Přejít na obsah

Motor 1.4 16V 63 kW


biliv

Doporučené příspěvky

daj vedet potom jak si rano nastartoval :)

podla mna to bude take jak doteraz, lebo to jemne trase ked zvysim otacky na 1000 - 1100, ked drzim tie otacky a prepnem na plyn, tak to prestane, mam podozrenie ci nie su spinave vstrekovacie trysky, sviecky, pal. filter??

v pondelok idem na kontrolu LPG tak sa ich popytam na ich nazor

a este fakt som zvedavy na start rano...

Editováno: , autor: petoL
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak že nahrán nový SW stav stejný a moc se mi nechce věřit že by se jen tak s SW "stratily nějaké bajty" spíš provedli jenom reset , je to o ničem.

fakt neviem, na LPG motor ma hladky chod, uplne super, akonahle prepnem na BA tak trase, jemnucko, podotykam ze na otackach medzi 800 - 1200, pri jazde to uz nejako necitim, inac ranny start bol o nieco lepsi...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

znamy moj jeden ma fabiu I a tiez na plyn a otacky mu kolisali vselibarsjako a poradili mu vycistit skrtiacu klapku, ked to spravil uz to tak nerobilo...cize tam bude asi viac faktorov preco to robi...

no pozor, mne otacky nekolisu, len citit take jemne trasenie...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Bylo to zapalovacím kabelem, rok jsem s tím jezdil, než jsem si koupil VAG kabel, pak to bylo otázkou 14dní a bylo po problému.

Vyměnil jsem všechny zapalovací kabely a zatím je to v richtigu ani jedno vynechání zapalování.

U většiny závad, které se vyskytují sporadicky lze předpokládat zradu v elektrice, protože mi to občas jelo normálně, občas to škubalo a někdy to jelo jen na 3.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Takže po třetí návštěvě v servisu kde auto bylo dva dny vic sním nedělali ,jenom stahovali data a posílali je do MB ,ta se somozdřejmě mlčí. Jak jsem přijel domů a vystoupil s auta tak sjem slyšel jak praská rozpalený výfuk přesně tak když do něho flustá benzín který tam pak hoří , to jsem se už pořádně nasral a podíval sjem se na svíčky no samozdřejmě 3 OK 1 černá. Když jsem jim to říkal v servise tak samozdřejmě napíchli počítač ten jim nic neukázal protože není vševědoucí mechnik je líný se podívat na svíčky a hnet by věděl která bije. Mají štěstí že je neděle. Mimochodem mi také zatékalo do kufru to jsem si opravil sám . Motor polský elektrika bulharsko tak co od toho můžeme čekat . upřimnou soustrast

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jo to, že je ten motor z Polska se ví, já mám naštěstí ještě ten Německý :D

Jinak asi ti to nepálí ten jeden válec, to bude asi problém elektriky.

Ale v servise jsou paka, tam ti to jen horko těžko opraví. Sežeň někoho s diagnostikou, ať to s tebou projede.

Jinak za jízdy to necuká? Kontrolka emisí se ti nerozsvítila?

V servise jim to nenapsalo vůbec žádnou závadu?

Editováno: , autor: Lancelot
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Někde jsem se dočetl že když je problém na jednom válci , tak ho řídicí jednotka odstaví aby nedošlo ke zničení landa sond+ katalizátoru spalovaním směsi ve výfuku asi to nebude tak pravda, vy všichni tady děláte diagnostiku ale nikdo zvás neví jak je udělaný program a ten může samozdřejmě obcházet různé povely přichzejíci do Řj . Různé bajpasy a pastičky v programu které tyto hlášky chytají a retušují,

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Je to tak, když jeden válec výrazně nepálí (setrvale), je odpojen aby nedošlo k poškození katalyzátoru.

Teď je otázka jak je nastaven ten práh pro to odpojení.

Protože já jsem měl i 8 vynechání a nic, ani se nerozsvítila kontrolka natož aby se válec odpojil. (asi je třeba určitý počet vynechaných cyklů za sebou, aby to diagnostika odhalila)

Takže pokud ti to nepálí jen velmi sporadicky, nebo tak nevýrazně že to jednotka nepozná, tak to bude hodně těžké odhalit.

Jinak zkusil bych přehodit zapalovací modul z toho válce, kde byla očouzená svíčka na jiný.

Editováno: , autor: Lancelot
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak jsem se vráti ze servisu , byl jsem u toho jak byl napíchnutý na PC - výsledek motor OK . Když jsem se ho zeptal jestli se mu zdá že ten motor běží normálně řekl že né že škube , co stím dude dělat pokrčil rameny. To už jsem vypěnil ařekl jsem mu o svíčkách. Pak následovalo opravování systemem pokus - omyl. Závěr špatný vztřik který nemají bude se pokračovat zítra ráno. Je to važná závada a diagnostika to neodhalí takže je k hovnu. Když je nastavená tak že si nedokáže ošahat zapalovací moduly , vztřiky , landa sondu a jiné tak je to nanic. možná by to poznala kdyby to upadlo na cestu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Seber se a jed jinam , vstřikama to nebude ...

Mě je dělali asi 4x - poté mi pán zdělil, že jestli s tím ještě jednou přijedu pošle to na rozbor benzínu a celé to zacvakám. Protože klasika líný technik si myslí, že si z něj dělám prdel a že tankuji blbě.

Naštěstí (ťuk, ťuk) mám zatim klid

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...