bodah Vloženo 3. Duben 2008 Sdílet Vloženo 3. Duben 2008 Potřeboval bych radu ohledně motoru 1.4 MPI 44KW rok2000 padaji otáčky volnoběhu skube to pri jizde,netahne to jak ma. vag: pise :chyba/snimac polohy otacek vackoveho hridele predem diky za rady Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Fery Vloženo 4. Duben 2008 Sdílet Vloženo 4. Duben 2008 Potřeboval bych radu ohledně motoru 1.4 MPI 44KW rok2000 padaji otáčky volnoběhu skube to pri jizde,netahne to jak ma. vag: pise :chyba/snimac polohy otacek vackoveho hridelepredem diky za rady Ahoj, no ja mam taky 1,4MPi , 44KW , 2002 , stavalo se mi porad např. pri nastartovanem motoru a klidu ,rucicka na budiku otacek cukala , motor casto skubnul a to dost , nebo pri jizde auto casto zaskubalo , jsem musel vetsinou podradit na nizsi stupen , nejdrive vymena svicek, pote vycisteni skrtici klapky - porad to same, nakonec to vyresila vymena zapalovaco listy svicek , tak uvidis no , ahoj Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
engine123 Vloženo 4. Duben 2008 Sdílet Vloženo 4. Duben 2008 a už ti udělali někde v autorizovaným servisu V.A.S.-em flash ŘJ motoru? je na to oprava softwarovýho stavu,ten by to měl odstranit Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TomášT Vloženo 6. Duben 2008 Sdílet Vloženo 6. Duben 2008 a už ti udělali někde v autorizovaným servisu V.A.S.-em flash ŘJ motoru? je na to oprava softwarovýho stavu,ten by to měl odstranit A netýkalo se to náhodou jen 1.4 MPi 50Kw, nebo i 44Kw zlobili mršky? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bodah Vloženo 9. Duben 2008 Autor Sdílet Vloženo 9. Duben 2008 (editace) to sem vse menil jak svicky tak listu i cistil skrtici klapku porad stejne....... Editováno: 9. Duben 2008, autor: bodah Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bodah Vloženo 9. Duben 2008 Autor Sdílet Vloženo 9. Duben 2008 (editace) a už ti udělali někde v autorizovaným servisu V.A.S.-em flash ŘJ motoru? je na to oprava softwarovýho stavu,ten by to měl odstranit to zatim ne mas namysl nahrani noveho softveru? NA VAGU TO UKAZUJE 800/765 =OTACKY MOTORU LANDA SONDA SKACE TEZ DO MINUS. POLOH A DOBA VSTRIKU SEM TAM DO MINUSU Editováno: 9. Duben 2008, autor: bodah Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kolombo Vloženo 10. Květen 2008 Sdílet Vloženo 10. Květen 2008 Ahoj, no ja mam taky 1,4MPi , 44KW , 2002 , stavalo se mi porad např. pri nastartovanem motoru a klidu ,rucicka na budiku otacek cukala , motor casto skubnul a to dost , nebo pri jizde auto casto zaskubalo , jsem musel vetsinou podradit na nizsi stupen , nejdrive vymena svicek, pote vycisteni skrtici klapky - porad to same, nakonec to vyresila vymena zapalovaco listy svicek , tak uvidis no , ahoj Zdravim vsetkych chcel by som len zareagovat na tento prispevok a to mojou skusenostou mozno niekomu pomoze Moja Fabia , 1,4 MPI 44kw r.v.2002 Doposial som so skubanim motoru nemal problem a teraz zrazu to prislo najazdenych 78 K Spociatku som si myslel ze to moze byt voda v palivovej nadrzi no ani na druhy den a dalsie nasledujuce to neprestavalo To skubanie sa prejavovalo nasledovne .Nepravidelne otacky motora vo volnobehu od 800 az do 1000,,niekedy zase velmi male.. motor uz ako keby sa mal zastavit a potom znova nabehol .Pri jazde to bolo mozne pozorovat najviac pri 1 a 2 prevodovom stupni Tak som to zacal riesit ,,, myslel som ze to moze byt skrtiaca klapka tak som odmontoval kryt motora a potom kryt skrtiacej klapky ,,, na moje pocudoanie klapka bola celkom cista ,,, tu na fore som videl klapky v hroznom stave myslel som si ze aj ta moja bude v podobnom stave ...klapka bola zanesena priblizne 2mm okolo vyklapacej casti ..ale aj tak sa vycistila.No nepomolo to motor stale skubal .Tak prisla na rad diagnostika VAG ...na vagu hlasilo sporadicka chyba vynechavanie 2 a 3 valca slaby tlak .Moj priatel po tejto diagnostike konstatoval ze to budu sviecky ,,, nechcelo sa mi tomu verit ..lebo sviecky boli menene len nedavno a to pri 60 k cize sviecky teraz maju 18k . Prve sviecky vydrzali 60k a to boli menene len preventivne lebo uz som nechcel riskovat.... auto islo stale dobre .Ak menit sviecky tak som si povedal ze uz len take co boli predtym bol som s nimi spokojny a auto islo stale dobre a najazdil som na nich uctihodnych 60k. Sviecky sa vymenili a cuduj sa svete otacky vo volnobehu sa tiez ukludnili auto zrazu si selestilo ako niekedy .Prislo znova napojenie na VAG a diagnostika ,,,,vsetko ok chyba nenalezena. Prislo na rad este preturovanie motora ci nezakasle ale nic sa nedialo ,,,motor mal dravy zvuk .Takze na zaver uz len dodam .... sviecky na ktorych som najazdil 60k...............................................BRISK DR 15 TC sviecky na ktorych som najazdil 18k a zacal skubat motor ..............CHAMPION RC 89 PYC Kolombo Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
per Vloženo 15. Květen 2008 Sdílet Vloženo 15. Květen 2008 Ještě přidávám několik obrázků na co vlastně jezdíme viz dno palivového čerpadla je pokryto pomalu milimetrem srač.. a pomalu to samé je i na druhém vnitřním sítku + hadičky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.