Publikováno Březen 7, 200817 r zdravím, mohl by mi někdo popsat jaký je rozdíl mezi označením motorizace na 5tých dveřích a krytu motoru nápisem MPI celé černé barvě a MPI s červeným I? nemůžu se nikde dopátrat jestli je v tom rozdíl. za odpověď děkuji
Březen 7, 200817 r MPI černé-44kw MPI červené-50kw diskuze třeba na http://forum.skodahome.cz/index.php?showto...1&hl=1.4mpi Upraveno Březen 7, 200817 r od Vlasta
Březen 8, 200817 r za predpokladu ze sa bavime o 1,4 MPI (cesky motor) lebo kedysi bola aj 1,2 znacena ako MPI.
Březen 8, 200817 r A později bylo tuším černé MPI 50 kW a s červeným I 55 kW, ne? Ne, tak to nebylo. 1.4 MPI..........44kW 1.4 MPI..........50kW 1.4 16V..........55kW 1.4 16V..........74kW pozdeji pak 1.4 16V..........59kW (pouze pro kombi a sedan a bez automatu)
Březen 8, 200817 r Autor MPI černé-44kwMPI červené-50kw diskuze třeba na http://forum.skodahome.cz/index.php?showto...1&hl=1.4mpi no právě kamarád má taky MPIčko pr 50kw s černým nápisem a já mám také 50kw ale nápis je s červeným "I" tak mě jen zajímá jestli je v těch motorech nějaký rozdíl ten odkaz o dkaz o MPIčkách sem pročetl ale nepíše se tam nic o označení motorů. nebo jsem to přehlédl.
Březen 8, 200817 r Autor Ne, tak to nebylo. 1.4 MPI..........44kW 1.4 MPI..........50kW 1.4 16V..........55kW 1.4 16V..........74kW pozdeji pak 1.4 16V..........59kW (pouze pro kombi a sedan a bez automatu) To je přesně to co jsem chtěl vědět. takže super a díky.
Březen 8, 200817 r tak to je iny sportak s cervenym I, ja mam iba cierne 16V když to černé 16V vybarvíš červenou, budeš z toho taky mít sporťák
Březen 8, 200817 r no právě kamarád má taky MPIčko pr 50kw s černým nápisem a já mám také 50kw ale nápis je s červeným "I" tak mě jen zajímá jestli je v těch motorech nějaký rozdíl ten odkaz o dkaz o MPIčkách sem pročetl ale nepíše se tam nic o označení motorů. nebo jsem to přehlédl. a má kamarád skutečně těch 50kW, nebo se to jen domnívá?
Březen 8, 200817 r tak to je iny sportak s cervenym I, ja mam iba cierne 16V No skoro to je stejný akorát máš o pár poníků navíc a to se mi krmit nechce :p
Březen 8, 200817 r No skoro to je stejný akorát máš o pár poníků navíc a to se mi krmit nechce :p ale těch pár poníků navíc bere míň hold přísná dieta
Březen 8, 200817 r Motory MPI se ze začátku vyráběli jenom ve verzi 50 kw se štítkem bez červeného i. Později se přidala verze 44 kw a potom se odlišilo i označení štítku. 44 kw bez červ. i a 50 kw s červeným i. Takže úplně první verze můžou být 50 kw i když štítek se tak nezdá.
Březen 9, 200817 r Motory MPI se ze začátku vyráběli jenom ve verzi 50 kw se štítkem bez červeného i. Později se přidala verze 44 kw a potom se odlišilo i označení štítku. 44 kw bez červ. i a 50 kw s červeným i. Takže úplně první verze můžou být 50 kw i když štítek se tak nezdá. Bude to tak... Ještě bych pro zajímavost doplnil, že Fabie I po faceliftu již neměly označení obsahu motoru. Pokud by tedy měla faceliftovaná Fabie I na zadních dveřích pouhé označení MPi, jedná se o motor 2,0. (Před faceliftem označováno 2,0i)
Březen 9, 200817 r Ne, tak to nebylo. 1.4 MPI..........44kW 1.4 MPI..........50kW 1.4 16V..........55kW 1.4 16V..........74kW pozdeji pak 1.4 16V..........59kW (pouze pro kombi a sedan a bez automatu)[/quo Upraveno Březen 9, 200817 r od aleshh
Březen 9, 200817 r Mám 50 kW r.v. 2000 a vše je černé. A tohle je to co jsem říkal, ne jak to píše aleshh. První MR bylo 44 kW celé černé a 50 kW s červeným I a později, když se 44 kW přestalo dělat tak černé bylo 50 kW a červené I mělo 55 kW.
Březen 9, 200817 r A tohle je to co jsem říkal, ne jak to píše aleshh. První MR bylo 44 kW celé černé a 50 kW s červeným I a později, když se 44 kW přestalo dělat tak černé bylo 50 kW a červené I mělo 55 kW. ved 1,4 55kW oznacovali od zaciatku ako 16V a nie MPI.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.