Přejít na obsah

Dieselove a benzinove FLAME


creck

Doporučené příspěvky

a kde vidíš rozpor?

Třeba tady, ale jen "malinko"...

taky není TDI jako TDI. Třeba s OII jsem se pod 5l nedostal. Je teda pravda, že jsem s OII TDI najel jen pár stovek km, ale nikdy pod 5. A ty OI TDI s naklápěním lopatek si taky tuším vemou o něco víc. Ale je mi to srdečně u prdele co si kdo o tom myslí, vím za co jezdím a jsem spokojen. Kdysi jsem tvrdil, že naftu nikdy. Jednou jsem zkusil a už snad benzín nechci ani do služebního. A když srovnám třeba 2,0 benzín, kde jsem byl furt nasuchu, protože to žralo průměrně k 10 litrům, tak není o čem. A že to bralo oleje pomalu jak benzínu a sralo se na tom furt něco.

Oproti

Taky se zamýšlím nad obměnou(ostatně už dlouho). Zatím furt nechávám Octu, jezdí za suché z nosu a probljema nět za celou dobu co ji mám, což už je tuším asi 5 roků. Nicméně aby byla obnova k něčemu, chce to už výrazně vyšší ročník, a to se už dostáváme k PD, a to nechci. Druhá věc je, že Octule nemaj moc alternativ v motorizaci. A jelikož bych chtěl tentokráte něco krapet živějšího, tak je problém. Alternativy se jeví OOOO, BMW, Volvo. Protože se OOOO a dobré modely BMW hodně kradou, je to celkem asi pasé a vybejvá mi Volvo, které také dělá luxusní vozy, výkonově našlápnuté a některé motorizace má šikovné a vychytané a navíc to nikdo nekrade. Rozhodně nechci nic pod 100kW a spíše koukám i kolem těch 150-200kW. To je ale téměř vždy benzín, solidní nafťák je většinou ve verzi 120kW, takže je ještě otázkou, jestli nepřejdu na benzín, a to i z důvodu, že tím bude jezdit stejně žena, a to ještě celkem pár km měsíčně. Láká mně ta benzínová mrcha s biturbem 220kW, ale od toho mně kámoš odrazuje, že to nejsou nic moc motory a většinou teda v automatu, což taky nechci. No a pak spotřeba na popojíždějí podle nějakejch testů cca 17 :) . On je na Bramboráky a furt mně směřuje do toho motoru 2,4 nebo 2,5 v turbu kolem těch 150kW, že jsou to držáky s malou spotřebou a jede to pěkně. Takže já si už nějakej pátek pohrávám s myšlenkou na S60, S80, popřípadě i něco jiného od Volva v tomto rozměru, třeba XC70 je pěknej kombík.

A když to shrnu, tak za prachy co bych dal za OII, tak mám bomba vybavené auto v kůži podobného stáří, ale úplně jiné kategorie a spořádným ohništěm. A nikdo se mi to nebude snažit krást.

Tak to bylo takové malé zamyšlení na položené téma :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Třeba tady, ale jen "malinko"...

Oproti

pořád nevidím rozpor. Jednak stále píšu, že nafta je prostě lepší, druhak nafťák s takovým výkonem se moc nedělá a za další snad píšu, že s tím stejně moc jezdit nebudu. A za další jsem psal, že uvažuju! To co žena najede, když je teď doma na mateřské, to je tak 3000-4000km ročně a to kdo ví jestli, takže tady je spotřebou zcela irelevantní se zabývat.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

pořád nevidím rozpor. Jednak stále píšu, že nafta je prostě lepší, druhak nafťák s takovým výkonem se moc nedělá a za další snad píšu, že s tím stejně moc jezdit nebudu. A za další jsem psal, že uvažuju! To co žena najede, když je teď doma na mateřské, to je tak 3000-4000km ročně a to kdo ví jestli, takže tady je spotřebou zcela irelevantní se zabývat.

Ty seš prostě takovej brouk pytlík, viď? ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

to ne, o krouťáku nafty si benzín může nechat jen zdát. ;)

a naftak o 6000 otackach taky lol

prispevek vyse, nechapu kde vubec berete vymysly ze nafta je lepsi, mit naftaka je u me katastrofalne drahe, kdyz si spocitam cenu zhruba o 50 000 vetsi nez benzin (mysleno auta) tak uz jen tohle se mi nikdy pri uspore pajdy na sto km nemuze nikdy vratit, nehlede cenu pojistky, nahradnich dilu(turbo,rozvody,zhavici svicky atd..) a uz vubec nemluve o dneska jiz drazsi nafte, za druhe naftak je neuveritelne liny, pokud to nenacipujes (dalsich cca 10 - 20 000 pokud chces opravdu kvalitni upravy) jede 1.9 TDI 66kw jako traktor s plne nalozenou vleckou hnoje a majitel nikdy nepozna krasny zaber benzinu od 4000 otacek vys, nevykladejte tady opravdu pohadky , kdybych chtel opravdu setrit a chtel navic mit octavii , tak jedina volba je 1.6 na plyn , tohle auto krasne jede a je navic usporne , a uz vubec se tu opravdu nesnaszte srovnavat nejaky cmoudici diesel napr. s RSkou , RSka je uplne nekde jinde a clovek ktery tvrdi ze s nejakym dieslem se sveze lip nez s RSkou je bud u me pomateny , nebo vzivote v RSce nesedel

Editováno: , autor: creck
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Rentgene, je videt jak te ty kecy stvou a tudiz pridam!

Nepsal jsem nic o 40km/h ale 30km/h a na tu spotrebu co uvadis si myslim, ze je to jeste moc rychle... No ale pokud je tam tech 40km z kopce, pak ano :D :D :D

A k tobe cracku: Pokud vazne veris tomu, ze mas u 75kW bena (1,6) spotrebu dlouhodobou 7,1, pak jezdis s TDI-ckarema z kopce tech 40km na neutral taky!!! :D

Ja si jezdim s timto motorem za 12,8 a jsem spokojeny!!!

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

a naftak o 6000 otackach taky lol

prispevek vyse, nechapu kde vubec berete vymysly ze nafta je lepsi, mit naftaka je u me katastrofalne drahe, kdyz si spocitam cenu zhruba o 50 000 vetsi nez benzin (mysleno auta) tak uz jen tohle se mi nikdy pri uspore pajdy na sto km nemuze nikdy vratit, nehlede cenu pojistky, nahradnich dilu(turbo,rozvody,zhavici svicky atd..) a uz vubec nemluve o dneska jiz drazsi nafte, za druhe naftak je neuveritelne liny, pokud to nenacipujes (dalsich cca 10 - 20 000 pokud chces opravdu kvalitni upravy) jede 1.9 TDI 66kw jako traktor s plne nalozenou vleckou hnoje a majitel nikdy nepozna krasny zaber benzinu od 4000 otacek vys, nevykladejte tady opravdu pohadky , kdybych chtel opravdu setrit a chtel navic mit octavii , tak jedina volba je 1.6 na plyn , tohle auto krasne jede a je navic usporne , a uz vubec se tu opravdu nesnaszte srovnavat nejaky cmoudici diesel napr. s RSkou , RSka je uplne nekde jinde a clovek ktery tvrdi ze s nejakym dieslem se sveze lip nez s RSkou je bud u me pomateny , nebo vzivote v RSce nesedel

Zase ty?

Argumenty jak z nosu, fakt.

Hlavně, že jsi chytrý rádio a přitom skutek utek, že? lol

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

teda ale srovnavat jeden z nejslabsich naftacku s RSem to je fakt na urovni :p i kdyz naladime ropacka na stejnej vykon jak treba zminene RSo stale pekna uspora ;)

Tak sem hoď nějakou naftu, která je srovnatelná s RSem. Jezdím skoro nejslabší verzí 1.8T (Seat měl "jen" 105 kW), která po čipu bere za posledního 2,5 roku 7,22. Naposledy Praha Eden (Metallica) - ValMez, kdy jsem půl hoďky skákal na I. z Vršovic na D1, průměr 107, spotřeba 7,7. Minulý týden jsem jel Mnichov - Vsetín - TDi 66kW, průměr 115, spotřeba 6,5 (vše dle PC)., Poměr dálnice vs. okresky/město stejný. No comment ... rozdíl v nákladech (pro mne) zanedbatelný, v požitku z jízdy zásadní.

U OI bohužel nejde srovnávat naftu a diesel, ale o OII už ano. A to, bráno výkonově (nejvýkonnější "prémiový") diesel 2.0 TDi 125kW vs. (skoro "spotřební") 1.8TSi 118kW. Spotřeba průměr 5,7 vs. 7,4. Aktuální ceny diesel/benál - 35,05/32,64. Takže s naftou pojedu za 2 Kč za kilák, zatímco s benálem za 2,4. Sorry, ale pro mne znedbatelný rozdíl ....

PS: ... a to je ještě nafta zvýhodněna o nějakých 2,30 Kč/l skrz nižší spotřební daň.

Editováno: , autor: Tesna
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Rentgene, je videt jak te ty kecy stvou a tudiz pridam!

Nepsal jsem nic o 40km/h ale 30km/h a na tu spotrebu co uvadis si myslim, ze je to jeste moc rychle... No ale pokud je tam tech 40km z kopce, pak ano :D :D :D

A k tobe cracku: Pokud vazne veris tomu, ze mas u 75kW bena (1,6) spotrebu dlouhodobou 7,1, pak jezdis s TDI-ckarema z kopce tech 40km na neutral taky!!! :D

Ja si jezdim s timto motorem za 12,8 a jsem spokojeny!!!

Davone ale me to pise palub pc a delam si i spotrebu v excelu zde prilozenym programkem :D tak nevim jestli obe tyhle veci lzou,nemam tam jeste nabranou plnou, takze si spocitej prumernou spotrebu podle nejakych ujetych km, vychazi to kolem 7 l (130l : 1848 km x 100 = 7,1)

post-12489-1214022167_thumb.jpg

Editováno: , autor: creck
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

TDI je na pořádný ježdění, benzín tak na ježdění okolo baráku. :p Sám jsi přišel na to, že TDI je lepší a proto nenažraný benzín prodáváš :smich:

Ubohy kecy ... proste Ty sam bys benzin chtel jak si rekl, ale smolik musis jezdit traktorem. Ja si jezdim benzinem i naftou a je mi to uplne jedno co to stoji protoze to neplatim. A proto kdyz si muzu vybrat tak si vemu benzin. Stejne tak bys to udelal Ty, ale SMOLIK .. nemas na vyber proto jezdis traktorem a rikas jak je to uzasny !

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ubohy kecy ... proste Ty sam bys benzin chtel jak si rekl, ale smolik musis jezdit traktorem. Ja si jezdim benzinem i naftou a je mi to uplne jedno co to stoji protoze to neplatim. A proto kdyz si muzu vybrat tak si vemu benzin. Stejne tak bys to udelal Ty, ale SMOLIK .. nemas na vyber proto jezdis traktorem a rikas jak je to uzasny !

A pročpak jsem asi prodal benzínovou A4?? A nechal si TDI?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...