Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

ahojte, takže sestra si bude kupovat F II. Sport s motorem 1.2 HTP... to je jisté, ale teď přemýšlíme, zda bude stačit 44 kW anebo je lepší si připlatit za tu 51 kW? takže bych chtěl poprosit, všechny majitele těchto agregátů, aby mi napsali svoje postřehy a zkušenosti atd. :) počítám, že roční nájezd na tom autě bude cca 5 - 8 tisíc... hlavně město, silnice I. třídy a 2x týdně po 100 km na silnici dálničního typu... :) tak co vy na to?

Vloženo

ale copak to, to bylo posměchu k HTP od scouta FSI lol , jen aby sransa nestála,

vzhledem k těm cestám bych volil 51kW víceventil, těch 15.000,- snad není tolik, osobně bych tedy volil spíš eleganci edition 08 plus doplatek 6.500,- za sportpaket což je při stejné motorizaci 51kW plus 15.000,-, tedy ceník 330.000,-, elegance je přeci jen líp vybavená

Vloženo

přijde na to, jak jezdí. Je-li většina cest po městě a krátké úseky I.tř., tak by i 44 kW stačilo, když třeba navíc udělá dealer dobrou cenu na auto.. Taky jde o to, jak moc naložená bude jezdit.

Vloženo

Při cestě "dálničního typu" např. Mohelnice -Lipník bych klidně vystačil při obsazení 1 osoba + makeup, cvičky na aerobic a hadříky s 44 kW :D

Ale teď vážně - mastí-li si to po D1, je každá kW OK, jinak jde v první řadě o peníze. Když 15.000 není problém, tak je to fuk. Jinak do města stačí podle mého názoru 44 a při klidném tempu v Po a v Pá 100 km po "dálnici" taky. Obvykle, dobré řidičky jezdí plynuleji ;) , předvídavě a tak si poradí jak s 44, tak s 51 kW -_-

Vloženo
ahojte, takže sestra si bude kupovat F II. Sport s motorem 1.2 HTP... to je jisté, ale teď přemýšlíme, zda bude stačit 44 kW anebo je lepší si připlatit za tu 51 kW?

Kamarád má Haťapku 44kW v Rumíku a je velice spokojený ale já bych doporušil spíše tu 51kW.V dnešním hustém provozu je každý kilowatt k dobru.

Vloženo
Kamarád má Haťapku 44kW v Rumíku a je velice spokojený ale já bych doporušil spíše tu 51kW.V dnešním hustém provozu je každý kilowatt k dobru.

myslim ,ze ma 47kW ale nevadi,

ja myslim, ze pro Vorlikovu segru bude 44kW stacit, at si radsi da lepsi vybavu. treba ruzovy potahy, davkovac vune od exclamationu a tak.

Vloženo

ak by jazdila po meste tak 44 by stacila ale ked planuje jazdit po dialnici a dialnica sem tam aj stupa a nechce sa vliect v pomalom pruhu za kamionmi tak by som doporucil 51 lebo tu 44 by tlacila aj ocami.

mal som moznost ist s HTP 40 to mesta super ale mimo mesto uz to nebolo to prave ked clovek isiel uplne na pohodicku tak sa dalo, ale predbiehat to sa muselo uz dobre zvazit fakt nad 90km/h uz plny a nic moc uz sa nedeje. na dialnici vyuzije tych 51 aj to si bude priat niekedy aby malo viac cize bral by som 51.

Vloženo

Pre ženu by som hlasoval pre 51kw najmä k tomu, že väčšinou nemajú vzťah, cit a ani uši na to, aby rozpoznali tie optimálne otáčky. Pri 51kw a zaradenom nie celkom vhodnom stupni sa skôr ten motor "pozbiera", než u 44kw. Chlap sa s radiacou pákou naučí robiť, no žena hádam nikdy :p

Vloženo

Tak 51 -čku mám doma a před tím jsem měl F1 40 kw a ta je prakticky stejná jako 44kw.

51 kw je každopádně líp odhlučněná a nevibruje tolik na volnoběh jako 44 kw 6 v.

Do města bych každopádně volil 44 kw- je lepší v nízkých otáčkách a zhruba do 80 km-h se 51 kw v poho vyrovná, neli předčí, jenže po této hranici se situace mění a 12 ventil začíná ožívat a po 100 km-h už je to zkrátka poznat. Na okreskách je taky dobré mít 7 kw k dobru, např. při předjíždění, které se s 44 kw verzí prakticky nedá absolvovat. Takže pokud bude jezdit jen po městě, bral bych 44 kw, pokud ale ne tak každopádně 51-čku.

V dnešním provozu je 44 kw 6 v zvláště s klimou prakticky pořád na hranici svých sil, s 51 kw máte sice malou ale alespon nějakou rezervu.

Vloženo
díky... teď jsem se byl s tou 44 kW Fabčou svézt, a je to fakt nemastný neslaný... vypadá to na tu 51 kW :)

Měl jsem 44 kW fabku pujčenou na víkend a nějak mě nenandchla, jezdím s 51 kW roomčou a ten rozdíl je dost znát. ;)

Vloženo

Zkoušel jsem 44kW i 51kW předtím než ji taťka koupil, abycho věděli který motor vzít. Zapůjčili nám každou variantu na cca 3/4 hoďky a ať si to projedem. Zkoušel jsem s oběmi ostřejší jízdy, právě kvůli rozdílu motoru a myslím si, že rozdíl v jak už tady někdo psal do těch 80-90 prakticky není, ale pak má o něco navrh ta 51kW verze. Ovšem ještě bych podotkl, že je taky podstatné kdo si jak motor zajede... My nakonec volili 44kW jelikož převážně jezdí krátké trasy po městě a okolí. Zkoušel jsem kolik vytáhne a zatím jsem se s ní dostal na 175 tacho... ale to už fakt trvalo než se to na to rozjelo, bylo to na dálnici mezi ostravou a fm.

Vloženo

Já sice HTP nemám, ale řekl bych že 44Kw od původní 40Kw udělala dost velkej pokrok. Ve FII má 44Kw o dvě vteřiny lepší zrychlení tedy 16s. Ale je pravda že pokud je příplatek za 12V "jen" 15 000Kč tak není co řešit....

Vloženo
díky... teď jsem se byl s tou 44 kW Fabčou svézt, a je to fakt nemastný neslaný... vypadá to na tu 51 kW :)

Nebuď měkej, přidej jí nějakou kačku a kupte 1.6 ať se taky trochu sveze.

Vloženo

Jo a ještě jsem zapoměl na jednu maličkost, ta silnější verze 51 kw méně žere,alespon mně při stejném jízdním stylu, zkrátka člověk nemusí tolik šlapan na plyn, u mně to dělalo asi rozdíl 0.3-0.4 l. Samozřejmě pokud člověk využívá veškerý potenciál motoru tak pak papá hodně stejně jako 6 ventil. ;)

Vloženo
Nebuď měkej, přidej jí nějakou kačku a kupte 1.6 ať se taky trochu sveze.

mno pokud jezdi slusne tak jo, pokud je to klasicka zenska, tak by to byla zbytecna investice. :p

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...