Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

Všechny studie jsou na nízkém podvozku a velkejma kolama. To tak bylo je a bude. Ale do serie škodovka nikdy nic takového nenasadí.

Kup si velký kola a stavitelnej podvozek a uvidíš jak to prokoukne .... těším se až někdo složi OIII pěkně na zem ;)

Vloženo

Mates: To já vím, že to tak je :) ale přijde mi O2 FL na plecháčích lepší, než O3 na plecháčích, u O3 mi přijdou ty zadní kola fakt zalezlý. Teď jsem koukal na Autosalon a tam jezdí s O3 Elegance, myslím, že tam má 17" litý origo škoda kola a ty vypadají dobře, zadek není tolik zalezlý :)

Vloženo

I sem přikládám slíbený test z AutoBildu. Do večera sem hodím ještě alespoň hrubý překlad textu (tzn. bez tabulek atp.). Testované exempláře:

ŠKODA Octavia III 1,6TDi 77kW/105PS Elegance GreenTec X Volkswagen Passat B7 1,6TDi 77kW/105PS BMT Comfortline

BMT = BlueMotion Technology

O3xPassat B7.pdf

ad Auto Bild: Bude to i s překladem pro neznalce jazyku německého? lol

konečně slibovaný překlad... je to v rychlosti, nemám moc času. Takže kdyby tam byla chybka např. v čárkách, berte to s rezervou :kol-46:

AutoBild O3xPassatB7.pdf

Vloženo

tak jsem ted ze zvedavosti projel cennik a chtel jsem vedet kolik si vypta skoda za nastavitelnej podvozek ale vubec jsem to tam nenasel, nevi nekdo kolik to bude stat a kdy to prijde na trh?

Vloženo

myslím, že to bude to, co se u VW nabízí pod pojmem DCC:

sice je to video v holandštině, ale pro názornost to stačí ;)

CC:

a dokonce KW nabízí verzi, kde je možné vyměnit sportovní stavitelný podvozek přímo pro možnost DCC :kol-47:

Vloženo

Za chvilku určitě značkový výrobci podvozků začnou dělat sportovní stavitelné tarianty. Prosím rozlyšovat aktivní podvozek a sportovní stavitelný podvozek.

A při cenách liťáků co teď jsou nevím proč jezdit na sockách plechovejch :D .... a že budou kola na OIII možná víc zapadlé je snahou auto co nejvíce rozšířit v interiéru. Jen moje doměnka.

Vloženo (editace)

Tak, teď už to můžu říct na plnou hubu :kol-31:

Starý senzor na G7 od VW:

Obrazek2.jpg

A nový senzor ACC:

Obrazek1.jpg

Obrázky použity ze stránek Autobild.de. Jsou tam i další verze Golfa 7 z testování ve Finsku.

Nechci vam kazit myslenku, ale jak rikate "stary" je pro vyssi rychlosti a je podstatne lepsi....ten "novy" je levnejsi.a neni do tak vysoke rychlosti..tudiz asi je vic nez jasne, ktery uvidime v OIII :) nebo taky ne a nechame se prakvapit :D

Editováno: , autor: s-talker
Vloženo

Nechci vam kazit myslenku, ale jak rikate "stary" je pro vyssi rychlosti a je podstatne lepsi....ten "novy" je levnejsi.a neni do tak vysoke rychlosti..tudiz asi je vic nez jasne, ktery uvidime v OIII :) nebo taky ne a nechame se prakvapit :D

já tobě taky nechci kazit radost, ale v případě vw jsou rychlosti stejný :kol-31:

Vloženo

dnes jsem měl možnost projet TDI variantu 77kW bylo to sice jenom cca 5km ale vozidlo mě mile překvapilo a v porovnání s OII je to určitě krok v před moc se mi to autíčko líbilo, stříbrná šmrncovní metla a k tomu ta vůně novoty no slintám ještě teď ;) už se těsím na delší svezeníčko

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...