Přejít na obsah

Octavia III


gigi

Doporučené příspěvky

Ano bezpečnost se jí nedá upřít, je to dané požadavkama současné doby. Jen mě mrzí že se to nedotáhlo do kvalitativního konce aby to byl skvělej výrobek. Jenže proti Koncernu se nedalo jít a Golfík je chráněnec. Já bezpečnost vyřešil změnou stáje a předu blahem. To je taky řešení.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mi u OIII (především v případě liftu) vadí to, že jaksi nevím, kam ji zařadit..

Velikostně se jedná o auto střední třídy, tomu ale z velké části neodpovídají ani motorizace, ani materiály. Ani komfort a to jak jízdní, tak akustický.

Jízdními vlastnostmi jsou Škodovky na dobré úrovni, ale jaksi jim, nejen po stránce komfortu, škodí ta náprava (žádná katastrofa, ale mohlo být líp).

Kufr je sice obří, ale stejně v případě liftu hůř využitelný. Nemá vestavěné kapsy, nemá sedadla sklopná páčkou, nemá výklopný sedák a tím ani rovnou ložnou plochu, nemá el. víko.

... A tak bych mohl pokračovat až do aleluja. Ano, jsem kritik OIII, důvodem je ale především to, že je auto celkem drahé a jaksi tak nějak pluje mezi. V ničem neexceluje, v mnohých ohledech si hraje na něco, čím není a není snad věc, která by byla dotažená na 100%.

Pusťte se do mě ;)

Editováno: , autor: _Denis_
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ne nadarmo o ní říkají, že je "třída sama pro sebe" .. páč nezapadá ani do jedné na 100% :D

 

Já osobně mít doma O2 FL, tak do O3 taky nejdu. Sice fajn systémy a bezpečnost, ale to už jsme potom s cenou zas někde jinde, než na 550 000 kč, jak tu psal uchazeč o OIII nebo OII FL.

 

Na mě osobně je i příliš veliká, nevím, co bych s kufrem 610 litrů dělal.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

_Denis_ > To máš naprostou pravdu. Taky mě  štvě ,že za 640 000 ,- (ceníková cena auta) který mám objednaný jsou přesně tyhle věci ,které píšeš. Jenže výš cenově už jít opravdu nemůžu a u žádný konkurence nedostanu to co u škodovky. A to je "velký" auto výkonej motor 132kw - xenony , výhřev sedadla , tempomat , atd atd . Opravdu jsem to zkoušel a skoro vždycky jsem narazil na něco co u konkurence není nebo bych za to tvrdě zaplatil. Ano OIII je takový přerostlý puzzle a to doslova jelikož si do ní musíš všechno prostě "naházet". Jenže co může člověk dělat ? Na VW v týhle výbavě nemám krom toho ,že VW skončil s motory 1.8 tsi Golf je pro mě malej. Mám skoro 2 metry takže rozhoduje i velikost auta.      Peguot - Citronen - Hyundai- Kia  z těhle značek mi nikdo neposlkládá to co chci jelikož buď to nejde a nebo jsem na ceně kolem 800-  900 tis. BMW - Mercedes - AUDI pro mě cenově nedosažitelný. Škodovka na to jde chytře i když si mnoho z vás myslí opak. Maj trh dobře zmapovanej  a moc dobře věděj jak nastavit ceny aby jste se dostali buďto na stejou nebo nižží cenu jak u konkurence. A ano jsem také  konzervativec a kvůli pár ušetřeným tisícům v akční ceně  ke konkurenci nepřejdu.

Editováno: , autor: memory2
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

memory2: já jsem včera zrovna někde slyšel, že poprvé od 90. let v ČR někdo překonal Škodovku v prodejích. Ano, byla Hjundeee. Avšak na silnicích je vidět, že často potkáváme Hjundee i20, ix20, i30 .. i40 a vyšší modely už je skoro rarita potkat. Takže oni prodají více auto, které jsou velké či menší, než je Fabia a potom ty "luxusnější" modely už tak na dračku nejdou a v tom pořád vede Škodovka s O2 přípradně O3 nebo Superbem. Ale když se ty čísla sečtou, tak ve finále Hjundee vyhraje. Což pro Škodovky není nic dobrého, páč ti méně chytří lidé si řeknou "Hmmm, tak že bych si tu Hjundee taky koupil, když je neprodávanější značkou v ČR" .. a potom zjistíš, že si to auto kupují důchodci a maminy s dětma, který najezdí pár km ročně a jsou s takovým autem spokoený. Já se ani nedivím, kdybych měl takový nájezd, klidně si to koupím taky. A pak jsou takový, co to prostě risknou a místo Škodovky si koupí takové auto a zkoušejí, zda vydrží tolik, kolik se od něj očekává.

 

Ale jak píšeš, konkurence má dobré ceny, ale buď ve finále nenabízí to, co škodovka nebo je cenově mnohem dražší a to Škodovka moc dobře ví, proto má ceny takové, jaké má. Sice si to třeba 8 z 10 lidí oběhne, že zkusí kalkulaci tam a tam, ale ve finále jim ta škodovka stejně vyjde nejvíc vstříc jak výbavou, tak cenou a zas u ní skončej.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

A co Jetta? Dobře, nenabízí 1.8 TSi. Tak bych se smířil s 2.0 TSi. Výkon 210 koní, výbava vypadá slušně (bi-xenony, 18 palcová kola...) a za 575 000 Kč ceníková cena s manuálem, 635 000 Kč s DSG... Vycházím jen z ceníku, zaujala mě, ale možná je někde "zakopaný pes"...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

samurai > Ano mám jí v merku :kol-47:  Máš pravdu a mám  jí v záloze kdyby byl dlouhodobější problém s motory 1.8 tsi u škodovky. Ta nabídka je podle mě výborná. Ale má to i druhou stránku. Ten motor dostanu jen ve výbavě sport což nevím jestli je úplně ono. Přece jenom 18" kola a sportovní podvozek nevím nevím jestli to chci . Krom toho se skoro nevejdu do sportovních sedaček ,ale to je jedno určitě bych se zkusil s VW na nějakých úpravách případně dohodnout.  Ale ano tohle je podle mě moc dobrá volba !

Editováno: , autor: memory2
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já vím, právě že je to jen ve výbavě Sport, takže je to spíše takový konkurent Octavie RS. Chybí tam ta 1,8 TSi v nějaké slušné výbavě, ale spíše na komfort a ne na sport. :)

Ale je pravda, že to víko kufru je nepraktické, měl jsem to tak u Passatu a nikdy jsem si na to pořádně nezvykl... 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Hezké bylo jak zástupce Škody v reportáži o pozicích na trhu sveřepě tvrdil že jsou první stále v prodeji soukromým osobám. V mém okolí ale hodně lidí přešlo právě k jejich konkurenci a zatím jsou nadmíru spokojení. Vzhledem k astronomickému propadu ceny aut ihned po zakoupení jsou na tom vlastně majitelé H/K docela dobře. Vzhledem k velice dobré výbavě budou na tom možná při budoucím prodeji lépe než u holátek od Škody.

Ještě mám v paměti jak kdysi Škoda tvrdila že její potencionální konkurent je Volvo a ejhle po 14 letech je to koncern Hyundai.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No ono těžko to takhle brát jelikož pro škodu potažmo koncern VW se stal již dávno prioritou strategický trh v dvoumiliardové číně a miliardové indii. Takže dělat nějaký resume podle toho kolik "známých" si v čr koupí škodovku neho H/K  je naprosto irelevantní ....

Editováno: , autor: memory2
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To je nádhera? Zadek  to má jak povislou pr.el nějaké megačernošky a jaksi je to celé přišláplé k zemi. SUV by mělo vypadat jinak. Toto je opět jedna z řady parodií.

 

Včera mne šokla známá s tím, že za H Santa Fe nechala 1,1mil. To jsou snad i jiná auta co má smysl za ně ty peníze vyhodit, i když pro mne je strop samozřejmě někde jinde. Má na to budiž, ale při reálném přemýšlení by se našlo do čeho jít.

To wolf- "Ještě mám v paměti jak kdysi Škoda tvrdila že její potencionální konkurent je Volvo a ejhle po 14 letech je to koncern Hyundai." bylo myšleno přesně obráceně, že Š-A bude konkurentem pro Volvo.

Kontejnery do Evropy statečně právě H/K vytěžuje. I ty hangáry v Nošovicích si dovezli, otec jezdí u kontejnerů a to se tam najezdili a aby nemuseli trajdat

ze Zlína do Nošovic tak je překladiště v Ostravě a mají to blíž, ku ku.

 

Korejcema dostávají na frak hlavně značky Opel, Fiat, Peugeot, Citroen a Renault, které byly tady jako dolňkové zboží a alternativa.

Editováno: , autor: Jakub Nabel
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Důvod, proč já, mladý člověk, bych si koupil Citroen je docela zajímavý, neokoukaný a hravý design auta. Určitě bych si ho nekoupil pro jeho spolehlivost a jízdní vlastnosti. I když dneska už je to taky divné, vždyť 1,6 VTI, který se dává do Citroenu je motor z BMW .. nebo naopak? :D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Citoen jo, ale např zase z mého okolí to není auto mladší 5ti let a vítězí novodobá kachna C3. Taková městská přibližovačka.

 

 

 

 

A k tomu motoru-

Je to společný vývoj s PSA a i oni mají vrásky z řetězů a všeho co s tím souvisí. Pseudo ekologie....  

Editováno: , autor: Jakub Nabel
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Hyundai, ani KIA nejsou ve vyšších řadách tak oblíbené přesně kvůli tomu, co píše Kuba.  Nové Santa Fe se mi sice opravdu (alespoň zvenčí) líbí a neměl bych problém s tím autem jezdit, dokonce zajdu až tak daleko, že napíši, že bych jej radši, než Octavii, nicméně Hyundai v těch vyšších třídách trošku přestřeluje cenou (viz. i40). Ano, faktem je, že Santa Fe v základu vyjde o nějakých 400 tisíc levněji, než například M-B ML. Jenže mám-li na auto za milion, těch 400 tisíc si rád připlatím za to, abych od řekněme "dostačujícího" korejce přešel na špičku třídy.

A přesně toto je dle mého problém nové Octavie - neberu-li to, co jsem napsal výše, že je to auto vesměs divný hybrid, je to bezesporu dobré a kvalitní auto. Začít o 100 tisíc níže, nemám s ním problém. Horší je, že té ceně dle mého neodpovídá ani doba, ani zpracování a materiály, ani prestiž, apod..

Ale to je pořád dokola, netřeba to opakovat. Je to, jak to je a zjevné je, že se kupci najdou, když už pár z vás auto má a to dokonce k soukromému užívání.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...