasti to o cosi viac ako som bol zvyknuty. Auto je pouzivane 1-2x do tyzdna, preto mame na takmer 13rocnom aute len 90tis km. Doteraz okrem oleja, sviecok, filtrov nebolo na motore robene nic. Nechcem nic zanedbat a preto sa chcem poradit s vami co mate viac skusenosti. Planujem urcite dat vycistit skrtiacu klapku...

Vloženo

když už jste to tady načali, tak jsem se chtěl zeptat, jak to je s tím axialnim ložiskem?... kamoš mi říkal že u filcky se na to musí dávat bacha.. že ten kryt ložiska by neměl vyjet nebo se nějak potočit, bo tam jsou pry nějake zařezy a pokud to utahnu a nebude to v nich tak to ložisko se odvaří.. je to tak i u fabky?

  • o 2 týdny později...

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...