stanmar Vloženo 1. Červenec 2013 Sdílet Vloženo 1. Červenec 2013 (editace) Test Octavia 2,0 TDI 4X4 : Editováno: 1. Červenec 2013, autor: stanmar Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
stanmar Vloženo 1. Červenec 2013 Sdílet Vloženo 1. Červenec 2013 Test Octavia Combi 1,8 TSI DSG : Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
memory2 Vloženo 1. Červenec 2013 Sdílet Vloženo 1. Červenec 2013 (editace) Nejlepší je ten konec recenze kde nakonec doporučujou naftu. Důvod ? No přece když si budete chtít zazávodit tak vám to bude žrát 12L .. to je fakt prča Editováno: 1. Červenec 2013, autor: memory2 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mike_k Vloženo 1. Červenec 2013 Sdílet Vloženo 1. Červenec 2013 (editace) Me se libi veta, "v prumeru jsme jezdili za 7.2 - 10l." To je prumer jak cyp. Editováno: 1. Červenec 2013, autor: mike_k 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
manfroto Vloženo 1. Červenec 2013 Sdílet Vloženo 1. Červenec 2013 12l je dost na 1.8 tsi.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
memory2 Vloženo 1. Červenec 2013 Sdílet Vloženo 1. Červenec 2013 (editace) manfroto > To ti přijde hodně ? Bavíme se o sportovní jízdě s motorem kde musíš živit 180 kobylek. Když jsem jezdil s Fabii 1.4mpi ta žrala klidně 9-10 když jsem jí nakládal i blbý HTP si vezme klidně 10-11 když mu budeš šlapat na krk . 12L u 1.8T je naprosto adekvátní výkonu a hmotnosti vozidla dle mě. Ale hlavně takhle nikdo normálně dlouhodobě nejezdí kdo nechce přijít o papíry takže tyhle hodnoty jsou úplně pasé. Editováno: 1. Červenec 2013, autor: memory2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
manfroto Vloženo 1. Červenec 2013 Sdílet Vloženo 1. Červenec 2013 pro normálního uživatele.který si občas zablbne je 12L moc.. to už je lepší šlapat na tdi Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
memory2 Vloženo 1. Červenec 2013 Sdílet Vloženo 1. Červenec 2013 (editace) Chtěl jsi asi napsat ,že pro tebe je to zřejmě moc ? Protože já jsem třeba naprosto "normální uživatel" a moc to pro me není. Tím chci jen naznačit že tohle je hlavně otázka názoru-vkusu a možností každýho jednotlivce. Editováno: 1. Červenec 2013, autor: memory2 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
manfroto Vloženo 1. Červenec 2013 Sdílet Vloženo 1. Červenec 2013 zas na druhou stranu,kdo má na takové auto,má i na vyšší spotřebu..kolega v práci tvrdí,když už uvalit 600-700 tyček tak rozhodně za jinou značku..každého věc.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
memory2 Vloženo 1. Červenec 2013 Sdílet Vloženo 1. Červenec 2013 (editace) Když mi tvůj kolega najde auto za 580 000,- podobné velikosti jak uvnitř tak zavazadlovýho prostoru + výbavou jakou má OIII v eleganci + xenony a minimálně s 132kw benzínovým motorem OSOBNĚ zajedu tvému kolegovi pogratulovat a předám mu láhev šampusu. Editováno: 1. Červenec 2013, autor: memory2 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
manfroto Vloženo 1. Červenec 2013 Sdílet Vloženo 1. Červenec 2013 myslíš 580+ výbava za dalších x desítek tisíc?? pokud píšeš o DSG ..já tedy pokud bych chtěl někdy jezdit sportovněji určitě bych nekupoval DSG.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
manfroto Vloženo 1. Červenec 2013 Sdílet Vloženo 1. Červenec 2013 co třeba VW Golf Variant 1.4 tsi ale jen 150koní a jen o několik desítek levnější.. možná až přijde silnější motorizace bude cena na stejno.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mike_k Vloženo 1. Červenec 2013 Sdílet Vloženo 1. Červenec 2013 (editace) 12l neni zadna spotreba na akcni sportovni jizdu. A troufnu si tvrdit, ze ani ten diesel by na tom nebyl zase o tolik lepe. Editováno: 1. Červenec 2013, autor: mike_k 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ozi Toretto Vloženo 1. Červenec 2013 Sdílet Vloženo 1. Červenec 2013 manfroto jako sorry, ale srovnavat golf v kombiku a OIII mi neprijde uplne ok, ale dejme tomu. ja treba osobne mam rad kombiky a mam sice OII FL s 2.0 TSI, ale proste vybral jsem si to kvuli motoru. Kdyz ji nalozim jezim za 14, normalne za 9. Prijde mi to naprosto ok s ohledem na pruzne zrychleni, maximalku a rozdilu vykonu at je auto nalozene nebo ne. A sorry, ale pokud bych volil mezi 1.8 TSI a 1.4 TSI s rozdilem nekolika tisic (ci jak ty uvadis desitek tisic) tak stejne vezmu 1.8 TSI. Nejsem clovek ktery by mohl auta tocit nejak rychle a rozhodne se pak nehodlam smirovat s tim, ze mi to auto nejede, takze proto si radeji nasetrim vic a doplatim. A posledni vec, k dieslu, ten na tom pri stejne "sportovni" jizde neni o nic lepe se spotrebou, jen pak uz nezrychluje tak pekne... 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
memory2 Vloženo 1. Červenec 2013 Sdílet Vloženo 1. Červenec 2013 (editace) U Golfu žádná silnější motorizace nepřijde. 1.4 je max a tak to i zřejmě zůstane z nějakého důvodu (kromě GTI). 1.8 dostaneš jen u OII-III a Audi A hlavně když tvůj kolega zmiňoval "jinou" značku přectavoval jsem si spíš něco mimo koncern Editováno: 1. Červenec 2013, autor: memory2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 1. Červenec 2013 Sdílet Vloženo 1. Červenec 2013 manfroto prndá nesmysly jako obvykle,1.4 TSI nemá minimálně kulturou chodu motoru už z principu nárok na 1.8 TSI. A to nemluvím o dynamice při naloženém autu. Jenže to by se musel alespoň trochu seznámit s touto technikou,jak teoreticky,tak hlavně prakticky. A co nakecá nějaký jeho kolega v práci tady nikoho nezajímá,to je ná úrovni agentury "Jedna paní povídala". Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lucasse Vloženo 1. Červenec 2013 Sdílet Vloženo 1. Červenec 2013 Klobouk dolů manfrotovi, že má tu chuť sem ještě chodit jak mu tu nakládáte Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 1. Červenec 2013 Sdílet Vloženo 1. Červenec 2013 Má,co si zaslouží. Nikdo ho přece nenutí sem přispívat,ne? Jeho to evidentně baví,a jak tady někdo trefně poznamenal,tak nějak odpovídá definici trolla.No a teď zpátky k tématu OIII:http://www.autoweb.cz/nova-skoda-octavia-combi-si-nejlepe-drzi-hodnotu/http://www.autoweb.cz/skoda-octavia-combi-tri-generace-na-fotkach/#Octavia Greenline 1.6 TDI v prodeji v Nizozemí:http://www.autoforum.cz/predstaveni/skoda-octavia-iii-greenline-je-v-prodeji-u-nas-by-mela-stat-pod-450-tisic-kc/ Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
manfroto Vloženo 1. Červenec 2013 Sdílet Vloženo 1. Červenec 2013 (editace) takže OIII 1.4 tsi není to pravé ořechové jak tak čtu..díky za info jen nevím,kdo by při plném zatížení se snažil s vozem závodit.. Editováno: 1. Červenec 2013, autor: manfroto Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Popu Vloženo 1. Červenec 2013 Sdílet Vloženo 1. Červenec 2013 Manfroto, kus si kolobezku, to bude to prave orechove a uz dej konecne pokoj Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
manfroto Vloženo 1. Červenec 2013 Sdílet Vloženo 1. Červenec 2013 nevím co píšeš,nějak špatně píšeš.. něco ti je? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KoNG Vloženo 2. Červenec 2013 Sdílet Vloženo 2. Červenec 2013 (editace) Má,co si zaslouží. Nikdo ho přece nenutí sem přispívat,ne? Jeho to evidentně baví,a jak tady někdo trefně poznamenal,tak nějak odpovídá definici trolla. No a teď zpátky k tématu OIII: http://www.autoweb.cz/nova-skoda-octavia-combi-si-nejlepe-drzi-hodnotu/ http://www.autoweb.cz/skoda-octavia-combi-tri-generace-na-fotkach/# Octavia Greenline 1.6 TDI v prodeji v Nizozemí: http://www.autoforum.cz/predstaveni/skoda-octavia-iii-greenline-je-v-prodeji-u-nas-by-mela-stat-pod-450-tisic-kc/ no na ten greenline jsem hodně zvědav a taky na cenu v UK což mě bude asi nejvíce zajímat jako budoucí vozidlo Editováno: 2. Červenec 2013, autor: KoNG Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 2. Červenec 2013 Sdílet Vloženo 2. Červenec 2013 (editace) takže OIII 1.4 tsi není to pravé ořechové jak tak čtu..díky za info jen nevím,kdo by při plném zatížení se snažil s vozem závodit.. Za dvou vět vymyslet takový blábol...pro naprostou většinu řidičů je samozřejmě 1.4 TSI naprosto dostačující. Jen ty máš neustále nějaké nesmyslné výhrady,připomínky. Jel si vůbec někdy s nějakým 1.4 nebo 1.8 TSI? Tyto motory (ať ty novější,nebo starší) jsi nespíš viděl maximálně někde na obrázku a děláš tady z toho ukvapené názory. Tak přestaň číst,a jdi se s tím projet a uvidíš (pokud máš ovšem vůbec řidičák ). Editováno: 2. Červenec 2013, autor: Pawouk Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kokta7 Vloženo 2. Červenec 2013 Sdílet Vloženo 2. Červenec 2013 a nebo čip ty 1.4, dyt fabie to má naladěny na 132kw Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 2. Červenec 2013 Sdílet Vloženo 2. Červenec 2013 Jenže Fabie je tam má navíc kompresor,to není jen čipem. Nehledě k tomu,že je to jiný motor,než má OIII. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.