JVA Vloženo 24. Březen 2008 Sdílet Vloženo 24. Březen 2008 (editace) Musí se po výměně L-sondy za katalyzátorem provádět nějaké nastavení? Motor 1,6/75kW MR 2004. Editováno: 24. Březen 2008, autor: JVA Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petr Vloženo 25. Březen 2008 Sdílet Vloženo 25. Březen 2008 Musí se po výměně L-sondy za katalyzátorem provádět nějaké nastavení? Motor 1,6/75kW MR 2004. Nemusí. Stačí jen po výměně nastartovat a na VAGu pak zkontrolovat, jestli dává dobrý signál (v toleranci Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kus Vloženo 28. Květen 2008 Sdílet Vloženo 28. Květen 2008 ahoj, mam 1,6 74kW oktu z 98, lambda je zrala na vimenu, mam 120 tkm a wag to udajne uz hlasi, vymenu udelam, jen se chci zepat jestli je to nutny hned nebo jestli muzu jeste chvili jezdit, jasne ma to vyssi spotrebu, hadam tak 0,5 - 1 L na 100, ale jinak se zda byt ok a ja mam casovej problem, takze mi jde o to, jestli se nemuze motor poskodit, kdyz najedeu jeste 500 km Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KaJe Vloženo 29. Květen 2008 Sdílet Vloženo 29. Květen 2008 Nic se tomu nestane, klidně těch 500 km můžeš najezdit. Hodně lidí jezdí se špatnou lambdou a ani o tom neví. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Píst Vloženo 29. Květen 2008 Sdílet Vloženo 29. Květen 2008 Nic se tomu nestane, klidně těch 500 km můžeš najezdit. Hodně lidí jezdí se špatnou lambdou a ani o tom neví. Tak to můžu jen potvrdit. To, že mám špatnou sondu, jsem se dozvěděl až na Emisích při TK. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Seben Vloženo 30. Květen 2008 Sdílet Vloženo 30. Květen 2008 A co po výměně L-sondy před katalyzátorem provádět nějaké nastavení? Nebo pak taky hodit na VAG? Motorizace 1,6, 55Kw Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KaJe Vloženo 30. Květen 2008 Sdílet Vloženo 30. Květen 2008 Taky nemusíš nic nastavovat. Prostě dej jenom novou a jezdi. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
hlavacek Vloženo 30. Květen 2008 Sdílet Vloženo 30. Květen 2008 (editace) Chlapi lambda za katem je pro kontrolu správné funkce katalyzátoru. Neovlivňuje spotřebu. spotřebu a jízdu ovlivňuje ta před ním. Ta je podstatná, ta musí být OK. Jestlí máš OK lambdu nepoznáš spolehlivě VAGem. To se pozná její měřením, např. odpor na jejich kontaktech a osciloskopickou analýzou signálu.Častokrát řídící jednotka kecá. Jakou vadnou lambdu ti může udělat špatný tlak paliva a hlavně špatný podtlak v sání (děravé sací trubky a špatné těsnění sáčka) a nebo i včudu vejfuk, upracovaná váha vzduchu. VAG je jako dobrá pomůcka, ne spasení. Lambda před katem u Škodovek hodně odchází okolo 90000-120000km.Chce to komplexně projet motor... Ještě k nastavení, někdy se stává, že ani po výměně lambdy není vše OK. Pak pomůže udělat výmaz adaptačních hodnot aby motor jel od začátku a nerval so sebe chybné hodnoty dlouhodobě načítané... Editováno: 30. Květen 2008, autor: hlavacek Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.