Přejít na obsah

Octavia III


gigi

Doporučené příspěvky

Libero: neříkám, že je to pravda :D jen že jsem to tady myslím někde četl, ale hledat se mi to mezi těma 155 stránkami nechce. Jestli je to tak, že s odpálenou kapotou se dá jezdit, tak je to ok. Samozřejmě do nejbližšího servisu, ono s tím jezdit potom normálně asi nebude nic moc :D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nevim proc ale nezvolili technologii jako ma Marcedes, ten tam nema patrony ale predepnutou pruzinu a uvolneni je reseno elektromagneticky. Kapota tim zustava funkcne neporusena jalikoz se da zamacknou zpet a uvest to do puvodniho stavu bez navstevy servisu a zdarma.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

K aktivni kapote : stejne lidi jsou tvor vynalezavy, takze je jen otazkou casu kdy se bude jezdit s deaktivovanymi cidli, nebo se vymysli usazeni kapoty zpet bez patron :)

Jinak ruzna videa na youtube aktivni kapoty pod klicovym slovem active bonnet system

 

 

Tady je super videt jak to ma reseny mercedes a jak se to uplne jednoduse da vratit zpet do aktivniho stavu ze to zvladne i zenska  1:28  :)

Editováno: , autor: bicista
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

...pěkně se to rozvířilo :kol-28: , já se ptal hlavně kvůli tomu, že když žena třeba parkuje do garáže a ťukne do zdi aby jí to nestřelilo...jinak někde na netu jsem četl, že auto po vystřelení kapoty přejde do nouzovýho režimu a dá se v pohodě dojet do servisu...osobně si myslím, že se čidlo aktivuje po dosažení nějaké minimální rychlostí, protože by jinak Škodovka mohla mít rychloservis u každýho supermarketu :kol-47: ...

...souhlasím s názorem že Olll sluší spíš světlejší barvy, dnes jsem viděl takovou šedivou, zepředu to šlo, ale zezadu nic moc, zdá se mi, že metalický barvy ten zadní prolis ještě víc zvýrazní, nejlíp vypadá v bílé :kol-27: ...taky dnes na parkovišti stál návěs s kombíkama a musím říct, že moooc pěkný...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

já vám nevím...ale testy netesty....když se na to dívám..tak mi to přijde jako uplna kravina a zbytečnost..mohly vymyslet něco jiného a ne vystřelovací kapotu..

Srnky z toho systemu budou mit urcite radost :)  aspon nepujdou na talir tak pomlaceny :))

Hlavne az to nekomu vystreli na dovoleny v chorvatsku nebo proste na dovce v cizine. To musi byt opravdu radost :(

Editováno: , autor: bicista
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No to je mazec když se to může aktivovat při vjetí do díry, na příčném prahu, vjetí do sněhu nebo drcnutí do sloupku. Tak takovou kravinu bych do auta nikdy nechtěl a klepat se strachy že na našem tankodromu vystřelí kapota, to tedy nikdy. Než se to potká s chodcem tak to 100x vyletí z jiného důvodu.

Ještěc že moje zájmy jsou terénní auta a ta tohle nemají ani náhodou :kol-48:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Vy jste fakt ale experti. Klepete se snad strachy, ze vam nekde v dire na silnici nebo pri malem tukanci vystreli airbag do xichtu? A to by urcite byl horsi zazitek nez zvedla kapota. Me vadi na O3 obrovska kupa veci, ale toto je fakt naprosta ptakovina.

I kdyby to meli blbe serizene, jak se nekteri obavaji, a vystrelovalo to na zafoukani protivetru, tak to holt opravi v ramci zaruky a behem prvnich let vyroby to vychytaji tak jako dalsich 754 chyb, ktere O3 jako novy model nepochybne bude mit.

Editováno: , autor: mike_k
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak 3 roky? Mezitim sice implementuji par novych chyb v dusledku snahy nekde osulit naklady, ale to hlavni se snad vychyta. Jako koupit si novy model auta od VW group (ale neni to zdaleka jen u nich) hned pro predstaveni (navic s novymi motory) je podle me cire blaznovstvi. Dostat ho jako sluzebak klidne, ale za sve penize urcite ne.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Na těch porodních bolestech něco bude, již jsme to tady řešili v minulosti. Já kdysi koupil O1 po třech letech od zahájení výroby a byla to bezva volba, funguje dodnes bez závad a je nadmíru spolehlivá. Pravda nemá takové nesmysly jako ty čidla na chodce nebo start a stop což přinese v provozu OIII jen starosti. V jednooduchosti je tedy záruka spolehlivosti.

Jsem ale rád že se dají tyto informace sehnat na netu protože to rozhoduje o budoucí volbě a spoustu drobností se na salonu nezjistí a ani předchozí praxe moc nepomůže. Prostě ten vývoj jde velice rychle dopředu a nejsem si jistej zda je vše potřebný z dnešních technologií pro bezkomplikovaný provoz auta, hlavně po vypršení záruky.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

754 chyb?? když budu chtít auto aspoň s polovinou chyb,jak dlouho to potrvá,než auto koupit? rok? několik lidí z práce o O3 uvažuje,to až si tohle přečtou..protože v prodejně se nic takového nedozví..

Je dobré neplést si realitu se skepsí.. ;)

Porodní bolesti má každá podobná značka a není to zase striktně pouze na bedrech VW group... ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...