Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

a je to zvuk motora alebo prevodovky ? robí to aj pri vyšliapnutej spojke ? 

 

pri motore zvyknú klepkať hydroštely ale to aj v najväčšej zime je do troch sekúnd ticho u mňa ... oleja dosť?

Pokud startuju znova, pri polozahratem motoru, tak uz je zvuk normalni.

Pri prvotnim nastartovani po tydnu, to ma tak 20 vterin zvuk jak polodiesel, pak ten zvuk zmizi. Nevim, jestli je to vlastnost za nizkych teplot nebo ne.

Upraveno od Pandora

Vypni si klimu, než nastartuješ - to bublání a chrochtání dělá kopresor, kterej v prvních vteřinách jede na plnej výkon, aby doplnil na výstupní straně chybějící tlak.

Mel jsem ventilator na celni sklo, na prvni stupen vetraku, ale tlacitko klimy nesvitilo.

  • 3 týdny později...

Zdravim do tématu.Má tu někdo nějakou zkušenost s 1,4 63 kw germany/polsko?Dle škodovky to má být stejná kvalita.Dle mých zkušeností 4mi roky provozu s polskou-problémy studený start...

Zatim problemy se starty nemam. Uvidim v lete.

Agregáty BXW byly "Made in Germany" snad jen v samotným začátku výroby - pokud vůbec nějaký BXW někdy z Dojčska byly.

 

Mám motor z posledního kvartálu 2007 a na hraně bloku těsně pod hranou palice má nálitek "Made in Poland" - a nemám s ním žádnej problém (aktuálně najeto něco kolem 62 000km). Problémy se studeným startem bych přičítal jiným věcem než fabrice, která zkompletovala motor... Svíčky, kvalita elektrickýho kontaktu v kabeláži, čidla teploty, verze softu v ŘJ, kvalita paliva...

já mam z roku 2011 CGGB ,svíčky nové,palivo to možné nejlepší,soft nejaktuálnější možný.Akorát ty máš EU 4,toto už je 5

Jediná odlišnost mezi našima motorama je soft - a kilometry. Mechanicky jsou identický. Tak si zkus představit, CO může za nějaký potíže při studeným startu... Pak už by to mohlo bejt jedině rukama...

kilometry moc ne...to mam 50tis.soft byl 2x přehranej,všechny možný čidla ok,bez závad.Je to jen někdy...cca po startu 30 vteřin nepravidelný chod.

Někde už bylo na foru,že ty polské žádná sláva...Známá má "roční vůz" přímo referenční auto Boleslavi..stejný rok a tam je vw gernany..že by pro sebe dávali lepší německý..??

Na motoru z rijna mam VW vyrazeno take, zeme puvodu tam neni. Pochybuji, ze by se loni ty motory soubezne vyrabely na dvou mistech.

u nás jde o rok 2011..jak jinde to nevím..Země původu je tam vždy-je to odlitek na hlavě z boku.

Zdravím

 

Na našom aute na motore tiež vyrazené poľsko - je to priamo spredu - tuším je tam aj vw, môžem pozreť presne....áno moc veľkou dôverou to nepôsobí ale od najlacnejšieho auta na trhu ....

 

Pozrral som tému studené štarty a mal som pocit že to robí len v lete pri vysokých teplotách. Z toho čo som sa dočítal na fóre som mal pocit že je to problém euro5 a v enakom pdf článku bolo uvedené že skoda pripravuje novú verziu sw. Na môj vkus tú novú verziu pripravuje už pridlho.... ďalej niekto uvádzal že je to problém nejakého odvetrávacieho ventilu tuším.

 

Prekvapuje ma problém studeného štaru aj v zime.

 

V našom prípade v zime štarty asi zatiaľ dobré aj keď túto zimu nie sú moc veľké mrazy. S autom jazdí manželka a nič nehovorila. Dnes ráno šla žena autom preč, mali sme -8 a asi ok, lebo auto tu nie je) asi pred mesiacom sme šli na návštevu - to som štaroval ja - bolo cca -15 a tiež ok.

ten FLASH na CGGB už podľa mna existuje dávno , to isté problémy s odvetrávacím ventilom , autá s týmito problémami nechodia

kdyby byl někdo tak hodný a dal jsem foto s šipečkou kde to mám hledat, posledně se mi nějak nedařilo to najít :-)

Ten nápis? Otevřeš haubnu, skloníš se hlavou nad hranu mezi maskou a dírou motorovýho prostoru a podíváš se vodorovně směrem dozadu - přesně na rozharaní blok-hlava. Pojedeš očima po lince tvořený těsněním pod hlavou od levý strany motoru (z tvýho pohledu, jinak je to samozřejmě pravá strana auta) a musíš to najít...

OK, zkusim to znova dle návodu.

Toto je ten "dobrý" motor?

post-51372-0-29696200-1424510486_thumb.j

post-51372-0-92786600-1424510496_thumb.j

post-51372-0-75507400-1424510517_thumb.j

Ju...poctivý němec :kol-47:  To máš octavu?

JJ Tour II

V tom případě ale je nutno říct, že v tý tource se nejedná o motor BXW/CGGB, ale o BUD/CGGA neboli modifikaci s výkonem 59kW !!!!!

JJ . je to CGGA , reálny základ bude ale asi rovnaký , iba iná RJ ...  

A vše určitě bez problémů?

zatiaľ má len necelých 39000km ,takže spokojnosť , snaží sa slušne , v niektorích pasážach je to ochotnejšie jazdy ako to skapaté 1,6 75Kw BSE , a údajne to má aj proti nemu dlhšie prevody - teda aj podľa etky sú tam iné koliečka , hlavne 5ka , 1,6 má pri 130 údajne 4000ot. , 1,4 cca 3600 

Dnes jsem na blok motoru koukl a je tam Poland. Za 4 mesice najeto 1 870 km a zatim spokojenost.

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.