Přejít na obsah

Octavia III


gigi

Doporučené příspěvky

Dneska jsem zase zavítal k prodejci na průzkum OIII a jen jsem se ujistil že je ta Octavia dobrá sestra Rapidu. Na obou se totiž velice šetřilo a to je vidět na použitých plastech, někdy i na zpracování a opravdu zajímavě je vyhlodanej ten plast u zadní koncovky vejfuku. Je to jako lupenkovou pilkou vyžižlaný včetně otřepů. Sice to zákazník běžně nevidí, jenže jde o princip. Prostě by si OIII zasloužila větší kvalitativní odstup od programově levnějšího Rapidu.

Než jsem zašel do Škodovky tak jsem jen proletěl Seat a ten vypadá uvnitř hodnotněji než OIII, je smutný že to tak dopadlo, ale OIII se vrátila o dost zpět.

Mám před sebou ceník příslušenství a doplňků a dokonfigurovat OIII na standart na který jsem zvyklý by stálo další balík. Jenže za to by bylo již auto jiné kategorie.

Jako příklad uvedu moje Sorento EX které bylo pro Holandský trh a v jedné variantě tedy absolutně vše i celokůže atd., bez dalších možností doplatků. To se mi velice líbilo, maximální výbava za férovou cenu a dobrá záruka k tomu. Bohužel u Škody stejně jako u koncernu je nekonečný seznam příplatků a to vyžene cenu nesmyslně vysoko.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

@mc2uba

Sorento u nás stálo v podobné výbavě milon a padesát tisíc a pak se slevňovalo když končila výroba rámového provedení. U nás na 750-800 tisíc a já v Bavorsku ho koupil za 19850 eur bez Mwst jako firma. S plnou celoevropskou tříletou zárukou. To byl kup bezvadnej, a to mi dalo i laťku kvality, protože je sice z roku 2008, ale kvalitou materiálů a zpracování deklasuje OIII na plný čáře. Sice jsem tenkrát chtěl koupit OII combi 1,8 Tsi LK jenže nakonec štěstěna přála jinak.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Vůbec nechci srovnávat nesrovnatelné. Jsou to naprosto jiné třídy, jiná auta. OIII by byla nová, ostatní publikovaná auta ne. Ceny berte pouze jako orientační, např. v Německu bych našel auta v lepším stavu, se snad skutečným stavem kilometrů a za lepší ceny. Rok výroby v případě podobných aut dle mého nehraje roli, ani za 20 let Škodovka podobných kvalit nedosáhne (nic proti, je to prostě jiná třída a jiná značka).

Proto namísto srovnávání nesrovnatelného jen demonstruji, co bych si koupil raději, než OIII. A pokud by měl někdo (většinou neoprávněné) připomínky k vyššímu pojištění, či povinnému ručení, popř. dražšímu servisu, nejbizarnější srovnání OIII s následujícím modelem by mi to v případě úspory nějakých 130 000,- Kč vynahradilo.

OIII ve srovnatelné výbavě, která je uvedena. Slabší motor, chybějící pohon 4x4, nestavitelný podvozek a miliony dalších věcí, který by neměla ve výbavě ani L&K, Prostě neporovnatelné.

Cena: 862 100,- Kč. (viz. ZDE)

... a nyní nejbizarnější srovnání: S čím jsem porovnával

A tak bychom mohli skrze třídami pokračovat:

Toto

Nebo toto

či toto...

A tak dále...

Toto je hodně subjektivní příspěvek, ale abyste věděli, co výjimečně nekritizuji a jakou cestou bych šel já, výše jsem uvedl pár příkladů. Jinak je to samozřejmě nesrovnatelné, ovšem kdo z nás potřebuje 100% nové auto? Peníze jsou jenom jedny a je jen na našem rozhodnutí, jak je utratíme ;)

Editováno: , autor: _Denis_
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Srovnání hezké :) ale zas to ber tak, že 840 000 kč bys jí nikde nekoupil. Všude v salonu by ti jí dali tak za 730 000 kč po všech slevách a paketech :)

za druhé O3 s tímhle nájezdem bys potom koupil v klidu pod 450 000 kč.

no a za třetí aspoň vidíš, jak rychle klesá cena takových aut. Koupíš za milion a půl a po pár km to má hodnotu sotva třetinovou.

Pokud bys opravdu chtěl srovnávat, tak třeba s VW CC :)

Ale je mi jasné, že člověk, který kouká po takových autech, tak je pro něj Škodovka kšunt za velké peníze :D ale zas na druhou stranu, sám z rodiny vím, jak velké náklady jsou na udržování Mercedesu a BMW :) řekl bych, tak o polovinu vyšší než co platíš u škodovky. Pokud tedy bereme v potaz origo servis, ne Jardu támhle na rohu, který bere z AutoKelly :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já porovnával pouze nový auta a tak ve výběrovým řízení zvítězilo Bavorsko. To je obrovská výhoda v dnešní době kdy strejda Googel najde cokoliv a tak nejsem odkázanej na to co mi nabídne místní obchodník a ještě se tváří jakou mi neudělal fantastickou nabídku.

Uvidíme jaké budou ohlasy prvních uživatelů OIII zvlášť po přechodu z OII.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já bych se do takovýchto značek po záruce bál jít.Ty ceny za eventuální poruchu asi pro střední platovou třídu jsou jaksi nesnesitelné.Ale auta to jsou pěkná.U novýho/zánovního auta vidím výhodu takovou, že člověk má několik let záruku a je klid.Vymlátí se tlumič? Záruka, vrže palubovka - záruka.Já jsem před 2 lety koupil octavii 1 tehdy jí bylo 6 let a už do takového auta nejdu.Najednou starter se vysypal, pak se musel měnit motor a teď mě čekaj téměř komplet brzdy.Našetřím si víc a půjdu do předváděčky v záruce.Za 2 roky mi končí u 16 letýho renaulta megana STK, hodim ho ze skály, pořídim nakou zánovní octu, a současnou octu budu používat jako druhé vozidlo s najezdem do 5000 km a bude snad klid.

Editováno: , autor: schneefall
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To mc2uba: Tak já nevím, ale ani v tom poměru ty ceny neklesají tak, jako u Škodovky, ačkoli si je Škodovka až nepochopitelně drží. Tím spíše ne u stále velmi drahé X6.

A co se nájezdu týče, neberu-li v potaz další rizika v podobě stočených tachometrů, či zacházení obchoďáků s auty (co prémiové značky neznají), Mercedes, či BMW s nájezdem 300 tis. km jeví zhruba stejné známky opotřebení, jako Škoda se 150, jen s rozdílem další dlouholeté výdrže.

Z vlastní zkušenosti mohu potvrdit, že auta podobných značek s nájezdem do 100tis. km vypadají pořád jako nová.

Toto ale bylo takové OT týkající se toho, co mi subjektivně dává smysl. :)

Editováno: , autor: _Denis_
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Doporučuji článek na autoforu - Test Octavie III -" Dva kroky vpřed, jeden vzad". Zde se při přímém srovnání obou typů náprav v praxi potvrzuje jejich rozdílné chování, s tím, že především na českých rozbitých silnicích je rozdíl markantní. Uvítal bych alespoň možnost volby, jaký typ nápravy si do vozu objednám, byť by to bylo za příplatek.

Zrovna jedna banda navinářů to nepoznala. Nevim přijde mi ten humbuk u takoveho auta zbytečný. Neřeknu narva to na RS.

Vždyť ji měla nebo možná ještě má Honda Civic TypeR.

Editováno: , autor: Mates_XIV
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

mike_k: taky neříkám, že to všechno je jenom sleva. Ono konfigurátor je takový obecný. A teď je O3 nové auto prostě. Počkejte až, budou nějaké pakety a výhodnější verze, to potom cena vozu půjde hodně dolů si myslím. Hlavně u dražších výbav. Teď je prostě všechno za příplatek.

Ekkar: taky jsem nemyslel zrovna druhovýrobu z autokelly, ale třeba nějaké levné značky typu starline, které na takovém BMW vydrží asi měsíc a musí se to měnit znovu.

Denis: ono taky záleží, jak se o auto staráš. Moje F1 je 6 let stará, má najeto 120 000 km, ale když se naleští a opraví se ty drobnosti, které přicházejí s km, tak je to taky v podstatě nové auto a těžko by jí někdo hádal "tolik" km. A jsou i mnohem ojetější auta, který vypadají dobře, pokud se o ně člověk stará.

V bazarech najdeš spoustu na pohled krásných aut za výhodné ceny, ale potom se podíváš pod pokličku a uvidíš ten zmetek, který tam je a důvod, proč je to auto tak levné.

Si jen vezmi, kolik musí stát takové brzdy na X6. To nebude stejný jako u Škodovky, kde se i s prací vejdeš do 10 000 kč.

Ale dost OT :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mates_XIV: Naprostý souhlas.

Nenarážím na nikoho konkrétně, tedy nemyslím nikoho osobně, ale speciálně v tomto tématu aktivní komunita mi přijde jako ovce s velmi omezeným uhlem pohledu na věc. Skupina tězce ovlivněná vyjádřeními některých rádoby odborných novinářů, jinými "zaručenými" zprávami, bez vlastní zkušenosti a nazorem vytvorenym na základě nějakých amatérských fotek. Sorry. Ale pozor, nepausalizuji.

Jeden příklad za všechny - koženka na vyplni dveri. Ze se loupe kozenka z nejakeho kresla zdaleka neznamena, ze se bude loupat i na dverni vyplni OIII. Specialne tyto dily prochazeji narocnymi kvalitativnimi testy, aby se to nestalo. Pokud by k tomu presto doslo, dojde k naprave ze strany vyrobce zmenou typu pouzite kozenky a poskozenym majitelum se vymeni zdarma (v rámci rozumnych pravidel, asi ne u 10 leteho vozu).

Někde výše jsem byl osočen z neobjektivity, vyse napsane ma ale z meho pohledu k objektivite mnohem dal.

Pozor, netvrdim, ze je pouzity koncept idealnim resenim, ale neni to nic tak dramaticky spatneho, jak se tady prezentuje.

BTW: Kozenka existuje ve velmi sirokem kvalitativnim spektru, jednoduse receno, neni kozenka jako kozenka.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Maverick:

Pokud označuješ zdejší komunitu s vlastním, nestranným názorem na věc za ovce, neboť se to tebe, jakožto smrtelného zastánce značky, který o svou objektivitu očividně přišel již dávno, očividně dotýká, za sebe (a možná i za ostatní) já konkrétní budu a konkrétně tebe za tu "lidskou ovci s omezeným úhlem pohledu na věc" považuji také.

Myslím, že bys měl své názory brát s rezervou tak, jako všichni ostatní a trošku by ses měl ve svých projevech mírnit. To, že jsi moderátor, milovník značky a dosud jsi mj. vystřídal kvanta dvojkových Octávek neznamená, že tvůj názor znamená něco více, než názory ostatních (neberme v potaz výjimečné situace neznalých, kdy někdo bude třeba tvrdit, že je stropnice červená a budete se přít, neboť je v reálu šedá). A to, že se mluví o nějakém "standardu" (také to křeslo má své standardy a např. ta pravá opěrka se neloupe) není v reálném provozu vypovídající absolutně o ničem.

Navíc stále jaksi přetrvává nepochopení, beru-li v potaz, jak se podobné materiály lepí a jak se na nich člověk potí. Vzhled je na subjektivním posouzení každého jedince, mi osobně splívá se zbytkem a jen umocňuje dojem pocitu plastového interiéru.

Toť ode mě na tvé stále stereotypní a povýšené příspěvky vše.

Editováno: , autor: _Denis_
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Maverick: neber to jako nějaké hanění tebe, aut jsi vystřídal dost, což je celkem základ k nějakému lepšímu názoru. Spíš se tady člověk musí smířit s tím, že 100 lidí, 100 chutí. A ukazuje se to tady na 100% :) někomu to auto přijde jako strašný kšunt a někdo ho miluje a někdo je s ním v podstatě spokojený.

To co jsem měl včera půjčené, tak mi vyhovovalo na 100% :) ano, své mouchy to auto má, ale pořád radši odpustím nedoléhající kastlík spolujezdce, když to bude mít dobře udělaný motor, který vydrží aspoň 200 000 km a podvozek, který je komfortní. Takže ani tak neřeším, jestli je interiér plastový nebo ne, ale spíš řeším, jestli je srdíčko auta dostatečně dobře udělané a výdrží něco.

Editováno: , autor: mc2uba
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak je napíšu svůj názor na tuto česko-německou novinku.Nyní jsem vlastníkem (OII FL) 1.6 tdi před tím jsem měl vždy škodovky od 105 přes favorita - fabii - octavia1 1.9tdi - nyní OCT II. Byl jsem prakticky přesvědčen ,že jdu do nový OCT III a to i přes to že moje nynější je stará rok a jsem s ní max spokojenej.Tak ii přes to jsem byl rozhodlej dát jí na protiúčet a doplatit cca 200 000 ,- a vzít 1.8 tsi. Nebudu to prodlužovat. To co předvedl skopčák s nadvládou nad škoda-auto je urážka českého lidu a všech automobilových nadšenců. Přijde mi to jako kdyby kvalitní kuchař uvařil opravdu hezkou várku výborného jídla pro německé zákazníky v podobě WV-AUDI a když měl hotovo a všichni (skopčáci) se dosyta najedly vzal suroviny ,které mu zbyly a splácal co se dalo. Říkal si u toho "však už tam seděj jen ti Češi a ti sežerou všechno neee ? Tak jim něco uplácám. Sice z celkem "kvalitních" surovin ale co se budu snažit o nějakou inovaci nebo nedej bože aby to vypadalo alspoň jako to jídlo pro němce. Prostě češi alias švejkové-chalupáři stejně chtějí jen ten velikej kufr a zbytek prostě zkousnou. Takový názory jaký tu padaj mě opravdu hlava nebere, Jako že si koupím auto za půl mega a půjdu si dodělávat nějaký drobnosti do garáže ?? To si děláte legraci ?? Tohle je totiž přesně to myšlení ,které není nikde jinde možné než v ČR-švejkov. Auto bude konstrukčně na jisté úrovni o tom žádná. Přece jenom němec ze sebe úplnýho vola neudělá ,ale jinak se nám pěkně vykálel na hlavu ,že ? Do auta jsme si sedli s přítelkyní ,která se v autech absolutně nevyzná- prostě klasická ženská ,která auto soudí podle barvy a nevím čeho ještě ale prostě ženskej pohled byl v tu chvíli pro mě zajjímavej. Sedíme v autě a snažím se nasát atmosféru. Slunce dopadá do interiéru a nám se do očí odráží prasátka z postraních lišt na vnitřní straně dveří -- nechápu. Moje drahá polovička hlásí že má pocit že jí zůstane klička od dveří v ruce když s ní otevírá dveře. Řadící páka je prej fajn do její ruky ... přítelkyně má 50 kilo já 100 a jednou takovou ruku. Asi skopčák myslel na ženy když dával řadičku do auta - možná si přectavoval i něco jiného :) Vnitřek auta ve verzi ambiente vypadá tak o třídu níž než u mojí oct II. Prostě jako kdyby ho někdo těsně předemnou oholil-vykradl prostě očesal až na kost. Sice to tak nebylo ale působylo to na mě. Neosobní-nehezký-odfláklý-okradený interier je cítit na každém kousku. Auto který vypadá naprosto retardovaně na 16 kolech je další problém. Mezera mezi blatníkem a kolem je neuvěřitelná tudíš bych musel jezdit min na 17 kolech. Neříkám že to je takovej problém ,ale podle mě za to může asimetrická karoserie ,která tenhle pocit z 16 kol vyvolává. Prosím podívejte se jak vypadá zadní část WV (jakýhokoliv) nebo BMW ( jakýhokoliv) pak se rychle podívejte na zadek OCT III a její "lampičky" na gigantickém kufru. Chci jen říct že jsem smutný. Moc smutný z toho že si "nemůžu koupit novou oktávku a to mě mooc mrzí. Je toho prostě příliš co se mi na tom autě nelíbí. V salonu jsme seděli s přítelkyní v oktávce za 530 000 ,- a to je prostě něco strašnýho za ty peníze. To nemůžu dát.

Editováno: , autor: memory2
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já do určitý doby taky jen preferoval Škodu a to jsem jich měl opravdu hodně. Poslední byla v roce 1999 1,8 T a maximální spokojenost. Žádné Čínské díly , vše poctivá Evropská kvalita dílů. Jenže v průběhu času při nakupování dílů na pravidelný můj servis najednou koukám a množí se na krabici Original Ersatzteil Š-VW nápis Made in PRC. Místo známých značek jako Mahle najednou Čína. A to zapadá do dnešní situace okolo OIII u výrobce, prostě šetřit jak to jde a zákazník jako ovce bude kupovat dál, vždyť děláme zažitou kvalitu.

Takže na další auto v pořadí jsem přesedlal na Forda Mondeo a zase byl svět v pořádku, žádná Čína.

Jenže jsou jiní výrobci a tam heslo úspory anic jného neznají a tak každýmu doporučuju podívat se ke konkurenci. Třeba já nyní v čistrokrevným Korejci mám tolik Evropských, Japonských a Amerických dílů že jsem zíral. Ale žádný z Číny. Stejně máme většinou kvalitní elektroniku v domácnostech z Koree a proto jsem šel do jejich značky a vůbec nelituju. Ostatně podle neověřený informace je již až 30% dílů v koncernových autech z Číny a to děkuji to nechci.

Vždyť i ten letmý včerejší pohled do Seatu ve mě vzbudil solidnější dojem než pak do OIII Ambiton.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

tak ja abych se k tomu taky teda jeste nejak vyjadril,............ ;) spise k tem korejcum ale k OIII nemam zadne vyhrady mimo tech ktere sem uvadel v me mini recenzi a to byla ta RDICKA a ty nesmyslne vyriznute BLATNIKY u kterych si to nedovedu vysvetlit proc,.... co se tyce plastu a nejakejch kasliku kvality zpracovani me je celkem sumak ;) hlavni je at to vydrzi ;)

nic mene abych navazal na konkurenci spise tu z asijskeho bloku, tak musim rici ze jak sme byli testovat OIII v kolne byl to jeden velkej komplex a meli tam i FORDY a HJUNDE ,......... po prolezeni vsech aut sem musel rici ze FORD je proste FORD a sem rad ze jednoho FORDA doma v automobilovem parku mame, biť je to uzickac ale od funglovky je nas a bez sebe mensich problemu ! ! ! a to bude mit za chvily uz 300 000 km a zatim se meneni klasika veci,... ale nic mene se porad meni jenom olej v predcasnych intervalech a leje nafta parkrat se delali brzdy a nejaky lanovody remen a atd......... ale to je proste bezna vec ;) ........ jednoduse a strucne FORDA mam proste rad a nebudu se tajit ze pred Fabcou sem chtel FL FOCUSE ;)

kazdopadne abych poukazal na HJUNDE ( KIA salon nebyl ale to je uplne to stejne ) ...... tak kdyz sem sedel v I40 nebo treba i v I30 byl sem proste unesen I40 stala 650 000 kc a byla fakt opravdu se vsim ........ proste jak se rika plna palba,.... za to vedle OIII stala 550 000 A NEMELA V PODSTATE NIC ............. korejci se podle me snazeji a v tom jim fandim,... urcite bych se za HJUNDE ci KIA nezlobil ta i40 v bile barve kombiku a na 17" kolach byla proste parada. Nevim co bych mel uz napsat at si kazdej porovna sam ale musim rici ze korejci me o vikendu mile prekvapily ;) a predvadeci jizda v novem SANTA FE v hnede metalize na 19" kolech v plne vybave a necely milion je hodne slusny fakt sem byl unesen ;)

a uz vim proc skodovkari utikaji ke konkurenci typu HJUNDE a KIA ....... opravdu se jim nedivim ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Oni totiž Korejci nesmírně zapracovali na sobě a snaží se dohnat Japonce. Vždyť si vzpomeňme jak byli Japonci v osumdesátých letech vysmívaný a teprve v devadesátých se brali v úvahu. To co tenkrát trvalo téměř čtvrt století trvá nyní pět let. Škodovka těžila ze své dominance u nás a je pravda že kvalitu si držela dost dlouho. Jenže s nástupem krize se karta obrátila, stejně jako u dalších Evropských výrobců a postupně zavládly razantní úspory. Takže zde je vidět výsledek na Rapidu a OIII. Korejci musí soutěžit a takové metody zatím nemůžou použít.

Třeba já po prvním otevření kapoty u OIII jsem vykulil oči že tam nejsou plynový vzpěry, ale kus drátu jako na mé 14 letý O1. OK to se dá překousnout, třeba to díky těm děrám v blatníku bylo myšlený, ale odpísknutý.

Takže jsem přesedlal do vedle stojícího Superbu combi 4x4 v plný výbavě a tak byl vnitřek v pořádku, dle současného stadartu. Jenže cena před slevou 1100 000 Kč :o a po slevě 999 990 Kč a prý je tam absolutně vše co je na objednání. Jenže zase ta cena :kol-143: v ren moment se mi hned zdál Superb uvnitř malej, stísněnej a hned jsem si vzpoměl jak jsem minulej tejden koukal na poslední verzi Sorenta v krásně rozměrném vnitřku s krásnou výbavou a u nás za 700 000 Kč. A to byl kus auta s pořárným motorem oproti Superbu s pouhými 103 Kw a cenou o tolik vyšší že by se za rozdíl dala pořídit cesta okolo světa.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Lukason: ty máš u i40 výhodu :D když otevřeš zadní kufr, tak ho máš nad hlavou :D já stále koukám na SPZ a do kufru bych musel pomalu po čtyrech. V práci jsme ho měli na natáčení, seděl jsem v tom a dobrý. Jen mi tam trochu vadily ty staré digitální ukazatele s modrým podsvícením. Ne že bych to ve fabii neměl, ale i40 je prostě novodobé auto, u kterého bych toho fakt už nechtěl. Prostorné je dost, zpracování interiéru nějak moc hodnotit nemohu, nezkoumal jsem to.

Ford je taky fajn, celkem dost se mi zamlouvá nové Mondeo v kombíku :) jenže .. zásadní problém těhle značek je v tom, že nemám nikoho, kdo by byl u značky a tím pádem mi mohl zajistit starší vůz a věděl bych o něm kompletní historii :) a jak je známo, km se stáčejí, prodejci lžou o vozech a potom si to koupíš za 400 000 kč a jenom do toho cpeš peníze, páč auto je v hrozném stavu. A bohužel na nové Mondeo v hodnotě 650 000 kč fakt nemám.

Proto zůstávám u koncernu, protože tam člověka mám, který mi dokáže o autě sehnat kompletní historii a vím 100%, i kdyby mělo najeto 150 000 km, v jakém je to auto stavu a kolik budu mít investice do oprav, jestli bylo bourané či ne.

I když co mi povídal kamarád o hjundajééé, tak prý to taky není úplně slavný s motorama, prý taky nejsou echt a musí mít člověk štěstí na výrobek. Taky měli prý v servisu už několik výměnů nových motorů apod. Nebo že hned po záruce se něco velkého posralo a oprava stála X desítek tisíc kč.

Takže tak.. :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

wolfspitz: superb ti přišel malej? Probůh, co od osobáku čekáš? Velikost kamionu nebo co? Sorento je jasně větší, páč je mohutnější a hlavně je to SUV, ne osobák s batohem za sebou :) podle testů a porovnání je jediný konkurent Superbu ve velikost Mercedes E combi :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...