Přejít na obsah

hromadný chiptuning


Josef Novák

Doporučené příspěvky

MLADÁ BOLESLAV 28.6.2008.

mira 1.2. 47kw rv.2003 tel.608952462

blacky R 1.2 47kW r.v. 2006 tel. 775318256

foromen R 1.2 47kW r.v. 2006 tel. 605 808 122

piškot FII 1.2 51kw tel. 724733903

tomv 1.2....na 80% jde s náma...tel.608623490

petr05 1.2 47kW rv2004 tel. 607560645

janjoy 1.2 40kW rv2003 MR2004 tel. 775 070 774

violator 1.2 47kW rv2004 MR2005 tel. 732716833

pelda 1.2 47kW rv2004 tel. 603552259

mira19 1.2.47.kw.rv.2006

farnell 1.2.40kw rv.2006 tel. 724521873

lumirnavrat FII 1.2 51kw r.v. 2008 tel. 608628756 ....dodatečný termín 13-20.7.08

combi01 1.4 50kW rv.2001 tel.604661982

26.6.2008 BRNO.

dornič 1,9 tdi 81kw r.v.2001 (jsem pro Brno)...zajistí si náhradní termín...

spineshak 1.2

braver 1.2 47kW, r.v. 2006 tel. 776 00 95 91

martt R 1.2 47kW r.v. 2006, mobil 777 702 117

dosinek 1,4 MPI 50KW r.v. 2000 mob. 724900877

Boban-x 1.4MPi, 50kW r.v. 1999 tel.:736489012

Zenga 1.2 47kw r.v. 2003 tel:603514718

TAAAK 1.etapa je tady.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak moje poznatky u HTP 12V. Zmizela vykonova spicka u 3000 ot. Takhle to plynule zabira zhruba od 2000 ot. Hezky plynuly jsou prechody pri pusteni plynu. Dal je lehce upraveny servo, pri vyssi rychlosti je rizeni tuzsi. Tomu kdo ma dost najeto vycisti skrtici klapku. Celkove akce povedena, dobre sme pokecali, jen skoda ze nikdo nemel sebou fotak.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zdar. Takže moje dojmy po 80km, z toho 50 dálnice. Celkově bych to popsal jako kultivovanější projev motoru, vlastně to tu Braver popsal správně. Já bych dodal, že si musíte zvyknout na to, že se motor prostě chová jinak než jste byli zvyklí dřív (samozřejmě v rámci 1.2), po dálnici mi připadalo, když jsem si dal na PP okamžitou spotřebu, že si to bere míň, řekl bych, že motor jde lehčeji a rychleji do vyšších otáček a že o poznání lépe táhne a nakonec bych řekl, že je i jiný zvukový projev motoru. Berte ale do úvahy, že mám Rumíka, takže u FI můžou subjektivně vaše pocity ve výsledku vypadat trochu jinak. Ale jak správně u čipování řekl p.Janda, u Rumíků to je snáze poznatelné (má přece jen větší odpor vzduchu a v mém případě 195/55 R15 a to je na tuto motorizaci o chlup víc než by mělo a jak poznamenal k jednou ze zůčastněných - měl 205 pneu, že vy stím vlstně jezdíte pořád do kopce...).

V uvozovkách bych řekl, že, podle toho co p. Janda tvrdil, to nepozná jen kopyto... Vše bych shrnul i po rozhovoru ním, že vlastně AŽ TEĎ je ten motor teprve "ve své kůži". Není totiž žádným tajemstvím, že naše milá Škodovka úmyslně základní typy motorů upravuje na nižší výkon...

Takže nyní je pro majitele 47kW čiplé na cca 52kW DALŠÍ výzva! Dodělat sání vzduchu jak má třeba klasická 1.4MPI nebo 1.2HTP 51kW. Výkon půjde zase o cca 5kW výše, takže na cca 56kW! A to už by měl poznat opravdu každý! O tom třeba jindy a myslím, že by si to téma zasloužilo vlastní vlákno...

Kurňa, to jsem se nějak rozepsal.

Jetě k té klapce. Čistí ji až od cca 40tis km. Mě a Braverovi ji nědělal, prostě to dle jeho slov zatím není třeba ale jedna teda byla jak 100 let starej komín, však taky uvidíte...

Editováno: , autor: martt
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ted jsem jel asi 30 km trasu. Je to celou dobu rovinka. Pred chipem jsem to jezdil za 5,3 v prumeru. Jel jsem ted dost economy jizdu, je to pres mesto kde je vetsinu casu 70ka, takze jsem jel tech 90 a dostal jsem se na 4,4! To me teda dost prekvapilo. Jde o to, ze se tomu ted nemusi tolik slapat, na udrzeni rychlosti.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ano máš pravdu i p. Janda říkal, že ten jeho výsledný čip je vlastně průměrem x motorů. Jak jistě víš, tak každej motor je jinej, je jinak zajetej, trochu jinak - kvalitněji vyrobenej, má tak proto i jiný výkon. S tím výkonem papírové 47 bych byl opatrný ale s tím jeho čipem prostě motor pracuje optimálněji. Konec konců, kdo má tak supr zajetý motor že má na brzdě 56kW, tak si může čip vyzkoušet a pak se vrátit k původnímu. Osobně bych si typl, že to bude jeden tisíce a možná víc. Schválně se ho chlapi v sobotu zeptejte, kolik lidí chtělo původní soft...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Podle me je to tak, ze pokud ti v zakladu ten motor da 56 kW, tak po optimalizaci dat ridici jednotky budes mit navic tech 5kW. A u toho cipu mi ani tak neslo o zvyseni spickove hodnoty vykonu, jako spis o zlepseni prubehu jak vykonu tak hlavne krouticiho momentu, coz podle me splnuje.

Editováno: , autor: Braver
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak na to jsem zvědavej. Jak víte, na Rumíku mám 205/40 17", takže jako když jedu "Pořád do kopce" Ale zase už mám laděnej výfuk Laityng, tak jsem hrozně zvědavej na ten zvuk a taky na tu změnu. Jednoduše řečeno, HUŽ SE TĚŠÍM !!!!!!!!!!!! :):)

A Já foťák beru na 1000 %. :p:p

Editováno: , autor: foromen
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

OT: Když chcete rychleji akcelerovat, do kolika tis. otáček motor vytáčíte? A při jakých ot. řadíte další kvalty? Prostě jaký je vhdné udržovat otáčly pro dynamiku jízdy... Při běžné jízdě, néé při závodění s Audinama... :p

v kolika t.otáčkách máš nejvyšší krouťák???tak tam to stačí ne??

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

mnoo tak sme tqaky zvedavej. troufam si tvrdit, ze mam rumika zajetyho paradne, tak uvidime. co se gum tyka. taky mam orig 195/55/15, myslim, ze je to az dost siroky. na zimakach 185/65/14 a taky v pohode.

co se uprav sani vzduchu tyka, to si jeste rozmyslim, podle toho co vsechno by to obnaselo. :palec2:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Abych uvedl na pravou míru bonmot páně Jandy o kterým asi málokdo řekne že je lidovej vypravěč... Myslím, že to řekl spineshakovi, spíš ze srandy, když mu čipoval jeho 40kW a na ten motor se mu to asi zdálo opravdu dost. A jak podle mne správně píše Blacky jsou opravdu ty 195 na Rumíky s 47kw už širší. Podle mne jsou 185ky rozumnej kompromis mezi tím jak to vypadá a jak to jede. Je ale jasný, že teď svoje 195 nevyhodím, že. Pěkně je dojedu a pak koupím 185ky.

Jen tak na okraj. 5let jsem jezdil s FI 1.2 40kW na 165kách. Uznávám, že to nevypadalo zezadu nijak supr a docela rychle se sjížděly ale pánové, vcelku slušně to jelo a předevší supr spotřeba! Přes léto do 5ti litrů... O tom si můžu nechat s Rumíkem jen zdát. Dnes jsem najel po Vysočině cca 200km s průměrkou 6l... a byla to taková lehká ekojízda. Pořád jsem totiž čuměl na spotřebu a porovnával jak to bylo před tím a jak teď...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...