Přejít na obsah

Honza N.

Uživatel
  • Počet příspěvků

    18
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Oznámení Honza N.

Nováček

Nováček (1/14)

0

Popularita

  1. Ahoj, mám oct I 1.6 74Kw. \\\Měl jsem podvozek výškově stavitelný od výrobce JOM. Byl jsem s ním naprosto spokojený, péra držely a tlumiče netekly. Měl jsem ho skoro dva roky a bez problémů jízdní vlastnosti peckový pravda jezdila v létě na 245/40/R18 a naprostá zpokojenost. Až do doby kdy mě jeden idiot vytlačil za silnice a letěl jsem přes škarpu do pole a zpět na silnici, to nevydržel jeden z předních tlumičů a ohnul se těsne nad okem těhlice, pak byla ještě tyčka s čepem, rameno, poloosa, řidičova sedačka chladiče atd.... Podvozek TA Technix jezdí na něm E36 a zatím údajně taky spokojenost a vw golf 4 taktéž. Pravda je také na jakou dobu :-)
  2. hele okolik si to snížil. ramena máš koukám do rovna. to není dobře už jen kvůli poloosám. na klouby jde mnphem větší tlak a budou ti praskat. mluvm z vlastní zkušenosti když jsem měl oct 96 1.6 ramena byly taktéž do rovna a s podvozkem jom auto fungovalo naprosto peckově a za 3 měsíce jsem měnil obě poloosy
  3. To chápu, já to hodil jen jako vzor. až budu mít zítra chvilku tak ti ro vyfotím.
  4. Přesně tak. dají se koupit. Výšku si štěluješ přes ty matky. http://www.obautodily.cz/skoda_octavia_sportovni_tycky_stabilizatoru-504055
  5. tento podvozek mám také. Má otázka zní zda li máš origo stabilizátor nebo už měněný za sportovní.Důvod: originál stabilzátor je příliš dlouhý myslím ty oka. maximálně skusit prodloužit tyčky stabu nebo koupit a vyměnit za sportovní. já jsem podle starý tyčky udělal nové o 2cm delši a uložený jsou v unibalu. stabilizátor stojí cca 7000 , výroba tyček v materiálu cca 1000, práci nepočítám dělal sem si to sám.
  6. Taky jsem tento problém řešil a po dlouhém laborování jsem přišel na utrhaný silentbloky v okách zadní nápravy. Doporučuji kontrolu případně výměnu cca 450kč kus
  7. Máš 4x4? u těch byl problém v plovákách v nádrži. protože skrz nárzř vede kardan a nepřečerpávalo si to palivo z jedné půlky di druhé. To jsem řešil už několikrát
  8. Tak já bych vyčistl a nastavil klapku a pak bych vyměnil váhu vzduchu a bude to OK.
  9. Ahoj, jestli ještě scháníš kotoučovou nápravu tak mám z oct I 81Kw celou jsou na ní repasovaný třmeny kotouče který mají cca 5000Km , na nápravě je vše lanovody abs i s kabelama, hadice brzd jediný co je špatný tak ložiska. Náprava je z bouranýho kombíka na předek. Cena za komplet 5000Kč a osobní odběr Č. Budějovice
  10. Také se přikláním k seřízení a důkladnému vyčištění a namazání. Toto jsem také řešil a poté jsem vyndaval celé řazení ven z převodovky páč tam byl ustřižený klínek....
  11. Tak problém vyřešen. Vše bylo ve špatné montáži spínače brzdovích světel.
  12. Opravný asdy existují. Já třeba jsem si to nechal dělat u faltýna ten dělá jenom hlavy válců a měl to za jeden den hotové. Platil jsem mu 350kč za jeden válec. Nechal jsem si rovnou udělat i ventyli atd... celkem mě hlavas vyšla na 2300Kč ale v tvím případě když to žere olej šel bych ještě do kroušků na pístech a nebo celej motor ale nemáš záruku toho že to bude to samé....
  13. Vodítka jsou v pořádku a pístky šly normálně zatočit. Válečky zarezlé také nejsou. V pondělí zkusim to čerpadlo ABS, jsou tam nějaký přepouštěcí ventili.
  14. To jsem vyzkoušel, vindal a profouknul vzduchem z obou ztran a plně průchozí
  15. Ahoj, řeším problém octavia combi 1.9 TDI s ABS blokace zadních brzd. Kontroloval jsem jestli nevisí ruční brzda na lanocodech a na pákách na třmenech a to je v pořádku. Nezbylo mi nic jinýho než povolit ovzdušňovák na LZ kole abych to dostal na dílnu. Třmeny šli s lehkou obtížností zatočit ale povedlo se. Může s tím mít spojitost ABS - třeba je jestli není zavzdušněná?? Podle diagnostiky VAG 1552 je ABS v pořádku. Prosím o vaše názory a nápady. Předem děkuji
×
×
  • Vytvořit nový...