Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

Tak jsem v pátek vyměnil palivový filtr, hned první start kuckal než pořádně natáhlo čerpadlo, ale potom další start byl lepší asi jako 5 let zpět, motor naskočil sotva se přehoupl píst. Říkal jsem si paráda to bude ono, druhý den jsem ještě sundal a vyčistil důkladně klapku. Nemám VAG tak jsem nedělal žádné nastavení, ze začátku hodně kolísal volnoběh a po několika jízdách se to samo srovnalo. Ale rozsvítila se kontrolka motoru asi to souviselo s tou klapkou protože už také zhasla. Bohužel v neděli ráno opět problém při startu jako před tím, takže to stejně nepomohlo. Zjistil jsem také že když je auto ještě studené tak jede lépe a až když je motor rozpálený tak vždy cukne třeba když nechám dojíždět na kvalt bez plynu a následně přidám plyn tak je prodleva a cukne do tahu jako kdyby byla vůle ale nedělá to pořád tak to nechápu a nevím jestli to souvisí s těmi kolísavými starty. Koukal jsem i na vzduchový filtr, je trochu zanesený, ale nevěřím že to bude tím. Pro zajímavost jsem starý paliváč rozřízl a byl už v hrozném stavu a výměna byla i tak vhodná.

Kamarádovi mechanikovi se moc nechce do měření tlaků ani ničeho jiného, pořád říká že mám jezdit a dávat tomu čouda jestli to nepřejde lepším palivem z jiné pumpy, prej stejně nevěří že to bude podpálené při 56000 byť je to staré 15let. Mám počítat s tím že to bude nějaká blbost, ale horší na to přijít.

problém je že nemá diagnostiku na škodovky. Dělá hlavně francouze. Ono to může způsobovat milion příčit a já přeci nebudu postupně měnit všechno zbytečně. Aktuálně stále řeším občas po studeném nebo vlažném startu chvilkové zakolísání, pak již běží normálně a dělá to hlavně když jsou vedra. Ale více mi vadí že vždy za jízdy po deceleraci a následné akceleraci trochu škubne, je to nepříjemné. Když se to chová stejně i s odpojeným konektorem od EGR mohu problém s ním vyloučit? napadlo mě jestli nemůže být stále pootevřený nebo tak něco. 

Pokud bych si chtěl pořídit nějakou VAG diagnostiku, jaký kabel a software bych potřeboval na nejen sledování, ale třeba i nastavení po čištění klapky apod. Ten kamarád si na Peugeot objednal z aliexpresu Diagbox a já mu to potom instaloval do NTB a běhá mu to krásně na všechny pažouty a citrony za pár korun. 

Nemůže mi to škubání způsobovat že jsem po vyčištění klapky nenechal provést tu adaptaci i když se to samo srovnalo?

A to co se u nás prodává třeba u zeleného marťánka za 3kila je to samé? Přeci jen z ali to trvá.

Už mám ten KKL kabel a na windows 10 běhá VAG 304 i 409, když dám měřené hodnoty tak tam ukazuje teplotu asi reálně, za studena včera kolem 22° a po zahřátí asi 85° a zvedala se pozvolna. Myslím že čidlo to nebude. Pak tam byli různé hodnoty času vstřiků a absolutní tlak na volnoběh kolem 275 mbar a při sešlápnutí plynu kolísalo i kolem 500 mbar, nevím jaké hodnoty jsou správné tak neřeším. Chyby jsem tam nějaké měl, ale to asi souviselo s tím jak jsem měnil paliváč, zkoušel odpojovat EGR konektor. Smazal jsem a uvidíme co bude dál.

Natankoval jsem na Schell benzín vpower 95 a zatím mi start nezazlobil, ale nechci to zakřiknout. Vypozoroval jsem že když není motor ohřátý na provozní teplotu tak je volnoběh takový lehounce nestabilní a je to trochu cítit jak se potřásá až do sedačky, jakmile je plně zahřátý tak to ustane.

  • 1 měsíc později...

2 měsíce jsem tankoval lepší benzín shell vpower 95 a problém zmizel, ale dnes jsem musel vzít na benzině efectu 95 a hned při dalším vlažném startu zase jak traktor na volnoběh než se protůruje. A to jsem před tím tankoval úplně jinde. Mám zkusit laborovat se svíčkama? Třeba jiné nebo změnit odtrh? 

 

edit: závada je v tlakování do chladícího okruhu, následně voda prolíná do válce a brání asi hoření. Po jízdě s povoleným víčkem na expanzce je start potom ok.

 

Upraveno od drejk

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.