Pitbull88 Vloženo 27. Květen 2009 Autor Sdílet Vloženo 27. Květen 2009 Cívky na válcích jsou kde,??? a co takhle relé v motorovém prostoru?To je pro mě ale uplně mimo mísu,,,ty tam taky k nečemu jsou že? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pitbull88 Vloženo 27. Květen 2009 Autor Sdílet Vloženo 27. Květen 2009 AHoj, jakou maš kostru na autě?? Zkus ju zkontrolovat, kámoš měl podobny problem na GOLFU IV 1.6 16v , za studena v pohodě a za tepla se to škubalo a nechtělo jet atd. Pak jsem zjisti, že kostřící kabel měl ulomené očko a nedotýkal se občas kostřícího bodu, takže proběhla komplet výměna kostriciho kabelu a od te doby je klid, ještě poznámka pod čarou.... jak by mohla špatná kostra na autě mít co společnýho s venkovní teplotou?Kdyby se občas nedotýkal,tak by to dělalo i za studena snad ne???Nerozumím tomu vubec,ale logicky myslet dokážu......a myslíš kostřící kabel od baterky - ke kastly jjo? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sCARabeus Vloženo 27. Květen 2009 Sdílet Vloženo 27. Květen 2009 Cívky na válcích jsou kde,??? a co takhle relé v motorovém prostoru?To je pro mě ale uplně mimo mísu,,,ty tam taky k nečemu jsou že? Ahoj sice mam motor AUM, takze si tim nejsem jist ale u tveho motoru by jsi mel mit dve civky (kazdou pro dva valce) v jedne krabicce prisroubovane k hlave valcu: http://www.cc-autodily.cz/files/images/120911501.JPG . Vedou od ni zapalovaci kabely ke svicim ... to poznas Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pitbull88 Vloženo 28. Květen 2009 Autor Sdílet Vloženo 28. Květen 2009 Ahoj sice mam motor AUM, takze si tim nejsem jist ale u tveho motoru by jsi mel mit dve civky (kazdou pro dva valce) v jedne krabicce prisroubovane k hlave valcu: http://www.cc-autodily.cz/files/images/120911501.JPG . Vedou od ni zapalovaci kabely ke svicim ... to poznas ten odkaz ,,tak na něj je zapalovací modul ne?? sice jen vršek,ale je to on ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
REVEL Vloženo 28. Květen 2009 Sdílet Vloženo 28. Květen 2009 ještě poznámka pod čarou.... jak by mohla špatná kostra na autě mít co společnýho s venkovní teplotou?Kdyby se občas nedotýkal,tak by to dělalo i za studena snad ne???Nerozumím tomu vubec,ale logicky myslet dokážu......a myslíš kostřící kabel od baterky - ke kastly jjo? AHoj, ano projdi kostrici kabel od baterky ke karoserii pak by mel pokracovat na motor tak to projdi, nic za to nedas, a kdyztak to zkus promerit i multimetrem kostru proti kostre a musi to davat 0V pokud tam bude nejake napeti tak je to jasne. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sCARabeus Vloženo 29. Květen 2009 Sdílet Vloženo 29. Květen 2009 ten odkaz ,,tak na něj je zapalovací modul ne?? sice jen vršek,ale je to on ... ano je to zapalovaci modul zaroven s civkami, protoze 1.8 bez turba ma prime zapalovani, tj nema rozdelovac a odpadaji civky, ktere ma turbina primo nad svicemi. Teda aspon doufam, kdybych mel tu moznost tak ti to vyfotim, ale bohuzel nemam tvuj motor. Kazdopadne kdyz to tak nebude nekdo me urco opravi. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KK-Mirec Vloženo 4. Červen 2009 Sdílet Vloženo 4. Červen 2009 a co tak skusit este inu riadiacu jednotku Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dolezelk Vloženo 4. Červen 2009 Sdílet Vloženo 4. Červen 2009 ja uz jsem vymenil obe cidla klepani, protoze na bloku 16 v motorovce byl na volnobehu rozdil vice jak 50% v hodnotach mezi nejvetsi a nejmensi. Since to ted uz ukazuje spravne, ale jak je teplo tak to obcas pri pedalo na podlaze, zarazene 3,4 pri 4500~5000 otackach ztrati lehce vykon. (jen nekdy) Ted se podivam taky na ty civky. Nejvic mi pomohlo po precipovani vymenit svicky za studenejsi. (po vymene svicek to ztrati vykon cca 1/20) predtim to bylo tak 1/2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pitbull88 Vloženo 4. Červenec 2009 Autor Sdílet Vloženo 4. Červenec 2009 Takže jsem přijel z výměny škrtící klapky a nic horšího nemuže bejt,,než to že to klapka není,,,tak čekám na další rady,,,Jsem ochotnej i přijet když se mi na to někdo podívá.......prosím už je zase hic a s autem se nedá jezdit Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pitbull88 Vloženo 5. Červenec 2009 Autor Sdílet Vloženo 5. Červenec 2009 (editace) Čekám,čekám a stále nic....To už není nikdo koho by něco napadlo??? :help: a jeslti mi někdo dokáže vysvětlit tuto otázku.....Jak je možné že to cuká jen když je teplo???V noci to taky cuká,ale mohu si dopřát více plynu,,ve dne když je teplo to cuká už na pul plynu,,v noci teprve na 3/4 plynu a když se pohybuje venkovní teplota kolem 8 stupnů Celsia,tak to auto jede uplně bez problému...Tak prosím kdo mi toto vysvětlý....... Díky moc za další rady a nápady..... Editováno: 5. Červenec 2009, autor: Pitbull88 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pitbull88 Vloženo 7. Červenec 2009 Autor Sdílet Vloženo 7. Červenec 2009 To je vše,,,???? Kolik lidí mi psalo,že čeká na odpověd co klapka a ted nikdo nenapíše??? To byla asi poslední možnost... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
OldMan Vloženo 12. Červenec 2009 Sdílet Vloženo 12. Červenec 2009 a neni treba v riti snimac teploty nasavaneho vzduchu?pokud tam teda je... je vseobecne znamo,ze kdyz se do motoru pere studeny vzduch, tak to jede lepe... sice mam rs-o,ale taky mi tam vybehl na brzde mensi schod od 3 600 - 4 400 otacek,vsechno funkcni a netusim, co s tim...viz graf v priloze.svetlejsi krivky jsou pred vymenou hadice turbo-klapka, tmavsi po ni... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pitbull88 Vloženo 13. Červenec 2009 Autor Sdílet Vloženo 13. Červenec 2009 a neni treba v riti snimac teploty nasavaneho vzduchu?pokud tam teda je...je vseobecne znamo,ze kdyz se do motoru pere studeny vzduch, tak to jede lepe... sice mam rs-o,ale taky mi tam vybehl na brzde mensi schod od 3 600 - 4 400 otacek,vsechno funkcni a netusim, co s tim...viz graf v priloze.svetlejsi krivky jsou pred vymenou hadice turbo-klapka, tmavsi po ni... Takže myslíš váha vzduchu??? Tu už mám druhou,,to se zkoušelo hnedka jako první krok.....a co ta brzda tam by mě nanašly co je v pr.....? Na grafech třeba palivo,vzduch nebo pálení,??? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
OldMan Vloženo 14. Červenec 2009 Sdílet Vloženo 14. Červenec 2009 vim,ze uz jsi menil vahu x krat,nevedel jsem,ze snimac teploty vzduchu je v ni,tak promin... nevim,jestli by zjistili,co tam je v haji.u me, kdyz mi to zmerili,tak taky netusi,co tam je spatne.diagnostika nic nehlasi,vsechno se tvari,ze funguje jak ma.zkousel jsem i vycistit filtr a taky nic.jen doufam,ze se nezacina odporoucet turbo,dalsich 20 tisic se mi investovat nechce... zkus zajet nekam na brzdu a uvidis,jestli ti neco poradi a hlavne co z toho vyleze... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pitbull88 Vloženo 14. Červenec 2009 Autor Sdílet Vloženo 14. Červenec 2009 vim,ze uz jsi menil vahu x krat,nevedel jsem,ze snimac teploty vzduchu je v ni,tak promin...nevim,jestli by zjistili,co tam je v haji.u me, kdyz mi to zmerili,tak taky netusi,co tam je spatne.diagnostika nic nehlasi,vsechno se tvari,ze funguje jak ma.zkousel jsem i vycistit filtr a taky nic.jen doufam,ze se nezacina odporoucet turbo,dalsich 20 tisic se mi investovat nechce... zkus zajet nekam na brzdu a uvidis,jestli ti neco poradi a hlavne co z toho vyleze... A ta brzda je i někde na vysočine????Nevíš náhodou?? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vasekf Vloženo 14. Červenec 2009 Sdílet Vloženo 14. Červenec 2009 A ta brzda je i někde na vysočine????Nevíš náhodou?? Ahoj ted jsem řešil stejný problém. Za studena ok. a za tepla mezi 3000-4000tis. ot. to cukalo jako blázen a na volnoběh při prudkém sešlápnutí plynu se to vždy přidusilo a začlo střílet do sání nebo výfuku. Ale problém vyřešen sice po dlouhém bádaní ale podařilo se. A nepomohla ani diagnostika a to mam vaga 805 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
OldMan Vloženo 14. Červenec 2009 Sdílet Vloženo 14. Červenec 2009 Ahoj ted jsem řešil stejný problém. Za studena ok. a za tepla mezi 3000-4000tis. ot. to cukalo jako blázen a na volnoběh při prudkém sešlápnutí plynu se to vždy přidusilo a začlo střílet do sání nebo výfuku. Ale problém vyřešen sice po dlouhém bádaní ale podařilo se. A nepomohla ani diagnostika a to mam vaga 805 Miluju, kdyz nekdo pise, ze mel stejny problem, podarilo se mu ho vyresit a nenapise jak jinak ta brzda bohuzel neni na vysocine,ale v Praze na Zbraslavi,coz je pro tebe trosku z ruky... ale kdyby jsi prece jen chtel,koukni na www.mereni-vykonu.cz. ale spis bych se podival nekde na netu,jestli nemas neco bliz Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vasekf Vloženo 14. Červenec 2009 Sdílet Vloženo 14. Červenec 2009 Miluju, kdyz nekdo pise, ze mel stejny problem, podarilo se mu ho vyresit a nenapise jak jinak ta brzda bohuzel neni na vysocine,ale v Praze na Zbraslavi,coz je pro tebe trosku z ruky... ale kdyby jsi prece jen chtel,koukni na www.mereni-vykonu.cz. ale spis bych se podival nekde na netu,jestli nemas neco bliz napsal bych to ale to je tak na dve hodiny. Já osobne jsem to vyresil vymenou benz. pumpy ale je zbytecné ji měnit hned nejdríve je dobré zjistit jestli je ok. A tím že změřim vstupní tlaky na potrubí je k ničemu muže se klidně kousat při delším běhu a na tlakách poznáte prd. Ideální řešení je změřit příkon obyčejným multimetrem. A to tak že vyjmu pojistku na pumpu už přesně nevím které číslo to je a propojím piny pojistky multimetrem který umí měřit ampéry. Pokud je pumpa v pořádku ma odběr kolem 3,5A limit je do 8A pokud je viší pumpa je k.o. ale chce to před tím vyměnit filtr. A pokud je v pořádku tak zkontrolovat spravnou funkci regulátoru tlaku paliva. Nevímpřesne co jste všechno zkoušeli. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kirillk Vloženo 15. Červenec 2009 Sdílet Vloženo 15. Červenec 2009 Zdravím,už nevím co s tím mám udělat.Začlo to tím že auto mezi 3800 - 4500 otáčkách přestává táhnout a cuká,jakoby nemělo dostatek benzínu.Když se ale při cukání popustí plyn níže a tak se jako auto chytne a zase táhne,a to samý na volnoběh když na něj dupnu tak otáčky skoro nevystřelí ale zato to pěkně mlátí asi do sání.Já už udělal vše co mě řekli v servisu a to: Koupil nový vzduchový filtr,váhu vzduchu a nic poté sem našel prasklou hadici od klikovky co je odvětrávání zpět do sání kvuli nežším emisím,tu jsme vyměnily,k tomu koupily i nové čidlo teploty a ješte kompletně vypucovaly škrtící klapku a znova nastavily přes diagnostiku,jinak diagnostika nehlásí žádný problém nechal jsem změřit tlaky ve válcích a tlaky vstřikovaného paliva a vše OK i v již zminovaných krytických otáčkách,.Měl jste někdo něco podobného?Prosím o radu co to muže ještě být.Děkuji za každou radu Nazdar pitbulle jak to vypada s tim cukanim na octavce? Hele ja jsem dnes vyměnil konečně palivový čerpadlo, hadem co se stalo??? Jede to stejně jako na začatku, trha to silnici MAX JSEM ŠTASTNÝ FAKT SUPER. A TO JSEM VYMĚNIL TAKOVÝCH VĚCI ALE NEVA DNES JSEM TO PROJEL JAK SE PATŘI A SLUŠI Je to fajn !!! Tak dej vědět. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TomášT Vloženo 15. Červenec 2009 Sdílet Vloženo 15. Červenec 2009 Tak to už zbývá opravdu jen to palivové čerpadlo. Jestli nepomůže ani to, tak hodit ze skály Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pitbull88 Vloženo 16. Červenec 2009 Autor Sdílet Vloženo 16. Červenec 2009 Tak to už zbývá opravdu jen to palivové čerpadlo. Jestli nepomůže ani to, tak hodit ze skály Nejde mi do hlavy,,že to dělá jen když je venku hic,,,to by palovový čerpadlo nebylo,,,a mám takovej pocit že bylo měněno,,,ted mám v plánu ŘJ motoru,,,, Jinak tlak paliva je OK Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kirillk Vloženo 16. Červenec 2009 Sdílet Vloženo 16. Červenec 2009 Nejde mi do hlavy,,že to dělá jen když je venku hic,,,to by palovový čerpadlo nebylo,,,a mám takovej pocit že bylo měněno,,,ted mám v plánu ŘJ motoru,,,,Jinak tlak paliva je OK Tak to je blbý jestli jsi to měnil mě to dělalo všechno stejny jako tobě, fakt nevím. Jezdil jsem s tim půl roku a po každy jsem si řikal tak at to auto už se rozpadne ot se nemusim nervovat že když vjedu na dalnici a jako na schval to nejede. Ale včera jsem vyměnil palivový čerpadlo, fakt se to zlepšilo zadne cukani, i na volno běhu když jsem sešlapl tak je krásně vyjelo na horu. Na rozjezdech žadný cukani, vše jede hladce. A když mi to blblo a přidal jsem tak jsem slyšel rany ktere snad vychazeli ze přede tak jsem si nebyl jist jestli to muže byt čerpadlo. No a ted když to vše změnilo vyměna čerpadla, nevím co k tomu mam dodat. Snad jen že ti opravdu držim palce, vím jake totiž to jsou nervy s tim. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vasekf Vloženo 16. Červenec 2009 Sdílet Vloženo 16. Červenec 2009 Nejde mi do hlavy,,že to dělá jen když je venku hic,,,to by palovový čerpadlo nebylo,,,a mám takovej pocit že bylo měněno,,,ted mám v plánu ŘJ motoru,,,,Jinak tlak paliva je OK Chce ho proměřit jhak jsem popisoval výše. Max 8A. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pitbull88 Vloženo 16. Červenec 2009 Autor Sdílet Vloženo 16. Červenec 2009 Tak to je blbý jestli jsi to měnil mě to dělalo všechno stejny jako tobě, fakt nevím. Jezdil jsem s tim půl roku a po každy jsem si řikal tak at to auto už se rozpadne ot se nemusim nervovat že když vjedu na dalnici a jako na schval to nejede. Ale včera jsem vyměnil palivový čerpadlo, fakt se to zlepšilo zadne cukani, i na volno běhu když jsem sešlapl tak je krásně vyjelo na horu. Na rozjezdech žadný cukani, vše jede hladce. A když mi to blblo a přidal jsem tak jsem slyšel rany ktere snad vychazeli ze přede tak jsem si nebyl jist jestli to muže byt čerpadlo. No a ted když to vše změnilo vyměna čerpadla, nevím co k tomu mam dodat. Snad jen že ti opravdu držim palce, vím jake totiž to jsou nervy s tim. Cena čerpadla bylo kolik???Nebo takhle za kolik to koupím já???Nechci nákou čínu ale ... A to to cukalo jen za tepla?NEbo i za studena jako mě???Na volnoběh ten motor má takový záškuby a je slyšet že si přidá palivo na vteřinku a hned se zase vrátí do normálu,,,jinak otáčky nevyskočí vubec.....A ted mi začla nějaká anomálie v autě,,,,,když he vedro,tak se mi seká ručička otáčkoměru,,jede nahoru,ale ne plynule,ale skákavě.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pitbull88 Vloženo 16. Červenec 2009 Autor Sdílet Vloženo 16. Červenec 2009 Cena čerpadla bylo kolik???Nebo takhle za kolik to koupím já???Nechci nákou čínu ale ... A to to cukalo jen za tepla?NEbo i za studena jako mě???Na volnoběh ten motor má takový záškuby a je slyšet že si přidá palivo na vteřinku a hned se zase vrátí do normálu,,,jinak otáčky nevyskočí vubec.....A ted mi začla nějaká anomálie v autě,,,,,když he vedro,tak se mi seká ručička otáčkoměru,,jede nahoru,ale ne plynule,ale skákavě.... Kdyby někdo měl náký díl,,např to čerpadlo,nebo řídící jednotku motoru,nebo prostě něco co by si myslel že to dělá,tak jsem ochotný přijet za tou osobou v rozsahu 100km kamkoliv..... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.