wolfspitz Vloženo 12. Duben 2013 Sdílet Vloženo 12. Duben 2013 Ano bezpečnost se jí nedá upřít, je to dané požadavkama současné doby. Jen mě mrzí že se to nedotáhlo do kvalitativního konce aby to byl skvělej výrobek. Jenže proti Koncernu se nedalo jít a Golfík je chráněnec. Já bezpečnost vyřešil změnou stáje a předu blahem. To je taky řešení. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
_Denis_ Vloženo 12. Duben 2013 Sdílet Vloženo 12. Duben 2013 (editace) Mi u OIII (především v případě liftu) vadí to, že jaksi nevím, kam ji zařadit.. Velikostně se jedná o auto střední třídy, tomu ale z velké části neodpovídají ani motorizace, ani materiály. Ani komfort a to jak jízdní, tak akustický. Jízdními vlastnostmi jsou Škodovky na dobré úrovni, ale jaksi jim, nejen po stránce komfortu, škodí ta náprava (žádná katastrofa, ale mohlo být líp). Kufr je sice obří, ale stejně v případě liftu hůř využitelný. Nemá vestavěné kapsy, nemá sedadla sklopná páčkou, nemá výklopný sedák a tím ani rovnou ložnou plochu, nemá el. víko. ... A tak bych mohl pokračovat až do aleluja. Ano, jsem kritik OIII, důvodem je ale především to, že je auto celkem drahé a jaksi tak nějak pluje mezi. V ničem neexceluje, v mnohých ohledech si hraje na něco, čím není a není snad věc, která by byla dotažená na 100%. Pusťte se do mě Editováno: 12. Duben 2013, autor: _Denis_ Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mc2uba Vloženo 12. Duben 2013 Sdílet Vloženo 12. Duben 2013 Ne nadarmo o ní říkají, že je "třída sama pro sebe" .. páč nezapadá ani do jedné na 100% Já osobně mít doma O2 FL, tak do O3 taky nejdu. Sice fajn systémy a bezpečnost, ale to už jsme potom s cenou zas někde jinde, než na 550 000 kč, jak tu psal uchazeč o OIII nebo OII FL. Na mě osobně je i příliš veliká, nevím, co bych s kufrem 610 litrů dělal. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
memory2 Vloženo 12. Duben 2013 Sdílet Vloženo 12. Duben 2013 (editace) _Denis_ > To máš naprostou pravdu. Taky mě štvě ,že za 640 000 ,- (ceníková cena auta) který mám objednaný jsou přesně tyhle věci ,které píšeš. Jenže výš cenově už jít opravdu nemůžu a u žádný konkurence nedostanu to co u škodovky. A to je "velký" auto výkonej motor 132kw - xenony , výhřev sedadla , tempomat , atd atd . Opravdu jsem to zkoušel a skoro vždycky jsem narazil na něco co u konkurence není nebo bych za to tvrdě zaplatil. Ano OIII je takový přerostlý puzzle a to doslova jelikož si do ní musíš všechno prostě "naházet". Jenže co může člověk dělat ? Na VW v týhle výbavě nemám krom toho ,že VW skončil s motory 1.8 tsi Golf je pro mě malej. Mám skoro 2 metry takže rozhoduje i velikost auta. Peguot - Citronen - Hyundai- Kia z těhle značek mi nikdo neposlkládá to co chci jelikož buď to nejde a nebo jsem na ceně kolem 800- 900 tis. BMW - Mercedes - AUDI pro mě cenově nedosažitelný. Škodovka na to jde chytře i když si mnoho z vás myslí opak. Maj trh dobře zmapovanej a moc dobře věděj jak nastavit ceny aby jste se dostali buďto na stejou nebo nižží cenu jak u konkurence. A ano jsem také konzervativec a kvůli pár ušetřeným tisícům v akční ceně ke konkurenci nepřejdu. Editováno: 12. Duben 2013, autor: memory2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bicista Vloženo 12. Duben 2013 Sdílet Vloženo 12. Duben 2013 Otazkou je zda z O2 ve vyprodeji dokazes vyzdimat nejakou slevu. Nedivejte se u O3 na ceniky, ale berte cenu jakou Vam nabidne dany prodejce. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mc2uba Vloženo 12. Duben 2013 Sdílet Vloženo 12. Duben 2013 memory2: já jsem včera zrovna někde slyšel, že poprvé od 90. let v ČR někdo překonal Škodovku v prodejích. Ano, byla Hjundeee. Avšak na silnicích je vidět, že často potkáváme Hjundee i20, ix20, i30 .. i40 a vyšší modely už je skoro rarita potkat. Takže oni prodají více auto, které jsou velké či menší, než je Fabia a potom ty "luxusnější" modely už tak na dračku nejdou a v tom pořád vede Škodovka s O2 přípradně O3 nebo Superbem. Ale když se ty čísla sečtou, tak ve finále Hjundee vyhraje. Což pro Škodovky není nic dobrého, páč ti méně chytří lidé si řeknou "Hmmm, tak že bych si tu Hjundee taky koupil, když je neprodávanější značkou v ČR" .. a potom zjistíš, že si to auto kupují důchodci a maminy s dětma, který najezdí pár km ročně a jsou s takovým autem spokoený. Já se ani nedivím, kdybych měl takový nájezd, klidně si to koupím taky. A pak jsou takový, co to prostě risknou a místo Škodovky si koupí takové auto a zkoušejí, zda vydrží tolik, kolik se od něj očekává. Ale jak píšeš, konkurence má dobré ceny, ale buď ve finále nenabízí to, co škodovka nebo je cenově mnohem dražší a to Škodovka moc dobře ví, proto má ceny takové, jaké má. Sice si to třeba 8 z 10 lidí oběhne, že zkusí kalkulaci tam a tam, ale ve finále jim ta škodovka stejně vyjde nejvíc vstříc jak výbavou, tak cenou a zas u ní skončej. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
samurai Vloženo 12. Duben 2013 Sdílet Vloženo 12. Duben 2013 A co Jetta? Dobře, nenabízí 1.8 TSi. Tak bych se smířil s 2.0 TSi. Výkon 210 koní, výbava vypadá slušně (bi-xenony, 18 palcová kola...) a za 575 000 Kč ceníková cena s manuálem, 635 000 Kč s DSG... Vycházím jen z ceníku, zaujala mě, ale možná je někde "zakopaný pes"... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
memory2 Vloženo 12. Duben 2013 Sdílet Vloženo 12. Duben 2013 Samozřejmě škodovce jsem taky 640 000 ,- nezaplatil. Přispěchali se "slevou" 50 000 ,- Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mc2uba Vloženo 12. Duben 2013 Sdílet Vloženo 12. Duben 2013 samurai: Jetta pěkná, problém je ve výku zavazadlové prostoru. Je to SEDAN, ne Liftback, takže kufr sice velkej, ale s potížema tam narveš pneumatiky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
memory2 Vloženo 12. Duben 2013 Sdílet Vloženo 12. Duben 2013 (editace) samurai > Ano mám jí v merku Máš pravdu a mám jí v záloze kdyby byl dlouhodobější problém s motory 1.8 tsi u škodovky. Ta nabídka je podle mě výborná. Ale má to i druhou stránku. Ten motor dostanu jen ve výbavě sport což nevím jestli je úplně ono. Přece jenom 18" kola a sportovní podvozek nevím nevím jestli to chci . Krom toho se skoro nevejdu do sportovních sedaček ,ale to je jedno určitě bych se zkusil s VW na nějakých úpravách případně dohodnout. Ale ano tohle je podle mě moc dobrá volba ! Editováno: 12. Duben 2013, autor: memory2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
samurai Vloženo 12. Duben 2013 Sdílet Vloženo 12. Duben 2013 Já vím, právě že je to jen ve výbavě Sport, takže je to spíše takový konkurent Octavie RS. Chybí tam ta 1,8 TSi v nějaké slušné výbavě, ale spíše na komfort a ne na sport. Ale je pravda, že to víko kufru je nepraktické, měl jsem to tak u Passatu a nikdy jsem si na to pořádně nezvykl... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mc2uba Vloženo 12. Duben 2013 Sdílet Vloženo 12. Duben 2013 samurai: to by byla asi jediná překážka pro mě, když už takovej kufr, tak aby se do něj něco vešlo a ne, že tam budu vozit jen tašky na dovolenou jinak samozřejmě super auto takovej Passat vypraný na 90 stupňů v pračce Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
samurai Vloženo 12. Duben 2013 Sdílet Vloženo 12. Duben 2013 Jetta moc častá není, ale na rychlý pohled je hodně podobná Passatu, jen s jinou cenovkou. Je to prostě Golf s kufrem, bohužel se špatným víkem. Já se Passatu zbavil i kvůli tomu - převážet kola byl 90. level Tetrisu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
manfroto Vloženo 12. Duben 2013 Sdílet Vloženo 12. Duben 2013 (editace) spíš to jsou takové firemní vozidla..kufřík do kufru+nějaký výrobní vzorek a je to... Editováno: 12. Duben 2013, autor: manfroto Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
wolfspitz Vloženo 12. Duben 2013 Sdílet Vloženo 12. Duben 2013 Hezké bylo jak zástupce Škody v reportáži o pozicích na trhu sveřepě tvrdil že jsou první stále v prodeji soukromým osobám. V mém okolí ale hodně lidí přešlo právě k jejich konkurenci a zatím jsou nadmíru spokojení. Vzhledem k astronomickému propadu ceny aut ihned po zakoupení jsou na tom vlastně majitelé H/K docela dobře. Vzhledem k velice dobré výbavě budou na tom možná při budoucím prodeji lépe než u holátek od Škody. Ještě mám v paměti jak kdysi Škoda tvrdila že její potencionální konkurent je Volvo a ejhle po 14 letech je to koncern Hyundai. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
memory2 Vloženo 12. Duben 2013 Sdílet Vloženo 12. Duben 2013 (editace) No ono těžko to takhle brát jelikož pro škodu potažmo koncern VW se stal již dávno prioritou strategický trh v dvoumiliardové číně a miliardové indii. Takže dělat nějaký resume podle toho kolik "známých" si v čr koupí škodovku neho H/K je naprosto irelevantní .... Editováno: 12. Duben 2013, autor: memory2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
wolfspitz Vloženo 12. Duben 2013 Sdílet Vloženo 12. Duben 2013 Ano proto je tolik dílů u Koncernu Made in PRC. Kontejnery se musí vyplatit vytížit oběma směry Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
wolfspitz Vloženo 12. Duben 2013 Sdílet Vloženo 12. Duben 2013 Dočkáme se někdy od Škody takovéto nádhery http://www.novinky.cz/auto/298872-citroen-odhalil-koncept-luxusniho-suv-wild-rubis.html Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
_Denis_ Vloženo 12. Duben 2013 Sdílet Vloženo 12. Duben 2013 Ne. Mi se to navíc ani moc nelíbí. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KubinoPv Vloženo 12. Duben 2013 Sdílet Vloženo 12. Duben 2013 (editace) To je nádhera? Zadek to má jak povislou pr.el nějaké megačernošky a jaksi je to celé přišláplé k zemi. SUV by mělo vypadat jinak. Toto je opět jedna z řady parodií. Včera mne šokla známá s tím, že za H Santa Fe nechala 1,1mil. To jsou snad i jiná auta co má smysl za ně ty peníze vyhodit, i když pro mne je strop samozřejmě někde jinde. Má na to budiž, ale při reálném přemýšlení by se našlo do čeho jít. To wolf- "Ještě mám v paměti jak kdysi Škoda tvrdila že její potencionální konkurent je Volvo a ejhle po 14 letech je to koncern Hyundai." bylo myšleno přesně obráceně, že Š-A bude konkurentem pro Volvo. Kontejnery do Evropy statečně právě H/K vytěžuje. I ty hangáry v Nošovicích si dovezli, otec jezdí u kontejnerů a to se tam najezdili a aby nemuseli trajdat ze Zlína do Nošovic tak je překladiště v Ostravě a mají to blíž, ku ku. Korejcema dostávají na frak hlavně značky Opel, Fiat, Peugeot, Citroen a Renault, které byly tady jako dolňkové zboží a alternativa. Editováno: 12. Duben 2013, autor: Jakub Nabel Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
manfroto Vloženo 12. Duben 2013 Sdílet Vloženo 12. Duben 2013 Hlavně Citroen je oblíbený u mladších ročníků,co tak vidím ve svém okolí..nebojí se totiž jít do konkurence..která tu pro starší ročníky nebyla ještě po revoluci... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mc2uba Vloženo 12. Duben 2013 Sdílet Vloženo 12. Duben 2013 Důvod, proč já, mladý člověk, bych si koupil Citroen je docela zajímavý, neokoukaný a hravý design auta. Určitě bych si ho nekoupil pro jeho spolehlivost a jízdní vlastnosti. I když dneska už je to taky divné, vždyť 1,6 VTI, který se dává do Citroenu je motor z BMW .. nebo naopak? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KubinoPv Vloženo 12. Duben 2013 Sdílet Vloženo 12. Duben 2013 (editace) Citoen jo, ale např zase z mého okolí to není auto mladší 5ti let a vítězí novodobá kachna C3. Taková městská přibližovačka. A k tomu motoru- Je to společný vývoj s PSA a i oni mají vrásky z řetězů a všeho co s tím souvisí. Pseudo ekologie.... Editováno: 12. Duben 2013, autor: Jakub Nabel Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
manfroto Vloženo 12. Duben 2013 Sdílet Vloženo 12. Duben 2013 citroen a peugeot jsou taď hodně oblíbené..aspoň tady na moravě i dost nových modelů potkávám...ne každý má na dražšší auto se srovnatelnou kvalitou.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
_Denis_ Vloženo 12. Duben 2013 Sdílet Vloženo 12. Duben 2013 Hyundai, ani KIA nejsou ve vyšších řadách tak oblíbené přesně kvůli tomu, co píše Kuba. Nové Santa Fe se mi sice opravdu (alespoň zvenčí) líbí a neměl bych problém s tím autem jezdit, dokonce zajdu až tak daleko, že napíši, že bych jej radši, než Octavii, nicméně Hyundai v těch vyšších třídách trošku přestřeluje cenou (viz. i40). Ano, faktem je, že Santa Fe v základu vyjde o nějakých 400 tisíc levněji, než například M-B ML. Jenže mám-li na auto za milion, těch 400 tisíc si rád připlatím za to, abych od řekněme "dostačujícího" korejce přešel na špičku třídy. A přesně toto je dle mého problém nové Octavie - neberu-li to, co jsem napsal výše, že je to auto vesměs divný hybrid, je to bezesporu dobré a kvalitní auto. Začít o 100 tisíc níže, nemám s ním problém. Horší je, že té ceně dle mého neodpovídá ani doba, ani zpracování a materiály, ani prestiž, apod.. Ale to je pořád dokola, netřeba to opakovat. Je to, jak to je a zjevné je, že se kupci najdou, když už pár z vás auto má a to dokonce k soukromému užívání. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.