Přejít na obsah

Letní pneumatiky


Jeff

Doporučené příspěvky

Host V/// RS
Jak by jste hodnotili tuto pneu? Jedna se mne hlavne o hlucnost a o vydrz. Libi se mne ten desen.

Jestli mate nejakou jinou alternativu tak ji napiste. ;)

tak hlucnost je uz minimalna a co sa tyka jazdnych vlastnosty tak su to uz :specool: pneu.a vydrz zalezi od stylu jazdy ale maly by vydrzat dlho ;)-_-

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ale ony nejsou jen na vodu.

To mas jak zimni gumy. Kdyz je zima bez snehu a ledu tak jsou vsechny v pohode, ale jak mas jet po snehu ci ledu pak poznas rozdily.

To samy je i v gumach letnich. Mel jsem ruzny vzorky na ruznych autech, ale jet v hustym desti 1000 km po dalnici na vise jmenovanych gumach a potom na standartnim desenu je fakt rozdil. Staci jet 80 a je to jak na ledu.

Kazdy ma vsak jiny nazor a zkusenosti

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nechce se mne verit, ze by takovy vyrobce jako Goodyear byl tak nerozumny a pustil do prodeje pneu, ktere maji spatne vlastnosti na jinem povrchu, nez asfaltove silnici - trava, pisek, hlina ajine.

V referencich maji tyto pneu vyborne hodnoceni.

Diamant> Pochopil jsem to tak , ze tyto pneu muzou v tebou popisovanych situacich sklamat, tudis jsou zivotu nebezpecne? Byly to moje favority.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak si kupte Pirelli Pzero Nero sou snad levnejsi jak ty GY. Vim ze sem stim trapnej ale furt se tu polemizuje co za gumy stale dokolecka. Tohle uz tu bylo stokrat. Proste Nejlepsi volba v drazsi sekci gum sou Pirelli, GY do nich nevim nevim kuli tomu vzorku je super krasnej na tuning auto jak delanej ale ty vlastnosti :(. ContactSport 2 a 3, Michelin nemam rad ale cokoli od nich z nejdrazsi sorty veci je good. Plus minus je to par bodiku co je deli od Pirelli, nicmene nemam rad ten vzhled je to guma pro stariky s designem sto let za opicema.

V neposledni radne nesmim zapomenout na Dunlopy, ohledne tech muzu rict, ze maj super gumy i v nizsich tridach a koupi tyhle znacky nelze prohloupit radil bych je hned za pirelli.

Pokud chcete levny gumy v zadnym pripade nekupujte takovy to nejlevnejsipneu a podobne znackovy gumy, hodne casto se stava, ze sou to kopie dovezeny z chainy. Ktery stejne vypadaj ale smesi sou nekdy u nejhorsich gum vubec. Proto stojej mnohem min nez kdekoli jinde. Sou to ceny pod nakupni ceny pneuservisu. Mam tam kamose takze trosku vim jak to chodi.

V levnejsi tride bych sel klidne do Avonu, Kumho, FireStone a podobny zalezitosti mam averzi vuci Barumu takze ty ne. Sou fur posledni a gumu poradnou udelat neumej. Matador je jina, treba slicky od nich sou spickovi :) a pouzivaj se na okruhovejch poharech v Cesku.

Uz neni co dal resit preci jet o jasny :).

Editováno: , autor: laky
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Určite som nechcel povedať, to, že sú tie gumy nanič. Ale treba si uvedomiť, že obvykle to tak na tomto svete chodí, že je niečo za niečo. No a tie V-čkové gumy majú lepšie jazdné vlastnosti na vode a na čistej vozovke a horšie ak je cesta znečistená alebo ak sa zájde mimo cestu.

A taktiež ten rozdiel (ako pozitívny tak aj negatívny) nebude tak výrazný, ako tu ktosi napísal. Ale taktiež by som si nedovolil tvrdiť ako Mefisto, že už pri 80-ke je to so štandardnými gumami ako na ľade. Mal som pomerne silnú Fabiu a tak nebol problém jazdiť rýchlo aj na vode a za dažďa tých 140 nebol vážny problém. Najradšej som mal asi GY Excellecne. Dokonca som zámerne testoval hlbokú a dlhú kaluž, že čo to znesie a pri rýchlosti 120 km/h mi už pud sebazáchovy viac nedovolil. Ale žiadne plávanie sa stále nedostavilo.

Takže by som ani jednu skupinu (nazvime ich štandardné a V-čkové) nijako extra nepreferoval. Len som upozornil, že ja by som si určite vybral kvalitnú štandarnú pneumatiku. Navyše keby ten V-čkový dizajn bol taký revolučný a štandardné pneumatiky také mizerné, tak by tie V-čka už vyrábal každý a klasický dezén by vyhynul.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak si kupte Pirelli Pzero Nero sou snad levnejsi jak ty GY. Vim ze sem stim trapnej ale furt se tu polemizuje co za gumy stale dokolecka. Tohle uz tu bylo stokrat. Proste Nejlepsi volba v drazsi sekci gum sou Pirelli, GY do nich nevim nevim kuli tomu vzorku je super krasnej na tuning auto jak delanej ale ty vlastnosti :(. ContactSport 2 a 3, Michelin nemam rad ale cokoli od nich z nejdrazsi sorty veci je good. Plus minus je to par bodiku co je deli od Pirelli, nicmene nemam rad ten vzhled je to guma pro stariky s designem sto let za opicema.

V neposledni radne nesmim zapomenout na Dunlopy, ohledne tech muzu rict, ze maj super gumy i v nizsich tridach a koupi tyhle znacky nelze prohloupit radil bych je hned za pirelli.

Pokud chcete levny gumy v zadnym pripade nekupujte takovy to nejlevnejsipneu a podobne znackovy gumy, hodne casto se stava, ze sou to kopie dovezeny z chainy. Ktery stejne vypadaj ale smesi sou nekdy u nejhorsich gum vubec. Proto stojej mnohem min nez kdekoli jinde. Sou to ceny pod nakupni ceny pneuservisu. Mam tam kamose takze trosku vim jak to chodi.

V levnejsi tride bych sel klidne do Avonu, Kumho, FireStone a podobny zalezitosti mam averzi vuci Barumu takze ty ne. Sou fur posledni a gumu poradnou udelat neumej. Matador je jina, treba slicky od nich sou spickovi :) a pouzivaj se na okruhovejch poharech v Cesku.

Uz neni co dal resit preci jet o jasny :).

obdivujem tvoju pseudoodbornost uz dlho :D vsetko vies, vsetko poznas, vsetko si zazil, vsetko si skusil a keby aj nie tak mas v zalohe hned par clankov kde nieco nasprtas. odkial si prosim ta prisiel na to ze "matador je jina"? ak podla toho ze robia okruhove slicky alebo dopravnikove pasy tak sorry - ale zasa raz si zaperlil :D matador a barum ruka v ruka same shit, z osobnej skusenosti boli horsie len polske debica ktore pred rokmi montovala skodivka na feldy... brr - strach. bohuzial sa mi nechce investovat do novych tak pockam kym to zjazdim v ramci moznosti, ale ak by som kupoval, urcite neberiem matador ani barum.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

nicmene nemam rad ten vzhled je to guma pro stariky s designem sto let za opicema.

Uz neni co dal resit preci jet o jasny :).

Ale, ale Laky to nemůžeš myslet vážně s tím designem, přece každá guma je určena na nějaký terén, jinou si koupí člověk, který jezdí převážně po dálnici a jinou člověk, který bydlí na samotě u lesa, kam vede polní cesta a zrovna tam by se hodil ten design sto let za opicema. Jinak nehaním Pireli ani jiné gumy, ale dělají je proto, aby si každý vybral podle potřeby a kapsy.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 rok později...
v dáném rozměru patří mezi top taky continental eco, bridgestone e330 - určitě budou o dost tižší než barum

brilantis hlučný vubec není,pokud se na něm neudělají plošky,což u fabie je raz dva,to ti udělá každá guma,tak musíš přitlačit na už zmínované značky ,ty to pohltí lépe,nebo MICHELIN

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

brilantis hlučný vubec není,pokud se na něm neudělají plošky,což u fabie je raz dva,to ti udělá každá guma,tak musíš přitlačit na už zmínované značky ,ty to pohltí lépe,nebo MICHELIN

měl jsem ho na fabce když jsem jí koupil a na určitých površích byl dost hlučný ale spíše mi přišlo že se hlučnost zvyšovala s opotřebením pneu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 týdny později...

Ak mas na 1. mieste bezpecnost, pozri si porovnavacie testy a zariad sa podla toho. Ja som vyberal podla toho tiez- sice som kupoval 16- ky, ale rozhodol som sa pre Bridgestone Turanza. Pozri aj sem- mozno ti to pomoze pri rozhodovani... A este k matadorkam- cena dobra, jazdne vlastnosti o nicom- su ovela horsie ako pneu poprednych vyrobcov- pri brzdeni na suchu maju dokonca o niekolko metrov dlhsiu brzdnu drahu ako pneu poprednych svetovych vyrobcov. A opotrebovanim sa to este zhorsuje...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ak mas na 1. mieste bezpecnost, pozri si porovnavacie testy a zariad sa podla toho. Ja som vyberal podla toho tiez- sice som kupoval 16- ky, ale rozhodol som sa pre Bridgestone Turanza. Pozri aj sem- mozno ti to pomoze pri rozhodovani... A este k matadorkam- cena dobra, jazdne vlastnosti o nicom- su ovela horsie ako pneu poprednych vyrobcov- pri brzdeni na suchu maju dokonca o niekolko metrov dlhsiu brzdnu drahu ako pneu poprednych svetovych vyrobcov. A opotrebovanim sa to este zhorsuje...

Z textu se mi zdá, že jsi tam chtěl vložit nějaké odkazy, ale ty bohužel chybí.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...