patrikcevela Vloženo 23. leden 2013 Sdílet Vloženo 23. leden 2013 Chcel by som vidiet, ako O3 vyzera v Kabanovom pocitaci. Kde vsade zasiahlo koncernove pero a co sa zmenilo. Podla mna tak, ako to nadizajnoval, to muselo byt bozie. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dix1 Vloženo 23. leden 2013 Sdílet Vloženo 23. leden 2013 Vision D.Byl na autosaloně v Brně 2011. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
patrikcevela Vloženo 23. leden 2013 Sdílet Vloženo 23. leden 2013 vazne? mne to skor pripomina novsi Rapid zalozeny na zakladoch z 19xx, aj ked to bolo Mission L Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mc2uba Vloženo 23. leden 2013 Sdílet Vloženo 23. leden 2013 Mission D opravdu byl v Brně 2011 to byl ještě ve stylu future auta dnes stojí v Muzeu Škodovky a v předku je velmi patrný vzhled O3 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mates_XIV Vloženo 24. leden 2013 Sdílet Vloženo 24. leden 2013 Všechny studie jsou na nízkém podvozku a velkejma kolama. To tak bylo je a bude. Ale do serie škodovka nikdy nic takového nenasadí. Kup si velký kola a stavitelnej podvozek a uvidíš jak to prokoukne .... těším se až někdo složi OIII pěkně na zem 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mc2uba Vloženo 24. leden 2013 Sdílet Vloženo 24. leden 2013 Mates: To já vím, že to tak je ale přijde mi O2 FL na plecháčích lepší, než O3 na plecháčích, u O3 mi přijdou ty zadní kola fakt zalezlý. Teď jsem koukal na Autosalon a tam jezdí s O3 Elegance, myslím, že tam má 17" litý origo škoda kola a ty vypadají dobře, zadek není tolik zalezlý Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Honza9007 Vloženo 24. leden 2013 Sdílet Vloženo 24. leden 2013 I sem přikládám slíbený test z AutoBildu. Do večera sem hodím ještě alespoň hrubý překlad textu (tzn. bez tabulek atp.). Testované exempláře: ŠKODA Octavia III 1,6TDi 77kW/105PS Elegance GreenTec X Volkswagen Passat B7 1,6TDi 77kW/105PS BMT Comfortline BMT = BlueMotion Technology O3xPassat B7.pdf ad Auto Bild: Bude to i s překladem pro neznalce jazyku německého? konečně slibovaný překlad... je to v rychlosti, nemám moc času. Takže kdyby tam byla chybka např. v čárkách, berte to s rezervou AutoBild O3xPassatB7.pdf 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
paldous Vloženo 24. leden 2013 Sdílet Vloženo 24. leden 2013 tak jsem ted ze zvedavosti projel cennik a chtel jsem vedet kolik si vypta skoda za nastavitelnej podvozek ale vubec jsem to tam nenasel, nevi nekdo kolik to bude stat a kdy to prijde na trh? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Honza9007 Vloženo 24. leden 2013 Sdílet Vloženo 24. leden 2013 nevím to určitě, ale typoval bych to stejně jako adaptivní tempomat ACA Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dix1 Vloženo 24. leden 2013 Sdílet Vloženo 24. leden 2013 Aha,takže počkat do 22KT/13. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Honza9007 Vloženo 24. leden 2013 Sdílet Vloženo 24. leden 2013 je to pouze moje osobní domněnka Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
DavidSK Vloženo 24. leden 2013 Sdílet Vloženo 24. leden 2013 Nastaviteľný podvozok u O3 ??? V teste o tom píšu, ale nikde inde. Nepletú si to s voľbou jazdného profilu ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Honza9007 Vloženo 24. leden 2013 Sdílet Vloženo 24. leden 2013 myslím, že to bude to, co se u VW nabízí pod pojmem DCC: sice je to video v holandštině, ale pro názornost to stačí CC: a dokonce KW nabízí verzi, kde je možné vyměnit sportovní stavitelný podvozek přímo pro možnost DCC 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mates_XIV Vloženo 24. leden 2013 Sdílet Vloženo 24. leden 2013 Za chvilku určitě značkový výrobci podvozků začnou dělat sportovní stavitelné tarianty. Prosím rozlyšovat aktivní podvozek a sportovní stavitelný podvozek. A při cenách liťáků co teď jsou nevím proč jezdit na sockách plechovejch .... a že budou kola na OIII možná víc zapadlé je snahou auto co nejvíce rozšířit v interiéru. Jen moje doměnka. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Honza9007 Vloženo 24. leden 2013 Sdílet Vloženo 24. leden 2013 mates: KW nabízí stavitelný sportovní podvozek pro aktivní podvozek prostě KW štelovák pro DCC Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Popu Vloženo 24. leden 2013 Sdílet Vloženo 24. leden 2013 jo mates,.......... souhlas,... sem zvedav az taky nekdo pekne polozi OIII na brisko Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
s-talker Vloženo 24. leden 2013 Sdílet Vloženo 24. leden 2013 (editace) Tak, teď už to můžu říct na plnou hubu Starý senzor na G7 od VW: A nový senzor ACC: Obrázky použity ze stránek Autobild.de. Jsou tam i další verze Golfa 7 z testování ve Finsku. Nechci vam kazit myslenku, ale jak rikate "stary" je pro vyssi rychlosti a je podstatne lepsi....ten "novy" je levnejsi.a neni do tak vysoke rychlosti..tudiz asi je vic nez jasne, ktery uvidime v OIII nebo taky ne a nechame se prakvapit Editováno: 24. leden 2013, autor: s-talker Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dix1 Vloženo 24. leden 2013 Sdílet Vloženo 24. leden 2013 V Portugalsku na OIII byl ten starý senzor: Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Krtek6 Vloženo 24. leden 2013 Sdílet Vloženo 24. leden 2013 tak přece ti do octavky nedají něco novyho...nejdřív VW..pak škoda.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Honza9007 Vloženo 24. leden 2013 Sdílet Vloženo 24. leden 2013 Nechci vam kazit myslenku, ale jak rikate "stary" je pro vyssi rychlosti a je podstatne lepsi....ten "novy" je levnejsi.a neni do tak vysoke rychlosti..tudiz asi je vic nez jasne, ktery uvidime v OIII nebo taky ne a nechame se prakvapit já tobě taky nechci kazit radost, ale v případě vw jsou rychlosti stejný Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KoNG Vloženo 24. leden 2013 Sdílet Vloženo 24. leden 2013 dnes jsem měl možnost projet TDI variantu 77kW bylo to sice jenom cca 5km ale vozidlo mě mile překvapilo a v porovnání s OII je to určitě krok v před moc se mi to autíčko líbilo, stříbrná šmrncovní metla a k tomu ta vůně novoty no slintám ještě teď už se těsím na delší svezeníčko Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
senky Vloženo 24. leden 2013 Sdílet Vloženo 24. leden 2013 Škoda Octavia 2013 footage 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KoNG Vloženo 24. leden 2013 Sdílet Vloženo 24. leden 2013 ten zadek je teda slušně naložen 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Cjoctavian Vloženo 25. leden 2013 Sdílet Vloženo 25. leden 2013 (editace) to bolo prve, co mi napadlo, ked som videl to video Editováno: 25. leden 2013, autor: Cjoctavian 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dix1 Vloženo 25. leden 2013 Sdílet Vloženo 25. leden 2013 http://www.autoforum.cz/bleskovky/spatrili-jsme-budoucnost-ceskych-silnic-200-skod-octavia-na-jednom-miste/ Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.