Duben 13, 200817 r no daval jsem s tou moji zavod s golfem 1.9TDi 66kw a zustal dost pozadu , tak nevim jestli 1.6 75kw je zrovna slaba , ale nerikam ze je to zavodak, btw dneska jsem prijel z chaty cca 80km tam a zpet , tam jsem jel za 5.8 a zpet za 5.9 l , takze 1.6 je pro me i z hlediska spotreby vynikajici (nijak pomalu jsem nejel , normalka 100 - 120) To mu to ale jelo na3 válce ne??
Duben 13, 200817 r no daval jsem s tou moji zavod s golfem 1.9TDi 66kw a zustal dost pozadu , tak nevim jestli 1.6 75kw je zrovna slaba , ale nerikam ze je to zavodak, btw dneska jsem prijel z chaty cca 80km tam a zpet , tam jsem jel za 5.8 a zpet za 5.9 l , takze 1.6 je pro me i z hlediska spotreby vynikajici (nijak pomalu jsem nejel , normalka 100 - 120) cituju te: zatim dvakrat zavod s klukama co maji TDI , jeden ma tu silnejsi verzi 81kw a druhy golfa normal TDI 1.9, oba dva cetli muj napis co mam vzadu , jen pro zavodniky uza zase...? asi prodam tdi a poridim si 1,6ku
Duben 13, 200817 r myslím že by bylo dobrý sepsat petici a obeslat výrobce všech trěch slabých nákladáků aby už začli dávat do Liazek a Tater nějaký pořádný benzíny že to konečně k něčemu bude a ten rozdíl ve spotřebě není zas tak hroznej
Duben 13, 200817 r o čem to tady vlasně je? Nějak se v tom ztácím. Jde o to co je rychlejší nebo co líp táhne do kopce nebo co má menší spotřebu?
Duben 13, 200817 r myslím že by bylo dobrý sepsat petici a obeslat výrobce všech trěch slabých nákladáků aby už začli dávat do Liazek a Tater nějaký pořádný benzíny že to konečně k něčemu bude a ten rozdíl ve spotřebě není zas tak hroznej Na to už přišli v Rusku že do náklaďáku patří jedině benzín Takovej ZIL a spotřeba uplně super
Duben 13, 200817 r Nejsem pro čip ale záleží na každým z nás a hlavně bych nechtěl auto po člověku který to načipoval.Vlastnil jsem tři auta benzinové a teď druhé naftové.Jezdím převážně couračky po vesnicích cca 5-20km denně(jizda).Dost cest je s vozejkem,ale to je již kolem 40km jízda.Jedno vím jistě, tyto dvě varianty bezínu nesedí a to hlavně co se týče spotřeby.Prudce se u nich zvyšuje.Kdybych jezdil jiný styl jizdy tak v dnešní době koupím benzín.Mám TDI 81 kw a nejede jak má,ne že by nejel,ale není to ono.Najít a odstranit závadu na těhlech motorech nění zrovna levné.
Duben 13, 200817 r Autor Minulé pondělí večer byla na BBC reportáž o průzkumu, který prováděli lékaři v Londýně - srovnávali vitální funkčnost plic u dobrovolníků, kteří se 3 hodiny pohybovali v Hyde parku vs. 3 hodiny po Oxford Street (celkem rušná). Závěry - průkazné snížení funkčnosti plic v průměru o 7%, hlavní příčina - dráždění mikročásticemi z dieselových motorů, zvýšené riziko zejména pro astmatiky. Některé členské státy USA jdou tak daleko, že zakázaly např. prodej naftových automobilů na svém území. - http://www.autorevue.cz/default.aspx?secti...mp;article=7043 Upraveno Duben 13, 200817 r od creck
Duben 13, 200817 r hoď sem víc photos z rallye nebo mi je případně pošli na mailík prosíííím dak239@email.cz Díííííííííííííííííííííííííííííky! Měl by ještě někdo zájem o foto z víkendové Rallye Šumava a Historic Vltava Rallye? Popřípadě kam to vložit? - No moderátoři?
Duben 13, 200817 r Minulé pondělí večer byla na BBC reportáž o průzkumu, který prováděli lékaři v Londýně - srovnávali vitální funkčnost plic u dobrovolníků, kteří se 3 hodiny pohybovali v Hyde parku vs. 3 hodiny po Oxford Street (celkem rušná). Závěry - průkazné snížení funkčnosti plic v průměru o 7%, hlavní příčina - dráždění mikročásticemi z dieselových motorů, zvýšené riziko zejména pro astmatiky. Některé členské státy USA jdou tak daleko, že zakázaly např. prodej naftových automobilů na svém území. - http://www.autorevue.cz/default.aspx?secti...mp;article=7043 nevím jestli sis vybral Londýn jako správnej příklad. Do centra Londýna mají totiž diesly co neplní Euro III zákaz vjezdu a zbytek aut má vjezd povolen s poplatkem) takže pochybuju že je tam nějaký extrémní znečištění. (v Praze je 3x větší znečištění oproti Londýnu)
Duben 13, 200817 r Autor no nevim tohle jsou clanky z netu co jsem nasel , takze ne z me hlavy hele a ted z trochu jineho soudku , je tu nekdo chatar ? potrebuju zpevnit necim jako zatravnovaci tvarnice zhruba 12m ctverecnich , jde mi o co nejmensi naklady, tzn. bz sterku , pisku cehokoliv a ty zatravnovaci tvarnice mi taky s cenou zhruba 80kc /ks neprijdou zrovna levne , nevite nekdo o necem ? kdyz tak hold pojedu ty zatravnovacky
Duben 13, 200817 r no nevim tohle jsou clanky z netu co jsem nasel , takze ne z me hlavy hele a ted z trochu jineho soudku , je tu nekdo chatar ? potrebuju zpevnit necim jako zatravnovaci tvarnice zhruba 12m ctverecnich , jde mi o co nejmensi naklady, tzn. bz sterku , pisku cehokoliv a ty zatravnovaci tvarnice mi taky s cenou zhruba 80kc /ks neprijdou zrovna levne , nevite nekdo o necem ? kdyz tak hold pojedu ty zatravnovacky doporučuji eko zatravňováky, jsou z mletých PET lahví, skládají se klíčema do sebe, když se zatravní, tak nejsou skoro vidět a terén se ani nehne to je ale debata
Duben 13, 200817 r http://www.tipcar.cz/turbodiesel_uz_i_pro_...cykly-2951.html WWW.BOSCH .CZ takže né z mé hlavy Situace v Evropě vypadala v roce 2006 takto: Největší podíl na trhu měly vozy s dieselovým motorem v Belgii (74 %) Potom následovala Francie (71 %), Španělsko (68 %) a Portugalsko (65 %), dále Rakousko (62 %) a Itálie (59 %). V Německu mělo dieselový motor 44 % všech nových aut Ve spojení s turbokompresorem pomohl vstřikovací systém dieselovému motoru dosáhnout přelomu. V současnosti je každé druhé osobní auto v západní Evropě diesel. Před deseti lety byl podíl dieselů pouhých 22 %. V minulém roce mělo 44 % nově registrovaných aut v Německu dieselový motor a toto číslo se bude nadále zvyšovat. Čisté a úsporné „Moderní dieselové motory jsou čistější, než kdy předtím,“ řekl Dohle. „Díky tomu je tato technologie neskutečně slibná do budoucna, a zároveň schopná splňovat požadavky současnosti.“ Od počátku devadesátých let minulého století se snížily emise oxidu uhelnatého, oxidu dusičného a dusičnanu o 95 % a více. Další vývoj common rail také zaručuje, že již dnes spotřebuje dieselový motor o 30 % méně paliva, nežli benzínový, přičemž vypouští zhruba o 25 % méně CO2. „Naše technologie bude hrát důležitou roli při plnění budoucích norem pro emise Euro 5, Euro 6, a US07 Bin5, “ řekl Dr. Ulrich Dohle. „Výsledkem kombinace technologie common rail a úpravy výfukových plynů bude zajištění budoucnosti dieselových motorů.“
Duben 13, 200817 r To byla ironie... Kdyz uz by me okolnosti donutili prejit k nafte tak to urcite nebude nic co ma pod kapotou PD jde videt ze tomu hodne rozumis
Duben 13, 200817 r Měl by ještě někdo zájem o foto z víkendové Rallye Šumava a Historic Vltava Rallye? Popřípadě kam to vložit? - No moderátoři? díky pane
Duben 13, 200817 r Autor Čisté a úsporné„Moderní dieselové motory jsou čistější, než kdy předtím,“ řekl Dohle. „Díky tomu je tato technologie neskutečně slibná do budoucna, a zároveň schopná splňovat požadavky současnosti.“ Od počátku devadesátých let minulého století se snížily emise oxidu uhelnatého, oxidu dusičného a dusičnanu o 95 % a více. Další vývoj common rail také zaručuje, že již dnes spotřebuje dieselový motor o 30 % méně paliva, nežli benzínový, přičemž vypouští zhruba o 25 % méně CO2. „Naše technologie bude hrát důležitou roli při plnění budoucích norem pro emise Euro 5, Euro 6, a US07 Bin5, “ řekl Dr. Ulrich Dohle. „Výsledkem kombinace technologie common rail a úpravy výfukových plynů bude zajištění budoucnosti dieselových motorů.“ Zastánci dieselových motorů se obvykle ohánějí nízkými emisemi oxidu uhličitého, který je však v přímém kontaktu pro člověka zcela neškodný a není vůbec předmětem emisních norem Euro. Jak to dopadne, když začnete prosazovat stejné emisní normy pro dieselové i benzinové motory, se můžeme podívat do spojených států. V tradičně "ekologických státech" California, Maine, Massachusetts, New York a Vermont si dnes prakticky žádný nafťák legálně nezaregistrujete, místním limitů nevyhoví ani nejnovější motory s filtry pevných částic.
Duben 13, 200817 r já bych řekl že jediný auto co může jezdit v Kalifornii je Octavie 1,9 TDi Oficiální státní představitelé amerického státu Kalifornia přišli tento týden s požadavkem, aby byly přísné emisní normy tohoto amerického státu aplikovány po celých Spojených státech. Pro výrobce automobilů by to znamenalo zejména to, že by za deset let musely prodávané automobily dosahovat v průměru spotřeby 5,88 litrů na 100 km. Kalifornie přijala toto opatření na snižování emisí v roce 2004, přičemž samotné snižování emisí CO2 začne od září roku 2008. Tento plán přijalo už dalších 11 amerických států. Aby opatření začalo platit po celých Spojených státech, stačí, když ho nezamítne Úřad pro ochranu životního prostředí.
Duben 13, 200817 r A mně to je jedno , hlavně když nemusím řadit dolů při předjíždění. Šlápneš a jedeš - i na 5ku.Čipa nemám ale dal bych si i říct.
Duben 13, 200817 r A mně to je jedno , hlavně když nemusím řadit dolů při předjíždění. Šlápneš a jedeš - i na 5ku.Čipa nemám ale dal bych si i říct. Jojo s tim souhlas, obcas se cloveku nechce radit a tak si jede po meste 50 na 5ku a pak treba 150 taky na petku a kdyz se najde nekdo kdo si v tu chvili s Tebou chce dat zavodik, das za 3 a vystrelis jak raketa Proste parada Upraveno Duben 13, 200817 r od MichalF
Duben 13, 200817 r Jojo s tim souhlas, obcas se cloveku nechce radit a tak si jede po meste 50 na 5ku a pak treba 150 taky na petku a kdyz se najde nekdo kdo si v tu chvili s Tebou chce dat zavodik, das za 3 a vystrelis jak raketa Proste parada nebo dáš za 3 a vystřelí ti vačka, jaký točky to dostane
Duben 13, 200817 r nebo dáš za 3 a vystřelí ti vačka, jaký točky to dostane To tezko, pri 150ti kmh tam je jeste stale rezerva
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.