jamir Vloženo 15. Říjen 2008 Sdílet Vloženo 15. Říjen 2008 Ahoj, ja som prerabal na fábii a je to v pohode, stači len kotúče, lenka ruč. brzdy, strmene a brzd. doštičky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Marios Vloženo 15. Říjen 2008 Sdílet Vloženo 15. Říjen 2008 Ale proc? Zadna OII se nedela s bubnovou brzdou, tak co chces predelavat? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ParbeXXX Vloženo 15. Říjen 2008 Sdílet Vloženo 15. Říjen 2008 jeje... pardon sem si spletl tema.. tohle je k octavii I Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Luke288 Vloženo 25. Říjen 2008 Sdílet Vloženo 25. Říjen 2008 jamir: v pohodě? já to chtěl ještě na GIII TDI a ve výsledku to skoro dopadlo tak, že bych musel koupit uplně jinou nápravu. nějak se mi nezdá, že by to bylo o tom koupit kotouče, sundat bubny, napojit a jede se Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mr.BuBaK Vloženo 1. Listopad 2008 Sdílet Vloženo 1. Listopad 2008 Ako pise hore , staci vymenit kotuc za bubon,dolozit strmene, oblozenie a vymenit brzdove hadice a lanka rucnej brzdy.Budes ale musiet vyhnut stit brzdy. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tomas.cz Vloženo 2. Listopad 2008 Sdílet Vloženo 2. Listopad 2008 Já jsem na vrakovišti koupil za 3000kč pěknou kotoučovou nápravu, i slanovodama, kotoučema a destičkama. Namotnoval, zapojil lanovody, odvzdušnil brzdy a jezdím. U GIII je to trochu jinak tam je na čepu držák držáku třmenu proto je to složitější. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KOE Vloženo 2. Prosinec 2008 Sdílet Vloženo 2. Prosinec 2008 Dobrý den Chtěl jsem se zeptat kde jste sehnali tu náprawu?? A za kolik? nikde sem ji nenašel. :-( Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
RAZTY Vloženo 2. Prosinec 2008 Sdílet Vloženo 2. Prosinec 2008 AHOJ KOE TADY SEM TI NĚCO NAŠEL. http://forum.skodahome.cz/index.php?showtopic=54110 PŘÍŠTĚ LÉPE HLEDEJ Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
qirke Vloženo 1. Listopad 2011 Sdílet Vloženo 1. Listopad 2011 Na kolik vyjde takova prestavba, pokud bychom se bavili o prehazeni bubnu za kotouce, bez vymeny napravnice? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Honza N. Vloženo 1. Listopad 2011 Sdílet Vloženo 1. Listopad 2011 Čaute, chtěl bych se zeptat , když mám O1 1,6i/75kw a chtěl by zadní kotoučovou nápravu, musím se dívat při shánění jen na konkrétní typ? (1,6i) Nebo mi tam bude pasovat více typů např. jiné motorizace nebo golf atd. Děkuji! Ahoj, jestli ještě scháníš kotoučovou nápravu tak mám z oct I 81Kw celou jsou na ní repasovaný třmeny kotouče který mají cca 5000Km , na nápravě je vše lanovody abs i s kabelama, hadice brzd jediný co je špatný tak ložiska. Náprava je z bouranýho kombíka na předek. Cena za komplet 5000Kč a osobní odběr Č. Budějovice Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wojnar Vloženo 1. Listopad 2011 Sdílet Vloženo 1. Listopad 2011 No, já bych řekl, že tři a půl roku to určitě neřeší . Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Nomad Vloženo 27. Březen 2012 Sdílet Vloženo 27. Březen 2012 Zdravim , chtel jsem se zeptat esi mi pujdou na Octavii TDI 66kw vymenit zadni bubny za brzdy z RSa ale aby mi zustala moje naprava..Mam sehnanou RS ale borec mi rika ze musim vymenit celou napravu a druhy zas rika ze to je blbost.Prosim poradte at zbytecne nekupuji celou..Diky Moc Kluci Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ondrero Vloženo 28. Březen 2012 Sdílet Vloženo 28. Březen 2012 No podle mě je ten základní svařenec stejnej jak pro kotouče ,tak pro bubny. A je jiná ta deska s čepem co na nápravě drží 4ma šroubama. Takže ti jsou jen třmeny a kotouče stejně k ničemu...Potřebuješ náboj s ložiskama ,čep a kricí plech na kotouč. Podle mě je lepší sehnat nápravu komplet. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
miklisek Vloženo 29. Březen 2012 Sdílet Vloženo 29. Březen 2012 Dle ETKY je těleso nápravy, čep kola a náboj kola stejné pro buben i kotouč. Sehnat bys musel krycí plech, třmeny, kotouč, lanovody ručky a trubky s hadicema od třmenu k připojení na vedení pod podlahou. Problém je, že krycí plech je přidělanej pod nábojem kola, takže se musí stáhnout, čímž ho zničíš (na čepu ti zůstane vnitřní kroužek ložiska a tím se to po....). Musí se vyměnit i šrouby uchycující krycí plech a čep kola na nápravnici. Zkrátka moc starostí, moc vícenákladů, lepší sehnat nápravu na některém prověřeném vrakáči. Jen náboj kola (kvalitní třeba FAG) stojí jeden kolem 1300,- .... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ondrero Vloženo 29. Březen 2012 Sdílet Vloženo 29. Březen 2012 Nahoď jsem obrázky z tý etky. No a ještě chybí to co drží třmen... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
miklisek Vloženo 29. Březen 2012 Sdílet Vloženo 29. Březen 2012 To co drží třmen je na obr.3, pozice 2. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ondrero Vloženo 29. Březen 2012 Sdílet Vloženo 29. Březen 2012 Takže to co jsem zakroužkoval na obrázku má i bubnová náprava? Na tom je přišroubovaná pozice 2 na obr 3. To by to tam bylo ale u bubnů zbytečně...A to si nemyslim,že by škodovka udělala... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
miklisek Vloženo 31. Březen 2012 Sdílet Vloženo 31. Březen 2012 (editace) He, je to tam i na bubnové nápravnici..... aspoň na autě z 10/1999 to je. A zbytečné to tam není, dělaj takhle jen jeden výlisek, jeden svařenec a na montáži nápravnic montují tu buben, tu kotouč, tu buben, tu kotouč ...... . Logické logisticky. Editováno: 31. Březen 2012, autor: miklisek Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ondrero Vloženo 31. Březen 2012 Sdílet Vloženo 31. Březen 2012 Pravda...Akorát je fakt,že to je zvláštní Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Iguka Vloženo 31. Květen 2012 Sdílet Vloženo 31. Květen 2012 (editace) nepočítal to někdo, na kolik by vyšel matroš, když bych si chtěl nechat svou nápravu? Přeci jen bych měl strach sehnat starou, většina náprav na netu je stejně z bouraček. Editováno: 31. Květen 2012, autor: Iguka Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tucnak01 Vloženo 31. Květen 2012 Sdílet Vloženo 31. Květen 2012 Iguka: kdysi sem si to vypisoval dil cislo_dilu cena_etka_eur cena_jinde_czk zadni kotouc 1J0615601 40 400 zadni kotouc 1J0615601 40 400 zadni desky 1J0698451J 55 300 drzak trmenu vlevo 6Q0615425 52 500 drzak trmenu vpravo 6Q0615426 52 500 trmen 1J0615423B 155 1900 trmen 1J0615424B 155 1900 plech vlevo 1J0615611D 15 300 plech vpravo 1J0615612D 15 300 hadicka vlevo 1J0611763K 21 500 hadicka vpravo 1J0611764K 21 500 lanovod vlevo 1J0609721AC 13 150 lanovod vpravo 1J0609721AC 13 150 lozisko 1J0598477 140 1000 lozisko 1J0598477 140 1000 Je to radove, nerucim za obsah. Muzou tam byt chyby. Cena z dilu ve skodovce vyjde pres 900 eur coz je asi 23000CZK. Pokud to pokupujes jinde vse nove tak okolo 10000CZK. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Iguka Vloženo 31. Květen 2012 Sdílet Vloženo 31. Květen 2012 no, tak už vím, proč se mění celá náprava sehnaná jinde za pusu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tucnak01 Vloženo 31. Květen 2012 Sdílet Vloženo 31. Květen 2012 (editace) A prave to je otazka jestli je to rozumne. Dle mych zkusenosti ne, rozhodne bych dnes cestou jine napravy nesel. Editováno: 31. Květen 2012, autor: tucnak01 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Iguka Vloženo 31. Květen 2012 Sdílet Vloženo 31. Květen 2012 To máš pravdu, ale dát za nové díly takové prachy? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tucnak01 Vloženo 31. Květen 2012 Sdílet Vloženo 31. Květen 2012 To uz si rozhodni sam. Pokud jezdis malo je asi lepsi koupit starsi napravu. A samozrejme kazdy na to muze mit jiny pohled. Zalezi v jakem mas auto stavu, jak dlouho si ho chces nechat a dalsi veci. Me poznatky sou takove ze jsem koupil starou napravu asi za 3.5t a ackoliv vypadala skvele v tuto chvili z ni pouzivam jeden trmen a dve trubky, tot vse. Jinak jsem vse kupoval znovu, nove. Prodejci to nezazlivam, jezdim hodne a vse ma svou zivotnost. Osobne sem nemenil loziska, sly pouzit stare. Hned jsi minimalne o 2t dolu. Ale uz cekaji na vymenu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.