davidenqo Vloženo 19. Květen 2010 Sdílet Vloženo 19. Květen 2010 no uz som dosiel zo servisu tak nahrali novy soft do RJ a do autoradia, tak uvidim, budem testovat.... daj vedet potom jak si rano nastartoval Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
petoL Vloženo 19. Květen 2010 Sdílet Vloženo 19. Květen 2010 (editace) daj vedet potom jak si rano nastartoval podla mna to bude take jak doteraz, lebo to jemne trase ked zvysim otacky na 1000 - 1100, ked drzim tie otacky a prepnem na plyn, tak to prestane, mam podozrenie ci nie su spinave vstrekovacie trysky, sviecky, pal. filter?? v pondelok idem na kontrolu LPG tak sa ich popytam na ich nazor a este fakt som zvedavy na start rano... Editováno: 19. Květen 2010, autor: petoL Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
davidenqo Vloženo 19. Květen 2010 Sdílet Vloženo 19. Květen 2010 skus pozret skrtiacu klapku ci nie je zanesena.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
petoL Vloženo 19. Květen 2010 Sdílet Vloženo 19. Květen 2010 skus pozret skrtiacu klapku ci nie je zanesena.... ale ked na plyn ide dobre, tak je ok, nie?? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
davidenqo Vloženo 20. Květen 2010 Sdílet Vloženo 20. Květen 2010 znamy moj jeden ma fabiu I a tiez na plyn a otacky mu kolisali vselibarsjako a poradili mu vycistit skrtiacu klapku, ked to spravil uz to tak nerobilo...cize tam bude asi viac faktorov preco to robi... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
luk59k Vloženo 20. Květen 2010 Sdílet Vloženo 20. Květen 2010 Tak že nahrán nový SW stav stejný a moc se mi nechce věřit že by se jen tak s SW "stratily nějaké bajty" spíš provedli jenom reset , je to o ničem. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
petoL Vloženo 20. Květen 2010 Sdílet Vloženo 20. Květen 2010 Tak že nahrán nový SW stav stejný a moc se mi nechce věřit že by se jen tak s SW "stratily nějaké bajty" spíš provedli jenom reset , je to o ničem. fakt neviem, na LPG motor ma hladky chod, uplne super, akonahle prepnem na BA tak trase, jemnucko, podotykam ze na otackach medzi 800 - 1200, pri jazde to uz nejako necitim, inac ranny start bol o nieco lepsi... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
petoL Vloženo 20. Květen 2010 Sdílet Vloženo 20. Květen 2010 znamy moj jeden ma fabiu I a tiez na plyn a otacky mu kolisali vselibarsjako a poradili mu vycistit skrtiacu klapku, ked to spravil uz to tak nerobilo...cize tam bude asi viac faktorov preco to robi... no pozor, mne otacky nekolisu, len citit take jemne trasenie... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
luk59k Vloženo 21. Květen 2010 Sdílet Vloženo 21. Květen 2010 Na elektonický otáčkoměr bych moc nespolíhal , muselo by se to změřit mechanickým přímo na motoru , ale tam je problém s přístupem. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
petoL Vloženo 24. Květen 2010 Sdílet Vloženo 24. Květen 2010 tak po vycisteni dvoch vstrekovacov to vyzera nadejne, budem testovat... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
luk59k Vloženo 1. Červen 2010 Sdílet Vloženo 1. Červen 2010 (editace) Auto dva dny v servise a výsledek O . Jak se čistí vstřikovače může někdo poradit? Editováno: 1. Červen 2010, autor: luk59k Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lancelot Vloženo 1. Červen 2010 Sdílet Vloženo 1. Červen 2010 No mi jeden vstřikovač čistil borec v servisu ultrazvukem. Ale nakonec to vstřikovačem nebylo Trvalo ale rok než jsem na to přišel. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
luk59k Vloženo 2. Červen 2010 Sdílet Vloženo 2. Červen 2010 Tak kde byl ten zakopaný pes ? (problém) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lancelot Vloženo 2. Červen 2010 Sdílet Vloženo 2. Červen 2010 Bylo to zapalovacím kabelem, rok jsem s tím jezdil, než jsem si koupil VAG kabel, pak to bylo otázkou 14dní a bylo po problému. Vyměnil jsem všechny zapalovací kabely a zatím je to v richtigu ani jedno vynechání zapalování. U většiny závad, které se vyskytují sporadicky lze předpokládat zradu v elektrice, protože mi to občas jelo normálně, občas to škubalo a někdy to jelo jen na 3. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
luk59k Vloženo 6. Červen 2010 Sdílet Vloženo 6. Červen 2010 Takže po třetí návštěvě v servisu kde auto bylo dva dny vic sním nedělali ,jenom stahovali data a posílali je do MB ,ta se somozdřejmě mlčí. Jak jsem přijel domů a vystoupil s auta tak sjem slyšel jak praská rozpalený výfuk přesně tak když do něho flustá benzín který tam pak hoří , to jsem se už pořádně nasral a podíval sjem se na svíčky no samozdřejmě 3 OK 1 černá. Když jsem jim to říkal v servise tak samozdřejmě napíchli počítač ten jim nic neukázal protože není vševědoucí mechnik je líný se podívat na svíčky a hnet by věděl která bije. Mají štěstí že je neděle. Mimochodem mi také zatékalo do kufru to jsem si opravil sám . Motor polský elektrika bulharsko tak co od toho můžeme čekat . upřimnou soustrast Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lancelot Vloženo 6. Červen 2010 Sdílet Vloženo 6. Červen 2010 (editace) Jo to, že je ten motor z Polska se ví, já mám naštěstí ještě ten Německý Jinak asi ti to nepálí ten jeden válec, to bude asi problém elektriky. Ale v servise jsou paka, tam ti to jen horko těžko opraví. Sežeň někoho s diagnostikou, ať to s tebou projede. Jinak za jízdy to necuká? Kontrolka emisí se ti nerozsvítila? V servise jim to nenapsalo vůbec žádnou závadu? Editováno: 6. Červen 2010, autor: Lancelot Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
luk59k Vloženo 6. Červen 2010 Sdílet Vloženo 6. Červen 2010 No právě kontrolky mlčí, diagnostika v servise také Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lancelot Vloženo 6. Červen 2010 Sdílet Vloženo 6. Červen 2010 Chce to otestovat měřené hodnoty dle DP. Není možné aby tam nic nebylo, když svíčka je začouzená. Pokud je to v záruce, tak přitlačit na servis nebo zkusit jiný. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
luk59k Vloženo 6. Červen 2010 Sdílet Vloženo 6. Červen 2010 Někde jsem se dočetl že když je problém na jednom válci , tak ho řídicí jednotka odstaví aby nedošlo ke zničení landa sond+ katalizátoru spalovaním směsi ve výfuku asi to nebude tak pravda, vy všichni tady děláte diagnostiku ale nikdo zvás neví jak je udělaný program a ten může samozdřejmě obcházet různé povely přichzejíci do Řj . Různé bajpasy a pastičky v programu které tyto hlášky chytají a retušují, Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lancelot Vloženo 6. Červen 2010 Sdílet Vloženo 6. Červen 2010 (editace) Je to tak, když jeden válec výrazně nepálí (setrvale), je odpojen aby nedošlo k poškození katalyzátoru. Teď je otázka jak je nastaven ten práh pro to odpojení. Protože já jsem měl i 8 vynechání a nic, ani se nerozsvítila kontrolka natož aby se válec odpojil. (asi je třeba určitý počet vynechaných cyklů za sebou, aby to diagnostika odhalila) Takže pokud ti to nepálí jen velmi sporadicky, nebo tak nevýrazně že to jednotka nepozná, tak to bude hodně těžké odhalit. Jinak zkusil bych přehodit zapalovací modul z toho válce, kde byla očouzená svíčka na jiný. Editováno: 6. Červen 2010, autor: Lancelot Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
luk59k Vloženo 7. Červen 2010 Sdílet Vloženo 7. Červen 2010 Tak jsem se vráti ze servisu , byl jsem u toho jak byl napíchnutý na PC - výsledek motor OK . Když jsem se ho zeptal jestli se mu zdá že ten motor běží normálně řekl že né že škube , co stím dude dělat pokrčil rameny. To už jsem vypěnil ařekl jsem mu o svíčkách. Pak následovalo opravování systemem pokus - omyl. Závěr špatný vztřik který nemají bude se pokračovat zítra ráno. Je to važná závada a diagnostika to neodhalí takže je k hovnu. Když je nastavená tak že si nedokáže ošahat zapalovací moduly , vztřiky , landa sondu a jiné tak je to nanic. možná by to poznala kdyby to upadlo na cestu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Evers Vloženo 7. Červen 2010 Sdílet Vloženo 7. Červen 2010 Seber se a jed jinam , vstřikama to nebude ... Mě je dělali asi 4x - poté mi pán zdělil, že jestli s tím ještě jednou přijedu pošle to na rozbor benzínu a celé to zacvakám. Protože klasika líný technik si myslí, že si z něj dělám prdel a že tankuji blbě. Naštěstí (ťuk, ťuk) mám zatim klid Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
luk59k Vloženo 7. Červen 2010 Sdílet Vloženo 7. Červen 2010 Tak teda čím? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Evers Vloženo 8. Červen 2010 Sdílet Vloženo 8. Červen 2010 U mě softem - co nahrali novou verzy zatím je klid Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
NNNTomas Vloženo 8. Červen 2010 Sdílet Vloženo 8. Červen 2010 Když je auto čipnuté, nemusím se bát jen na přehrání softu? nezjistí to, případně nebude to horší nebo nepřemažou něco? Já ale předpokládám, že mapa je v jiné paměti. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.