Červenec 1, 201312 r Nejlepší je ten konec recenze kde nakonec doporučujou naftu. Důvod ? No přece když si budete chtít zazávodit tak vám to bude žrát 12L .. to je fakt prča Upraveno Červenec 1, 201312 r od memory2
Červenec 1, 201312 r Me se libi veta, "v prumeru jsme jezdili za 7.2 - 10l." To je prumer jak cyp. Upraveno Červenec 1, 201312 r od mike_k
Červenec 1, 201312 r manfroto > To ti přijde hodně ? Bavíme se o sportovní jízdě s motorem kde musíš živit 180 kobylek. Když jsem jezdil s Fabii 1.4mpi ta žrala klidně 9-10 když jsem jí nakládal i blbý HTP si vezme klidně 10-11 když mu budeš šlapat na krk . 12L u 1.8T je naprosto adekvátní výkonu a hmotnosti vozidla dle mě. Ale hlavně takhle nikdo normálně dlouhodobě nejezdí kdo nechce přijít o papíry takže tyhle hodnoty jsou úplně pasé. Upraveno Červenec 1, 201312 r od memory2
Červenec 1, 201312 r pro normálního uživatele.který si občas zablbne je 12L moc.. to už je lepší šlapat na tdi
Červenec 1, 201312 r Chtěl jsi asi napsat ,že pro tebe je to zřejmě moc ? Protože já jsem třeba naprosto "normální uživatel" a moc to pro me není. Tím chci jen naznačit že tohle je hlavně otázka názoru-vkusu a možností každýho jednotlivce. Upraveno Červenec 1, 201312 r od memory2
Červenec 1, 201312 r zas na druhou stranu,kdo má na takové auto,má i na vyšší spotřebu..kolega v práci tvrdí,když už uvalit 600-700 tyček tak rozhodně za jinou značku..každého věc..
Červenec 1, 201312 r Když mi tvůj kolega najde auto za 580 000,- podobné velikosti jak uvnitř tak zavazadlovýho prostoru + výbavou jakou má OIII v eleganci + xenony a minimálně s 132kw benzínovým motorem OSOBNĚ zajedu tvému kolegovi pogratulovat a předám mu láhev šampusu. Upraveno Červenec 1, 201312 r od memory2
Červenec 1, 201312 r myslíš 580+ výbava za dalších x desítek tisíc?? pokud píšeš o DSG ..já tedy pokud bych chtěl někdy jezdit sportovněji určitě bych nekupoval DSG..
Červenec 1, 201312 r co třeba VW Golf Variant 1.4 tsi ale jen 150koní a jen o několik desítek levnější.. možná až přijde silnější motorizace bude cena na stejno..
Červenec 1, 201312 r 12l neni zadna spotreba na akcni sportovni jizdu. A troufnu si tvrdit, ze ani ten diesel by na tom nebyl zase o tolik lepe. Upraveno Červenec 1, 201312 r od mike_k
Červenec 1, 201312 r manfroto jako sorry, ale srovnavat golf v kombiku a OIII mi neprijde uplne ok, ale dejme tomu. ja treba osobne mam rad kombiky a mam sice OII FL s 2.0 TSI, ale proste vybral jsem si to kvuli motoru. Kdyz ji nalozim jezim za 14, normalne za 9. Prijde mi to naprosto ok s ohledem na pruzne zrychleni, maximalku a rozdilu vykonu at je auto nalozene nebo ne. A sorry, ale pokud bych volil mezi 1.8 TSI a 1.4 TSI s rozdilem nekolika tisic (ci jak ty uvadis desitek tisic) tak stejne vezmu 1.8 TSI. Nejsem clovek ktery by mohl auta tocit nejak rychle a rozhodne se pak nehodlam smirovat s tim, ze mi to auto nejede, takze proto si radeji nasetrim vic a doplatim. A posledni vec, k dieslu, ten na tom pri stejne "sportovni" jizde neni o nic lepe se spotrebou, jen pak uz nezrychluje tak pekne...
Červenec 1, 201312 r U Golfu žádná silnější motorizace nepřijde. 1.4 je max a tak to i zřejmě zůstane z nějakého důvodu (kromě GTI). 1.8 dostaneš jen u OII-III a Audi A hlavně když tvůj kolega zmiňoval "jinou" značku přectavoval jsem si spíš něco mimo koncern Upraveno Červenec 1, 201312 r od memory2
Červenec 1, 201312 r manfroto prndá nesmysly jako obvykle,1.4 TSI nemá minimálně kulturou chodu motoru už z principu nárok na 1.8 TSI. A to nemluvím o dynamice při naloženém autu. Jenže to by se musel alespoň trochu seznámit s touto technikou,jak teoreticky,tak hlavně prakticky. A co nakecá nějaký jeho kolega v práci tady nikoho nezajímá,to je ná úrovni agentury "Jedna paní povídala".
Červenec 1, 201312 r Má,co si zaslouží. Nikdo ho přece nenutí sem přispívat,ne? Jeho to evidentně baví,a jak tady někdo trefně poznamenal,tak nějak odpovídá definici trolla.No a teď zpátky k tématu OIII:http://www.autoweb.cz/nova-skoda-octavia-combi-si-nejlepe-drzi-hodnotu/http://www.autoweb.cz/skoda-octavia-combi-tri-generace-na-fotkach/#Octavia Greenline 1.6 TDI v prodeji v Nizozemí:http://www.autoforum.cz/predstaveni/skoda-octavia-iii-greenline-je-v-prodeji-u-nas-by-mela-stat-pod-450-tisic-kc/
Červenec 1, 201312 r takže OIII 1.4 tsi není to pravé ořechové jak tak čtu..díky za info jen nevím,kdo by při plném zatížení se snažil s vozem závodit.. Upraveno Červenec 1, 201312 r od manfroto
Červenec 2, 201312 r Má,co si zaslouží. Nikdo ho přece nenutí sem přispívat,ne? Jeho to evidentně baví,a jak tady někdo trefně poznamenal,tak nějak odpovídá definici trolla. No a teď zpátky k tématu OIII: http://www.autoweb.cz/nova-skoda-octavia-combi-si-nejlepe-drzi-hodnotu/ http://www.autoweb.cz/skoda-octavia-combi-tri-generace-na-fotkach/# Octavia Greenline 1.6 TDI v prodeji v Nizozemí: http://www.autoforum.cz/predstaveni/skoda-octavia-iii-greenline-je-v-prodeji-u-nas-by-mela-stat-pod-450-tisic-kc/ no na ten greenline jsem hodně zvědav a taky na cenu v UK což mě bude asi nejvíce zajímat jako budoucí vozidlo Upraveno Červenec 2, 201312 r od KoNG
Červenec 2, 201312 r takže OIII 1.4 tsi není to pravé ořechové jak tak čtu..díky za info jen nevím,kdo by při plném zatížení se snažil s vozem závodit.. Za dvou vět vymyslet takový blábol...pro naprostou většinu řidičů je samozřejmě 1.4 TSI naprosto dostačující. Jen ty máš neustále nějaké nesmyslné výhrady,připomínky. Jel si vůbec někdy s nějakým 1.4 nebo 1.8 TSI? Tyto motory (ať ty novější,nebo starší) jsi nespíš viděl maximálně někde na obrázku a děláš tady z toho ukvapené názory. Tak přestaň číst,a jdi se s tím projet a uvidíš (pokud máš ovšem vůbec řidičák ). Upraveno Červenec 2, 201312 r od Pawouk
Červenec 2, 201312 r Jenže Fabie je tam má navíc kompresor,to není jen čipem. Nehledě k tomu,že je to jiný motor,než má OIII.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.