Přejít na obsah

Výměna rozvodů 1.4 MPI


fabia1,4

Doporučené příspěvky

poznamka na okraj :

ja by som to do Comodexu nedaval.

tam ma nepustia k autu pri oprave.

:(

hi, ta cena (8000) otazkou na servisnu + rozvody bola do autojager v dun. luznej, cena 3600sk za servisnu pri 90000km a rozvody 12000sk bola v RM Jet v Trnave, v comodexe som nebol, nahodou chodim obcas okolo z ba okolo rmjetu tak som zacal chodit tam...nebolo sa ani koho opytat co sa tyka skusenosti...

V ktorom Skoda servise ta pustia k oprave auta? Daj tip...

Oplati si sa ist aj servisakovi domov ak nejakeho clovek pozna, napr taka octafka, komplet rozvody, olej atd, okolo 6000sk....ten rozdiel je poznat, stale visi vo vzduchu 6000sk pri mojej fabe... 12000 sa mi zda proste vela... 7-8000 by som akceptoval....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

poznamka na okraj :

ja by som to do Comodexu nedaval.

tam ma nepustia k autu pri oprave.

:(

V ktorom Skoda servise ta pustia k oprave auta? Daj tip...

tu ma pustili k autu :

Autoprofit, Galanta

AUTO V.A.S., Sered

Hilek a spol, Senica

RM Jet, Trnava

;)

supr dik, chodim do RM Jet ,zatial som spokojny, su fajn, bolo treba niekde ich prehovarat alebo hned proste ked si poziadal, ta pustili...? dik -_-

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

len som sa spytal, dali mi podpisat lajstro, ze tam idem na vlastne nebezpecie,

dali mi visacku - "Navsteva" na golier, (ktoru som samozrejme zabudol odovzdat a cvalal som s nou po meste 2 hodiny :disgust: ). akurat ten mlady pri pulte s nahradnymi dielmi "potreboval" trocha s ETKOU 7 poradit. :D

Editováno: , autor: colins
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

len som sa spytal, dali mi podpisat lajstro, ze tam idem na vlastne nebezpecie,

dali mi visacku - "Navsteva" na golier, (ktoru som samozrejme zabudol odovzdat a cvalal som s nou po meste 2 hodiny :disgust: ). akurat ten mlady pri pulte s nahradnymi dielmi "potreboval" trocha s ETKOU 7 poradit. :D

supr, dik -_-

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ja menil po 113000km vse ok jenom ta kladka nemela tu gumu takze tam byla vule a remen se klepal

no ale ma se menit po 90tis. km, je to velky risk po 113 000km, kdyby ti to prasklo, tak muzes celou hlavu a pisty vyhodit, protoze ta kladka kdyz ma svlecenou gumu a je volny remen, tak je to kousek od preskoceni remenu popr. jeho prasknuti.

no vcera som sa informoval mailom v skoda servise pri ba kolko by stala vymena rozvodov, lebo by som to chcel urobit pri 90000km, naraz so servisnou a odpisali mi :

Na fábii 1,4 16V 74kw sa menia rozvody pri 120 000km.Servis 90 000km stojí cca 8 000,-Sk

cenu nenapisali....

tak kazdy hovori inak, stretol som sa aj s nazorom pri 100000km, ako je toto vobec mozne, kolko ludi tolko chuti? :kuk:

chcem to vymenit na jar, nemam istotu ci to ma fakt tolko kolko to ma...momentalne 82000km

v TT mi informativne povedali za servis pri 90000km u nich okolo 3600,- sk s vymenou brzdovej, co som chcel naviac...kua ako je mozny taky rozdiel???? :o

za vymenu rozvodov v tt pytaju 12000,- sk ... eh

Zalezi co to mas za rok vyroby? Ja mam rok 2001 a po 62tis. km byly kladky rozpadle, respektive plastove oblozeni kladek, nic to nevydrzi, mel sem stesti, vymenil jsem to za 1min. 12hod :o 120 000 bych to tam urcite nenechaval, u nas v praci menime rozvodaky u fabii 1.4 16V 74kW po 90tis. km, 120tis. nevim, nevim asi ne, to vim jak vypada rozvodak a kladky po 60tis. a po 90tis. km natoz ve 120tis. km, rozvodak ma velkou zivotnost, ale ty kladky nevydrzi ani 90tis. km, vetsinou se rozpadne to plastove oblozeni a spadne to dole, pak to dre o rozvodak a rozvodak se ti pretrhne a mas po motoru. Nicmene uz je to tady napsane, nekde, priste hledej.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ja menil po 113000km vse ok jenom ta kladka nemela tu gumu takze tam byla vule a remen se klepal

no ale ma se menit po 90tis. km, je to velky risk po 113 000km, kdyby ti to prasklo, tak muzes celou hlavu a pisty vyhodit, protoze ta kladka kdyz ma svlecenou gumu a je volny remen, tak je to kousek od preskoceni remenu popr. jeho prasknuti.

no vcera som sa informoval mailom v skoda servise pri ba kolko by stala vymena rozvodov, lebo by som to chcel urobit pri 90000km, naraz so servisnou a odpisali mi :

Na fábii 1,4 16V 74kw sa menia rozvody pri 120 000km.Servis 90 000km stojí cca 8 000,-Sk

cenu nenapisali....

tak kazdy hovori inak, stretol som sa aj s nazorom pri 100000km, ako je toto vobec mozne, kolko ludi tolko chuti? :kuk:

chcem to vymenit na jar, nemam istotu ci to ma fakt tolko kolko to ma...momentalne 82000km

v TT mi informativne povedali za servis pri 90000km u nich okolo 3600,- sk s vymenou brzdovej, co som chcel naviac...kua ako je mozny taky rozdiel???? :o

za vymenu rozvodov v tt pytaju 12000,- sk ... eh

Zalezi co to mas za rok vyroby? Ja mam rok 2001 a po 62tis. km byly kladky rozpadle, respektive plastove oblozeni kladek, nic to nevydrzi, mel sem stesti, vymenil jsem to za 1min. 12hod :o 120 000 bych to tam urcite nenechaval, u nas v praci menime rozvodaky u fabii 1.4 16V 74kW po 90tis. km, 120tis. nevim, nevim asi ne, to vim jak vypada rozvodak a kladky po 60tis. a po 90tis. km natoz ve 120tis. km, rozvodak ma velkou zivotnost, ale ty kladky nevydrzi ani 90tis. km, vetsinou se rozpadne to plastove oblozeni a spadne to dole, pak to dre o rozvodak a rozvodak se ti pretrhne a mas po motoru. Nicmene uz je to tady napsane, nekde, priste hledej.

takze, som hladal a preto som pisal sem...je to rv 2000

mne neslo o to kedy si to mam vymenit, ale ako je mozne ze su take rozdiely v nazoroch na vymenu, resp som to dal ako info..no a samozrejme ta cena, premrstena podla mna...

rozvody planujem menit pri 90t km, to som bol rozhodnuty hned ako som auto kupil...s tym nemam problem... -_-

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 týdny později...

Velký vliv na životnost řetězu má i styl jízdy. Časté necitlivé, skákavé rozjezdy životnost řetězu podstatně zkrátí. Komu to rachotí je lepší vyměnit, auto se zklidní, lépe potom jede (zpřesní se časování rozvodu) a zase tak drahé to není. Já jsem pro, když rachotí tak vyměnit.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Chrastí ti tam řetez. :disgust: On ten motor asi přežije, ale chrastí. Pokud ti to vadí, tak nezbude než ho vyměnit. HTP má už hydraulický napínak, tak tam snad chrastit nebude.

Je to tak, když někdy v 60-letech minulého století konstruktér vymyslel tento motor, mohl to dotáhnout trošku dál, řetěz prodloužit a umístit tam napínák. Řetěz a kola se od té doby nezměnily. To co pasuje na Fabii pasuje bez problému i na Š 1000 MB.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ten retez stoji asi 250 Kc. Zadnych 2500 ;)

A neni pravda, ze vsechno z fabie pasuje i na skodu 1000. Sice je ten motor stara sunka, ale vsechno ma rizene elektronikou, takze to uz nedas ani do felicie... -_-

Myslel jsem komplet výměnu ve škodovce za použití origo dílu + práce. Někdo tady psal, že to tolik stálo. Samotný řetěz a kola jdou opravdu za tuto cenu koupit, ale origo díl to nebude. Jinak jsem přesvědčen, že to pasuje, možná ne na tu 1000-ku, ale na Felicii určitě.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Aha, tak to asi mas pravdu, ve skodovce si to opravdu nechaji zaplatit ;)-_-

A ten retez jsem koupil za 250 Kc vcetne dokladu a je to original Skoda. Muzu vyfotit jak retez v krabicce, tak danovy doklad ;)-_-

Na felicii bys to asi dostal, ale bylo by to zbytecne, protoze spousta dilu je specifickych prave kvuli tomu elektronickemu rizeni....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Aha, tak to asi mas pravdu, ve skodovce si to opravdu nechaji zaplatit ;)-_-

A ten retez jsem koupil za 250 Kc vcetne dokladu a je to original Skoda. Muzu vyfotit jak retez v krabicce, tak danovy doklad ;)-_-

Na felicii bys to asi dostal, ale bylo by to zbytecne, protoze spousta dilu je specifickych prave kvuli tomu elektronickemu rizeni....

Tak máš pravdu, díval jsem se v Etos, stejné to má Felicie, Š 105,120, na Fabii je to maličko jiné, pod jiným číslem jako sada kola, řetěz. Je to dokonce i levnější 318,- oproti 349,- na Feldu. Ceny jsou ale staré, nemám aktuální ceník.

post-8-1172739037.jpg

Editováno: , autor: pava
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Někde v dobách Felicií změnili průměr díry rozvodového kola na klice, osobně nechápu proč.

Já jsem měnil při 120000km. U fabie ten řetěz dostává na prdel tím trhahým volnoběhem.

Nejvíc mechanických změn je podle mě přechod Š120 - Favorit.

Editováno: , autor: jargoon
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ja som mal na Renault 8 taky maly napinak rozvodovej retaze.
bol to kusok "silonu", ktory tlacila struna na retaz.
spravil som s tym asi 200 000 km.
a stale sa nezodral, retaz nechrastila.
keby sa nerobila GO, tak asi napina dodnes....
kde asi soudruzi z MB urobili chybu ??
tongue.giftongue.gif

Editováno: , autor: colins
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...