Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

To právě není originální díl. Je to nejspíš Sachs. Originální spojka je také Sachs, ale je v tom rozdíl - osobní zkušenost (viz např. i toto téma). Možná to bude OK, ale je už několik případů, kdy tato spojka u HTP způsobovala klepání převodovky na neutrálu. Zní to divně, ale jestli chceš ušetřit, tak ber origo díl.

Vloženo (editace)

Četl jsem co jsi psal o té spojce, věřím ti to. Ale jak poznáš která spojka je opravdu originální? Podle nějakého obj. čísla? Jestli podle obj. čísla, tak ty čísla co jsi psal sedí. Nemůžeš přece posuzovat spojku podle ceny. A když jedna spojka Sachs je dobrá a druhá spojka Sachs ne, to je fakt divný. Neměl jsi chybu v montáži? Nebo nenarazil jsi pouze na vadný kus?

Editováno: , autor: Fajfy
Vloženo

Myslel jsem si také něco takového. Ale pak se objevil stejný případ tady:

Navíc obě ty lamely měly stejné číslo dílů, ale na pohled tam byly rozdíly. U přítlačáku byly také rozdíly, ale tam už byl u origo vyšší index u čísla dílu. V montáži bych problém nehledal. Dělal mi to kamarád mechanik a byl jsem u toho.

Vloženo

Na vlákno kam odkazuješ, ten uživatel nenapsal, zda to bylo způsobeno špatnou sadou. Nejlepší by bylo, kdyby jsi mohl popsat jaké jsou viditelné rozdíly mezi oběmi verzemi.

Vloženo

Lamela Sachs má na pohled silnější pružiny tlumiče rázů (viz foto) než lamela origo. Tím podle mě hůře filtruje vibrace motoru na volnoběh a způsobuje klepání v převodovce.

Samozřejmě, že se to od té doby, co jsem Sachs kupoval (duben 2010), mohlo změnit a bude to OK. Já bych ale už neriskoval a připlatil si, není to zase tak moc. Je s tím navíc dost práce.

Dále jsem měl problém, že spojka začala v zimě "kopat" při záběru. To zase mohlo být způsobeno tím, že Sach přítlačák měl o něco slabší pera (viz další foto). Ale tam byl rozdíl i v čísle dílu. Sachs - 03D141025A, origo - 03D141025C. To se mohlo postupem času u Sachsu třeba také změnit.

Obrázky spojky Sachs:

post-1042-0-89030900-1340302834_thumb.jp

post-1042-0-68345000-1340302844_thumb.jp

  • o 1 měsíc později...
Vloženo

Zdravým, mám problém, když se začnu rozjíždět, nebo když podřazuji, hlavně z 3 na 2 tak se ozývá podivné rachtání, chrastění, drnčení. Zní to jako kdyby bylo něco povolený. Kontroloval jsem už dotažení homokinetických kloubů a ty sou v pohodě. Hlavně to dělá když jsou nižší otáčky ( 1200-2500ot/min). Nevý někdo co by to mohlo dělat?

Vloženo

máš ten velký plastový kryt motoru? Pokud ano prověř zda nemáš vyklepaný ten stříbrný kryt s označením motorizace a počtem ventilů, popř. jestli nemáš v háji některý ze silentbloků na tom velkém černém krytu

Vloženo (editace)

Kryt motoru nemám, připadá mi jako by byla chyba ve spojce. Je možný že by lamela byla šišatá nebo tak něco?

Editováno: , autor: Jandax
Vloženo

Dělá to jenom při samotný manipulaci se spojkou ( při jejím záběru) a to jak při akceleraci tak i deceleraci. Jinak pedál spojky se nijak zvláštně neprojevuje, žádné vybrování ani nic podobného. Jen při tom samotném rozjezdu jsou cítit vybrace.

Vloženo

Výměna spojkové sady v autorizovaném servise:

pokud je u čísla dílu na konci X jedná se o repasovaný díl, takže na autě máte nové ložisko a zrepasovanou lamelu a přítl. talíř, že? :kol-47:

Host amissus
Vloženo

K tomu X mi říkali, že to je díl, který se dává výměnou za starý, takže to je asi možné.

  • o 3 měsíce později...
Vloženo

Zdravim vas mam taky problem na mojej fabii sedan 2004 ze ked zosliapnem spojku ozve sa skrypot robi to aj ked je nastartovane ten skrypot mi dost vady . Inak spojka funguje normalne ziadne problemy viete mi povedat co to je ? preco to skrype? a dalej ma trapy buchotanie v casti prevodovky na soferovej strane ako keby buchotala retaz ale retaz to neni ked zosliapnem spojku to buchotanie prestame robi mi to len ked je motor zohriaty co to moze byt ???prosim vas poradte Dakujem

Vloženo

Mam podobný problém, 1,4 16 v 55KW ,217 tis.najeto. Tak jsem hledal v Jak na to pro GIV a našel jsem tohle viz příloha. Drnčí mi něco ve spojce už i při zahřátým motoru, ale není to tolik slyšet, drnčení kolísá, drnčí to na neutrál i při jízdě, ale přestane to se sešlápnutím spojky. Hodlám měnit spojku.

Potřebuji při výměně spojky aretační přípravek setrvačníku a středící trn pro hnací kotouč(lamelu) nebo to jde něčím nahradit?

Ještě jsem se dočetl, nebylo to teda konkretizovaný u jakého motoru, ale že jde vyměnit přítlačné ložisko , :mellow: aniž by se demontovala spojka. Nemáte někdo zkušenosti.

Díky za radu.

Nový objekt - Dokument aplikace Microsoft Word (2) (3).doc

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...