sugar Vloženo 27. Únor 2008 Sdílet Vloženo 27. Únor 2008 Nazdar lidi, může mi někdo poradit. Po nastartování asi 3s se mi rozsvítí kontrolka oleje žlutě. Červená shasne v poho. Olej jsem dolel, nic. Vyměnil a zase nic. Čistil i čidlo hladiny a nakonec jsem ho vyměnil a zase nic. Diag ukazuje zavada na čidlu. Co s tím. Díky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sergey0011 Vloženo 22. Srpen 2011 Sdílet Vloženo 22. Srpen 2011 Ja mam podobný problém. Kontrolka hladiny oleja sa vždy ked prejdem cca 100km a nastartujem rozvieti. Otvorím a následne zavriem kapotu a zhasne. Potom mam ďalších 100km kľud a znova sa rozvieti. Na diagnostike mi povedali že mam vymeniť cidlo hladiny oleja....iked nevykazuje chybu. Vie niekto co s tým? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rsrsrs Vloženo 22. Srpen 2011 Sdílet Vloženo 22. Srpen 2011 Sergey0011 treba aby si skontroloval rysku aku mas hladinu oleja v motore bude na min. treba doliat olej zavries kapotu a uz sa po 100Km nerozsvieti iba ak zas ti ubudne olej na min. vyskusaj a daj vediet ako si dopadol s tym akoze problemom... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wojnar Vloženo 22. Srpen 2011 Sdílet Vloženo 22. Srpen 2011 @Sergey0011: Máš prodloužený interval výměny oleje, proto to zhasnutí kontrolky po otevření kapoty. Elektronika si myslí, že otevíraš kapotu abys ten olej dolil a ne jen tam vyvětral. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libero Vloženo 22. Srpen 2011 Sdílet Vloženo 22. Srpen 2011 treba skontrolovať kabeláž a taktiež spínač zámku kapoty motora Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wojnar Vloženo 23. Srpen 2011 Sdílet Vloženo 23. Srpen 2011 (editace) Tak já předpokládám, že Sugar už svůj tři a půl roků starý problém vyřešil, ale za to Sergey0011 nám nenapsal jestli ten olej dolil nebo jen vyvětral motorový prostor. EDIT: Výcuc z návodu k obsluze, který je dobré si občas přečíst: Motorový olej Kontrolní světlo bliká červeně (nízký tlak oleje) Kontrolní světlo se rozsvítí na několik sekund po zapnutí zapalování 3). Pokud kontrolní světlo po zapnutí zapalování během několika sekund nezhasne nebo začne-li během jízdy blikat, zastavte a vypněte motor vozidla. Překontrolujte hladinu oleje a v případě potřeby olej doplňte => strana 145. Jako varovný signál zazní i akustická signalizace (3 pípnutí). Pokud nemůžete z jakýchkoli důvodů zajistit dostatečné množství motorového oleje, nepokračujte v jízdě. Nechte motor vypnutý a vyhledejte odbornou pomoc v odborném servisu, neboť hrozí vážné poškození motoru. Svítí-li kontrolní světlo i v případě, kdy je množství oleje v pořádku, nepokračujte v jízdě. Neponechávejte motor vozidla v chodu ani ve volnoběžných otáčkách. Požádejte o pomoc nejbližší odborný servis. Text zobrazený na informačním displeji*: STOP! OIL PRESS. STOP MOTOR! SERVICE MANUAL (STOP! TLAK OLEJE. VYPNĚTE MOTOR! NÁVOD K OBSLUZE) Kontrolní světlo svítí žlutě* (nedostatečné množství oleje) Rozsvítí-li se kontrolní světlo oleje žlutě, není pravděpodobně množství oleje v pořádku. Co nejdříve zkontrolujte hladinu motorového oleje, popř. olej doplňte => strana 145. Jako varovný signál zazní i akustická signalizace (1 pípnutí). Text zobrazený na informačním displeji*: CHECK OIL LEVEL (ZKONTROLUJTE HLADINU OLEJE) Otevřete-li víko motorového prostoru, kontrolní světlo zhasne. Pokud nebyl motorový olej doplněn, kontrolní světlo se asi po 100 km opět rozsvítí. Kontrolní světlo bliká žlutě* (vadný snímač hladiny motorového oleje) Vyskytne-li se závada na snímači hladiny motorového oleje, je tato skutečnost po zapnutí zapalování oznámena akustickým signálem a několikanásobným bliknutím kontrolního světla. Motor je nutno nechat neprodleně zkontrolovat v odborném servisu. Text zobrazený na informačním displeji*: OIL SENSOR WORKSHOP! (SNÍMAČ OLEJE - DO DÍLNY) Editováno: 23. Srpen 2011, autor: Wojnar Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rsrsrs Vloženo 23. Srpen 2011 Sdílet Vloženo 23. Srpen 2011 Wojnar presne na to som myslel co si tu copol Kontrolní světlo svítí žlutě* (nedostatečné množství oleje) Rozsvítí-li se kontrolní světlo oleje žlutě, není pravděpodobně množství oleje v pořádku. Co nejdříve zkontrolujte hladinu motorového oleje, popř. olej doplňte => strana 145. Jako varovný signál zazní i akustická signalizace (1 pípnutí). Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
faracz Vloženo 7. Únor 2012 Sdílet Vloženo 7. Únor 2012 Zdravím, dnes ráno (jenom -14stuňů C) jsem chtěl nastartovat, většinou v mrazu startuju tak, že nechám nažhavit zapalovaní(do zhasnutí žhavení), pak to vypnu a znova, to udělam tak 3x a pak v pohodě nastaruju. Dneska jsem to chtěl taky udělat ale poprvé to nechytlo a rozblikala se červená kontrolka oleje a k tomu to na mě bučelo. tak jsem to ve strachu vypl a zkusil znovu, všechny kontrolky zhasly i červená olejová a já nastartoval a odjel. Chci se zeptat jestli se to někumu stalo nebo jak mám dále postupovat. mam O1 tdi81kw Díky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wojnar Vloženo 7. Únor 2012 Sdílet Vloženo 7. Únor 2012 Nežhavit třikrát, je to zbytečné. Jestli je vše OK, pak si ŘJ sama určí jak dlouho má žhavit a taky tak dlouho žhaví. To je k žhavení. Ke kontrolce: Zkontroluj olej. Ale klidně to mohlo být tím, že olej v kanálku k tlakovému spínači byl tak ztuhlý, že čerpadlo jej nestačilo protlačit a vytvořit tak tlak. Druhým startem už to protlačilo a bylo vše OK. Pokud máš dost oleje, pak není nic jiného co dělat. Jak dlouho máš po výměně? Možná by stálo pouvažovat o novém oleji a filtru. Třeba je taky už přisrán filtr a teď při mrazech se problém ještě znásobí. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
faracz Vloženo 7. Únor 2012 Sdílet Vloženo 7. Únor 2012 Vyměněný olej mám asi po třech mesicich a ujeto mam asi 8tkm, daval jsem tam castrol magnatec diesel 5w40. Mluvil jsem i se známým mechanikem a ten říkal, že je klidně možné, že si RJ myslela že motor běží a on přitom neběžel a indikovala proto nizký tlak oleje pže čerpadlo nečerpalo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wojnar Vloženo 7. Únor 2012 Sdílet Vloženo 7. Únor 2012 Aha, já jsem přehlídl toto: "...ale poprvé to nechytlo a rozblikala se červená kontrolka oleje a k tomu to na mě bučelo...". V tom případě to neřeš. Nicméně buď ostražitý. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Octavian II Vloženo 5. Červenec 2012 Sdílet Vloženo 5. Červenec 2012 Podle dílenské příručky patří do mého motoru 2.0 TDI přibližně 3,8 litru motorového oleje. Nevíte prosím, při jakém množství oleje nahlásí snímač hladiny oleje G266 rozsvícením kontrolky, že v motoru je málo oleje? Ptám se na to proto, že po výměně oleje v servisu se mi rozsvítila po 3 tisích km kontrolka a musel jsem tam dolít 1,5 litru oleje, abych se dostal nad úroveň minima. V servisu jsem zaplatil 4 litry oleje. V závislosti na způsobu jízdy a provozních podmínkách může spotřeba oleje dosáhnout až 0,5 l/1 000 km, ale já jsem nikdy nedolíval víc jak 1 litr během 15 tisícového intervalu. Myslím si, že je něco špatně. Nevěřím tomu, že najednou mi začal motor takto spotřebovávat olej. Díky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libero Vloženo 5. Červenec 2012 Sdílet Vloženo 5. Červenec 2012 no jedna vec je olej zaplatiť a druhá,či si ho tam mal po servise dosť .... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Octavian II Vloženo 5. Červenec 2012 Sdílet Vloženo 5. Červenec 2012 (editace) Kdybych věděl, při jakém množství oleje nahlásí snímač hladiny oleje G266 rozsvícením kontrolky, že v motoru je málo oleje, pomohlo by mi to. Ze stavů kilometrů, které mám, jsem schopen velmi rychle zjistit, jestli můj motor olej žere, nebo jestli mě podvedli. Editováno: 5. Červenec 2012, autor: Octavian II Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wojnar Vloženo 5. Červenec 2012 Sdílet Vloženo 5. Červenec 2012 (editace) Mně se jednou rozsvítila a tyčka se mi v oleji byla schopna namočit.Řekl bych, že ikdyž kontrolka svítí, ještě pořád tam musí být dost oleje pro "bezpečný" dojezd. Editováno: 5. Červenec 2012, autor: Wojnar Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Octavian II Vloženo 5. Červenec 2012 Sdílet Vloženo 5. Červenec 2012 (editace) No, stalo se tohle. Rozsvítila se kontrolka. Zastavil jsem, dolil půl litru oleje a jel jsem dál. Na měrku jsem se ani nedíval. Nikdy předtím jsem to nedělal, neměl jsem důvod dívat se ani teď. Po ujetí asi 100 km se mi kontrolka rozsvítila znova (přesně podle manuálu - otevřeš kapotu a 100 km žárovka nesvítí). Zrovna jsem byl u OMV benzínky. To už mělo dostatečný psychologický efekt, abych se na tu tyčku podíval. Byla suchá. Když jsem viděl ceny olejů OMV, hned jsem se orosil, ale co naděláš. Nalil jsem tam půlku a měrka se oleje pouze dotkla. nalil jsem tam zbytek a jsem na značce MINIMUM. Osobně se domnívám, že mi tam v servisu nalil možná dva litry a já zaplatil 4. Kdyby ho prodávali za internetový ceny, asi bych se tolik nevztekal, ale za jejich ceny? Myslím si to proto, že jsem tam po poslední výměně právě dělal trošku pořádky. Nevrátil mi dva šrouby na motorovej dekl a nakřivo mi připlepil vnější zrcátko, který se odlepilo. Aby mi řekli, že už nebude hřát, to ani omylem. No to je jedno. Teď mě pálí olej. Editováno: 5. Červenec 2012, autor: Octavian II Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sergey0011 Vloženo 6. Srpen 2012 Sdílet Vloženo 6. Srpen 2012 Najprv sa musím ospravedlniť, že píšem až teraz. Problém mám vyriešený. Ako som ho popísal, kontrolka hladiny oleja sa vždy po prejdení 100km a následnom preštartovaní motora vždy rozsvietila. Oleja bolo dosť, kabeláž k senzoru otvorenia kapoty ok, taktiež senzor otvorenia kapoty ok a čidlo hladiny oleja ok. V origo servise si s tým nevedeli rady veľmi dlho. Najprv som bol za hlupáka, že si neviem doliať olej, potom že si vymýšlam (keďže otvorili a zatvorili kapotu - kontrolka zhasla). Diagnostika hlasila všetko ok. Nakoniec som to odviezol do iného servisu a napojili znova na diagnostiku. Po pol hodine mi chlapik povedal, že pri predošlej výmene oleja spravili chybu pri nastavovani servisného intervalu oleja (prechádzal som z premenlivého intervalu na pevný). Ikeď bol nastavený na 15tis, riadiaca jednotka vyhodnotila, že už tam je olej dlho (rátala ešte s kilometrami, ktoré som prešiel pred výmenou) a preto vyhodila kontrolku výšky hladiny oleja, ktorá, ako mi bolo povedané, taktiež signalizuje "kvalitu oleja". Na palubke ale bolo všetko nastavené dobre. Jednoducho sa to niekde navzájom bilo. Ako sa im to tak podarilo nastaviť neviem. Hlavné je, že už je to vyriešené. Zostavam s pozdravom. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rslogan Vloženo 1. Duben 2019 Sdílet Vloženo 1. Duben 2019 Zdavím pánové! Mám problém,červena kontrolka oleje se rozsvítí jen občas,buď to po nastartovaní nebo po krátké jízdě. Právě po nových rozvodech před 5tis km,se tento problém objevil poprvé za celou historii. Hladina oleje za studena na horní hranici.Tj. bez uniku oleje. Jde o O1 r.v.2000 66KW,nájezd 305000km.Pravidelné a poctivé výměny od počátku provozu(oil,rozvody atd..)!!! Díky všem za radu! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.