suri. Vloženo 25. leden 2015 Sdílet Vloženo 25. leden 2015 a je to zvuk motora alebo prevodovky ? robí to aj pri vyšliapnutej spojke ? pri motore zvyknú klepkať hydroštely ale to aj v najväčšej zime je do troch sekúnd ticho u mňa ... oleja dosť? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pandora Vloženo 25. leden 2015 Sdílet Vloženo 25. leden 2015 (editace) Pokud startuju znova, pri polozahratem motoru, tak uz je zvuk normalni. Pri prvotnim nastartovani po tydnu, to ma tak 20 vterin zvuk jak polodiesel, pak ten zvuk zmizi. Nevim, jestli je to vlastnost za nizkych teplot nebo ne. Editováno: 25. leden 2015, autor: Pandora Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ekkar_z_Bastlírny Vloženo 25. leden 2015 Sdílet Vloženo 25. leden 2015 Vypni si klimu, než nastartuješ - to bublání a chrochtání dělá kopresor, kterej v prvních vteřinách jede na plnej výkon, aby doplnil na výstupní straně chybějící tlak. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pandora Vloženo 25. leden 2015 Sdílet Vloženo 25. leden 2015 Mel jsem ventilator na celni sklo, na prvni stupen vetraku, ale tlacitko klimy nesvitilo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
fábík 2 Vloženo 13. Únor 2015 Sdílet Vloženo 13. Únor 2015 Zdravim do tématu.Má tu někdo nějakou zkušenost s 1,4 63 kw germany/polsko?Dle škodovky to má být stejná kvalita.Dle mých zkušeností 4mi roky provozu s polskou-problémy studený start... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pandora Vloženo 13. Únor 2015 Sdílet Vloženo 13. Únor 2015 Zatim problemy se starty nemam. Uvidim v lete. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ekkar_z_Bastlírny Vloženo 13. Únor 2015 Sdílet Vloženo 13. Únor 2015 Agregáty BXW byly "Made in Germany" snad jen v samotným začátku výroby - pokud vůbec nějaký BXW někdy z Dojčska byly. Mám motor z posledního kvartálu 2007 a na hraně bloku těsně pod hranou palice má nálitek "Made in Poland" - a nemám s ním žádnej problém (aktuálně najeto něco kolem 62 000km). Problémy se studeným startem bych přičítal jiným věcem než fabrice, která zkompletovala motor... Svíčky, kvalita elektrickýho kontaktu v kabeláži, čidla teploty, verze softu v ŘJ, kvalita paliva... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
fábík 2 Vloženo 13. Únor 2015 Sdílet Vloženo 13. Únor 2015 já mam z roku 2011 CGGB ,svíčky nové,palivo to možné nejlepší,soft nejaktuálnější možný.Akorát ty máš EU 4,toto už je 5 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ekkar_z_Bastlírny Vloženo 13. Únor 2015 Sdílet Vloženo 13. Únor 2015 Jediná odlišnost mezi našima motorama je soft - a kilometry. Mechanicky jsou identický. Tak si zkus představit, CO může za nějaký potíže při studeným startu... Pak už by to mohlo bejt jedině rukama... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
fábík 2 Vloženo 13. Únor 2015 Sdílet Vloženo 13. Únor 2015 kilometry moc ne...to mam 50tis.soft byl 2x přehranej,všechny možný čidla ok,bez závad.Je to jen někdy...cca po startu 30 vteřin nepravidelný chod. Někde už bylo na foru,že ty polské žádná sláva...Známá má "roční vůz" přímo referenční auto Boleslavi..stejný rok a tam je vw gernany..že by pro sebe dávali lepší německý..?? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pandora Vloženo 13. Únor 2015 Sdílet Vloženo 13. Únor 2015 Na motoru z rijna mam VW vyrazeno take, zeme puvodu tam neni. Pochybuji, ze by se loni ty motory soubezne vyrabely na dvou mistech. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
fábík 2 Vloženo 13. Únor 2015 Sdílet Vloženo 13. Únor 2015 u nás jde o rok 2011..jak jinde to nevím..Země původu je tam vždy-je to odlitek na hlavě z boku. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
robo_27 Vloženo 16. Únor 2015 Sdílet Vloženo 16. Únor 2015 Zdravím Na našom aute na motore tiež vyrazené poľsko - je to priamo spredu - tuším je tam aj vw, môžem pozreť presne....áno moc veľkou dôverou to nepôsobí ale od najlacnejšieho auta na trhu .... Pozrral som tému studené štarty a mal som pocit že to robí len v lete pri vysokých teplotách. Z toho čo som sa dočítal na fóre som mal pocit že je to problém euro5 a v enakom pdf článku bolo uvedené že skoda pripravuje novú verziu sw. Na môj vkus tú novú verziu pripravuje už pridlho.... ďalej niekto uvádzal že je to problém nejakého odvetrávacieho ventilu tuším. Prekvapuje ma problém studeného štaru aj v zime. V našom prípade v zime štarty asi zatiaľ dobré aj keď túto zimu nie sú moc veľké mrazy. S autom jazdí manželka a nič nehovorila. Dnes ráno šla žena autom preč, mali sme -8 a asi ok, lebo auto tu nie je) asi pred mesiacom sme šli na návštevu - to som štaroval ja - bolo cca -15 a tiež ok. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
suri. Vloženo 16. Únor 2015 Sdílet Vloženo 16. Únor 2015 ten FLASH na CGGB už podľa mna existuje dávno , to isté problémy s odvetrávacím ventilom , autá s týmito problémami nechodia Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dick Vloženo 16. Únor 2015 Sdílet Vloženo 16. Únor 2015 kdyby byl někdo tak hodný a dal jsem foto s šipečkou kde to mám hledat, posledně se mi nějak nedařilo to najít :-) 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ekkar_z_Bastlírny Vloženo 16. Únor 2015 Sdílet Vloženo 16. Únor 2015 Ten nápis? Otevřeš haubnu, skloníš se hlavou nad hranu mezi maskou a dírou motorovýho prostoru a podíváš se vodorovně směrem dozadu - přesně na rozharaní blok-hlava. Pojedeš očima po lince tvořený těsněním pod hlavou od levý strany motoru (z tvýho pohledu, jinak je to samozřejmě pravá strana auta) a musíš to najít... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dick Vloženo 16. Únor 2015 Sdílet Vloženo 16. Únor 2015 OK, zkusim to znova dle návodu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
suri. Vloženo 21. Únor 2015 Sdílet Vloženo 21. Únor 2015 Toto je ten "dobrý" motor? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
fábík 2 Vloženo 21. Únor 2015 Sdílet Vloženo 21. Únor 2015 Ju...poctivý němec To máš octavu? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
suri. Vloženo 21. Únor 2015 Sdílet Vloženo 21. Únor 2015 JJ Tour II Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ekkar_z_Bastlírny Vloženo 21. Únor 2015 Sdílet Vloženo 21. Únor 2015 V tom případě ale je nutno říct, že v tý tource se nejedná o motor BXW/CGGB, ale o BUD/CGGA neboli modifikaci s výkonem 59kW !!!!! 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
suri. Vloženo 21. Únor 2015 Sdílet Vloženo 21. Únor 2015 JJ . je to CGGA , reálny základ bude ale asi rovnaký , iba iná RJ ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
fábík 2 Vloženo 21. Únor 2015 Sdílet Vloženo 21. Únor 2015 A vše určitě bez problémů? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
suri. Vloženo 21. Únor 2015 Sdílet Vloženo 21. Únor 2015 zatiaľ má len necelých 39000km ,takže spokojnosť , snaží sa slušne , v niektorích pasážach je to ochotnejšie jazdy ako to skapaté 1,6 75Kw BSE , a údajne to má aj proti nemu dlhšie prevody - teda aj podľa etky sú tam iné koliečka , hlavne 5ka , 1,6 má pri 130 údajne 4000ot. , 1,4 cca 3600 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pandora Vloženo 22. Únor 2015 Sdílet Vloženo 22. Únor 2015 Dnes jsem na blok motoru koukl a je tam Poland. Za 4 mesice najeto 1 870 km a zatim spokojenost. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.