Přejít na obsah

Cukaní motoru


Orbb

Doporučené příspěvky

Zdravim, mam jednu zavadu ktera me uz docela dlouho trapi a nikdo nevi co s ni :-(

Pri jizde je celkem normalni ze se brzdi motorem a pak opet pridava plyn. Na normalnim aute je plynpostupne ubiran nebo pridavan a auto necukne. Na mem aute to udela ihned a treba pri teto akci na dvojce pri naslednem plnem plynu z treba 2500 otacek je to kopanec jak svina :-( Co uz bylo vymeneno: Motor-dva silentbloky krome spodniho "telefonu (jevi se dobre a nema zadne vule), vycistena klapka+zakladni nastaveni. Ostatni: Spinac na spojce vymenen, palivo tankovano pouze na OMV, ruzne pumpy, VAG zadne chyby nehlasi :( ... Stale kope :-( Fabia je MR 2004 prefacelift, kombik, 1.4 16V 55kW najeto 181 000. Diky moc za kazdou radu, uz si s tim nevim rady, AutoTukas taky ne, muj oblibeny opravar taky ne :-( Normalni jizda je v pohode zadne klepani nebo houpani otacek, za plynem jde vyborne ... jen tohle :-( Pokud by nekdo tady z Prahy mel treba cas se na to kouknout byl bych rovnez vdecny ... :feve:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...
No kdyz to budu pocitat: Dva silentbloky + spinac na spojce a jsem na 5000,- s DPH ... Ach jo :-( a cuka porad a fakt me to trapi ...

Taky me to stve,ale co nadelas. Zkus jeste nalit ten stp cistic na vstrikovani do benzinu a uvidis me to trosku pomohlo, ale fakt jen trosku.Bud rad ze ti to neskube pri akceleraci a ustaleny jizde to jsem zazil taky:(

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Co nadelam :-) No pokusim se na to prijit ... dela to tady kde komu a nikdo nezna reseni ? To je nejake divne ... Zacinam premyslet ze to bude neco softwaroveho, protoze ridici jednotka by pri seslapnuti pedalu plynu nebo pri jeho pusteni pri neseslapnute spojce prida/ubrat plyn pomalu ... A to zjevne nedela ... Takze mozna prehrat software ... Umel by to tu nekdo ? Dela se to ?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Co nadelam :-) No pokusim se na to prijit ... dela to tady kde komu a nikdo nezna reseni ? To je nejake divne ... Zacinam premyslet ze to bude neco softwaroveho, protoze ridici jednotka by pri seslapnuti pedalu plynu nebo pri jeho pusteni pri neseslapnute spojce prida/ubrat plyn pomalu ... A to zjevne nedela ... Takze mozna prehrat software ... Umel by to tu nekdo ? Dela se to ?

Taky mi to tak přijde...první cuknutí je dost silný...

Nejvíc mě to ale cuká když jedu v koloně na jedničku a na volnoběch když je motor trošku v tahu (třeba opravdu mírný kopeček), to ŘJ neví co dělat a neustále jakoby "přidává/ubírá" = auto poskakuje.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jo jo jednicka v kolone je smrtici ... Bud stale spojkovat a nebo se snazit mit otacky tak nad 2000 ... Jinak palivovy filtr jsem nemenil ale muzu skusit :-) To by bylo aby jsme na to neprisli ...

Bylo by to super kdyby se na to prislo, protoze se desim kazdy pomaly jizdy.Pripadam si jak kdyz neumim jezdit jak to nekdy skace.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ok takze po procteni for zbyva otestovat:

Palivovy filtr

Palivove cerpadlo (muze mit nizky tlak ...)

Pedal plynu (mohou byt "mrtve zony")

Svicky

Kabely ke svickam

Snimac otacek na motoru

EGR ventil

Vadny vstrikovac ...

Vzduchovy filtr (mam menen na servisni prohlidce ...)

Netesnosti v sani

Snad to jedna z techto veci bude ...

Tedka uz jen kde je nejlepe zadarmo vzit :-)

A to jeste potrebuju predradny odpor k topeni ... ach jo :-(

Editováno: , autor: Orbb
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mě to dělalo taky.....na volnoběh to cukalo ale nejhorší jak říkáte bylo jet v nizkých otáčkách...třeba 4ka a nevím cca 55km/h plyn v stále poloze a trhalo to s autem. No zkusil jsem VAG,jiný EGR ventil, vyčistit trubku k EGR ventilu, škrtíci klapku jsem vyčistil ( jak nová), nové zapalovací kabely a nakonec to byla pitomá svíčka na 1 válci !!! Která byla nějaká propálená a byla uvolněná ta keramika na ní a protáčela se...( dokonce opálila i zapalovací kabel - tak se hodily nakonec nové) Když jsem dal nové svíčky trhání za jízdy uplně zmizelo..paráda...jen ten volnoběh bych si představoval trochu víc hladší...občas to trhne nevím proč...naštěstí ale už né při jízdě...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mě to dělalo taky.....na volnoběh to cukalo ale nejhorší jak říkáte bylo jet v nizkých otáčkách...třeba 4ka a nevím cca 55km/h plyn v stále poloze a trhalo to s autem. No zkusil jsem VAG,jiný EGR ventil, vyčistit trubku k EGR ventilu, škrtíci klapku jsem vyčistil ( jak nová), nové zapalovací kabely a nakonec to byla pitomá svíčka na 1 válci !!! Která byla nějaká propálená a byla uvolněná ta keramika na ní a protáčela se...( dokonce opálila i zapalovací kabel - tak se hodily nakonec nové) Když jsem dal nové svíčky trhání za jízdy uplně zmizelo..paráda...jen ten volnoběh bych si představoval trochu víc hladší...občas to trhne nevím proč...naštěstí ale už né při jízdě...

Ano toto mi taky delalo ale nam to netrha kdyz je plyn ve stale poloze,ale prave pri praci s plynem.Proste pustim plyn aby auto zaclo spomalovat u normalniho auto to udela plynule.U nasich aut pri pusteni plynu sebou motor skubne.To same pri pridani plynu.Nejhorsi je 1,2,3 rychlost.No a 1 je fakt smrtici to auto hnusne skace.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Hmm tak dalsi slepa ulicka: Svicky vymeneny za typ popsany v DP (NGK BKUR 6ET-10). Zlepseni zadne. Kdyz jsem je kupoval tak jsem rovnou vzal i klic na jejich povoleni ... Za asi 65 Kc jsem necekal nic moc ale ... Pri prvni svicce se ulomilo horni Tecko. Nevadi, vzal jsem si dlouhej tak jsem tu tyc v pulce ohnul a povolil i dotahl vsechny svicky. Pri poslednim dotahovani se ulomil spodni klub ... Takze je po klici :-( Peknej sunt ...

Uvidim snad v pondeli, bude se menit palivovy filtr ...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Hmm tak dalsi slepa ulicka: Svicky vymeneny za typ popsany v DP (NGK BKUR 6ET-10). Zlepseni zadne. Kdyz jsem je kupoval tak jsem rovnou vzal i klic na jejich povoleni ... Za asi 65 Kc jsem necekal nic moc ale ... Pri prvni svicce se ulomilo horni Tecko. Nevadi, vzal jsem si dlouhej tak jsem tu tyc v pulce ohnul a povolil i dotahl vsechny svicky. Pri poslednim dotahovani se ulomil spodni klub ... Takze je po klici :-( Peknej sunt ...

Uvidim snad v pondeli, bude se menit palivovy filtr ...

Jojo taky jsem ho koupil lol Pěknej šunt, měl jsem sto chutí ho vzít a jit jim ho omlátit o hlavu..svíčky jsou tam trochu "připečený" tak to jde ztuha..ale stejně nechápu na co je když se hned zlomí... :aggressive: nakonec jsem koupil asi za 100kč ořech na golu s tou gumou na vytažní svíčky a pak už to šlo jak po másle :palec2:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Hmm tak dalsi slepa ulicka: Svicky vymeneny za typ popsany v DP (NGK BKUR 6ET-10). Zlepseni zadne. Kdyz jsem je kupoval tak jsem rovnou vzal i klic na jejich povoleni ... Za asi 65 Kc jsem necekal nic moc ale ... Pri prvni svicce se ulomilo horni Tecko. Nevadi, vzal jsem si dlouhej tak jsem tu tyc v pulce ohnul a povolil i dotahl vsechny svicky. Pri poslednim dotahovani se ulomil spodni klub ... Takze je po klici :-( Peknej sunt ...

Uvidim snad v pondeli, bude se menit palivovy filtr ...

No palivovy filtr nevim no.Já mám nový respektive mam na nem najeto par tisic. Muj tip je ten zpropadenej pedal, ale to je kapanek vetsi investice.A nebo zkusit ocistit kontakty na vsech cidlech co to auto ma.Kdyz bude cas tak to zkusim nechat udelat.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No palivovy filtr nevim no.Já mám nový respektive mam na nem najeto par tisic. Muj tip je ten zpropadenej pedal, ale to je kapanek vetsi investice.A nebo zkusit ocistit kontakty na vsech cidlech co to auto ma.Kdyz bude cas tak to zkusim nechat udelat.

Skusim sa pridať. Mal so podobné problémy s cukaním motora. Wag nič nevykazoval. Taktiež som pobehal mnoho servisov, zaplatil som za rozne merania a nič. Nakoniec so začal rozmyslať a postupne meniť to čo je najlacnejšie a to je treba menit pravidelne - sviečky, filter....ale nič, žiadna zmena. V servise tiež vraveli, vymeniť škrtiacu klapku, potenciometre na plyn . pedále atd....šlo by to vsak do velkych prachov. Tiež som vymenil palivový filter, vstrekovače na motore...žiadna zmena, .Fakt to išlo do prachov. Postupne som vsak na to prisiel..... Najprv výmena zadnej lambda sondy, ....zrazu zlepšenie, potom výmena prednej lambda sondy....PRESTALO TRHANIE PRI PRIDÁVANÍ A UBERANÍ PRI ZARADENEJ JEDNOTKE/ ináč bolo to strašne nepríjemné, hlavne pri rozbehu napr. na križovatkách.....Najprv sa auto trosicku pohlo a potom ho pridusilo a skoro zdochlo, musel som rýchlo zosliapnut spojku, aby sa motor rozbehol...., zatial co vodiči za mnou krutili hlavami/

Ale pridavam sa k nazorom vsetkých kolegov, nemusí to byť práve to čo sa prejavovalo u mňa. SKUSTE ALE POROZMYSLAT A IST V HLADANI ZAVAD ABY STE MALI CO NAJMENSIE VYDAJE A KED TAK VYMENIT NAJPRV TO CO SA NAJVIAC OPOTREBUJE.

/ Inač , Lamda sondu netreba kupovať origoš, stačí univerzalka, alebo v Boos- Peterson...Lambda sonda tiež časo starne a začne dávať vadné informácie riad.jednotke...Tak zatiaľ...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Na tech lambda sondach asi neco bude.Na mem auto jsou jeste puvodni,coz znamena, ze maji 6,5 roku. Garaz nemam takze auti stoji stale venku.

Lambde neva že auto stojí von v zime, ale jednu vec treba fakt dodržiavať. Sposob startovania...Ono v lambde , teda priamo v sonde je aj ohrievanie, alebo žhavenie.... to znamená, že ked štartujeme podĺa servisných predpisov - KLUCIK MÁ BYŤ V PRVEJ POLOHE DOVTEDY KÝM NEZHASNÚ KONTROLKY na palubnej doske....za tu dobu sa zohreje LS na prevadzkovu teplotu.....a až potom naštartovať. A dalšia vec je že jednoducho vsetko má svoj čas, teda vsetko sa časom zmení...v tomto prípade to záleží na kvalite materiálu a kvalite výroby...Čágo

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Kluci,,......este ma napadlo.....: PROSIM, POZRITE SI VSETKY HADIČKY, HLAVNE TIE ČO IDU KU KARBURATORU....býva to uplne jednoduchá závada - NIEKEDY VYSKOČI hadička / alebo ....niekedy ked technik nasadzuje viko motora...a nemusí si to ani všimnut, nechtiac zavadí o hadičku / hlavne ktorá ide od nádobky s aktívnym uhlím a je pripojená na sanie karburátora OD ZADU a spredu nevidno že je odpojená !!!!! Vtedy tiež motor trhá a a dusí ho... Až potom skuste ine, LS a podobne...Čago

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...