Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

post-24140-0-48490100-1364398774_thumb.j

Už aby byla venku celá :D  :kol-47:

... to zase bude trapárna ... Já to "supersportovní" Škodovácké RS nějak nemohu strávit :kol-32:

Tak ale RSko si nikdy na supersporta nehrálo....

Nevím, na mě to tak vždy působilo.. Ty jejich prezentace a "vytůněné spojlery" na auto s běžnými výkony, které u konkurence kolikrát náleží základním modelům.

Řada "S", či "RS" u Audi znamená vysoké výkony.

Řada "FR", či "Cupra" u Seatu znamená rovněž vysoké výkony.

Řada GTI od VW znamená střídmější výkony, ale GTI je legenda.

Ale RS od Škodovky nikdy na dávné úspěchy nenavázalo a tak nějak mi tedy nedává smysl.. :kol-32:

Je to jakési doplnění té tvojí rovnice pro koncern

 

Audi = S/RS

Seat = FR/Cupra

VW = GTi

Škoda = vRS

 

Lehké  :kol-47:

Jeste doplnim

VW =GTi + R

;)

_Denis_: ber to jako marketingový tah, který se víceméně daří, nic jiného v tom nejspíš není ;)

RS nikdy nemelo zadne uspechy ? :D ........... hm zajimavy :D

 

 

   ...... jinak uz vime ze nebude chrom ramecek masky, ale cernej lesklej, taky tod otazka jestli uz v zakladu a nebo to bude za priplatecek :D

A k čemu je RS dobrá když jsou silnice jako tankodrom? Na Vinohradský jsem včera chytnul u Jiřáku díru a myslel jsem že mi upadne kolo od Sorenta a to mám 245/65-17 kola. Rána to byla pěkná a dneska jsem se podíval na tu díru a byla jak na mamuta. Tu chytnout s břichoplazem RS tak se může jít pro novou nápravu nebo rovnou pro jiné auto. Z nějakejch pseudosporťáků jsem vyrostl a pragmaticky volím pro vždy těžkej teréňák.

Jenže to je tvoje volba tohle, a někdo zvolí tu druhou, ať je to čech, němec, rakušák nebo brit ;) Ono mít auto nízko znamená o to víc dávat pozor...

Tak proc sis misto terenaku koupil sorento ? ....

Ono se rika ze kazda vec si najde sveho kupce a u vRS to nebude jinak , je plno lidi kteri maji radi pohodli a pri tom lehce sportovni nadech ktery neni preplacany nakymi extra spojlery ale jen lechce podtrhnuty ;) ono vRSko se musi prodavat jinak by se na nej davno vykaslali a taky se je treba kouknout na to ze pro skodovku neni cilova zeme jen CR ;)

Řekl bych to tak....

 

Kdo má rád škodárnu, chce mít sportovnější káru a přitom originál,tak to RSko veme...

Jde i o styl.

RSka mají vymazlenější introš...

A spoilerování ? Jaké?

Jen se lehce vymodelují nárazníky a vyřízne díra pro výfuk,plus decent křidélko. To je z exteriéru asi vše.

RS nikdy nemelo zadne uspechy ? :D ........... hm zajimavy :D

 

Znovu cituji: Ale RS od Škodovky nikdy na dávné úspěchy nenavázalo a tak nějak mi tedy nedává smysl.. Tím myslím, že novodobé modely OI RS, FI RS, FII RS a OII RS nejsou nic, než ospojlerovanými sériovými auty a s tou pravou podstatou RS z historie značky nemají nic společného.

Proto se naprosto přikláním k názoru Lucasse - nic, než marketingový tah. Určitě se prodává, o tom žádná, jen mě to vnitřně trošku prudí - zařazení RS v koncernu znám, jen mi nedává smysl, protože mi vlastně nic extra nenabídne :)

Njn ale, tak to se dá říct i o verzích Scout že si hrají na tereňáky...Verze Laurin a klement na luxusní káry atd :D :D :D

 

No ono to nenabídne nic moc oproti jiným značkám,ale ve své vlastní řadě to je klasa.

wolfspitz:Ne každy touži jezdit po silnici s tankem a hrat si na to že ma tereni auto.Navíc s terenakem(ne nějake posrane Sorento),se ve městě opravdu blbě parkuje,tak je opravdu lepši "klasicky" osobak.Spousta lidi ma radoby terenak na frajeřinu a stejně jej nikdy prakticky nevyužije aby se jim nahodou na polni cestě nezablatil...

Upraveno od bitttpower

To je zas téma :D

 

RS je prostě motorově vrcholná verze Škodovky a proto si zaslouží odlišení.

 

FR nebo Cupra je známka super výkonu? :D A kdes na to přišel? :D dyť tam jsou skoro totožné motory, jako má škodovka, nebo máš pocit, že Seat Leon Cupra má pod kapotou 3.0 biturbo se 400 kobylama? :D

 

A já třeba zas nechápu, proč si někdo kupuje do města Sorento :) a jestli jsi vzal díru s takovýma kolama, tak jsi buď slepej nebo jsi dělal za volantem bůh ví co, páč to musela být díra velká jako kanál, aby do ní zapadlo takové kolo!

Cítím Flame :D

Jinak mám i pocit, že škodovka používala označení RS dříve, než Audi :) flame ani ne, jen prostě tyhle zbytečný debaty o ničem mi přijdou prostě na nic :D

 

A kór, když se tady objeví srovnání Sorenta a O3 RS :D za chvilku budeme psát, že O3 RS má malý krouťák, to moje Scania 6x4 má tedy krouťák mnohem vyšší apod. žvásty :D

mc2uba: já netvrdím "známka super výkonu". Já tvrdím, že výkon má vyšší a vzhledem k velikosti a váze auta dává smysl.

 

Nicméně tuto debatu bych uzavřel tak, jako jsem ji otevřel - nechtěl jsem zase zvedat vlny nevole, hádek a patlání o ničem, jen jsem sdělil své obavy a nesouhlas s označením "RS". Uzavřel bych to možná klasickou připomínkou, že je tolik aut na trhu proto, aby si každý vybral to pravé.. ;)

mc2uba: ta díra je skutečně jako kanál a je u spodního semaforu na Jiřáku. Tam se stojí v koloně a pokud tu díru zakreje vpředu jedoucí auto tak se nevidí když on se jí vyhne. Dneska jsem o ní věděl a tak jí vzal na prostředek auta takže Ok, ale bez znalosti to vymete každej druhej. Proto je tak hluboká a zrádná.

Já jiný auto již nechci, třikrát se do mě strefili za poslední čtyři roky a narozdíl od viníků já dopadnul vždy perfektně. Vzhledem k dezolátním silnicím považuju svojí volbu za bezvadnou a ta bezpečnost je v praxi potvrzená. Dříve jsem dělal každý čtyři roky generálku náprav u klasiky a nyní mám naprostej klid a to jsou silnice daleko horší. Proto u nás nevidím perspektivu pro RS, snad jen v západní Evropě kde silnice jsou ještě v přijatelným stavu.

ta díra na tý Vinohradský je už alespoň tři měsíce  :kol-28:

nebudu reagovat na hovna :D

 

   typickej priklad cechackovstvi,... vsichni budou jezdit v SUV a jeste je k nicemu nevyuzijou :D

 

   zase se na chvily distancuji ;) protoze resit hovna fakt nehodlam,... s nekteryma lidma souhlasim, ale jiny by meli zaujmout pozici: mirnej predklon, poklusem klus a primo proti nejblizsi zdi co kde maji, aby se probraly ;)

jo, už se jí říká díra  sv. Jiří   :smich:  :smich:  :smich:

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.