Listopad 9, 201311 r vyprdněte se na to,s těma kvaltama už asi nic nenaděláme..spíš by mě pro změnu zajímalo,proč OIII nemám těsnění ve dveřích?..to je zase další šetření na ukor??..
Listopad 9, 201311 r jaké rozebrané dveře? těsnění je normálně vidět při otevřených dveřích,kdyby tam bylo.. zrovna listuju ve Světě motorů,kde poukazují na dunivější projev 1.3 tdi,testují a porovnávakí s I30 combi..tak jen pro upřesnění ,že jedna bába povídala..černé na bílém..
Listopad 9, 201311 r Vyjadřuj se jasně,ve dveřích,na dveřích - obojí u tebe znamená to samé.A toto je co?
Listopad 9, 201311 r Já píšu jen o vnitřní straně dveří,takže ve..a ve Světě se pozastavují nad tím,že je těsnění jen lemující vnějšek vnitřních dveří..ale víc by mne zajímal ten tunel před zadní sedačkou,jak by se sedělo pasažéru u prostřed..hlavně to vsoukávání nohou..budu si to muset vyzkoušet..
Listopad 9, 201311 r je tam jen nějaký kousek,dříve to bylo komplet dokola..kdybych si to nepřečet ve Světě motorů,tak bych se nešel mrknout do naší Fábie 1.2 tsi FL 2012,tam není žádné ve dveřích,spodní strany jsou uplně holé... Upraveno Listopad 9, 201311 r od manfroto
Listopad 9, 201311 r souhlas s posledním příspěvkem bojlera. wolfspitz: Pokud kupuješ jezevčíky z číny, tvoje chyba
Listopad 9, 201311 r Já píšu jen o vnitřní straně dveří,takže ve..a ve Světě se pozastavují nad tím,že je těsnění jen lemující vnějšek vnitřních dveří..ale víc by mne zajímal ten tunel před zadní sedačkou,jak by se sedělo pasažéru u prostřed..hlavně to vsoukávání nohou..budu si to muset vyzkoušet.. Manfroto,zase a opět plácáš ničím nepodložené nesmysly. Tady jsi ve vlákně OIII,tzakže nějaké těsnění na Fbiích je zde irelevantní... Vyjadřuj se jasně,ve dveřích,na dveřích - obojí u tebe znamená to samé. A toto je co? těsnění.jpg Ty to těsnění nevidíš? Jediný rozdíl oproti OII je,v tom,že není z jednoho kusu,ale ze dvou. Tak nelži,že tam není!
Listopad 9, 201311 r manfroto: co to zas meleš? Kde jsi viděl, že bylo těsnění u starších škodovek kolem celých dveří? Já na F1 nemám těsnění nikde na dveřích mám je na karoserii kolem celých dveří, ale určo ne na dveřích ono taky O3 má jinak dveře, než starší škodovky, nemá plech kolem oken a B sloupek není součástí dveří.. Co se týče tunelu vzadu, a jiný auto to mají jak? Rovnou plochu nebo jak? Je to všude stejně, až na vyjímky, tak nevím, co to řešíš za kraviny. Dycky to měl prostřední pasažér vzadu složité s uložení nohou.
Listopad 9, 201311 r Muzu potvrdit, ze napr. Toyota Auris Touring ma vzadu rovnou podlahu bez stredoveho tunelu...ale ze bych to tak potreboval a vadilo by mi to na OIII se rict neda...obecne auto beru pro nalozeni max 4 lidi a jednoho ditete. V Toyote sice neni tunel, ale stejne 3 pasazeri vzadu maji malo misto a sedi jako sardinky. Proc se tohle resi u OIII? Nekdo s tim ma problem?
Listopad 9, 201311 r kdo má číslo Světa motorů s testem OIII combi vs Hyundai i30 ten si počte..nebo tady..http://www.auto.cz/hyundai-i30-1-6-crdi-vs-skoda-octavia-1-6-tdi-77256
Listopad 9, 201311 r Problémy tady má jen jeden expert. Každému soudnému člověku je naprosto jasné,že auta těchto velikostí nejsou stavěna na to,aby vzadu pohodlně seděly tři dospělé osoby vedle sebe. A je jedno,jestli tam tunel je,či není. To už je podružné,když chybí dostatečná šířka interiéru.
Listopad 9, 201311 r kdo má číslo Světa motorů s testem OIII combi vs Hyundai i30 ten si počte..nebo tady..http://www.auto.cz/hyundai-i30-1-6-crdi-vs-skoda-octavia-1-6-tdi-77256 manfroto - přestaň teoretizovat,navíc ten test je tady již měsíc...
Listopad 9, 201311 r nebudu se rozepisovat,vše je v testu..těsnění je,ale jen kousek,středový tunel je jeden z nejvyšších..tak tohle k tématu..o ceně raději pomlčíme.. Upraveno Listopad 9, 201311 r od manfroto
Listopad 9, 201311 r Takže je to jasné,jako obvykle - nic o tom nevíš,jen samé domněnky a bláboly. Pro příště se toho zdrž.
Listopad 9, 201311 r http://www.sauto.cz/osobni/detail/skoda/octavia/13650690?goFrom=list todle mi docela příjde dobrá cenovka i když je to proprděný dost ( 25tis/km) je to docela v topu
Listopad 9, 201311 r Nektere Toyoty opravdu stredovy tunel vzadu vubec nemaji. Vypada to na pohled pekne, oproti vetsine aut je to brutalni rozdil, to musim uznat. Nicmene vzhledem k tomu, ze auto se ridi vpredu vlevo, tak je pro me nejaky tunel vzadu neprosto irelevantni.
Listopad 9, 201311 r Co se to tu dnes probírá mi nebere hlava... další kokta do sbírky? Mimochodem, může byt ta mrdka i30 4x4 ? Pak může MIT menší tunel.... taky záleží na zadní nápravě jak zasahuje do karoserie a tím pádem jak je vedeno výfukové potrubí, jak je řešena nádrž a tak podobně... pochopte ze novináři musí něco srovnávat i to co je pro 80% uživatelů zcela nepodstatné....
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.