Přejít na obsah

Octavia III


gigi

Doporučené příspěvky

Ano Superb je opticky pro mě uvnitř malej, já tam přijel Sorentem a když jsem odjížděl tak jsem si vážil vnitřního prostoru. Je to tím že i starší rámové Offroad Sorento bylo navržený pro Ameriku a proto je uvnitř královsky prostoru. Jedině kufr je menší na dýlku, ale zato na výšku to dožene. Jinak měl jsem Mondeo Combi a to se vyrovnalo Superbu, tam nebyl velkej rozdíl. Jenže nyní jsem si zvyknul na velký auta a proto jsem tak hodnotil Superba. A ten mě neokouzlil motorem s pouhýma 103 Kw když ve stejné cenové kategorii se Superbem může být absolutně poslední verze Sorenta s 2,2 CRDI a 145 Kw a 422 Nm. Pokud se tedy srovnají jen ceny tak u Kie je obrovská přidaná hodnota. A ještě jeden faktor, Sorento nestácí tak rychle hodnotu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

- Kliky z pochromovaného plastu se budou krásně loupat

Pochromované plastové kliky máme doma ve Fabii I,viděl jsem je i v práci ve služebních autech. V žádném autě žádný problém. Naopak oceňuju, že nestudí. Byť ano, u Octavie II jsou z druhé strany pogumované, tzn. "pogumované kliky se budou krásně loupat".

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

wolfspitz: jestli jsem na něco háklivej, tak na pojmenování "skopčák"... :kol-44: když ti nevoněj, tak proč jsi tam kupoval auto? :kol-43:

S tím přístup s tebou souhlasím. S tou konkurencí jen částečně.

Správně píšeš, že během krize šly evropští výrobci do kytek a nastoupily asiati. To je správně; ale je třeba se podívat, kolik lidí se v koncernu VW propustilo vlivem krize a kolik těch lidí bylo propuštěno u ostatních výrobců v Evropě. Najednou tak zjistíš, že pro německý koncern bylo důležitější udržet zaměstnanost a holt šetřit na jiných místech. To, co se děje někde v Asii sem ani nedojde...

Nechtěl bych vidět, co byste dneska tvrdili, kdyby před dvaceti lety škodovku nekoupilo VW, ale frantíci. By se dnes vyráběly bagety a croissanty? :kol-28:

Společnost se za poslední dobu neskutečně zhýčkala a není schopná, ani ochotná určitých ústupků. :kol-43: Pro mnoho zákazníků je důležitá i dostupnost servisů a náhradních dílů. To např. jiné značky nemohou v této míře nabídnout. Situace na automobilovém trhu je snad nejtěžší za posledních dvacet let. Jednak je zde velká konkurence, což je samozřejmě dobré pro zákazníka, neb může vybírat, ale neskutečně tvrdé pro soutěžitele. Ti mají vesměs jedinou možnost - konkurovat cenou, a zpravidla na úkor kvality. Kdybyste se jednou dostali např. do Česany, do oddělení srovnávání konkurence, kde se rozebírají konkurenční vozy do posledního šroubečku, tak byste se velice divili co je možný a nikdo o tom nemá ani páru.

S těma zapuštěnýma kolama: podívejte se na kterékoliv jiné modely ostatních výrobců, jak vypadají na základních kolech. Anebo zůstaňme v koncernu - taková AUDI A8 a její "utopená" kola... trápí to někoho? Je to kvůli tomu horší vůz?

Cenově se, podle mého soudu, Octavia ještě neusadila a bude se s cenami ještě hýbat.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Octaviu jsem si dnes prohlédl staticky. Prolezl jsem si postupně Ambition, Elegance, Yetiho Ambtion Trumf, Rapid Ambition Plus a Rapid Ambition Fresh. Dojmy:

- OIII vypadá vevnitř líp než na fotkách, interier se mně dost líbí, teda až na velkou plochu před spolujezdcem

- interier vypadá kvalitně, radio by potřebovalo větší displej, swing není hezký

- místa výrazně víc než v OII jak do šířky, podélně, vzadu je rozdíl obrovský

- potřeboval bych vzadu o několik cm víc na hlavu

- vnější vzhled je rozpačitý, v některých barvách je dost nevýrazná, celkově jsem čekal dojem většího auta

- vzadu jsou dost utopená kola

- Rapid se Swingem a Climatronicem vypadá vevnitř o řád líp než kombinace běžné klimatizace a radia Blues

- celkově nevypadá Rapid oproti OIII zase o tolik menší

- už Yeti má opěrky dveří z koženky, takže už máme tři modelové řady se stejným řešením

- interier Yetiho mně přijde i se slušnou výbavou o půl třídy níž než u OIII

- Rapid i Octavia má velmi slušné tlumení zavírání dveří, radost třísknout

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Honza9007 > Já zas nevím co máš proti slovu skopčák. Slovo pochází z blíže neurčené historie z podhorských oblastí Sudet, kde žili především příslušníci německé národnosti. Ti obývali kopcovitou krajinu v místních podhůřích, zatímco Češi se usadili níže ve vesnicích a městečkách. Sudetští Němci sjížděli do vesnic ke zdejším trhům, a tak byli místními obyvateli nazýváni skopčáci. Jen kdybys věděl jak mluví oni o nás. A pokud jde o nějaké ústupky ... proboha proč ? Já na auto za půl mega musím docela makat abych si takový auto mohl dovolit a když si svoje težce "vydělané" auto koupím nechci žádné ústupky nebo alspoň ne za auto mezi 500 - 600tis to se na mě nezlob ale to jsem ochotnej tolerovat maximálně u dacie nebo podobných značek. Kdo udělá ústupky mě při vydělávání mejch peněz ? Vnitřek oktávie je věc každého a nemá cenu se o tom pouštět do debaty. Ale pokud jde o to že si radši nechají ve WV více zaměstnanců na úkor ústupků mého težce vydělaného auta tak s tím nesouhlasím. Já chci to za co jsem si zaplatil a pokud za 600 000 ,- dostanu jednoduchou nápravu , křivej kaslík a interier nad kterym by němec ohrnoval nos už před peti lety tak je něco špatně Editováno: , autor: memory2
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

@ Honza 9007

teda vůbec nevím kde jse vzal to pojmenování pro Němce které tam uvádíš že jsem někde napsal, naopak Německu kvalitu preferuju, mám další tři auta Německý a Octávku napůl a známích víc než u nás. Jenže jsem taky ekonom a když byla bezkonkurenční cenová nabídla z Bavorska tak jsem tradice hodil za hlavu a ejhle Korejec byl doma. I servisní dílenské knihy jsem si sehnal v Německu a proto o autě vím asi víc než kdo koliv jiný a servis po záruce dělám výhradně sám. Takže můžu porovnat techniku a opravdu je dnes jedno pro co se kdo rohodne. Základ je vzít do rovnice finace a co se za to kde a jak kvalitní dostane.

Bohužel v poslední době Evropská konkurence vrávorá a asi bude mít bolehlav z výrobců mimo Evropu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

memory: nikdo se tady nepouštěl do tvých těžce vydělaných peněz (ostatní to mají snažší, viď :kol-28: ). Rozhodně si myslím, že je lepší udržet zaměstnanost, než držet kvalitu, kterou ale nikdo nebude kupovat, protože bude velká část lidí bez práce (nejde jen o ty ve fabrikách či kancelářích, ale i o dodavatele, subdodavatele a další obory a najednou je prosté zjištění, že až 70% české ekonomiky je vázané na automobilový průmysl; ale to jen tak na okraj).

Ono totiž nejde jen o ty lidi ve VW, ale v celém koncernu, potažmo v celé Evropě. A škodovky by se tento trend dotknul, jak bylo vidět hned na začátku celého toho období označeného jako "krize", kdy se propustilo 90% agenturního personálu (dost Slováků, Poláků, ale i Čechů), jen aby se udržela zaměstnanost kmenového personálu. To, že se poté koncernu VW povedlo toto období docela dobře ustát, bylo ovlivněno vícero faktory. Bohužel se přes toto období tak dobře nedařilo celé lidské společnosti, která je nyní (troufám si tvrdit) oslabená a plná zášti.

a jak se mluví v Německu o Češích vím moc dobře a troufám si tvrdit, že se o většině mluví tak, jak si kdo zaslouží. Slyším takové i onaké názory, hezké i ty méně hezké.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

@ Honza 9007

teda vůbec nevím kde jse vzal to pojmenování pro Němce které tam uvádíš že jsem někde napsal, naopak Německu kvalitu preferuju, mám další tři auta Německý a Octávku napůl a známích víc než u nás. Jenže jsem taky ekonom a když byla bezkonkurenční cenová nabídla z Bavorska tak jsem tradice hodil za hlavu a ejhle Korejec byl doma. I servisní dílenské knihy jsem si sehnal v Německu a proto o autě vím asi víc než kdo koliv jiný a servis po záruce dělám výhradně sám. Takže můžu porovnat techniku a opravdu je dnes jedno pro co se kdo rohodne. Základ je vzít do rovnice finace a co se za to kde a jak kvalitní dostane.

Bohužel v poslední době Evropská konkurence vrávorá a asi bude mít bolehlav z výrobců mimo Evropu.

díky za slušnou odpověď! :kol-47:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

memory2: Pod to se neda nepodepsat. Take od auta od pul mega nahoru ve vyssich vybavach ocekavam nulove ustupky. Klidne at delaji nejakou holota vybavu s cost cuttingem jako prase bez sebemensiho naznaku vybavy ci kvalitniho materialu, a tim uspokoji 75% lidi, kterym zalezi vyhradne na cene. Ale zaroven at proste delaji i normalni vybavu bez znatelnych uspor, klidne za takovou cenu, aby se jim to vyplatilo. Muj problem u vetsiny soucasnych Skodovackych aut snad vyjma Superbu je, ze brutalni cost cutting je docela videt i u nejvyssich vybav v cene 800k.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Bohužel te trend obírání kvality výroby probíhá již od konce devadesátých let. Jako příklad uvedu moje první Mondeo combi 1,8 16V verze Festival r.v, 1995 koupený v Německu. Bezvadná kvalita čalounění, odhlučnění a všeho v motorovým prostoru. U jeho nástupce Fl verze to bylo již zredukovaný a drobné šetření bylo znát. Proto jsem se rozhodnul pro toho Korejce který byl vyrobený jako jeden z posledních ve vezi Offroad a byly vychytaný nedostatky z prvích verzí a výbava byla bezkonkurenční. Protože za vším musíme hledat finance tak proto jsem se tak rozhodnul a jsem spokojenej po všech stránkách. A jestli výrobci v reklamě tvrdí neco o emocích při rozhodování o novém autě tak u mě to neplatí, já jsem pragmatik.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Octavie 3 ambition 2.0 TDI začíná na 540 000 kč.

BMW 520d touring začíná na 1 100 000 kč.

Passat stojí v základu s 2.0 TDI 684 000 kč.

Audi A6 začíná s 2.0 TDI na 1 024 000 kč.

Hyundai i40 sedan s 1,7 CRDI ve střední výbavě stojí 619 900 kč (má něco navíc než O3, ale něco ji zas chybí)

A tohle jsou podle mě auta, které se s Octavii 3 dají srovnávat. Minimálně v prostoru a motorech.

Takže pořád někomu přijde, že O3 je drahá a za tu cenu dostáváte malou kvalitu?

Editováno: , autor: mc2uba
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

OIII se vskutku neda s Audi A6 srovnavat vubec v nicem. I v tech rozmerech a motorech jak jsi psal jsou nesrovnatelne. Leda tak, ze obe jsou to auta a maji trosku podobny tvar. Doporucuju se v A6 svezt a pak ti vskutku nebude O3 pripadat jako srovnatelne auto. :)

Editováno: , autor: mike_k
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

mike_k: já vím, že A6 je premiovka a vím, že je to prostě luxusní auto. Ale taky stojí 2x tolik, než Octavie. Proto říkám jen prostor a motor (joo, A6 má ten 2.0 TDI trochu výkonější a je to její v podstatě nejslabší motor, ale bral jsem ho, jako konkurenci pro 2.0 TDI z O3)

Kdyby O3 stála milion v základu, tak by taky nebyla udělaná tak, jak je udělaná, no ne? :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

mc2uba: To si prave nejsem uplne jisty. Me by bohate stacilo, kdyby ta Octavie ve verzi, co stoji skoro milion byla materialy a absencemi uspor na podobne urovni jako ta nejlevnejsi A6. To ale bohuzel neni ani zdaleka.

Editováno: , autor: mike_k
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

mc2uba > Máš pravdu tak ať jí klidně zdražej a ať se to skutečně přiblíží autům které zmiňuješ. Jenže já mám pocit že mi mažou med kolem huby. Já si rád ještě připlatím když bude za co. Pokud tedy nejde udělat nějakej standart kolem 600 000 ,- a tedy mám být v klidu s tím jak auto za ty peníze vlastně vypadá ? Pokud to za ty peníze opravdu líp udělat nejde tak to potom jo ,ale tomu nevěřím . Každopádně já si myslel že oktávka bude něco víc ...něco víc než jen zvětšenej Rapid. Passat 2.0 TDI stojí 684 000 kč dobře tak ať oktávka ve stejný kvalitě stojí 650 000,- ale já teď prostě dostanu od škodovky za 639 000 ,- jednoduchou nápravu , křivej kaslík a strohej interier (dle mě) Editováno: , autor: memory2
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ještě k těm cenám, porovnáváte ceníkový, ale ve skutečnosti je to jiné. Teda nemyslím u nás. Já přišel se zeptat na ardesu za Drážďanama do autosalonu Honda a jen mezi řečí jim pochválil jejich auta. Prodejce hned začal dělat cenové návrhy a já jen děkoval že adresa mi stačila a že mám v tu dobu spolehlivý Mondeo. Nakonec mi nabídnul 24% slevu při placení v hotovosti. Takže jen při osobním jednání a dobré konstalace hvězd se dosáhne toho čeho ne při E-mailové komunikaci.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jenže všude se čte o POKROKU v konstrukci automobilů - nejenom v motorech, ale i v konstrukci kastlí a podvozků, aby byly bezpečnější a stabilnější a já nevím v čem ještě lepší než předchozí generace - a najednou OIII se s výjimkou jedný jediný motorizace vrací o generaci zpátky, protože má místo multilinku vzadu kliku... Tomu neříkám pokrok, ale degradace. A ať mi nikdo neříká, že by zákazník těch pár tisíc, který by multilink při zavedení v minimálně 50% produkce stál v každým autě navíc, neutáhnul. Stejně musí utáhnout povinný nesmysly nadiktovaný €urohujerským Sajúzem, tak proč by v zájmu vlastní bezpečnosti a komfortu neutáhnul multilink. ABS taky v autě normálně nepotřebuju - ale zaplatit jsem ho musel a když ho náhodou 1x-2x za rok skutečně ucítím zabírat, jsem rád že ho mám. Víceprvková zadní náprava taky není při normální přímý jízdě poznatelná od klikový - ale rozdíl se pozná tam, kde klika přestane stíhat a kola opustí ideální stopu, zatímco víceprvek bude držet dál - a dovolí projet i situaci, ze který klika vylítne bokem...

Minimálně měli udělat možnost instalace multiprvkový zadní nápravy za příplatek všude kde to je v OIII možný, jako se objednává luxusnější introš nebo jiný, "lepší" světla a podobně. Našlo by se určitě dost zájemců, kterým by nebylo líto oběživa a tu bezpečnější nápravu by si zacvakali. Ale co my víme, třeba to někoho napadne a udělají "Multilink paket" .... :D:D:D

Editováno: , autor: Ekkar_z_Bastlírny
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

memory2: no zásadní problém je v tom, že Škodovka by měla být proti VW levné auto, tím pádem i zpracování je horší, než VW. Proto jí nemůžou asi udělat lépe a proto taky nemůže stát v základu 640 000 kč.

On to zvětšenej Rapid zas tak není. Je tam dost podobných prvků, které má s Rapidem společného. Ale prostě mi ten interiér materiálově připadá o 200% lepší, než má Rapid. To víš, čalounění tvrdých plastů je už dnes ve Škodovce pasé. Taky jsem se koukal na svojí F1, která má sice dveře taky tvrdý jako kámen, ale je na tom tvrdém plastu aspoň čalounění, tak to vypadá lépe. Ale tvrdý je to stejně. Palubní deska je stejně měkká, či možná i měkkčí než u F1.

Jasně, ten kastlík je fakt asi blbý a myslím si, že po pár týdnech výroby tuto chybu odstraní, stačí když jim to pár lidí řekne nebo to někdo pošle na Škodovku. Ta díra v blatníkách od motoru je fakt paskvil, ale taky si myslím, že to škodovka vyřeší nějakým plastem, který to aspoň zakryje. Ale to jsou prostě drobnosti my přijde, které mě osobně nevadí.

A zřejmě podle prodejů všech modelů Škoda je jasné, že to prostě nevadí spoustě lidem, když to koupí za ty peníze a na to škodovka bohužel vsází. Hlavně většina škodovek má na bazaru najeto 100 tisíc km a víc.

Moc Kií nebo hyndaí tolik km najeto nemá. Není to proto, že by to ty auta nevydrželi, ale spíš proto, že to kupují lidi, kteří si myslí, že když má auto malou cenu a vysokou výbavu, že je super. A ono to tak i je. Za ty peníze dostaneš všechno co chceš, dostaneš záruku na 7 let (která je mimochodem jen, pokud celých 7 let jezdíš do origo servisu, takže zaplatíš ten rozdíl mezi škodovkou na servisech apod.).. Kdybych kupoval auto pro svojí mámu, která najezdí sotva 13 000 km ročně, tak jí Kiu nebo něco podobného s klidným svědomím koupím taky. Teď má Citroen a taky nemá problém.

To že má škodovka momentálně dost poruchové TSI motory, to je problém. Hold se tomu motoru člověk musí vyvarovat. Mě to osobně problém nedělá, stejně mám radši TDI.

Každýmu se líbí něco a prostě to řešit tady, tak to je úplně zbytečné. Jako je dobré na ty vady narazit, ale strašně to tady řešit nemá smysl, páč stejně, člověk který si chce koupit škodovku,t ak si jí koupí. A kdo si jí koupit nechce, tak ho nikdo nepřesvědčí. A kdo chce ušetřit, tak jde za tím, co je prostě nejlevnější a ve finále třeba zaplatí mnohem víc.

Všichni haní moje 1.4 TDI, že je to traktor a že je to půl motor a nemůže nikdy fungovat. Mě funguje dobře a jsem s ním nad míru spokojený a kdybych se vracel do doby, kdy jsem tohle auto kupoval, vybral bych si stejně.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ekkar: ano, multilink je fajn věc, ale zřejmě to 90% lidí, co tohle auto má vůbec nepozná a když se něco stane, tak je vůbec nenapadne to, že za to může tahle věc. Bude to svádět na bůh ví co a tak. Jak jsem psal .. to co o O3 říkají, tak není úplně pravda. Proti O2 FL je to v určitých věcech krok zpět, bohužel v těch podstatných. Kdo má doma O2, tak ho O3 nemůže vůbec zaujmout, mě by taky nezaujala. A proto bych uvažoval o bazarové O2, než kupoval novou O3.

Když podle průzkumu BMW 92% majítelů BMW řady 1 vůbec netuší, že má pohon na zadní kola, tak jak někdo, kdo nevyzkouší obě možnosti u O3 může poznat rozdíl na zadní nápravě?

Editováno: , autor: mc2uba
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Optám se jinak - proč si teda lidi kupujou auta s xenonovýma a LED světlama, když do tý doby jezdili jen s H4 nebo H7 žárovkama? Protože NĚKDE ČETLI, že ..... blablabla .... A spousta výrobců umožňuje buď v rámci nějakýho paketu, nebo v rámci individuální objednávky koupit tyhle pořád ještě ne úpln běžný zdroje světla bz ohledu na to, že celkově auto bude socka edition. Je to to samý jako s hlínama - můžeš si je objednat doslova na kočárek pro panenku.

Opakuju - PROČ TEDA NEDAT ZÁJEMCŮM VOLBU MOCI SI DRAŽŠÍ KONSTRUKČNÍ PRVEK OBJEDNAT BEZ OHLEDU NA DALŠÍ VÝBAVU, POKUD TO KONSTRUKCE A ZÁKOŠOVA PRKENICE UMOŽŇUJE????

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pánové kliková náprava se setsakramentsky pozná při vyšších rychlostech a složitějšímu profilu jízdní dráhy. Já u starý dobrý O1 1,8 T to poznám. Jenže tam je problémek s malým rozvorem a to taky udělá trochu problém. Prostě nezávislý zavěšení na zadku by měl být základ a když to maj jiní výrobci v této třídě tak proč by to neměla mít OIII.

Zrovna jsem se vrátil od prodejce kam jsem stylově vyrazil s O1 abych jednak dobil baterku a nebyl ovlivněn Sorentem. Na placu byla jednak OII a celkově budila solidnější dojem a to i v motorovým prostoru uspořádáním a zakrytím blatníkama problematických míst. Jenže ten tragický prostor pro pravou nohu u přistrojovky mě dorazil a v tom je O1 královská a OIII bezvadná. S dlouhejma nohama je to v OII problematický.

V OIII jsem zjistil konstrukční nedostatek v tom kastlíku a to díky nesymetrickému otevírání a při zavírání zaskočí jako první levá západka a po přimáčknutí pravé části pak pravá západka. Zde se tedy nepovedlo uložení západek a budou to muset dořešit. Je to netolerovatelné.

Dále malinký problém s lícováním zadního víka, sice cca 1mm rozdíl, ale to strojařskému oku neuteklo.

Další problémek je v zavařených závitových pouzdrech v oblasti horního rámu vstupních dveří, které působi odpudivě a v rozetření přelakovaného tmelu v motorovým prostoru.

Udělal jem fotky a tak je sem následně pověsím, jsou sice z mobilu, takže sorry za kvalitu

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

tak dnes jsem byl i já absolvovat delší jízdy nejprve Magnum Car Vyškov, prodejce přišel hned (vedoucí prodeje) ryfle a otrhaný svetr byl teda hnus takto vážně někdo prodává, no nevadí chvilku mi tam blekotal o výbavě a pak jsme vyrazily na předváděcí jízdu 1.6 TDI 77kw, autíčko jede hezky ale od zadní nápravy nápravy jsou slyšet dost velké rány, když jsem vymetl nějakou díru případně tankodrom u Vyškova schválně jsem si pak stejnou trasu projel v mém voze a opravdu bych řekl že roomster tu trasu zvládal lépe. Další porovnání jsem měl v Porsche Brno kde jsem vlezl jak do Golfu tak do OIII interiér v golfu se mi líbil více ale prostorněji na mě působil interiér OIII, projel jsem si jak golf tak OIII se stejným naftovým motorem a mohu říct, že podvozek golfu mi přejde daleko líp naladěn. Jinak ve Vyškově jsem dostal stírací los na který jsem si vybral dárek malinkou OIII, bohužel u Porsche Brno nic ani zmínka o něčem takovém :(. A nakonec ještě návštěva Automechanika Prostějov, kde už jsem se byl pouze podívat jaké mají motory a opět pouze 1.6 nafta :( A narazil jsem na jeden paradox viz foto takže rozhodně bych spíše šáhnul po tom SII než nové octě v základu :D

jinak schránka seděla na 2 autech dobře a na 4 dalších neseděla :lol::'>

Jinak kdybych se měl rozhodnout mezi G7 a O3 tak beru G7 lepší výbava za menší peníz podotýkám že mega kufr nepotřebuji

a tohle se vážně nepovedlo při sezení mě to tlačilo do zadku :(

post-36058-0-92554700-1360254463_thumb.j

jinak takhle vypadá šetření na vystaveném voze

post-36058-0-99008100-1360254464_thumb.j

prostor na nohu taky nic moc vrchní díl měkčený spodek ne

post-36058-0-03416300-1360254466_thumb.j

a nakonec jeden paaradox :)

post-36058-0-96665700-1360254466_thumb.j vs.post-36058-0-46586100-1360254467_thumb.j

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...