Přejít na obsah

Octavia III


gigi

Doporučené příspěvky

jaké rozebrané dveře? těsnění je normálně vidět při otevřených dveřích,kdyby tam bylo.. :kol-28:  zrovna listuju ve Světě motorů,kde poukazují na dunivější projev 1.3 tdi,testují a porovnávakí s I30 combi..tak jen pro upřesnění ,že jedna bába povídala..černé na bílém..

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já píšu jen o vnitřní straně dveří,takže ve..a ve Světě se pozastavují nad tím,že je těsnění jen lemující vnějšek vnitřních dveří..ale víc by mne zajímal ten tunel před zadní sedačkou,jak by se sedělo pasažéru u prostřed..hlavně to vsoukávání nohou..budu si to muset vyzkoušet..

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já píšu jen o vnitřní straně dveří,takže ve..a ve Světě se pozastavují nad tím,že je těsnění jen lemující vnějšek vnitřních dveří..ale víc by mne zajímal ten tunel před zadní sedačkou,jak by se sedělo pasažéru u prostřed..hlavně to vsoukávání nohou..budu si to muset vyzkoušet..

Manfroto,zase a opět plácáš ničím nepodložené nesmysly. Tady jsi ve vlákně OIII,tzakže nějaké těsnění na Fbiích je zde irelevantní...

 

Vyjadřuj se jasně,ve dveřích,na dveřích - obojí u tebe znamená to samé.

A toto je co?

attachicon.giftěsnění.jpg

Ty to těsnění nevidíš? Jediný rozdíl oproti OII je,v tom,že není z jednoho kusu,ale ze dvou. Tak nelži,že tam není!

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

manfroto: co to zas meleš? Kde jsi viděl, že bylo těsnění u starších škodovek kolem celých dveří? Já na F1 nemám těsnění nikde na dveřích :) mám je na karoserii kolem celých dveří, ale určo ne na dveřích :) ono taky O3 má jinak dveře, než starší škodovky, nemá plech kolem oken a B sloupek není součástí dveří..

 

Co se týče tunelu vzadu, a jiný auto to mají jak? Rovnou plochu nebo jak? Je to všude stejně, až na vyjímky, tak nevím, co to řešíš za kraviny. Dycky to měl prostřední pasažér vzadu složité s uložení nohou.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Muzu potvrdit, ze napr. Toyota Auris Touring ma vzadu rovnou podlahu bez stredoveho tunelu...ale ze bych to tak potreboval a vadilo by mi to na OIII se rict neda...obecne auto beru pro nalozeni max 4 lidi a jednoho ditete. V Toyote sice neni tunel, ale stejne 3 pasazeri vzadu maji malo misto a sedi jako sardinky. Proc se tohle resi u OIII? Nekdo s tim ma problem?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Problémy tady má jen jeden expert. Každému soudnému člověku je naprosto jasné,že auta těchto velikostí nejsou stavěna na to,aby vzadu pohodlně seděly tři dospělé osoby vedle sebe. A je jedno,jestli tam tunel je,či není. To už je podružné,když chybí dostatečná šířka interiéru.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Co se to tu dnes probírá mi nebere hlava... další kokta do sbírky?

Mimochodem, může byt ta mrdka i30 4x4 ? Pak může MIT menší tunel.... taky záleží na zadní nápravě jak zasahuje do karoserie a tím pádem jak je vedeno výfukové potrubí, jak je řešena nádrž a tak podobně... pochopte ze novináři musí něco srovnávat i to co je pro 80% uživatelů zcela nepodstatné....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...