Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo (editace)

Nejlepší je ten konec recenze kde nakonec doporučujou naftu. Důvod ? No přece když si budete chtít zazávodit tak vám to bude žrát 12L .. to je fakt prča

Editováno: , autor: memory2
Vloženo (editace)

manfroto > To ti přijde hodně ? Bavíme se o sportovní jízdě s motorem kde musíš živit 180 kobylek.

Když jsem jezdil s Fabii 1.4mpi ta žrala klidně 9-10 když jsem jí nakládal i blbý HTP si vezme klidně 10-11 když mu budeš šlapat na krk .

12L u 1.8T  je naprosto adekvátní výkonu a hmotnosti vozidla dle mě.

 

Ale hlavně takhle nikdo normálně dlouhodobě nejezdí kdo nechce přijít o papíry takže tyhle hodnoty jsou úplně pasé.

Editováno: , autor: memory2
Vloženo (editace)

Chtěl jsi asi napsat ,že pro tebe je to zřejmě moc ? Protože já jsem třeba naprosto "normální uživatel" a moc to pro me není.

Tím chci jen naznačit že tohle je hlavně otázka názoru-vkusu a možností každýho jednotlivce.

Editováno: , autor: memory2
Vloženo (editace)

Když mi tvůj kolega najde auto za 580 000,- podobné velikosti jak uvnitř tak zavazadlovýho prostoru + výbavou jakou má OIII v eleganci + xenony a minimálně s 132kw benzínovým motorem OSOBNĚ zajedu tvému kolegovi pogratulovat a předám mu láhev šampusu.

Editováno: , autor: memory2
Vloženo (editace)

12l neni zadna spotreba na akcni sportovni jizdu. A troufnu si tvrdit, ze ani ten diesel by na tom nebyl zase o tolik lepe. 

Editováno: , autor: mike_k
Vloženo

manfroto jako sorry, ale srovnavat golf v kombiku a OIII mi neprijde uplne ok, ale dejme tomu. ja treba osobne mam rad kombiky a mam sice OII FL s 2.0 TSI, ale proste vybral jsem si to kvuli motoru. Kdyz ji nalozim jezim za 14, normalne za 9. Prijde mi to naprosto ok s ohledem na pruzne zrychleni, maximalku a rozdilu vykonu at je auto nalozene nebo ne.

 

A sorry, ale pokud bych volil mezi 1.8 TSI a 1.4 TSI s rozdilem nekolika tisic (ci jak ty uvadis desitek tisic) tak stejne vezmu 1.8 TSI. Nejsem clovek ktery by mohl auta tocit nejak rychle a rozhodne se pak nehodlam smirovat s tim, ze mi to auto nejede, takze proto si radeji nasetrim vic a doplatim.

 

A posledni vec, k dieslu, ten na tom pri stejne "sportovni" jizde neni o nic lepe se spotrebou, jen pak uz nezrychluje tak pekne...

Vloženo (editace)

U Golfu žádná silnější motorizace nepřijde. 1.4 je max a tak to i zřejmě zůstane z nějakého důvodu (kromě GTI). 1.8 dostaneš jen u OII-III a Audi

A hlavně když tvůj kolega zmiňoval "jinou" značku přectavoval jsem si spíš něco mimo koncern

Editováno: , autor: memory2
Vloženo

manfroto prndá nesmysly jako obvykle,1.4 TSI nemá minimálně kulturou chodu motoru už z principu nárok na 1.8 TSI. A to nemluvím o dynamice při naloženém autu. Jenže to by se musel alespoň trochu seznámit s touto technikou,jak teoreticky,tak hlavně prakticky. A co nakecá nějaký jeho  kolega v práci tady nikoho nezajímá,to je ná úrovni agentury "Jedna paní povídala".

Vloženo

Má,co si zaslouží. Nikdo ho přece nenutí sem přispívat,ne? Jeho to evidentně baví,a jak tady někdo trefně poznamenal,tak nějak odpovídá definici trolla.
No a teď zpátky k tématu OIII:
http://www.autoweb.cz/nova-skoda-octavia-combi-si-nejlepe-drzi-hodnotu/
http://www.autoweb.cz/skoda-octavia-combi-tri-generace-na-fotkach/#

Octavia Greenline 1.6 TDI v prodeji v Nizozemí:
http://www.autoforum.cz/predstaveni/skoda-octavia-iii-greenline-je-v-prodeji-u-nas-by-mela-stat-pod-450-tisic-kc/


 

Vloženo (editace)

takže OIII 1.4 tsi není to pravé ořechové jak tak čtu..díky za info :kol-47: jen nevím,kdo by při plném zatížení se snažil s vozem závodit..

Editováno: , autor: manfroto
Vloženo (editace)

Má,co si zaslouží. Nikdo ho přece nenutí sem přispívat,ne? Jeho to evidentně baví,a jak tady někdo trefně poznamenal,tak nějak odpovídá definici trolla.

No a teď zpátky k tématu OIII:

http://www.autoweb.cz/nova-skoda-octavia-combi-si-nejlepe-drzi-hodnotu/

http://www.autoweb.cz/skoda-octavia-combi-tri-generace-na-fotkach/#

Octavia Greenline 1.6 TDI v prodeji v Nizozemí:

http://www.autoforum.cz/predstaveni/skoda-octavia-iii-greenline-je-v-prodeji-u-nas-by-mela-stat-pod-450-tisic-kc/

 

no na ten greenline jsem hodně zvědav a taky na cenu v UK což mě bude asi nejvíce zajímat :D jako budoucí vozidlo

Editováno: , autor: KoNG
Vloženo (editace)

takže OIII 1.4 tsi není to pravé ořechové jak tak čtu..díky za info :kol-47: jen nevím,kdo by při plném zatížení se snažil s vozem závodit..

Za dvou vět vymyslet takový blábol...pro naprostou většinu řidičů je samozřejmě 1.4 TSI naprosto dostačující. Jen ty máš neustále nějaké nesmyslné výhrady,připomínky. Jel si vůbec někdy s nějakým 1.4 nebo 1.8 TSI? Tyto motory (ať ty novější,nebo starší) jsi nespíš viděl maximálně někde na obrázku a děláš tady z toho ukvapené názory. Tak přestaň číst,a jdi se s tím projet a uvidíš (pokud máš ovšem vůbec řidičák :kol-46: ).

 

Editováno: , autor: Pawouk

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...